De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Total Recall (1990), uitgave Lumière

    Vandaag deze nieuwe blu-ray release met de restored version ontvangen. Ik zou het woordje restored willen vervangen door verprutste. Beeldkwaliteit is niet goed, beeld is te licht in vergelijk met andere beschikbare 4k en blu-ray releases. Geluid geen dolby atmos, maar klink wel heel goed. Veel, veel extra's. De coverfoto's tonen een donker mars-oppervlakte. Maar in de film is dit aanmerkelijk lichter.
    Koop deze release niet voor de film, maar voor de 152 minuten aan extra's.

    Toevoeging,

    Net even gekeken naar deze film op mulym.tv. Veel technische fouten in beeld, maar daar is het beeld niet te licht. Zal eens mylum eens hierover mailen.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 08-10-2021 om 13:27
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Ik kreeg hem vandaag ook binnen.
    De kleuren zijn inderdaad veel lichter/fletser dan eerdere releases.
    Ik heb ook de UK release van de 4K UHD steelbook.
    Daar zijn de kleuren veel beter van en niet zo licht als deze 'restored' version.
    Ik kan hem helaas niet meer retour sturen, maar heb wel spijt dat ik hem heb aangeschaft.

  3. #3

    Standaard

    De film is natuurlijk erg goed, alleen de kleuren zijn veel te flets. De rode kleur is erg bleekjes, het warme volle rode kleur mis ik. Helderheid en contrast dat is het ook niet als gehoopt. Via een Duitse webwinkel heb ik een uncut versie uit 2012 weten te bemachtigen (blu-ray steelbook (Schwarzenegger box)) met 3 films waaronder Total Recall. Beeldkwaliteit is vele malen beter, zowel kleur als helderheid en contrast zijn gewoon goed.

    Het is dat de restored version (verprutste version) voldoende extra's heeft en niet echt duur was/is, anders had ik hem gratis weggegeven, want ja geld durf ik er niet voor te vragen, daar zou ik mij voor schamen. Mijn advies sla deze 'Total Recall - Restored version' over, probeer een betere mastering te vinden.
    Laatst aangepast door Balskie : 24-11-2021 om 19:15 Reden: Kleuren letters te licht, nu zwart gekozen

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Koop gewoon de Ultimate Rekall Editie.
    Dat is ook precies wat ik heb gedaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •