Pagina 95 van 216 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2351

    Standaard

    Ik ga lekker wachten op 2 halen 1 betalen.
    Ben ik trouwens al mee begonnen met Lady en de Vagebond.

  2. #2352

    Standaard

    Voorlopig is niks zeker totdat ze uitkomen want op Play.com staat weer DTS-HD MA 5.1 met NL Subs

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...bc%7b600%7d%2b
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #2353

    Standaard



    Het betreft één en dezelfde disc die heel wat gebieden moet overlappen, waaronder Benelux en UK. Dit is een screenshot van de desbetreffende blu-ray-disc.

    Edit : Oeps, ik had de vorige posts hieromtrent gemist.

  4. #2354

    Standaard

    Op die screenshot is duidelijk te zien dat er toch een DTS-HD track op staat: dus... geen paniek!
    En dan nog zou ik het bij de NL versie houden, aangezien ik van alle classics de NL BD heb.

  5. #2355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Op die screenshot is duidelijk te zien dat er toch een DTS-HD track op staat: dus... geen paniek!
    Er staat nergens HD bij Jurgen en achter op de cover staat ook niet het DTS HD logo, maar het normale DTS logo!!

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #2356

    Standaard

    Misschien heb je gelijk peptalk, maar disney is wel meester in coverfouten te drukken. Alsnog is er hoop!

  7. #2357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Op die screenshot is duidelijk te zien dat er toch een DTS-HD track op staat: dus... geen paniek!
    En dan nog zou ik het bij de NL versie houden, aangezien ik van alle classics de NL BD heb.
    Op dat screenshot staat alleen maar DTS dus het zou zomaar kunnen dat Peptalk gelijk heeft en er alleen maar DTS op die schijf staat.

    Kan nog steeds prima klinken natuurlijk, daar niet van...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #2358

    Standaard

    Waar komt deze versie precies vandaan?
    T is wel erg mooi zo'n leeftijdslogo-loze voorkant!!

  9. #2359

    Standaard

    ^^Dubai denk ik, daar komt iig degene vandaan die het op blu-ray.com heeft gezet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dus ook geen DTS-HD op Fox and the hound? Dan haal ik de USA edities wel in huis.
    Waar je dan wel meteen deel 2 erbij krijgt. Zag `m 2 weken geleden in New York in de schappen liggen: ze hadden alleen `t duo pack.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #2361

    Standaard

    Ik neem er dan nog liever deel 2 bij om DTS-HD te krijgen. Ook voor de prijs krijg ik er nog een slipcase bij. Of is dat in Amerika ook enkel met de eerste batch?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #2362

    Standaard

    Welke webshop kan je die Middle East editie kopen van Fox & The Hound? Die cover is wel mooier zonder die lelijke leeftijdlogo's...

  13. #2363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Op dat screenshot staat alleen maar DTS dus het zou zomaar kunnen dat Peptalk gelijk heeft en er alleen maar DTS op die schijf staat.

    Kan nog steeds prima klinken natuurlijk, daar niet van...
    Met dat laatste ben ik het ook wel eens.

    Het officiële persbericht van Disney Benelux heeft het over "Engels 5.1 Dolby Digital".

  14. #2364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Waar je dan wel meteen deel 2 erbij krijgt. Zag `m 2 weken geleden in New York in de schappen liggen: ze hadden alleen `t duo pack.
    Kan ook niet anders want ze staan beide op 1 disc.

  15. #2365

    Standaard

    Nogal zielig dat ze bij BatB 3D gewoon die tweede BD disc met extras hebben weggelaten en nog niet eens de moeite hebben genomen om de verwijzingen naar die tweede disc weg te laten

  16. #2366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht
    Nogal zielig dat ze bij BatB 3D gewoon die tweede BD disc met extras hebben weggelaten en nog niet eens de moeite hebben genomen om de verwijzingen naar die tweede disc weg te laten
    Dat inderdaad wel slordig. Ik kan me voorstellen dat Disney geen extra geld wil uitgeven om een verwijzing weg te kunnen halen, maar het zijn best veel verwijzingen.

  17. #2367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    T is wel erg mooi zo'n leeftijdslogo-loze voorkant!!

    Disney zou altijd leeftijdsloos horen te zijn.
    Zo. Is dat geen mooie quote?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #2368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat inderdaad wel slordig. Ik kan me voorstellen dat Disney geen extra geld wil uitgeven om een verwijzing weg te kunnen halen, maar het zijn best veel verwijzingen.
    Ik kan ze ergens begrijpen dat ze die verwijzingen in het menu zelf niet aanpassen (maar ik keur het zeker niet goed), maar hoe moeilijk is het om de cover en slipcase aan te passen?!? Op die cover staat dat "onbekende verhalen achter het maken van Belle en het Beest" terwijl je dat dus helemaal niet kunt zien. En er staat "4 niet-gebruikte scenes" terwijl je er maar 2 kunt zien. Hoe moeilijk is het om een stukje tekst op een papier aan te passen...

  19. #2369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht
    Ik kan ze ergens begrijpen dat ze die verwijzingen in het menu zelf niet aanpassen (maar ik keur het zeker niet goed), maar hoe moeilijk is het om de cover en slipcase aan te passen?!? Op die cover staat dat "onbekende verhalen achter het maken van Belle en het Beest" terwijl je dat dus helemaal niet kunt zien. En er staat "4 niet-gebruikte scenes" terwijl je er maar 2 kunt zien. Hoe moeilijk is het om een stukje tekst op een papier aan te passen...
    Ik heb de Amerikaanse versie en die heeft wel gewoon beide discs.

    Maar als je aan alle kanten naar die tweede disc wordt doorverwezen en het staat ook op de cover, heb je dan niet gewoon recht op die disc? Misschien even een mailtje naar Disney sturen.

  20. #2370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik heb de Amerikaanse versie en die heeft wel gewoon beide discs.

    Maar als je aan alle kanten naar die tweede disc wordt doorverwezen en het staat ook op de cover, heb je dan niet gewoon recht op die disc? Misschien even een mailtje naar Disney sturen.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd. Het kan inderdaad niet dat de cover foutieve informatie geeft over de inhoud van de verpakking.

    Trouwens, ik probeerde vandaag het virtuele archief van The Lion King te openen maar kreeg alleen een error message dat het niet beschikbaar is in mijn regio, en dat ik naar disneyBDlive.com moest gaan. Op die website staat dat BDlive momenteel alleen in de US en Canada beschikbaar is. Is dit tijdelijk ofzo, want ik weet dat ik enkele weken geleden wel perfect zonder problemen op dat virtuele archief geraakte...

  21. #2371

    Standaard

    Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen (ik had ze iig nog niet gezien)





    In dvd verpakking:


    Cinderella Trilogy with Limited Edition Collectible Jewelry Box Packaging (Six-Disc Combo: Blu-ray/DVD + Digital Copy)


    Looking good!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #2372

    Standaard

    Hier waren ze nog niet gepost, inderdaad. 'k Heb ze eerder al gespot, maar ben niet zo wild van de coverart. De laatste DVD-uitvoering vond ik op dat vlak een pak beter. Maar dat gezegd zijnde, iets om naar uit te kijken natuurlijk.

  23. #2373

    Standaard

    Eigenlijk vind ik de goude cover nog t mooist. Maar ik weiger om extra geld neer te tellen voor de digital copy.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2374

  25. #2375

    Standaard

    Zal de vlaamse versie van Tarzan op de aankomende blu-ray uitgave staan ?
    Op de meeste online winkels staat enkel, Nederlands, Engels en Frans...

Pagina 95 van 216 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •