Pagina 200 van 216 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.976 tot 5.000 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Heeft er iemand eigenlijk de steelbook van the Lion King via Zavvi besteld?
    Ja die heb ik in bestelling staan.

  2. #4977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ja die heb ik in bestelling staan.
    Ik zie die steeds staan als SOLD OUT, maar heb die nooit te koop zien staan....Hopelijk komt hij nog beschikbaar wanneer hij effectief er is....

  3. #4978

    Standaard

    Ben nog steeds op zoek naar de laatste zes Classics. Overal waar ik kom liggen ze voor 18 euro. Dat vind ik een beetje teveel.

  4. #4979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ben nog steeds op zoek naar de laatste zes Classics. Overal waar ik kom liggen ze voor 18 euro. Dat vind ik een beetje teveel.
    In DE zijn ze tussen de 9 en 11 euro.
    Allen op Lilo na, hebben NL audio + subs
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #4980

    Standaard

    Duitse uitgaven laat ik doorgaans aan mij voorbijgaan. Ik vind "Ein Konigreich für ein Lama" nou niet echt leuk staan in de kast
    Toch bedankt voor de tip, hoewel ik ze bij Amazon niet voor die prijs zie.

  6. #4981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Ik zie die steeds staan als SOLD OUT, maar heb die nooit te koop zien staan....Hopelijk komt hij nog beschikbaar wanneer hij effectief er is....
    Mijn exemplaar staat sinds 10 augustus in bestelling, ik dacht dat er maar 4.000 stuks van zijn.
    Releasedatum staat nog steeds op 31 12 2014.

  7. #4982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Mijn exemplaar staat sinds 10 augustus in bestelling, ik dacht dat er maar 4.000 stuks van zijn.
    Releasedatum staat nog steeds op 31 12 2014.
    Dat betekent vaak dat de releasedatum nog niet bekend is. Op 31 december gaat echt geen maatschappij hier wat uitbrengen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #4983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Duitse uitgaven laat ik doorgaans aan mij voorbijgaan. Ik vind "Ein Konigreich für ein Lama" nou niet echt leuk staan in de kast
    Toch bedankt voor de tip, hoewel ik ze bij Amazon niet voor die prijs zie.
    Hou de acties eens in de gaten.
    Ik heb er heb aan aantal in juni gekocht met z'n actie 9,97. Kwam dus op net boven de 30 euro zonder verzendkosten meen ik

    Als ik die 3 bij BOL zou kopen voor 19.99 p/st ben ik het dubbele kwijt ....
    Laatst aangepast door Hombre : 15-11-2014 om 10:21
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #4984

    Standaard

    Zijn er op de Nederlandse blu-rays eigenlijk nog verrassingen opgedoken qua Nederlandse nasynchronisaties? Kan me herinneren dat de dvd van 101 Dalmatiërs ineens de versie uit de jaren 80 bevatte en niet die uit de jaren 90. Is dat op de blu-ray ook zo? Heb zelf enkel Amerikaanse blu-rays, dus kan het niet checken.

  10. #4985

    Standaard

    Gelukkig werd de (voor mij toch) superieure dub uit de jaren '90 gebruikt voor de Blu-Ray uitgave van 101 Dalmatiërs. Daar ben ik ook mee opgegroeid. Helaas kan voor De Aristokatten hetzelfde niet gezegd worden: daar zitten we met de afschuwelijke versie uit 2008 opgezadeld.

    Da's trouwens nog de enige reden dat ik de Classics niet importeer uit het buitenland. Sommige van die nasynchronisaties (vooral onder regie van Arnold Gelderman) mogen er écht wel zijn. Bovendien zijn de meeste nog gedaan door mensen die verstand hadden van stemmenwerk en niet door een of andere knullige Bekende Nederlander of Vlaming.
    Laatst aangepast door Pieter D : 17-11-2014 om 21:58
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #4986

    Standaard

    Bedankt voor je snelle antwoord. Ik had alles classics al op dvd met Nederlandse versie. Alleen mijn blu-rays zijn Amerikaans. Van 101 Dalmatiërs en Aristokatten heb ik zowel de oude als de nieuwere dvd, dus beide nasynchronisaties.

  12. #4987

    Standaard

    Misschien moet ik die versies ook maar eens terug gaan opzoeken...

    Even terzijde, dit is een heel fijn interview met de man die in de jaren '80 en '90 de meeste Disney-nasynchronisaties verzorgde, Arnold Gelderman. Hij deed bij ons in België ook de Kuifje-serie.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #4988

    Standaard

    Maria Lindes kan er gelukkig ook wat van Die heeft het stokje van Arnold destijds met zeer grote vaardigheid en liefde voor het vak overgenomen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #4989

    Standaard

    Wist niet dat er ook een Disney 20 blu ray Collection Box bestaat met:

    Deze verzamelbox bevat de volgende Disney Classics:

    1. Toy Story 1
    2. Toy Story 2
    3. Toy Story 3
    4. Aladdin
    5. Tarzan
    6. Een luizenleven
    7. De Klokkenluider van de Notre Dame
    8. Pinocchio
    9. Alice in Wonderland
    10. Princes en de kikker
    11. Monsters en Co
    12. Up
    13. Cars
    14. Rapunzel
    15. Brave
    16. Lady and the Vagebond
    17. Cars 2
    18. The Incredibles
    19. Ratatouille
    20. Wall-E



  15. #4990

    Standaard

    Dat is geen classics box, maar een mix van beide, zowel Pixars als Classics.

  16. #4991

    Standaard

    Aangezien iedereen zich blauw betaalt aan de nieuwe Disney wave op Blu-ray (€18,99 en meer!), of nog maanden de boot afhoudt tot wanneer deze eens in de BOGOF-actie terechtkomen: alle Disney titels (ja, ook alle nieuwe) zijn aan slechts €11,99 (€14,99 voor de 3D) bij MediaMarkt Brussel. Ook The Wild, Pete's Dragon en alle Pixar's. Ik denk niet dat een BOGOF daar ooit onder gaat. Tijd om de Disney's aan te vullen dus (ik heb dat alleszins gedaan). Ik doe dat trouwens als "verzamelaarsdienst", niet om eraan te verdienen!

    Wie deze graag wil, stuur de titels via PM en ik bezorg mijn gegevens. Ik garandeer je de verzending, je krijgt ook het kassaticket.

    Verzending via Kiala: Belgie €4,5; Nederland: €7,5. Via De Post is ook mogelijk, maar dan betaal je een stuk meer.

  17. #4992

    Standaard

    Ik betaalde de nieuwste wave op de dag van de release al €11.90 in media markt oostende, stond toen hier ook al vermeld

  18. #4993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Ik betaalde de nieuwste wave op de dag van de release al €11.90 in media markt oostende, stond toen hier ook al vermeld
    Kennelijk zijn deze Disney Blu-rays niet alleen eerder en in grotere aantallen in België (Vlaanderen) op de markt gekomen, maar bovendien vele malen goedkoper dan in Nederland. Goedkoper dan 18,99 heb ik ze in Nederland nog nergens kunnen vinden, als je er al één vindt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #4994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Ik betaalde de nieuwste wave op de dag van de release al €11.90 in media markt oostende, stond toen hier ook al vermeld
    Correct en zelf voor de laatste direct op video Tinkelbel durven ze 19.99 eu te vragen in NL
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #4995

    Standaard

    via cosmox zijn de nieuwe disneys 15,95.
    en met kortingscode, gaat er ook nog eens 8% af.
    Laatst aangepast door danman10 : 21-11-2014 om 13:15

  21. #4996

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de Nederlandse nasynchronisatie van Fantasia? Volgens mij is deze op basis van een kortere versie van de film gemaakt met een voice-over in plaats van een presentator. Op de blu-ray staat een veel langere versie van de film. Is er daarom een nieuwe Nederlandse versie gemaakt of hebben ze dit op een andere manier opgelost? En weet iemand misschien wie de Nederlandse stemmen hebben gedaan?

  22. #4997

    Standaard

    Bij de laatste uitgave is alles nagesynchroniseerd. Ik denk dat deze versie op basis van de gerestaureerde versie uit 2000 is.

    Bob van der Houven - Verteller
    Mark Omvlee - Mickey Mouse
    Rob van de Meeberg - Leopold Stokowski

  23. #4998

    Standaard

    De gerestaureerde versie uit 2000 is in Nederland nooit uitgebracht. Vandaar dat het me niet helemaal duidelijk is. Het kan natuurlijk wel zijn dat Bob van der Houven de teksten van de presentator opnieuw heeft ingesproken voor de blu-ray.

  24. #4999

    Standaard

    Ik kan me niets meer herinneren hoe het in eerdere Nederlandstalige versies was, maar bij de bluray versie is de stem van Mickey Mouse ingesproken door Mark Omvlee en die doet de stem van Mickey Mouse pas sinds 2006 dus ik denk dat je wel kan zeggen dat dit een nieuwe track is.

  25. #5000

    Standaard

    In de UK zijn vrijwel alle Disney Classics opnieuw uitgebracht op zowel DVD als blu-Ray met slipcovers. Helaas is de productinformatie op Amazon.uk erg slecht.

    Mensen die hier de UK blu-rays hebben en kunnen vertellen welke NL audio bevatten?

    Het gaat om de volgende blu-rays:
    Snow White
    Pinocchio
    Fantasia
    Dumbo
    Bambi
    Cinderella
    Alice In Wonderland
    Peter Pan
    Lady And The Tramp
    Sleeping Beauty
    101 Dalmatians
    The Sword In The Stone
    The Jungle Book
    The Aristocats
    Robin Hood
    The Rescuers
    The Fox And The Hound
    Oliver And Company
    The Little Mermaid
    Beauty And The Beast
    Aladdin
    The Lion King
    Pocahontas
    Hunchback Of Notre Dame
    Hercules
    Mulan
    Tarzan
    Fantasia 2000
    The Emperor's New Groove
    Brother Bear
    Chicken Little
    Meet The Robinsons
    Bolt
    The Princess And The Frog
    Tangled
    Wreck-It Ralph
    Frozen

    Ze hebben trouwens de nummering geloof ik ook weer aangepast. Dinosaur en Winnie The Pooh (2011) zijn geen genummerde classic meer en The Wild heeft nummer 46. Frozen is dus nummer 52 in de UK.
    Ik begrijp dus ook dat alle andere classics (Rescuers Down Under, Great Mouse Detective, Treasure Planet etc etc) nog niet op blu-ray uit zijn in de UK?
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 200 van 216 EersteEerste ... 100150190196197198199200201202203204210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •