Pagina 130 van 216 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3226

    Standaard

    De cover van HoND is prachtig, maar ik heb zo het gevoel dat wij het hier met het DVD artwork zullen moeten stellen.

    Laat ons hopen dat ik verkeerd ben!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #3227

    Standaard

    Atlantis inderdaad ook op 12 maart in de VS.


  3. #3228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Atlantis inderdaad ook op 12 maart in de VS.

    Dat deze snel hier komt.

  4. #3229

    Standaard

    Hoe is de EU Peter Pan release in vergelijking tot de US? En dan bedoel het verschil in extra's?

  5. #3230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Hoe is de EU Peter Pan release in vergelijking tot de US? En dan bedoel het verschil in extra's?
    Dat zullen we in 2013 weten. Hij is nog niet uit in de US. Qua specs is er nog maar weinig bekend.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #3231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Hoe is de EU Peter Pan release in vergelijking tot de US? En dan bedoel het verschil in extra's?
    Peter Pan: Diamond Edition (Blu-Ray+DVD)
    Disc Specifications:
    Release Date: February 5, 2013 (Direct Pre-book: 12/11; Distributor Pre-book: 12/25)
    Suggested Retail Price 3-Disc Blu-ray Combo Pack (BD, DVD, Digital Copy & Storybook App) = $44.99 U.S. / $51.99 Canada; 2-Disc Blu-ray Combo Pack (BD & DVD) = $39.99 U.S. / $46.99 Canada; Digital & On-Demand = please check with your television provider or favorite digital retailer for pricing
    Bonus Features: Disney Intermission (new), Growing up with Nine Old Men (new), Disney View (new), Introduction by Diane Disney Miller (new), Deleted Songs & Scenes , You Can Fly: The Making of Peter Pan, Tinker Bell: A Fairy’s Tale, Disney Song Selections, Audio Commentary Hosted by Roy Disney, Music Videos & More!
    Rating: G (bonus material not rated)
    Feature Run Time: 77 minutes
    Aspect Ratio: 1.33:1
    Audio: Blu-ray: 7.1 DTS-HD Master Audio (English); 5.1 Dolby Digital (French and Spanish)
    Languages: English, French and Spanish
    Subtitles: English SDH, French and Spanish


    Er staan dus, als het goed is, vier extra's op die niet op de NL release staan.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #3232

    Standaard

    Jammer dat The Hunchback ook in zo`n 3 disc versie uitkomt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #3233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Peter Pan: Diamond Edition (Blu-Ray+DVD)
    Disc Specifications:
    Release Date: February 5, 2013 (Direct Pre-book: 12/11; Distributor Pre-book: 12/25)
    Suggested Retail Price 3-Disc Blu-ray Combo Pack (BD, DVD, Digital Copy & Storybook App) = $44.99 U.S. / $51.99 Canada; 2-Disc Blu-ray Combo Pack (BD & DVD) = $39.99 U.S. / $46.99 Canada; Digital & On-Demand = please check with your television provider or favorite digital retailer for pricing
    Bonus Features: Disney Intermission (new), Growing up with Nine Old Men (new), Disney View (new), Introduction by Diane Disney Miller (new), Deleted Songs & Scenes , You Can Fly: The Making of Peter Pan, Tinker Bell: A Fairy’s Tale, Disney Song Selections, Audio Commentary Hosted by Roy Disney, Music Videos & More!
    Rating: G (bonus material not rated)
    Feature Run Time: 77 minutes
    Aspect Ratio: 1.33:1
    Audio: Blu-ray: 7.1 DTS-HD Master Audio (English); 5.1 Dolby Digital (French and Spanish)
    Languages: English, French and Spanish
    Subtitles: English SDH, French and Spanish


    Er staan dus, als het goed is, vier extra's op die niet op de NL release staan.
    en.. volgens jou tekst, bevat deze versie wel Disney View... Had Disney NL dan niet gewoon even kunnen wachten?... Disney View vind ik voor de NL markt echt wel een meerwaarde (en als ze hem toch al ontwikkelen voor een film)

  9. #3234

    Standaard

    Ik vind DisneyView eerlijk gezegd niet zo'n meerwaarde hebben. Het leidt me af van de film.

  10. #3235

  11. #3236

    Standaard

    Ik stuurde laatst een email naar Disney Benelux :
    Ik las laatst dat "De klokkenluider van de Notre Dame" op Blu-ray zal verschijnen. Weten jullie daar al iets meer van ? Release datum, Vlaamse track aanwezig,...
    Het antwoord hierop was :

    De releasedatum van de Klokkenluider van de Notre Dame is op 20 maart 2013, dit is nog wel even onder voorbehoud. Deze bevat vooralsnog een Vlamse track voor de hoofdfilm.
    20 Maart 2013 dus wellicht bij ons in de winkel ! Met wellicht een Vlaamse track (Wat ik even wou checken na het Tarzan probleem).

  12. #3237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GlennVansp Bekijk bericht
    Met wellicht een Vlaamse track (Wat ik even wou checken na het Tarzan probleem).
    Ze kunnen niet eens Vlaams schrijven... voorspelt al niet veel goeds!

  13. #3238

    Standaard

    Zijn er nog mensen die de US versie van Home On The Range hebben en die vervelende stickers niet van de slipcover kunnen verwijderen? Op alle andere US slipcovers die ik heb, waren de stickers zonder problemen te verwijderen. Enkel bij HotR blijft er een hele hoop kleverig spul achter.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen zonder de slipcover om zeep te helpen?

  14. #3239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen die de US versie van Home On The Range hebben en die vervelende stickers niet van de slipcover kunnen verwijderen? Op alle andere US slipcovers die ik heb, waren de stickers zonder problemen te verwijderen. Enkel bij HotR blijft er een hele hoop kleverig spul achter.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen zonder de slipcover om zeep te helpen?
    wasbenzine en goed keukenpapier

  15. #3240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Zijn er nog mensen die de US versie van Home On The Range hebben en die vervelende stickers niet van de slipcover kunnen verwijderen? Op alle andere US slipcovers die ik heb, waren de stickers zonder problemen te verwijderen. Enkel bij HotR blijft er een hele hoop kleverig spul achter.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen zonder de slipcover om zeep te helpen?
    een stukje plakband pakken en voorzichting op de kleverige zooi deppen. Zo gaat het er meestal af. Steeds een nieuw stukje plakband nemen. En als dat niet lukt met wasbenzine inderdaad...

  16. #3241

    Standaard

    Bedankt voor de tips. Ik heb ondertussen Expandables 2 met slipcover waar ook zo'n vervelende sticker aan hing. Eerst even daarmee proberen want als het zou fout gaan is het daarbij minder erg dan bij een duur geïmporteerd Disney exemplaar.

  17. #3242

    Standaard

    Aladdin zowel als losstaande film als de trilogy worden in maart in Duitsland verwacht. Meestal duurt het dan niet lang voordat hij hier ook aangekondigd wordt. Er wordt overigens met geen woord gerept over Diamond Editie. In Australië is Aladdin al te pre-orderen. Hier wordt het wonder boven wonder wel een Diamond genoemd.

    Finding Nemo specs in Duitsland zijn gelijk aan de specs in het Midden Oosten. Dit houdt in dat het karig gesteld is met extra's. De bonusdisc kunnen we waarschijnlijk wel vergeten.

    Wel kunnen we Jungle Book gaan verwachten. Hiervan is door de BBFC een Diamond Edition trailer door de keuring gekomen.

    Leken mij aardige nieuwtjes. Alhoewel ik het beleid mbt Aladdin en Finding Nemo weer om te huilen vindt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #3243

    Standaard

    Als Aladdin geen diamond edition wordt dan ga ik de trilogie maar eens nader bekijken. Wellicht dat die wat mooier oogt dan een los doosje.

    Ontzettend jammer dat Disney zo met haar klanten omgaat.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #3244

    Standaard

    'Aladdin' is in ieder geval één van de weinige titels waarvan ik de sequels ook in huis wil. 'The Return of Jafar' heeft genoeg entertainment in huis om -ondanks het zwakke scenario- de herkijkwaarde op te krikken. 'The King of Thieves' was zelfs een aangename verrassing, zowel wat het verhaal als de humor en de animatie betreft.

  20. #3245

    Standaard

    Thomas, je moet je beginpost misschien even aanpassen: Peter Pan ligt intussen in de winkels, en van verschillende hier nog niet te krijgen films is er al wel een US-versie.

    Bestaat er eigenlijk een analoog topic voor Pixar?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #3246

    Standaard

    In de Metro van gisteren stond een klein stukje over de uitgave van De Kleine Zeemeermin voor 2013:

    http://www.readmetro.com/en/holland/...land/20130108/ Pagina 14.

    In dit stukje stond een opmerking dat haar uiterlijk werd opgepoetst naar 2013.

  22. #3247

    Standaard

    Krijg de site niet open, maar...gaan ze der blond maken ofwat? Ze moeten met hun tengels van Ariel blijven, ze is perfect.

  23. #3248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Krijg de site niet open, maar...gaan ze der blond maken ofwat? Ze moeten met hun tengels van Ariel blijven, ze is perfect.
    Ik krijg de site wel open, maar de plug in niet.

    Als ze bedoelen dat Ariel in 1080p komt, dan zal dat wel kloppen. Er komt iig ook een 3D conversie, misschien is dat totally 2013

  24. #3249

    Standaard

    Ik hoop dat Aladdin hier de Lente-Diamond gaat worden, maar dan hadden we dat toch al wel geweten, lijkt mij?

    Jungle Book zal waarschijnlijk volgend jaar lente de Diamond worden.

    In september komt The Little Mermaid 3D in Amerikaanse bioscopen en zal begin oktober daar als Diamond Edition verschijnen, en hier ook wel denk ik.

    Leuk, leuk....
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #3250

    Standaard

    In de Metro staat toch echt dat 'ie in september uitkomt op BR en Dvd. Geen woord over een 3D bioscoop release hier =\

Pagina 130 van 216 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •