Pagina 105 van 216 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht


    Met 'nieuwe uitgaven' refereren ze naar nieuwe Classics, bv. Wreck-it Ralph. Afwachten dus, we zullen het op 12 september met zekerheid weten. (Assepoester) Niet-Diamond releases blijven sowieso sliploos.
    Als ik je citaat lees dan komen ze er ook bij niet-diamond uitgaven, dat impliceert namelijk het woordje 'ook':

    Als dit wel het geval is, dan komen de O-rings ook bij de diamond versie's.
    Of je moet een stuk van de conversatie er uit hebben gehaald en dan slaat dat 'ook' misschien op iets anders. Disney doet die dingen natuurlijk ook wel eens om niet animatie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Een O-Ring is een slip sleeve.
    Een slip cover dus ? Zoals bij Lady en De Vagebond ?

  3. #2603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Een O-Ring is een slip sleeve.
    En dat is in gewoon Nederlands? Klinkt nu als een of ander sex-attribuut.
    Voorbeeldfoto graag!

  4. #2604

    Standaard

    Bedrukt kartonnen omhulsel, dat om de plastic blu ray verpakking zit. Soms met extra reliëf of andere effecten. Puur voor het mooie. Veelgebruikte termen: sleeve of slipcover.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 17-07-2012 om 19:19
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #2605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als ik je citaat lees dan komen ze er ook bij niet-diamond uitgaven, dat impliceert namelijk het woordje 'ook':
    Neen, niet echt. "Als dat wel het geval is, ..." slaat op de nieuwe titels, zijnde titels die momenteel in de bioscoop draaien en titels waarvan de datum van (bioscoop)release in de toekomst ligt. Wanneer die, dus de nieuwe titels, een slipcover bij de BR-release krijgen, zullen "ook" de Diamond Editions er eentje krijgen. Een vreemde voorwaarde, maar daar moeten we het mee doen. En het gaat hier specifiek over Disney Classics en nieuwe Pixar-titels, zijnde titels die nu in de bioscoop draaien of waarvan de bioscooprelease in de toekomst ligt.

    Eerder werd al bevestigd : Oudere titels (dus : Disney Classics) die nu voor 't eerst op blu-ray verschijnen als niet-Diamond Edition krijgen sowieso géén slipcover.

    Dat is de juiste informatie, ook adhv de tekst waar hun antwoord op volgde.

    Betreffende de benaming. "Slipcover" is de meest gangbare benaming voor de beschrijving die Timmie gaf, een hoes die verticaal over de case geschoven kan worden. In professionele kringen spreekt men echter over "o-ring". "Slipsleeve" daarentegen is niet echt gebruikelijk.

  6. #2606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Bedrukt kartonnen omhulsel, dat om de plastic blu ray verpakking zit. Soms met extra reliëf of andere effecten. Puur voor het mooie. Veelgebruikte termen: sleepte of slipcover.
    Dus O-Ring is gewoon een dure naam voor die - niet functionele - kartonnen hoes (al dan niet met reliëf), waar je de DVD- of Blu-ray case van boven (of van beneden) inschuift. Weer wat geleerd.

  7. #2607

    Standaard

    Sleepte moet natuurlijk sleeve zijn. Maar klopt. Geeft de uitgave net iets meer cachet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #2608

    Standaard

    @Estaban

    Duidelijk!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2609

    Standaard

    Volgens de releaselijst die Free Record Shop ter beschikking heeft, zijn dit de september-releases :

    12 september 2012 :

    - 101 Dalmatiers
    - Assepoester
    - Assepoester 1 - 3

    26 september 2012 :

    - De Aristokatten
    - De Reddertjes
    - De Reddertjes in Kangoeroeland

    Hoe betrouwbaar dit exact is, geen idee. De gescheiden release-datums lijken me wat vreemd omdat ze zo dicht tegen elkaar liggen. En zouden de Assepoester sequels enkel in een box te krijgen zijn? Afwachten.

  10. #2610

    Standaard

    Volgens de gegevens die ik van mijn groothandelaar kan zien zijn deze data correct.

    Met wat geluk is dat bij Saturn/Media Markt 15,99 euro (aangezien de adviesprijzen voor die titels dezelfde zijn).

    De Assepoester sequels zijn enkel verkrijgbaar in één box.

    De moeite niet om te gaan importeren, behalve dat de sequel van 101 Dalmatiërs dus niet voorzien is voor de Benelux... En ook geen enkel land (UK, FR, IT, DE) heeft deze met NL OT en spraak, dus we zullen deze hier waarschijnlijk nooit zien.
    Laatst aangepast door kristofke : 19-07-2012 om 22:28

  11. #2611

    Standaard

    Persoonlijk heb ik geen interesse in de sequels, maar het blijft jammer voor de mensen die hem graag in de HD-collectie zouden hebben. Anderzijds, de adviesprijzen voor de one-discs zijn inderdaad gunstiger.

  12. #2612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Volgens de gegevens die ik van mijn groothandelaar kan zien zijn deze data correct.

    Met wat geluk is dat bij Saturn/Media Markt 15,99 euro (aangezien de adviesprijzen voor die titels dezelfde zijn).

    De Assepoester sequels zijn enkel verkrijgbaar in één box.

    De moeite niet om te gaan importeren, behalve dat de sequel van 101 Dalmatiërs dus niet voorzien is voor de Benelux... En ook geen enkel land (UK, FR, IT, DE) heeft deze met NL OT en spraak, dus we zullen deze hier waarschijnlijk nooit zien.
    Ik heb ze gekocht voor 13,99 in m'n media markt... nog goedkoper dus!
    Al hoop ik dat ze snel Treasure Island gaan uitbrengen... Trouwens had Dinosaur ook geen vlaamse track ? Op de blu-ray staat dit ook niet. Hopelijk slaan ze de vlamingen niet teveel over.

  13. #2613

    Standaard

    Dinosaur had inderdaad een Vlaamse audiotrack met oa. Leah Thys.

  14. #2614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Volgens de gegevens die ik van mijn groothandelaar kan zien zijn deze data correct.

    Met wat geluk is dat bij Saturn/Media Markt 15,99 euro (aangezien de adviesprijzen voor die titels dezelfde zijn).

    De Assepoester sequels zijn enkel verkrijgbaar in één box.

    De moeite niet om te gaan importeren, behalve dat de sequel van 101 Dalmatiërs dus niet voorzien is voor de Benelux... En ook geen enkel land (UK, FR, IT, DE) heeft deze met NL OT en spraak, dus we zullen deze hier waarschijnlijk nooit zien.
    Ah bah... Ik had deze ook graag gehad. Koop ook altijd de sequels... Ik vrees dat ik sommige Disney films toch moet gaan importeren (die geen NL ondertiteling hebben...) Had altijd gehoopt dat ik alle Dinsney films met NL ondertiteling zou kunnen hebben in de collectie...

  15. #2615

    Standaard

    Ik ben ook begonnen met importeren, heb alvast treasure planet, home on the range en Winnie the Pooh in de VS gekocht. Reddertjes heb ik geannuleerd nu de Benelux release bekend is. Tigger Movie heb ik wel in voorbestelling laten staan, die zal hier ook niet snel komen.

  16. #2616

    Standaard

    ik zie bij oa amazon (uk) staan dat de losse uitgave de BR+dvd versie zal zijn.
    Ik dacht dat Disney alleen nog maar BR's uitbracht zonder de dvd erbij.

    Weet iemand of in NL de BD+dvd versie(s) uitgebracht worden? (ook bij de box)

  17. #2617

    Standaard

    Over welke titel heb je het precies, Gandalf?

    - De oude Classics die niet tot de Diamond-lijn behoren :1-disc uitgaves.
    - De oude Classics die wel tot de Diamond-lijn behoren : BR + DVD (waarschijnlijk)
    - Nieuwe uitgaves (recente bioscoopreleases) : BR + DVD (normaal gezien)
    - Assepoester Box : 1-disc BR per titel (waarschijnlijk)

  18. #2618

    Standaard

    ah bedankt esteban

  19. #2619

  20. #2620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Ojee... Geen slipcover neem ik aan ?

  21. #2621

    Standaard

    Misschien hadden ze de Duitse titel er ook nog kunnen op proppen?

  22. #2622

  23. #2623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Jakkes twee keer die dalmatiërs tekst erop, lelijk. Denkt Disney nu echt er zich zo gemakkelijk vanaf te brengen met deze rommel.

  24. #2624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denkt Disney nu echt er zich zo gemakkelijk vanaf te brengen met deze rommel.
    Dat denk ik wel.

  25. #2625

    Standaard

    Een welgemeende zucht.

    Zélfs de Diamond Editions moeten er aan geloven, ondanks de eerder bekomen informatie. Ik vraag me trouwens af hoe ze in godsnaam het prijsverschil kunnen verantwoorden nu de Diamond Edition op geen enkel vlak nog verschilt van de regulaire (goedkopere) 1-disc uitgaves.
    Laatst aangepast door Esteban : 03-08-2012 om 18:13

Pagina 105 van 216 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •