Pagina 136 van 216 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.376 tot 3.400 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3376

    Standaard

    Krijgen we nu dan eindelijk ook eens van Peter en de Draak de volledige, lange, versie op blu ray? ( in hetb Engels )

  2. #3377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Krijgen we nu dan eindelijk ook eens van Peter en de Draak de volledige, lange, versie op blu ray? ( in hetb Engels )
    Daar zou ik niet vanuit gaan. Er zijn geen nasynchronisaties gemaakt voor de langere versie en er staat een Frans audiospoor op de disc, aangezien de cover tweetalig is.

  3. #3378

    Standaard

    Ik snap het, maar een volledige Engelse versie zou kunnen... ...
    Maar goed, ik heb de Amerikaanse blu ray besteld. Daar zou sowieso de volledige versie op staan...

  4. #3379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    - Falen met transfers (Ik weet nog toen de DVD van Paniek op de Prairie plots landelijk last had van een transfer-issue, of de remaster van Assepoester die één grote kleurplaatinkleuring leek)
    Ze hebben veel zeer geslaagde transfers, tegenover enkele missers. Dat is geen reden, vooraf kun je jezelf al goed informeren over de kwaliteit voordat je tot aanschaf over gaat?

  5. #3380

    Standaard

    Een bedrijf als Disney hoort simpelweg altijd te streven naar het beste. Hun prijssetting is bijna altijd consequent hoger dan de concurrentie, en dan vind ik dat zich dat moet vertalen in kwaliteit.

  6. #3381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hopelijk vergeten ze de vlaamse versie niet op de blu-ray van the hunchback of the notre dame !
    Volgens Amazon zou er een Flemish dub op tenminste Hunchback en Brother Bear moeten zitten in de UK. Op alle releases zou er in de UK ook een NL dub en sub zitten. De volledige batch zal dus waarschijnlijk gelijk zijn in de UK en de Benelux. Bovendien zijn ze niet vervelend geprijsd (BB en Pete's Dragon GBP11,20, Aladdin/Mulan en Hunchback zijn GBP 13,99). Ze komen wel een klein maandje later uit dan in Nederland.

    Voor de zekerheid maar in de pre-order gezet. Heb het toch opgegeven qua eenheid in covers.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #3382

  8. #3383

    Standaard

    Wat een verschrikkelijke covers !!! Zijn die echt officieel ? Bah dit noem ik een dieptepunt !


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Is dit niet de grootte van een dvd ? Welke cover is wordt het nu ?

  9. #3384

    Standaard

    Neen, dit is de grootte van een blu-ray. Alleen misleidend voor onze ogen vanwege de positie en de cover op zich. Geen idee welke het nu zal worden. Bovenstaande zou uit het persbericht komen, wat geloofwaardig is aangezien ook 'Frankenweenie' daar bij stond.

  10. #3385

    Standaard

    Tsja, ik vrees dat ik me er maar best bij neerleg dat er bij Disney gewoon géén stijl meer te houden is. Intussen zit ik met een mix van US en NL releases, slipcover en géén slipcover, rugnummer en géén rugnummer, dikke doosjes/dunne doosjes enzovoort. Het zij zo. De classics zijn me te waardevol om mijn aankopen te laten voor een slechte lay-out.

    Al ga ik toch de UK-versie van Hunchback of Notre Dame halen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #3386

    Standaard

    klokkenluider lijkt wel de vlaamse audiotrack mee te gaan krijgen, wat het sowieso voor mij een essentiele aankoop maakt. ik was als kind dol op die film en vraag me af of die nu nog even duister overkomt als jaren geleden. dat ene nummer waarin Quasi uitzingt dat hij graag een leven buiten de muren van de notredame wil is hartbrekend mooi heb ik altijd gevonden. nu maar hopen dat disney moeite in de uitgave steekt en er een mooie transfer en wat retrospectieve features enzo tegenaan gooit.

  12. #3387

    Standaard

    Frankenweenie komt a.s. woensdag uit, en er is nog steeds geen cover van bekend.

  13. #3388

    Standaard

    Volgende maand komen er ca. 8 Disney Classics uit op blu ray, maar mijn vraag is:

    Komt er dit jaar ook weer zo'n Disney actie van 1 halen en 1 gratis...???

  14. #3389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Frankenweenie komt a.s. woensdag uit, en er is nog steeds geen cover van bekend.
    Wat is dit dan? Stond al op de vorige pagina.


  15. #3390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgende maand komen er ca. 8 Disney Classics uit op blu ray, maar mijn vraag is:

    Komt er dit jaar ook weer zo'n Disney actie van 1 halen en 1 gratis...???
    Vast wel, maar wanneer weet ik niet.

  16. #3391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat is dit dan? Stond al op de vorige pagina.

    Sorry, maar ik bedoel de Frankenweenie 3D versie cover...!!!

  17. #3392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vast wel, maar wanneer weet ik niet.
    Waarschijnlijk zoals gewoonlijk: eind maart, begin april en eind september, begin oktober.

    Disney Benelux gaf overigens mee dat het persbericht naar alle retailers en gerelateerde sites al lang de deur uit is. Geen idee dus waarom de talloze bestemmelingen de updates nog niet geplaatst hebben omtrent Wreck-It Ralph, Frankenweenie ea.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-02-2013 om 11:53

  18. #3393

    Standaard



    Waar blijft Mary Poppins op Blu-ray? Voor mij persoonlijk de ultieme Disney-film! Al jaren worden we lekker gemaakt met bovenstaande afbeelding, maar nog steeds niets te zien aan de horizon. Ik vrees dat we tot 2014 moeten wachten voor de 50th Anniversary Edition ...

  19. #3394

  20. #3395

    Standaard

    wanneer komt er terug een bogof ???

  21. #3396

  22. #3397

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Waar blijft Mary Poppins op Blu-ray? Voor mij persoonlijk de ultieme Disney-film! Al jaren worden we lekker gemaakt met bovenstaande afbeelding, maar nog steeds niets te zien aan de horizon. Ik vrees dat we tot 2014 moeten wachten voor de 50th Anniversary Edition ...
    Ik vrees hetzelfde. Ik zou het wel logisch vinden. Maar ik wacht ook met smart op de BR.

  23. #3398

    Standaard

    Als ik alle klachten zo lees hier ben ik blij dat ik overgestapt ben naar Amerikaans. Snap dat dit voor vele geen optie is vanwege het ontbreken van de NL track voor de koters, maar de andere kan ik het zeker aanraden.

  24. #3399

    Standaard

    Is Sneeuwwitje ( Diamond Edition ) nog ergens te krijgen ? Kan hem maar moeilijk vinden..

  25. #3400

    Standaard

    Ik dacht dat die al een jaartje geleden terug de Disney-kluis inging. Maar misschien dat bepaalde winkels nog een verborgen exemplaar liggen hebben?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 136 van 216 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •