Pagina 121 van 216 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.001 tot 3.025 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3001

    Standaard

    Dit weekend de US blu-ray van Cinderella ontvangen, inclusief mooie reliëf slipcase
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #3002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dit weekend de US blu-ray van Cinderella ontvangen, inclusief mooie reliëf slipcase
    Heb hem vorige week ook ontvangen. Echt mooie slipcase idd!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Heb hem vorige week ook ontvangen. Echt mooie slipcase idd!
    Zeker! gelukkig dat ze in de US wel nog mooie versies uitbrengen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #3004

    Standaard

    De mijne wordt, als het goed is, vandaag (dinsdag) opgestuurd. Samen met The Great Mouse Detective en Pete's Dragon (en nog wat andere non-Disney's).
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #3005

    Standaard

    Waar hebben jullie deze allemaal besteld jongens? (us cinderella)

  6. #3006

    Standaard

    Ik via Amazon.com
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #3007

    Standaard

    Kreeg een e-mail dat de nieuwe versie van Tarzan ergens deze maand in de schappen komt. De gevraagde specs zijn niet gemaild.

    Helaas nog niets vernomen over een eventuele omwisselactie.

    Edit: Ik mag de disc opsturen. Wordt hij omgeruild! Snelle reactie.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 16-10-2012 om 16:02
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #3008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Kreeg een e-mail dat de nieuwe versie van Tarzan ergens deze maand in de schappen komt. De gevraagde specs zijn niet gemaild.

    Helaas nog niets vernomen over een eventuele omwisselactie.

    Edit: Ik mag de disc opsturen. Wordt hij omgeruild! Snelle reactie.
    Heb je t nou over de Nederlandse versie?

  9. #3009

    Standaard

    Jup.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #3010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Kreeg een e-mail dat de nieuwe versie van Tarzan ergens deze maand in de schappen komt. De gevraagde specs zijn niet gemaild.

    Helaas nog niets vernomen over een eventuele omwisselactie.

    Edit: Ik mag de disc opsturen. Wordt hij omgeruild! Snelle reactie.
    Idem dito. Ga hem deze week nog trachten te retourneren naar Disney. Echt wel goede service van hun!

  11. #3011

    Standaard

    Niets vermeld van het missen van een DTS-HD track? Misschien hebben ze dat ook opgelost?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #3012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Idem dito. Ga hem deze week nog trachten te retourneren naar Disney. Echt wel goede service van hun!
    Waar kan je aangeven dat je de disc wil omruilen?

  13. #3013

    Standaard

    Heb spijtig genoeg Tarzan gekocht op amazon.fr, dus omruilen wordt lastig voor ik.
    BD (1243) What i Watch

  14. #3014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo R Bekijk bericht
    Waar kan je aangeven dat je de disc wil omruilen?

    Gewoon Disney Benelux even mailen dat er problemen zijn met het beeld.
    Mijn originele email naar Disney vind je in het Tarzan omruil Topic op dit forum.
    Ik had er ook vermeld dat de Vlaamse audiotrack ontbreekt.
    Of deze er nu op zal staan is twijfelachtig, maar het was het proberen waard.
    Misschien dat Tarzan nu op een bd50 zal staan ipv bd25 (huidige uitgave).

  15. #3015

    Standaard

    Mooi dat je kennelijk je oude disc kan omruilen voor de nieuwe, maar weten we inmiddels al zeker of dat het beeld inderdaad verbeterd is op de nieuwe uitgave? Anders lijkt omruilen me vrij nutteloos.

  16. #3016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Mooi dat je kennelijk je oude disc kan omruilen voor de nieuwe, maar weten we inmiddels al zeker of dat het beeld inderdaad verbeterd is op de nieuwe uitgave? Anders lijkt omruilen me vrij nutteloos.
    Heb de disc bij mij. Deze gaat vanmiddag op de bus. Dus hoop dit snel een nieuwe disc te hebben, zodat ik kan kijken. Op dit moment is het nog een beetje in nevelen geheuld, dus geduld is een schone zaak.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #3017

    Standaard

    Zal het gemist hebben, maar wat is er mis met het beeld?

  18. #3018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zal het gemist hebben, maar wat is er mis met het beeld?
    Flikkerend beeld.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #3019

    Standaard

    Op blu-ray.com/uk forum is er een hele discussie over de BD met extra's van brave die ze niet zouden krijgen. NU vraag ik mij af wij deze ook moeten missen of wij deze wel krijgen.

  20. #3020

    Standaard

    Als ik de coverart zie bij bijv. Mediamarkt en cosmox, dan lijkt het erop dat alleen de 3d vergezeld gaat van een bonusdisc.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #3021

    Standaard

    Specificaties Brave volgens DVD-Home:

    Technische gegevens Brave 3D Blu-Ray
    Speelduur: 100 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Engels, Nederlands
    Bonusmateriaal:
    • La Luna
    • The Legend Of Mordu
    • Audio commentaar

    Technische gegevens Brave Blu-Ray
    Speelduur: 100 Min.
    Taal / Geluid: Dolby Digital 5.1 Engels, Dolby Digital 5.1 Frans, Dolby Digital 5.1 Nederlands
    Beeldformaat: 16:9 (Panoramic)
    Ondertitels: Frans, Nederlands, Engels
    Bonusmateriaal:
    • Audio commentaar
    • Once Upon A Scene
    • Verlengde scènes
    • The Legend Of Mordu
    • La Luna

    Niet eens een HD-audio track. Laten we hopen dat dit een fout is.

    Volgens de The Digital Fix zijn dit de extra's van de Engelse release:


    • “The Legend of Mor’du” Short – This rousing new bonus short film is exclusive to the Brave Blu-ray and DVD release and will give fans the chance to delve deeper into the legend behind Mor’du, as told by the eccentric witch who transformed him.
    • “La Luna” Theatrical Short – Fans will love this charming short that accompanied the film in cinemas. It follows a young boy on his first night working the family business alongside his father and grandfather. **also available in 3D on the Blu-ray 3D set
    • Brave Old World – Fans will watch as members of the “Brave” production team investigate Scotland, exploring its land, culture, people and dialects. The research they gathered was brought thrillingly to life in the film. Also, fans will hear what actress Emma Thompson (voice of Queen Elinor) thinks of Pixar’s take on her homeland.
    • Merida & Elinor – With the creation of Merida and Elinor, the Pixar filmmakers delved deep into the relationship between mother and daughter. Highlighting contrasts in character design, clothing, animation, voicing, even hairstyle, watch how the filmmakers explored this most important of relationships.
    • Bears – Take a look inside the art and design behind the bears in “Brave.” Each of the bears, gentle Mum-Bear and terrifying Mor’du, demanded a different approach to creating their physical appearance and personality.
    • Brawl in the Hall – A fascinating and hilarious inside look at the process of creating “Brave’s” fighting Scots, through animation, crowd simulation and fight choreography – not to mention a room full of grunting men whose vocal chortles added authenticity to the raucous scene.
    • Wonder Moss – Fans will explore how “Brave’s” technical artists examined the real Scottish countryside and studied the laws of nature, then turned these findings into computer codes that would blanket Merida’s Scotland in lush moss, lichen and bracken.
    • Magic –The magic and mystery of Scotland is revealed to fans in this charming feature about the legends – from mystical potions to the will-o’-the-wisps – seen in “Brave.”
    • Clan Pixar – At Pixar, getting into character is a team effort. From making Haggis to Kilt Fridays to celebrating the Scottish poet Robert Burns, fans will see how the “Brave” production crew truly embraced Scottish themes and customs fueled the Pixar crew throughout the creation of “Brave.”
    • Once Upon A Scene – A closer look at the evolution of the storylines throughout the production of the film, including alternative openings to the film and many deleted scenes.
    • Extended Scenes
    • Director Commentary
    Laatst aangepast door Johan1967 : 17-10-2012 om 17:44

  22. #3022

    Standaard

    Het lijkt er inderdaad op dat alleen de 3D-versie de bonus disc krijgt. Ik ben niet weg van dit soort beslissingen, maar we krijgen de bonus disc tenminste. Bij Pirates of the Caribben: On Stranger Tides en Cars 2 ontbraken de bonus disc en dat terwijl de bonus disc van Cars 2 gewoon Nederlandse menu's en ondertitels heeft.

  23. #3023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Flikkerend beeld.
    Ik heb hier eigenlijk niets van gemerkt. Is dit enkel bij bepaalde scènes of ... ?

  24. #3024

    Standaard

    Spijtig dat ze ons verplichten meer geld uit te geven als we de bonus disk willen. Maar we zullen het pas zeker weten als de release nadert zekerst?

  25. #3025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb hier eigenlijk niets van gemerkt. Is dit enkel bij bepaalde scènes of ... ?
    Er zijn flink wat discussies over geweest. O.a. in dit topic en op blu-ray.com (international deel - algemeenl tarzan topic - UK: algemene disney topic). Lees jij volgens mij ook. Ook zijn er berichten geweest op o.a. areadvd over een omwisseling ivm problemen met de beeldkwaliteit.

    Ik verwacht dat Brave gewoon HD audio heeft. Disney heeft er een handje van om niet de juiste specs te presenteren. Er is al vaker in persberichten gezegd dat er enkel Dolby Digital op zou zitten, maar in de praktijk zit er gelukkig meestal HD audio op. Zoals het hoort. Duim duim...
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 121 van 216 EersteEerste ... 2171111117118119120121122123124125131171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •