Pagina 148 van 216 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.676 tot 3.700 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3676

    Standaard

    Op wehkamp staat nu een week levertijd voor de BR's. Is dat normaal bij een bestelling als de BR nog niet uit is of zijn ze echt door de voorraad?

  2. #3677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Op wehkamp staat nu een week levertijd voor de BR's. Is dat normaal bij een bestelling als de BR nog niet uit is of zijn ze echt door de voorraad?
    Ik had 6 titels besteld, alleen was Brother Bear niet op voorraad, duurt ook nog 1 week. De overige 5 titels had ik gisteren al binnen. Daarom denk ik dat ze door de voorraad heen zijn.

  3. #3678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De specificaties van The Hunchback of Notre Dame.



    de volgende extra's van de DVD zijn niet terug te vinden op de Blu-ray:

    Production
    - History of the Production of The Hunchback of Notre Dame
    - Early Presentation Reel
    - History and Backgrounds of "Notre Dame de Paris"
    - Computer Generated Imagery Demo
    - Animation Progression Reel
    Deleted Sequence
    Topsy Turvy Underground Game
    Klopt niet. Dit zijn de ontbrekende extra's van de LASERDISC uitgave.
    De Nederlandse en Amerikaans dvd hadden dezelfde extra's, op het audiocommentaar na (dat ontbrak op de Nederlandse uitgave)

  4. #3679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Klopt niet. Dit zijn de ontbrekende extra's van de LASERDISC uitgave.
    De Nederlandse en Amerikaans dvd hadden dezelfde extra's, op het audiocommentaar na (dat ontbrak op de Nederlandse uitgave)
    Wat jij zegt klopt niet.

    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=491
    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=391
    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1639

  5. #3680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Op wehkamp staat nu een week levertijd voor de BR's. Is dat normaal bij een bestelling als de BR nog niet uit is of zijn ze echt door de voorraad?
    Die levertijd is ruim genomen, ik heb al zo vaker iets besteld bij Wehkamp waarbij een levertijd van één week stond aangegeven maar die al naar enkele dagen werd bezorgd.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #3681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Birdie32 Bekijk bericht
    Ik heb mijn blurays deze ochtend binnen gekregen van wehkamp. Maar iets wat mij bij veel Disney BR's opvalt is dat er om veel zwarte lijnen van karakters een soort van lichte of witte rand of gloed zit. Bij deze blurays valt dat vooral op bij bijv. Aladdin en de Geest, en Shang uit Mulan. Is dit normaal of ligt dat aan de instellingen van mijn TV? Sinds het me is opgevallen stoort het best wel, eigenlijk.
    De nieuwe Aladdin Blu-ray heeft erg veel last van "Edge Enhancement" en dat is waarschijnlijk waar jij je... zeer terecht... aan stoort.
    Bij sommige andere films, zoals kennelijk Mulan, komt het ook wel eens voor, maar dan blijft het beperkt tot een enkele iets lichtere lijn naast de donkere. Maar bij Aladdin zit naast die lichte lijn nog weer een iets donkerdere en soms zelfs daarnaast weer een iets lichtere. Kortom, slecht dus.

  7. #3682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En, niet vergeten: dankzij de laagste prijsgarantie van Mediamarkt en Saturn, moeten zij ook meedoen (als er een V&D binnen 15 km zit).
    Tenminste, dat is mij altijd wel gelukt. Wel de folder meenemen.
    Dit jaar moet ik overslaan, aangezien alle titels al binnen zijn.
    Ik heb dit ook vorige keer bij de Media Markt Utrecht geprobeerd, maar die zeiden dat ze alleen bij vaste prijzen mee gaan, niet bij 2 = 1 acties.

    Maar, je kan het altijd proberen

  8. #3683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddy2 Bekijk bericht
    De nieuwe Aladdin Blu-ray heeft erg veel last van "Edge Enhancement" en dat is waarschijnlijk waar jij je... zeer terecht... aan stoort.
    Bij sommige andere films, zoals kennelijk Mulan, komt het ook wel eens voor, maar dan blijft het beperkt tot een enkele iets lichtere lijn naast de donkere. Maar bij Aladdin zit naast die lichte lijn nog weer een iets donkerdere en soms zelfs daarnaast weer een iets lichtere. Kortom, slecht dus.
    Maar je TV-instelling kan het ook nog benadrukken / verergeren. Sharpness (Scherpte) altijd op 0 stellen voor het meest natuurlijke beeld!

  9. #3684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander_Hurk Bekijk bericht
    Ik heb dit ook vorige keer bij de Media Markt Utrecht geprobeerd, maar die zeiden dat ze alleen bij vaste prijzen mee gaan, niet bij 2 = 1 acties.

    Maar, je kan het altijd proberen
    Ik heb betere ervaringen .
    Maar nu staat er zelfs een vaste prijs (€12,00) dus zullen ze wel moeten volgens hun eigen voorwaarden.
    Laatst aangepast door rogue : 18-03-2013 om 20:15

  10. #3685

    Standaard

    Bol is inmiddels naar beneden gegaan inzake Aladdin, Mulan en de Klokkenluider. Ze zijn nu € 12,99. Peter en de draak is nog de oude prijs en de rest heb ik niet bekeken. Het prijsverschil met Wehkamp is nu weg aangezien ik met drie titels bij Bol geen verzendkosten heb. Tegen de release zie je altijd winkels of webshops ineens zakken.

  11. #3686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bol is inmiddels naar beneden gegaan inzake Aladdin, Mulan en de Klokkenluider. Ze zijn nu € 12,99. Peter en de draak is nog de oude prijs en de rest heb ik niet bekeken.
    Brother Bear is ook 12,99. Brother Bear 2 en, zoals gezegd, Peter en de Draak zijn nog 24,99.
    Laatst aangepast door Frank : 19-03-2013 om 08:28

  12. #3687

    Standaard

    De specificaties van Brother Bear.



    Extra's
    Audio commentary by Rutt and Tuke
    "Paths of Discovery: The Making of Brother Bear" documentary
    - Play all (44:43)
    - Beginnings
    - - Story origins (5:12)
    - - Transformation (2:14)
    - - Brotherhood (3:03)
    - Mirror to the world
    - - Nature's palette (1:50)
    - - Inspirations (1:51)
    - - Through the eyes (2:27)
    - Welcome to the family
    - - Brothers (2:58)
    - - Bears (2:37)
    - - Moose (4:00)
    - Music and Songs
    - - Discovering the songs (5:53)
    - - Designing the score (4:59)
    - - Finding the voice (7:38)
    Deleted scenes
    - Play all (11:13)
    - Introduction (0:23)
    - Where's Koda? (4:20)
    - Confession (2:52)
    - Muri the squirrel (3:25)
    Koda's outtakes (2:45)
    "Fishing Song" never-before-heard song (3:45)
    "Transformation" song with original Phil Collins lyrics (2:24)
    "Look Through My Eyes" music video by Phil Collins (4:05)
    "Bear Legends: Native-American Tales" featurette (2:56)
    "Making Noise: The Art of Foley" featurette (3:16)
    "Art Review" featurette (9:58)
    Ondertitels
    Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands
    Beeld
    1.85:1 / 2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Duits DTS-HD High Resolution 5.1
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD High Resolution 5.1
    Nederlands DTS 5.1
    Vlaams Dolby Digital 5.1

    In vergelijking met de DVD mist de Blu-ray twee spelletjes, maar daarvoor in de plaats staat er een documentaire van 45 minuten over het maken van de film op de Blu-ray. Deze stond wel op de Amerikaanse DVD, maar niet op DVD's in andere landen.

  13. #3688

    Standaard

    "Door een interne fout blokkeert PostNL – geheel ten onrechte – alle zendingen afkomstig van DVDOutlet.nl.
    Hierdoor wordt helaas ook uw bestelling vastgehouden op een postsorteercentrum van PostNL."

    Helaas gaat t dus nog even duren voordat ik de blu-ray's binnen heb..

  14. #3689

    Standaard

    Media Markt oostakker verkoopt ze voor 10,90 EUR ! :P

  15. #3690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In vergelijking met de DVD mist de Blu-ray twee spelletjes, maar daarvoor in de plaats staat er een documentaire van 45 minuten over het maken van de film op de Blu-ray. Deze stond wel op de Amerikaanse DVD, maar niet op DVD's in andere landen.
    We doen dus eens een goede zaak
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #3691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freddy2 Bekijk bericht
    De nieuwe Aladdin Blu-ray heeft erg veel last van "Edge Enhancement" en dat is waarschijnlijk waar jij je... zeer terecht... aan stoort.
    Bij sommige andere films, zoals kennelijk Mulan, komt het ook wel eens voor, maar dan blijft het beperkt tot een enkele iets lichtere lijn naast de donkere. Maar bij Aladdin zit naast die lichte lijn nog weer een iets donkerdere en soms zelfs daarnaast weer een iets lichtere. Kortom, slecht dus.
    Vreemd gisteravond Aladdin gekeken maar nergens last van
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  17. #3692

    Standaard

    Ook Aladdin gekeken maar niets aparts gezien hoor

  18. #3693

    Standaard

    Vreemd hoor ik heb echt witte lijnen gezien op o.a. Aladdin en de Geest.....en heb het probleem eerder gezien bij andere Disney Blurays

    EDIT: Heb hem zojuist op een andere televisie afgespeeld en daar geen witte lijnen. Het ligt dus of aan de TV zelf of aan de instellingen....of aan de speler?

    Daar kom ik op terug
    Laatst aangepast door Birdie32 : 20-03-2013 om 17:16

  19. #3694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Birdie32 Bekijk bericht
    Vreemd hoor ik heb echt witte lijnen gezien op o.a. Aladdin en de Geest.....en heb het probleem eerder gezien bij andere Disney Blurays

    Zal hem eens aanzetten en wat rommelen met de instellingen van de TV.
    Kan het niet aan de tv liggen...??? plasma, lcd of led...??? want ik zou me wel kunnen voorstellen bij lcd en/of led...erg scherp beeld.

  20. #3695

    Standaard

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...10698760_n.jpg

    Met mijn huidige instellingen gaf de BR bovenstaand beeld. Dit is de scene waarin Aladdin het stokbrood opvangt, de witte lijn is het beste zichtbaar aan de binnenkant van de vingers. Vooral op de huidskleurvlakken is dit het ergst. Met het veranderen van de instellingen van mijn televisie is het redelijk te verhelpen en dat geeft een rustiger beeld, veel prettiger om naar te kijken.

  21. #3696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Birdie32 Bekijk bericht
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...10698760_n.jpg

    Met mijn huidige instellingen gaf de BR bovenstaand beeld. Dit is de scene waarin Aladdin het stokbrood opvangt, de witte lijn is het beste zichtbaar aan de binnenkant van de vingers. Vooral op de huidskleurvlakken is dit het ergst. Met het veranderen van de instellingen van mijn televisie is het redelijk te verhelpen en dat geeft een rustiger beeld, veel prettiger om naar te kijken.
    Gelukkig maar...!!!

  22. #3697

    Standaard

    Zoals ik eerder gezegd heb: altijd sharpness / scherpte helemaal op 0 zetten. Is nergens voor nodig om die hoger te zetten. Zorgt alleen maar voor artefacten.

  23. #3698

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Ik lees hier al een tijd mee, evenals mijn vriendin die Disney Classics spaart op Blu Ray. Ik heb enkele vragen en zal ze hoogstwaarschijnlijk in lekentaal vragen...

    1. Is Disney gestopt met sleeves ('kartonnen hoesjes') om Classics? Om de hele lading vandaag gereleased is zit er geen eentje...?

    2. Waarom zijn er zo weinig extra's minder? Want bij andere ladingen releases waren het naar mijn idee juist meer. Hoop vragen zijn 'waarom', omdat ik de logica/gedachte er achter zoek...

    3. Waarom komt de nieuwste Winnie de Pooh hier niet uit op Blu Ray?

    4. Waarom komen vervolgdelen van o.a. Mulan en Aladdin niet uit? En kan iemand vertellen of ze dan nog gaan komen? Vermoeden op ervaring mag ook

    5. Wat zijn jullie bronnen bij Disney? Als wij bellen zeggen ze zelf geen eens releasedata te weten?

    6. Wordt Little Mermaid 100% op 3D? En kunnen we dan zo iets verwachten als Beauty and The Beast... Kwalitatief gezien?

    7. De vervolgdelen die hier niet uitkomen... Zijn die niet import met NL subs te krijgen?

    Hoop rookies vragen... Hopelijk wel antwoorden.

    Voor de rest: top forum!

    Groetjes,

    Micha

  24. #3699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Hallo allemaal,
    6. Wordt Little Mermaid 100% op 3D? En kunnen we dan zo iets verwachten als Beauty and The Beast... Kwalitatief gezien?
    Ik heb vandaag mijn US versie van Wreck-It Ralph binnen gekregen en daar zit nog steeds een boekje bij dat reclame maakt voor Little Mermaid 3D. Geen idee of dat 100% garantie geeft, maar in elk geval wordt er nog reclame voor gemaakt.

  25. #3700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    3. Waarom komt de nieuwste Winnie de Pooh hier niet uit op Blu Ray?

    4. Waarom komen vervolgdelen van o.a. Mulan en Aladdin niet uit? En kan iemand vertellen of ze dan nog gaan komen? Vermoeden op ervaring mag ook

    7. De vervolgdelen die hier niet uitkomen... Zijn die niet import met NL subs te krijgen?
    Antwoord op vraag 3 & 4: meestal heeft dit te maken met geld. Ze denken dat de release van deze films niet genoeg zullen opbrengen (en dus de moeite en de kosten niet kunnen verantwoorden). Waarom een bepaalde 'drol' denkt dat wij geen Winnie The Pooh weten te appreciëren, is ook mij een raadsel.

    Antwoord op vraag 7: Neen, deze vervolgdelen zijn niet te vinden met NL subs.

Pagina 148 van 216 EersteEerste ... 4898138144145146147148149150151152158198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •