Pagina 84 van 216 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Van Reddertjes? Deel 2 is in mijn optiek stukken beter.

  2. #2077

    Standaard

    Deel 2 van De Reddertjes is toch ook een officiele Disney Classic?


  3. #2078

    Standaard

    Deel 2 van de Reddertjes is zeker ook een Classic...!!!

  4. #2079

    Standaard

    Vind het wel grappig dat er 2 leeftijdslogo's op de hoes van Lady en de Vagebond staan:
    -1 voor Nederland: vanaf 6 jaar
    -1 voor België: ALL


  5. #2080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Deel 2 van De Reddertjes is toch ook een officiele Disney Classic?
    Inderdaad, zeker en vast. Meer nog, hij maakt deel uit van het tweede gouden tijdperk dat van start ging met 'The Little Mermaid' en z'n hoogtepunt kende midden jaren '90.

    Is deel 2 de moeite om aan te schaffen? Want voorlopig bespaar ik op andere sequels uit de Disney-stal, mits het hoge copypaste-gehalte...
    'De Reddertjes in Kangoeroeland' is één van die uitzonderlijk zeldzame vervolgfilms die het origineel wist te overtreffen en meteen ook de enige "2de" die terecht in het rijtje mag staan. Het is ook een volwaardige Disney Classic met een compleet nieuw verhaal en helemaal geen minder kwalitatieve film uit de sequel-fabriek van Disney. Een blinde aanschaf absoluut waard en zelfs een verplichte aanschaf als je alle Classics in huis wenst te hebben.
    Laatst aangepast door Esteban : 25-02-2012 om 23:12

  6. #2081

    Standaard

    Gisteren de US versie van Lady and the Tramp ontvangen. Mooie uitgave, lekker veel reliëf ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2082

    Standaard

    @Godfather; Inderdaad, die is weer net dat tikkeltje knapper dan onze uitgave wat details betreft.

    Even ter informatie, omdat de vraag omtrent de slipcovers (NL) reeds is langsgekomen en nog verscheidene keren zal langskomen:

    - De Leeuwenkoning
    Slipcover v
    Reliëf v
    - De Leeuwenkoning II Simba's Trots
    Slipcover v
    Reliëf x
    - De Leeuwenkoning 3 Hakuna Matata
    Slipcover v
    Reliëf x
    - Lady & de Vagebond
    Slipcover v
    Reliëf v
    - Lady & de Vagebond II Rakkers' Avontuur
    Slipcover v
    Reliëf x

  8. #2083

    Standaard

    Eergisteren na een jaar in huis te hebben, voor het eerst Bambi 2 gekeken. Het leek een lange deleted scene, waarvan enkele stukken misschien prima in het origineel had kunnen zitten, maar zo als losse film vond ik het toch wat gedwongen en sufjes op enkele momenten.

    Binnenkort maar eens Lady en de Vagebond 2 kijken.
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #2084

    Standaard

    En dan is Bambi 2 nog één van de weinige vervolgfilms die de sfeer van het origineel kon behouden en enigszins wist te bekoren, imo. Tjah, die non-classic sequels, vermakelijk op hun best. Al vond ik 'Aladdin en de Dievenkoning' een leuke uitzondering. Maar verder zit er naar mijn mening niet één echte aanrader bij. Muv. het alles overtreffende 'De Reddertjes in Kangoeroeland' natuurlijk, maar dat is dan ook -terecht- een classic.

  10. #2085

    Standaard

    Ik vind Cinderella 3 echt fantastisch. Het heeft niet echt de sfeer van het origineel, maar puur qua komedie vind ik het een erg goede film.

  11. #2086

  12. #2087

    Standaard

    Vandaag de blu ray van the Lion King gekocht. Ik heb één opmerking echter, bij de scene met Mufasa in die wolk als hij zegt dat Simba terug moet om zijn plaats in de circle of life terug in te nemen, op het einde rent Simba zijn vader achterna en zie je dat die wolk van Mufasa zich terugtrekt. Op mijn versie is die terugtrekkende wolk niet te zien maar zie je gewoon een sterrenhemel. Dit is zowel op de BR als de bijhorende DVD. Is dit jullie ook? Want ik vraag mij af waarom ze die terugtrekkende wolk weg hebben gelaten...

  13. #2088

    Standaard

    Klopt, bij deze nieuwe uitgave ontbreekt dit. Zie hier de vergelijking met de oude DVD: http://www.youtube.com/watch?v=IWiRPAb8KNw
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #2089

    Standaard

    Wow. Nutteloze edit lijkt me. Misschien had het wat te maken met de 3D conversie en hebben ze het dan per ongeluk ook in de 2D versie weggelaten?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #2090

    Standaard

    Lijkt wel of ze willen benadrukken dat de verschijning van Mufasa een illusie of hallucinatie is van Simba
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #2091

    Standaard

    Ik had er nog niet eens zo goed op gelet dat dit er uit was gesneden. Even disney mailen...

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik had er nog niet eens zo goed op gelet dat dit er uit was gesneden. Even disney mailen...
    Niet echt uitgesneden, het zijn echt wel bewerkte frames hoor. De scene is er nog, de wolken niet meer.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #2093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Niet echt uitgesneden, het zijn echt wel bewerkte frames hoor. De scene is er nog, de wolken niet meer.
    Dan is het eigenlijk intentioneel bedoeld, en dus geen fout.?

  19. #2094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dan is het eigenlijk intentioneel bedoeld, en dus geen fout.?
    Ja, klaarblijkelijk. Dit is overigens 'oud' verhaal waar eerder al uitvoerig over geschreven is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #2095

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=T_e2y...eature=related

    Zijn er nog andere mensen die hetzelfde probleem hebben met het geluid tijdens de 'circle of life' in TLK? Is dit een probleem van de disc zelf of ligt het aan mijn player??

    Deze BR uitgave van the lion king is toch wel teleurstellend... Hopelijk fixen ze de problems en sturen ze een replacement disc

  21. #2096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht

    Deze BR uitgave van the lion king is toch wel teleurstellend... Hopelijk fixen ze de problems en sturen ze een replacement disc
    gaat dit probleem enkel op voor de US uitgave of ook voor de Nl?

  22. #2097

    Standaard

    Ook voor de Nederlandse. Ik heb nu al twee BR's bekeken en beide geven dit probleem. Maar ik weet dus niet of dit aan mijn speler ligt of niet... Aangezien er toch niet heel veel klachten over geweest zijn neem ik wel aan dat het niet een disc problem is, ik zal vrijdag eens op mijn PS3 kijken of ik dit probleem nog steeds heb.

  23. #2098

    Standaard

    Vandaag even gaan shoppen in Antwerpen en aldaar het Contact magazine meegenomen, het maandelijkse informatieblad van Fnac.

    Daarin staat dat vanaf 21 maart er weer een actie is, 1 kopen 1 gratis.
    Zowel blu-ray als dvd.
    Keuze uit een reeks van meer dan 20 titels.
    Misschien leuk maar de prijzen kennende bij Fnac toch maar blijven hopen op een zelfde actie in Nederland.
    Daarvoor ga ik met plezier een dagje naar Rotterdam of Roosendaal.

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vandaag even gaan shoppen in Antwerpen en aldaar het Contact magazine meegenomen, het maandelijkse informatieblad van Fnac.

    Daarin staat dat vanaf 21 maart er weer een actie is, 1 kopen 1 gratis.
    Zowel blu-ray als dvd.
    Keuze uit een reeks van meer dan 20 titels.
    Misschien leuk maar de prijzen kennende bij Fnac toch maar blijven hopen op een zelfde actie in Nederland.
    Daarvoor ga ik met plezier een dagje naar Rotterdam of Roosendaal.
    yay! Bedankt voor de informatie!

  25. #2100

    Standaard

    Bij DVD OUTLET was afgelopen week alweer de actie DISNEY 1 +1 GRATIS

Pagina 84 van 216 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •