Pagina 85 van 216 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    21 Maart, ik had reeds een vermoeden. Gezien sommige BR-titels op verscheidene sites aan uitzonderlijk lage prijzen aangeboden werd, maar er wel die late leverdatum bij stond. Thumbs up for that!

  2. #2102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    21 Maart, ik had reeds een vermoeden. Gezien sommige BR-titels op verscheidene sites aan uitzonderlijk lage prijzen aangeboden werd, maar er wel die late leverdatum bij stond. Thumbs up for that!
    We hebben nu in ieder geval een mooi overzicht van de titels in het komende 1+1 actie.
    Cars 2 en Lion King voor mij.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #2103

    Standaard

    The Lion King - The Lion King 2 - The Lion King 3 - Lady and the Tramp - Lady and the Tramp 2 - Cars 2 - Dumbo - Pinokkio - Sleeping Beauty - Snow White ... Ik ga veel centjes uitgeven, dat staat vast.

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    The Lion King - The Lion King 2 - The Lion King 3 - Lady and the Tramp - Lady and the Tramp 2 - Cars 2 - Dumbo - Pinokkio - Sleeping Beauty - Snow White ... Ik ga veel centjes uitgeven, dat staat vast.
    Valt denk ik wel mee want je kan er alvast een paar schrappen, ze doen nl. net zoals de voorgaande keren niet allemaal mee....

  5. #2105

    Standaard

    Dat durft, zo leert de ervaring me, wel eens verschillen van winkel tot winkel. Zo heb ik al mijn titels reeds in huis gehaald aan de actieprijs. En het is ook interessant op dat moment langs te gaan bij warenhuizen die een "laagste prijs" garantie hebben, vaak is dit dan geldig op heel het Disney assortiment.

  6. #2106

    Standaard

    Is dat ook de datum waarop het in Nederland begint? Waar kan ik de lijst met 'deelnemende' titels vinden?

    Vorig jaar was het mij bij de MM ook gelukt andere/nieuwe titels mee te krijgen, maar een dag later, bij een andere verkoper, lukte het weer niet.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #2107

    Standaard

    Ik geloof dat dit de NL datum is, over B weet ik zelf nog niets.

  8. #2108

    Standaard

    Die BOGOF acties, moet je dan echt een film kopen uit die deelnemende producten, of is het ok om eender welke Disney film te kopen (bv een film die niet in de actie zit), om dan een tweede gratis te krijgen uit de deelnemende films?

    Stel bv. dat Bambi en TLK meedoen met deze BOGOF actie, kan ik dan een film die niet meedoet (bv. Sneeuwwitje) kopen om dan gratis Bambi of TLK krijgen? Of moet je echt Bambi kopen om TLK te krijgen of visa versa?

  9. #2109

    Standaard

    Normaal gezien moeten het 2 titels zijn die in de actie zijn opgenomen. Als bv. Snow White niet in de actie zit, kan je daar geen andere titel "gratis" (aan halve prijs, hoe je 't bekijkt) bij bekomen. Dus nogmaals, om van de 1+1 actie te genieten moet je dus 2 titels uit de selectie nemen.

    Hoe dan ook hangt alles af van hoe strikt ze de regels opvolgen in de desbetreffende winkels.

  10. #2110

    Standaard

    Zowel in het Fnac magazine als in de Belgische mediazine van MM staat 21 maart als startdatum.

  11. #2111

    Standaard

    Heeft trouwens iemand een idee of Pinocchio en Sleeping Beauty werkelijk als Diamond Edition zullen worden uitgegeven? Ik zou graag op die edities wachten dan, maar het zou vervelend zijn moest blijken dat Disney deze niet heruitgeeft op BD omwille van de anniversary editions...

  12. #2112

    Standaard

    Als ze nog als Diamond Editions worden uitgebracht gaat dat nog wel even duren. Maar waarom zou je wachten? De Platinum Editions zijn veel uitgebreider qua extra's.

  13. #2113

    Standaard

    Als ze uitgebracht worden zal dat Maart (Pinocchio) en Oktober (Sleeping Beauty) 2015 zijn.
    Ik heb vandeweek nog een nieuwe Sleeping Beauty met slipcover gekocht voor maar 20 euro.

    Mocht die toch nog uitgebracht worden als Diamond, zie ik dan wel weer of een herkoop de moeite waard is. Maar mochten ze niet meer uitgebracht gaan worden, weet ik wel dat je je tegen die tijd waarschijnlijk scheel zal betalen voor de Platinum Edition.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #2114

    Standaard

    Ik wou wachten op de diamond editions met nummering op de slipcover, maar I guess dat de Disney Classics collectie nooit echt mooi zal zijn met BD zoals Sneeuwwitje die grotere nummers op de spine hebben, of Dumbo die helemaal geen slipcover heeft...

    Ugh nooit gedacht dat het mij zou uitmaken of er nu een nummertje opstaat of niet

  15. #2115

    Standaard

    Gisteren is blijkbaar Robert B. Sherman overleden op 86-jarige leeftijd. Hij was vooral bekend als componist voor Disney klassiekers, maar ook Chitty Chitty Bang Bang.
    Hier een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/ar...verleden.dhtml

  16. #2116

    Standaard

    weet iemand waar ik sleeping beauty nog zou kunnen kopen op internet ?
    liefst geen tweede hands en redelijke prijs

  17. #2117

  18. #2118

    Standaard

    Als je de NL versie zoekt, is vast nog wel te vinden op Marktplaats of met geluk in winkels zoals de V&D.

    Anders, Amazon sellers of Ebay?
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #2119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Gisteren is blijkbaar Robert B. Sherman overleden op 86-jarige leeftijd. Hij was vooral bekend als componist voor Disney klassiekers, maar ook Chitty Chitty Bang Bang.
    Hier een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/ar...verleden.dhtml

    De Sherman brothers hebben enkele van mijn favoriete Disneyliedjes op hun naam. Oa. Mary Poppins en The Sword in the Stone.

    Interessant : http://www.youtube.com/watch?v=tNJn1QkCs8M

  20. #2120

    Standaard

    In de Volkskrant stond dat hij ook de nummers van The Lion King had geschreven. Slordig! Meer een actie voor de Telegraaf.

  21. #2121

    Standaard

    Ugh ik hoop echt dat we dezelfde BOGOF Classic titels krijgen als de UK, maar kijkend naar de 1+1 gratis offers die op DVD Outlet staan (en pas leverbaar op 23 maart), vrees ik dat we het met veel minder Classics zullen moeten stellen. En net nu nu ik Dumbo, Alice, de beide Fantasia en de Prinses en de Kikker wou kopen *zucht*

    UK BD BOGOF
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
    Cars 2
    The Lion King
    Toy Story 3
    Beauty and the Beast
    Up
    Tangled
    Bambi
    Incredibles
    Dumbo Special Edition
    Alice in Wonderland: 60th Anniversary Edition
    Fantasia
    Cars
    Monsters Inc.
    Toy Story 1
    Toy Story 2
    A Bug's Life
    Wall-e
    Princess and the Frog
    Fantasia 2000
    Ratatouille
    Bolt
    BOGOF DVD Outlet
    Cars 2
    The Lion King
    Incredibles
    Tangled
    Bambi
    Bambi 2
    A Bug's Life
    Beauty and the Beast
    Toy Story 3
    Tinkerbell en de grote reddingsoperatie
    Toy Story 1
    Toy Story 2
    Tinkerbell - de verloren schat
    Monsters en co
    Cars
    Tinkerbell

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrebbit Bekijk bericht
    Ugh ik hoop echt dat we dezelfde BOGOF Classic titels krijgen als de UK, maar kijkend naar de 1+1 gratis offers die op DVD Outlet staan (en pas leverbaar op 23 maart), vrees ik dat we het met veel minder Classics zullen moeten stellen. En net nu nu ik Dumbo, Alice, de beide Fantasia en de Prinses en de Kikker wou kopen *zucht*
    Ik hoop eigenlijk dat wij de titels Lady and the Tramp 2, Lion kIng 2 & 3 e.d. ook mogen verwachten.. Dat zijn de weinige titels die ik nog mis namelijk. Samen met Bambi 2 heb ik 4 titels om dan op te pikken

  23. #2123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik hoop eigenlijk dat wij de titels Lady and the Tramp 2, Lion kIng 2 & 3 e.d. ook mogen verwachten.. Dat zijn de weinige titels die ik nog mis namelijk. Samen met Bambi 2 heb ik 4 titels om dan op te pikken

    Same here, maar hoopt er maar niet op. Dat is trouwens nog nooit gebeurd dat zo'n recente titels al in de BOGOF zitten in België/Nederland dan wel te verstaan.

  24. #2124

    Standaard

    Ik vrees dat ik alleen interesse heb in Lady And The Tramp en The Lion King. De vervolgdelen heb ik inmiddels uit Amerika besteld (DVD+Blu-Ray Combo). Vorig jaar is het me ook gelukt de nieuwe titels mee te krijgen voor de halve prijs, dus hopelijk heb ik dit jaar weer succes....
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #2125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In de Volkskrant stond dat hij ook de nummers van The Lion King had geschreven. Slordig! Meer een actie voor de Telegraaf.
    Zazu zingt in een van de scènes heel even "It's a Small World (After All)" van de gebroeders Sherman. Daar zal de fout wel door komen.

Pagina 85 van 216 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •