Pagina 102 van 216 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat een flut releases.
    Met Pocahontas is nochtans inhoudelijk noch vormelijk niets mis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lauwtj Bekijk bericht

    Frank en Freij daarentegen...pff wat was dat slecht zeg... Gewoon zonde van je geld. Onscherp, kleuren niet mooi. Af en toe een fout met de bovenkant van de film en het hoesje is verkeerd. Er staat dat ie in HD is, maar is in werkelijkheid DD.

    Op naar de volgende classics
    Je moet er ook rekening meehouden dat Frank en Frey al een hele oude film is. De kwaliteit van Tarzan mag je heus niet verwachten...

  3. #2528

    Standaard

    Sneeuwwitje en Pinoccio zijn ook oude films

  4. #2529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Hopelijk wordt Finding Nemo wél een mooie release. Anders wacht ik voortaan wel tot de 2+1 gratis actie.
    Je kunt beter op de 1+1 of BOGOF actie wachten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt beter op de 1+1 of BOGOF actie wachten
    Wanneer komt ie terug? Of was ie net geweest? Nu dat ze geen slipcovers meer hebben ga ik ook geen moeite doen om ze nu al te kopen..


  6. #2531

    Standaard

    Zoals Jordy al zegt, Sneeuwwitje en Pinoccio zijn ook oude films, en ouder dan Frank en Freij, maar die zien er wel gelikt uit. Frank en Freij daarentegen lijkt net of het zo van de dvd afkomt en/of bijna geen tijd aan besteed is.

    Ik vind zelf Frank en Freij qua beeldkwaliteit de slechtste die tot nu toe is uitgekomen van de classics.

  7. #2532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt beter op de 1+1 of BOGOF actie wachten

    Die bedoelde ik haha, kon niet op de naam komen.

    BOGOF.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #2533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Wanneer komt ie terug? Of was ie net geweest? Nu dat ze geen slipcovers meer hebben ga ik ook geen moeite doen om ze nu al te kopen..
    Maart/april is hij geweest. Nu weet ik niet zeker meer of hij 2 keer per jaar voorbij komt...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2534

    Standaard

    Vaak komt de 1+1 (BOGOF) actie rond september weer terug; net als het Prijzencircus en de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf zijn (in Maart ook Prijzencircus en Maffe Marathon).

  10. #2535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lauwtj Bekijk bericht
    Zoals Jordy al zegt, Sneeuwwitje en Pinoccio zijn ook oude films, en ouder dan Frank en Freij, maar die zien er wel gelikt uit. Frank en Freij daarentegen lijkt net of het zo van de dvd afkomt en/of bijna geen tijd aan besteed is.

    Ik vind zelf Frank en Freij qua beeldkwaliteit de slechtste die tot nu toe is uitgekomen van de classics.
    The Fox And The Hound is (onterecht) altijd het kneusje geweest bij Disney. Er heeft niemand blijkbaar ook maar één cent veil om de kwaliteit ervan op te trekken, en al zeker niet met een budget dat bijvoorbeeld voor Snow White wel kan worden vrijgemaakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2536

    Standaard

    Fox and the Hound is gemaakt in een tijd dat Disney het al niet erg makkelijk had, en de productiemethodes gebruikt voor de film zullen ook wel enige invloed hebben op de beperkte mogelijkheden om deze film op te kuisen voor een blu-ray release.

    Al kan het ook zijn dat ik dat mezelf probeer wijs te maken omdat ik niet geloof dat Disney na zulk trackrecord van blu-ray releases zoiets durft uit te brengen. Een kleine vermelding op bijvoorbeeld de hoes, of bij de start van de film had op zijn plaats geweest en had de release in het juiste daglicht kunnen stellen. Ik zou daar trouwens niets mis mee vinden, en ik zou de blu-ray niet links laten liggen in de winkel omdat er een diplomatische vermelding zou op staan. Ik zou die eerlijkheid zelfs eerder belonen dan afstraffen.
    Laatst aangepast door kristofke : 06-06-2012 om 17:59

  12. #2537

    Standaard

    Gisteren Tarzan (gekregen) even in de speler gestoken, vooral uit nieuwsgierigheid naar aanleiding van alle commentaren omtrent de beeldkwaliteit. In de hardere kritieken kan ik me niet vinden. Zéker OK. Vrij goed zelfs, zowel tijdens snelle als donkere scènes. Toch mag het duidelijk wezen dat oa. 'Beauty and the Beast' en 'The Lion King' zonder één seconde twijfel een paar treden hoger staan op dat gebied. Toch wat jammer dat deze release die zogenaamde perfectie niet haalt, maar verder weinig mis mee. muv. Een zo goed als totaal gebrek aan extra's natuurlijk en de blunder betr. de Vlaamse audiotrack.
    Laatst aangepast door Esteban : 06-06-2012 om 18:10

  13. #2538

    Standaard

    De trailer van de nieuwe Disney film: 'Wreck-It Ralph', zit er echt schitterend uit. En dat komt van iemand die helemaal niet into gamen is


    http://www.youtube.com/watch?v=COC8W...eature=g-all-u

  14. #2539

    Standaard

    Trailer is inderdaad veelbelovend. Het idee van een praatgroep voor de slechteriken uit videogames vind ik erg grappig. Had tot nu toe geen idee wie de stemmen deden, maar een paar acteurs herken ik duidelijk.

  15. #2540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Fox and the Hound is gemaakt in een tijd dat Disney het al niet erg makkelijk had, en de productiemethodes gebruikt voor de film zullen ook wel enige invloed hebben op de beperkte mogelijkheden om deze film op te kuisen voor een blu-ray release.
    Toevallig. Onlangs heb ik nog een stukje kunnen meepikken van een documentaire (vermoed ik) op BBC (als ik me niet vergis), het ging grotendeels over het oppoetsen van films allerlei (ook animatie) en allerhande technieken die tot op dat moment reeds beschikbaar waren. Naar aanleiding van wat ik zag, ben ik behoorlijk zeker van het feit dat ze hier een puike release hadden kunnen van maken, ongeacht de productiemethodes. Werner zit waarschijnlijk dichter bij de waarheid, jammer genoeg. Vooral omdat ik vrees dat dit niet de laatste titel zal zijn die op dat vlak een teleurstelling zal zijn.

    Wreck-it Ralph kan wel wat worden trouwens.

  16. #2541

    Standaard

    Ziet er idd veelbelovend uit maar goed is toch altijd weer afwachten wat het wordt!

  17. #2542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Wanneer komt ie terug? Of was ie net geweest? Nu dat ze geen slipcovers meer hebben ga ik ook geen moeite doen om ze nu al te kopen..
    +1.

    Normaal gesproken kocht ik ze in de eerste week van release, maar nu heb ik geen enkele haast meer.

  18. #2543

    Standaard

    Ook ik wacht nu steeds de 1+1-actie af. Voor uiterst verzorgde releases die zowel uiterlijk, inhoudelijk als op vlak van audio en video tip top in orde zijn had ik makkelijk 25 € over. Voor de huidige releases in geen geval.
    Laatst aangepast door Esteban : 08-06-2012 om 23:33

  19. #2544

    Standaard

    Lijken me ook prima kandidaten voor de 2 voor 20 euro-bakken in de FRS over enkele maanden.

  20. #2545

    Standaard

    Nu er inderdaad geen sleeves meer bij zijn lijkt het inderdaad voordeliger om te wachten op de BOGOF, maar reken toch maar niet al te veel op die marketingdingen. Ik weet dat ze het nu al een paar jaar doen maar soms kan er heel vlug van strategie veranderd worden zonder dat ze daar enige verklaring voor geven. Zeker nu het erop lijkt dat er besparingen moeten plaatsvinden.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #2546

  22. #2547

  23. #2548

    Standaard

    Beste Kristof,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Vanwege een foutieve druk zijn in Belgie de Blu-ray's zonder Vlaamse audio
    aangeleverd. U kunt deze momenteel retourneren, maar helaas komt er geen
    nieuwe Blu-ray met Vlaamse audio.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    The Walt Disney Company
    Het was te verwachten. Het zal iets zijn voor de opvolger van blu-ray.

  24. #2549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het was te verwachten. Het zal iets zijn voor de opvolger van blu-ray.
    In die zin staat er: "zijn in België". Wil dit dan zeggen dat de Bluray in Nederland wel Vlaamse audio heeft?

    En als we ze retourneren, dan krijgen we dus geen nieuwe Blu met Vlaamse audio op in ruil?

  25. #2550

    Standaard

    Ik verwacht niet teveel van de BD van The Great Mouse Detective aangezien de dvd dezelde cover en naam heeft: Mystery in the Mist Edition.

Pagina 102 van 216 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •