Pagina 103 van 216 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    In die zin staat er: "zijn in België". Wil dit dan zeggen dat de Bluray in Nederland wel Vlaamse audio heeft?

    En als we ze retourneren, dan krijgen we dus geen nieuwe Blu met Vlaamse audio op in ruil?
    Nee, ook in Nederland (en in de rest van wereld) ontbreekt Vlaamse audio. En nee, als je 'm omruilt krijg je er geen exemplaar met Vlaamse audio voor in de plaats.

  2. #2552

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden een overzicht van wat er allemaal op de Blu-ray van Pocahontas te vinden is:
    Drawing Inspiration: The Lost Story of Hiawatha (11:49) - Exlcusieve Blu-ray extra
    "If I Never Knew You" deleted song met optioneel audiocommentaar door regisseurs Eric Goldberg & Mike Gabriel en producent James Petecost (4:51)
    The Making of Pocahontas (28:01)
    The Music of Pocahontas (7:05)
    Verwijderde scènes
    - Speel alles (15:29)
    - Below the Deck After Thomas' Rescue (1:27)
    - Dancing to the Wedding Drum (1:58)
    - Transition to "Just Around the Riverbend" (1:00)
    - Pocahontas Dresses as an Englishwoman (0:53)
    - Wiggins Gets Mud Thrown at Him (0:37)
    - In the Middle of the River (4:00)
    - John Smith Escapes (1:05)
    - "Just Around the Riverbend" (0:37)
    - Miscellaneous Scenes (3:22)
    Sing-Along Songs
    - Speel alles (5:48)
    - "Colors of the Wind" meezing lied (3:25)
    - "Just Around the Riverbend" meezing lied (2:16)
    "Colors of the Wind" muziekvideo (4:12)
    Early Presentation Reel (3:46)
    "If I Never Knew You" muziekvideo (4:11)
    Multi-Language Reel (3:37)
    Design
    - Creating Pocahontas (4:22)
    - Creating John Smith (2:16)
    - Creating Ratcliffe (0:50)
    - Ratcliffe Test Animation (0:20)
    - Creating Grandmother Willow (2:09)
    - Grandmother Willow Test Animation (0:22)
    - Creating Meeko" featurette (1:43)
    - Meeko Test Animation (0:30)
    - Creating Flit (0:57)
    - Flit Test Animation (0:16)
    - Creating Percy (0:54)
    - Thomas Thest Animation (0:24)
    - Kekata Test Animation (0:16)
    - Deleted Character Test Animation Redfeather (0:31)
    - Creating Art Design, Layout and Backgrounds (2:14)
    Production
    - Storyboard-to-Film Comparison (1:33)
    - Production Progression
    - - Introduction (0:52)
    - - Storyreel (0:38)
    - - Rough Animation (0:38)
    - - Clean-Up Animation (0:38)
    - - Final Color (0:38)
    Discover Blu-Ray 3D with Timon & Pumbaa (4:23)
    In vergelijking met de 2-disc Special Edition DVD (die in Nederland nooit is uitgebracht) zijn de volgende dingen niet terug te vinden op de Blu-ray.
    Langere versie van de film met het nummer "If I Never Knew You" erin terug gestopt
    Audiocommentaar bij de langere versie van de film
    "Disney Art Project" en "Follow Your Heart" spelletjes
    Early Presentation Reel mét audiocommentaar
    Storyboard to-Film Comparision mét audiocommentaar
    "Below the Deck After Thomas' Rescue" verwijderde scène mét audiocommentaar
    "In the Middle of the River" verwijderde scène mét audiocommentaar
    14 fotogalerijen met 806 afbeeldingen
    "The Making of "If I Never New You"" korte documentaire (4:34)
    2 bioscooptrailers
    "The Premiere in Central Park" korte documentaire (3:46)

  3. #2553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, ook in Nederland (en in de rest van wereld) ontbreekt Vlaamse audio. En nee, als je 'm omruilt krijg je er geen exemplaar met Vlaamse audio voor in de plaats.
    Ik heb min of meer dezelfde e-mail ontvangen, ze komen ook terug op hun woorden. Tarzan zal nog steeds beschikbaar blijven en de (stil gehouden) oplossing is dat mensen hun exemplaar terug mogen inleveren indien ze plots zouden beseffen dat er geen Vlaamse audio aanwezig is. Het was inderdaad te verwachten dat er blijkbaar zelfs bij een re-print geen track zou bijgezet worden. Bah.

  4. #2554

    Standaard

    Aangezien er geen HD lossless audio aanwezig is en nauwelijks extra's, is een BD-25 disc gebruikt.

    Hiervan zijn 20,8 bytes (19,3 GB) gebruikt, dus ruimte zat voor een extra standaard DD track.

    Het is gewoon een zeer teleurstellende en onwaardige EU uitgave.
    Laatst aangepast door Hombre : 09-06-2012 om 15:08

  5. #2555

    Standaard

    Staat If I Never Knew You Reprise niet op de BD van Pocahontas?

  6. #2556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb min of meer dezelfde e-mail ontvangen, ze komen ook terug op hun woorden. Tarzan zal nog steeds beschikbaar blijven en de (stil gehouden) oplossing is dat mensen hun exemplaar terug mogen inleveren indien ze plots zouden beseffen dat er geen Vlaamse audio aanwezig is. Het was inderdaad te verwachten dat er blijkbaar zelfs bij een re-print geen track zou bijgezet worden. Bah.
    Oplossing? Er is eigenlijk geen vuiltje aan de lucht want op de cover staat er niets dat aangeeft dat er een vlaamse audiotrack zou moeten opstaan.

  7. #2557

    Standaard

    Dat klopt. Maar in een eerdere mededeling van Disney Benelux (te vinden in dit topic) verklaarden ze zwart op wit dat dit om een drukfout ging en de Vlaamse versie met 100% zekerheid terug te vinden zou zijn op de Benelux-release.

    Er zijn personen die op basis daarvan tot de aankoop overgegaan zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-06-2012 om 12:24

  8. #2558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat klopt. Maar in een eerdere mededeling van Disney Benelux (te vinden in dit topic) verklaarden ze zwart op wit dat dit om een drukfout ging en de Vlaamse versie met 100% zekerheid terug te vinden zou zijn op de Benelux-release.

    Er zijn personen die op basis daarvan tot de aankoop overgegaan zijn.
    Tja "aannemen", eigen schuld zou ik zo zeggen, wacht dan tot er zekerheid is van iemand die hem heeft....

    Anders is het een wilde gok!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #2559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Staat If I Never Knew You Reprise niet op de BD van Pocahontas?
    Nee.

  10. #2560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Tja "aannemen", eigen schuld zou ik zo zeggen, wacht dan tot er zekerheid is van iemand die hem heeft....

    Anders is het een wilde gok!
    Als Disney Benelux zélf een nadrukkelijke bevestiging stuurt over een Benelux-release, kan je het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze die informatie als 100% geloofwaardig beschouwen. "Eigen schuld" is in dat opzicht wat misplaatst, hooguit "ongelukkig".

    Toch even vermelden dat ik zelf niet tot die mensen behoor, ik heb gewacht.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-06-2012 om 13:22

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Als Disney Benelux zélf een nadrukkelijke bevestiging stuurt over een Benelux-release, kan je het mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze die informatie als 100% geloofwaardig beschouwen. "Eigen schuld" is in dat opzicht wat misplaatst, hooguit "ongelukkig".

    Toch even vermelden dat ik zelf niet tot die mensen behoor, ik heb gewacht.

    ongelukkig dan, maar ik zou zoiezo nooit zoiets zomaar aannemen, altijd zelf checken!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #2562

    Standaard

    101 Dalmatians komt begin september uit in de UK. Ik denk rond die tijd ook in Nederland.

  13. #2563

    Standaard

    Inderdaad, volgens de laatst bekend gemaakte informatie krijgen we op 12 sept :

    - Assepoester (Diamond Edition) / (sequels?)
    - 101 Dalmatiërs I & II (afzonderlijk)
    - De Reddertjes / De Reddertjes in Kangoeroeland (afzonderlijk)
    - De Aristokatten

  14. #2564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Inderdaad, volgens de laatst bekend gemaakte informatie krijgen we op 12 sept :

    - Assepoester (Diamond Edition) / (sequels?)
    - 101 Dalmatiërs I & II (afzonderlijk)
    - De Reddertjes / De Reddertjes in Kangoeroeland (afzonderlijk)
    - De Aristokatten
    Weet je dit zeker? Zou ik in elk geval heeel mooi vinden. Ik hoef die vervolg troep niet te hebben. En terwijl ik dit type, moet ik mezelf corrigeren. Ik moet die niet-classic vervolg troep niet hebben. En de wel-classic vervolgen wil ik ook apart in de kast hebben staan. In elk geval weer een mooi lijstje om in te slaan in september


  15. #2565

    Standaard

    assepoester diamond edition en 101 dalmatians komen er hier sowieso wel in. Hopelijk ook de diamond treatment wat de dalmatiers betreft.

    en sowieso koop ik ook beide reddertjes hoewel ik echt vurig hoop dat ze beter werk afgeleverd gaan hebben dan met bvb Frank en Frey.

  16. #2566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Inderdaad, volgens de laatst bekend gemaakte informatie krijgen we op 12 sept :

    - Assepoester (Diamond Edition) / (sequels?)
    - 101 Dalmatiërs I & II (afzonderlijk)
    - De Reddertjes / De Reddertjes in Kangoeroeland (afzonderlijk)
    - De Aristokatten

    Komen allemaal mooi in mijn collectie te staan
    Spijtig dat ze zo dichtbij de 1+1 gratis-actie worden released. Dat wil zeggen dat we ze waarschijnlijk pas in de 1+1 gratis van februari 2013 krijgen... Zo lang wachten...

  17. #2567

    Standaard

    The Aristocats is op amazon.co.uk al te bestellen. Verschijnt komende week...

  18. #2568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    The Aristocats is op amazon.co.uk al te bestellen. Verschijnt komende week...
    Enerzijds bedankt voor de tip, anderzijds niet bedankt omdat mijn portefeuille weer huilt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #2569

    Standaard

    Zijn die Diamond Editions dan nog wel met slipcover of ook niet meer?

  20. #2570

  21. #2571

    Standaard

    Hoop op de "oude"Nederlandse stemmen... De Engelse versie besteld. We gaan het horen...

  22. #2572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Zijn die Diamond Editions dan nog wel met slipcover of ook niet meer?
    Ik vrees dat zelfs de Diamond Editions wel eens aan de kale kant zouden kunnen zijn wat de verpakking betreft. Al is dat nog niet 100% zeker. Ik vraag me trouwens af of ook de nagelnieuwe releases (bv. Brave en Wreck-it Ralph) zonder zullen verschijnen. De toekomst zal het uitwijzen.

  23. #2573

    Standaard

    Brave is een Disney/Pixar film, dus die zal sowieso niet onder de Diamond noemer vallen. Die zal denk ik net zoals Cars 2 en Toy Story 3 uitkomen met een slipcover.


  24. #2574

    Standaard

    Met 'de nieuwe releases' doelde ik niet op Diamond Editions, Ralfers. Cars 2 en Toy Story 3 dateren van vóór de mededeling die oa. Disney Benelux betr. de slipcovers deden. Alle (op één na) Pixar-titels tot op heden zijn uitgebracht bij ons, dus het is wachten op Finding Nemo om vast te stellen of de oudere films al dan niet nog van 'n kartonnen jasje voorzien worden. En bij de release van 'Brave' (Pixar) en Wreck-it Ralph (Disney Classic) zullen we ook weten hoe het zit met de nieuwste titels.

  25. #2575

    Standaard

    Toch heeft Disney War Horse wel met een slipcover uitgebracht, dus er is nog wat hoop
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 103 van 216 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •