Pagina 189 van 216 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.701 tot 4.725 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Bij bol nu 1+1 gratis (wel 22,99 per stuk..)
    Inderdaad, ze weten wel van prijzen. Blu-rays die eerst 12,99 kostten zijn nu opeens een tientje duurder. Kinderachtig. En dan doen alle 3D-versies nog niet eens mee, zoals dat bijv. in Engeland wel het geval is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #4702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hmm...het ziet ernaar uit dat Frozen via amazon.uk geen NL audio/subs heeft....?
    Dat zou wel heel bijzonder zijn. Mijn ervaring is dat de meeste in de UK uitgebrachte Disney-uitgaven ook gewoon Nederlandse ondertitels hebben. Waar baseer je dat op?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #4703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wel jammer dat de extra Pluto filmpjes niet zijn opgeknapt en in HD.
    Men kan niet alles hebben...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat zou wel heel bijzonder zijn. Mijn ervaring is dat de meeste in de UK uitgebrachte Disney-uitgaven ook gewoon Nederlandse ondertitels hebben. Waar baseer je dat op?
    Helaas was de laatste, nieuwe film met NL ondertiteling Princess & the Frog. Sindsdien hebben enkel oude classics soms NL ondertiteling gehad. Jammer, want dat is toch altijd een groot prijsverschil.

  5. #4705

    Standaard

    Zou er een kans bestaan dat op die tarzan die in uk verschijnt de vlaamse track zou hebben?

    in dat geval wordt dat mijn 1ste import ooit

  6. #4706

    Standaard

    Volgens Disney Benelux is die Vlaamse track nooit ter beschikking gesteld voor de BLU RAY uitgave en zal dat ook niet meer rechtgezet worden. Het zou me sterk verbazen mocht dit alsnog op de UK-uitgave terecht komen.

  7. #4707

    Standaard

    Nu ook in Nederland 1+1 actie. Wel alle prijzen opgeschroefd naar 22,99...
    http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-...LES/index.html

  8. #4708

    Standaard

    Anderzijds, waar kan je de Benelux Disney titels vinden voor 11,49 € ? Bedankt voor 't melden, ik sla m'n slag.
    Potver, die niet-Disney-titels zijn anders ook verleidelijk. (Paranorman)
    Laatst aangepast door Esteban : 24-03-2014 om 07:49

  9. #4709

    Standaard

    Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat wij de nieuwe batch hier pas in Augustus krijgen... Totnogtoe heb ik altijd de UK releases afgezworen maar het is toch serieus verleidelijk om "Oliver & Co." en "Lilo & Stitch" aan te schaffen daar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #4710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Nu ook in Nederland 1+1 actie. Wel alle prijzen opgeschroefd naar 22,99...
    http://www.bol.com/nl/l/dvd/blu-ray-...LES/index.html
    Hopelijk is dit niet de officiële 1+1 actie van Disney... Er is er maar 1 uit de hele lijst die ik nog moet hebben...

  11. #4711

    Standaard

    Mary poppins zit er ook bij, maar deze staat niet in het 1+1 overzicht

    EDIT: ik trof er net nog een paar aan, tip is dus om gewoon in het gehele animatieoverzicht te zitten

  12. #4712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Mary poppins zit er ook bij, maar deze staat niet in het 1+1 overzicht

    EDIT: ik trof er net nog een paar aan, tip is dus om gewoon in het gehele animatieoverzicht te zitten
    Bedankt voor de tip! Nu heb ik wel 2 titels gevonden die ik nog nodig had!
    Laatst aangepast door coveragentcov : 24-03-2014 om 19:16

  13. #4713

    Standaard

    Inderdaad, ik ben ook even door de hele sectie heen gelopen ... de portefeuille is er minder tevreden mee. De Disney-collectie is weer volledig.

  14. #4714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Mary poppins zit er ook bij, maar deze staat niet in het 1+1 overzicht

    EDIT: ik trof er net nog een paar aan, tip is dus om gewoon in het gehele animatieoverzicht te zitten
    Vanochtend zat "Marry Poppins" nog wel in de 1+1 actie (heb 'm namelijk samen met "The Little Mermaid" besteld.)
    Lijkt dat ie nu niet meer op voorraad is en uit de actie is gehaald...

  15. #4715

    Standaard

    Ja sommige titels staan ook al op 3-6 werkdagen. Heb gister nog 6 leuke titels besteld en deze had ik vandaag al in huis. Het is een leuke actie

  16. #4716

    Standaard

    Een vriend van me heeft Frozen vandaag gevonden op Dvd en Blu-Ray bij een standaard boekhandel in België.
    Om de Dvd en Blu-Ray zaten geen slipcovers. Ik hoop dat de 3D versie er wel één heeft, maar ik ben bang van niet :\

  17. #4717

    Standaard

    Bij 2D-uitgaves is dit al een tijdje het geval. Het is nu reeds bekend dat ze ook bij 3D-uitgaves de slipcover-uitgaves onderbreken sinds "Frozen". Helaas.

  18. #4718

    Standaard

    Frozen krijgt er dus ook geen bij de 3D? Wat belachelijk dat Planes er dan wel eentje kreeg.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #4719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Een vriend van me heeft Frozen vandaag gevonden op Dvd en Blu-Ray bij een standaard boekhandel in België.
    Om de Dvd en Blu-Ray zaten geen slipcovers. Ik hoop dat de 3D versie er wel één heeft, maar ik ben bang van niet :\
    Welke Standaard Boekhandel mag dat geweest zijn? Standaard neemt het inderdaad niet te nauw met releasedata van Disneytitels, Thor The Dark World lag er ook al vóór verschijningsdatum.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #4720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Frozen krijgt er dus ook geen bij de 3D? Wat belachelijk dat Planes er dan wel eentje kreeg.
    Planes was waarschijnlijk de laatste. Al weet je bij Disney Benelux natuurlijk nooit, ze zijn de onevenwichtigheid zelve.

  21. #4721

    Standaard

    Kijk ook bij Zavvi.nl, daar heb je meestal ook (en eerder) de BOGOF-actie, plus gratis levering in NL. Het is eigenlijk Engels, dus je kan hun audio +subs veelal checken op amazon.com.uk.
    Ze hebben de meeste wel, en als je geduld betracht, komt ie altijd wel in de aanbieding. Ook levering soms wat langer indien niet op voorraad. Voor het eerst ook een aantal 3D in de aanbieding! En sowieso goedkoper dan bijv MM, wehkamp, Bol, etc.
    Helaas genoeg hebben ze The Little Mermaid en bijv Cinderilla niet in NL-audio.

    gr


    ha, zie dat hiervan al eerder melding was gemaakt ;-P vergeef me...
    Laatst aangepast door entouch : 31-03-2014 om 08:46

  22. #4722

  23. #4723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat wij de nieuwe batch hier pas in Augustus krijgen... Totnogtoe heb ik altijd de UK releases afgezworen maar het is toch serieus verleidelijk om "Oliver & Co." en "Lilo & Stitch" aan te schaffen daar.
    Wat is het verschil tussen UK en BeNeLux versies? Sorry , moet misschien scrollen, of search doen, maar het zijn 189 pages...

  24. #4724

    Standaard

    Enkel de (bredere) cases en enkele uiterlijke kenmerken, dacht ik. Je moet het natuurlijk titel per titel gaan bekijken wat NL subs betreft.

  25. #4725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke Standaard Boekhandel mag dat geweest zijn? Standaard neemt het inderdaad niet te nauw met releasedata van Disneytitels, Thor The Dark World lag er ook al vóór verschijningsdatum.
    Zaterdag lag Frozen 2D & 3D ook reeds bij MediaMarkt Brussel Nieuwstraat.

Pagina 189 van 216 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •