Pagina 145 van 216 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.601 tot 3.625 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Hunchback laat ik schieten, geen toppertje imho.
    Nou heb die vandaag voor het eerst gezien. Ben best onder de indruk!

  2. #3602

    Standaard

    Heeft Carrefour ook een site ? Via internet zoek ik en als ik het goed heb is het 1 grote winkel alleen niet voor media e.d. ?
    Wat is anders een goed alternatief om Aladdin & De Klokkenluider Van De Notre Dame ?

  3. #3603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Heeft Carrefour ook een site ? Via internet zoek ik en als ik het goed heb is het 1 grote winkel alleen niet voor media e.d. ?
    Wat is anders een goed alternatief om Aladdin & De Klokkenluider Van De Notre Dame ?
    Site is carrefour.eu (niet carrefour.be, dat is een of andere politieke, waalstalige site). Carrefour is van oorsprong een Franse supermarkt, doorgegroeid naar het hypermarché model. De grotere zaken ('normale' Carrefours, geen express o.i.d.) hebben naast de levensmiddelen ook boeken, CD/DVD/BR's (beperkte selectie...), wit- en bruingoed en kleding. In België schijnen ze structureel verlies te lijden en willen ze drastisch inkrimpen of helemaal verdwijnen.

    Heb Brother Bear 2 maar even laten zitten en de 5 anderen bij Carrefour Genk (Rootenstraat) rond het middaguur gehaald, een minuutje of 20~30 vanaf mijn woonplaats Maastricht. Prijs was 11,90 p.s. zoals anderen al noemden. Zo te zien geen megavoorraad voor elke titel, FWIW. Bij de enige frs die er in Maastricht nog is waren vanmiddag niet alle titels present en bovendien een eurootje duurder per stuk. MM in Mt nog niet hiervoor bezocht.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  4. #3604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Mijn exemplaren van Aladdin en Mulan bij frs gekocht vandaag! Hunchback laat ik schieten, geen toppertje imho.
    Voor hoeveel liggen ze in de winkel?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #3605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO Bekijk bericht
    Site is carrefour.eu (niet carrefour.be, dat is een of andere politieke, waalstalige site). Carrefour is van oorsprong een Franse supermarkt, doorgegroeid naar het hypermarché model. De grotere zaken ('normale' Carrefours, geen express o.i.d.) hebben naast de levensmiddelen ook boeken, CD/DVD/BR's (beperkte selectie...), wit- en bruingoed en kleding. In België schijnen ze structureel verlies te lijden en willen ze drastisch inkrimpen of helemaal verdwijnen.

    Heb Brother Bear 2 maar even laten zitten en de 5 anderen bij Carrefour Genk (Rootenstraat) rond het middaguur gehaald, een minuutje of 20~30 vanaf mijn woonplaats Maastricht. Prijs was 11,90 p.s. zoals anderen al noemden. Zo te zien geen megavoorraad voor elke titel, FWIW. Bij de enige frs die er in Maastricht nog is waren vanmiddag niet alle titels present en bovendien een eurootje duurder per stuk. MM in Mt nog niet hiervoor bezocht.
    Helemaal goed bedankt, alleen heb je een link naar die 2 films want ik kan ze via de site niet vinden ?

  6. #3606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Morgenavond maar eens gaan kijken in de Carrefour Zemst, benieuwd of ze daar ook liggen!
    Zou je willen laten weten of ze er veel op voorraad hebben?
    Ik kan pas ten vroegste ergens begin volgende week gaan maar wil ze ook zeker voor die prijs gaan kopen.

    Alvast bedankt

  7. #3607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Helemaal goed bedankt, alleen heb je een link naar die 2 films want ik kan ze via de site niet vinden ?
    Carrefour maakt in zijn reclamefolder van deze week enkel reclame voor de DVD's en vermeld zelfs de prijs van de blu-ray's niet eens.

  8. #3608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Wat is anders een goed alternatief om Aladdin & De Klokkenluider Van De Notre Dame ?
    Wat dacht je van Wehkamp?
    Beide kosten daar slechts 12,95 per stuk! En daar hoef je niet de deur voor uit.

  9. #3609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske Bekijk bericht
    Zou je willen laten weten of ze er veel op voorraad hebben?
    Ik kan pas ten vroegste ergens begin volgende week gaan maar wil ze ook zeker voor die prijs gaan kopen.

    Alvast bedankt
    Zal ik doen.

  10. #3610

    Standaard

    Bij ons is geen enkele Carrefour in de buurt (heel ruim bekeken) met blu-rays in de schappen.

  11. #3611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat dacht je van Wehkamp?
    Beide kosten daar slechts 12,95 per stuk! En daar hoef je niet de deur voor uit.
    Thanks!

    Trouwens, wat een druk topic zeg!

  12. #3612

    Standaard

    Dat is altijd met Disney Classics op blu ray, want die zijn zeer geliefd bij het publiek, en dat zal ook wel zo blijven.

    BTW: bij BOL.COM kosten deze nieuwe Disney releases 24,99 euro per stuk, wel duur.

  13. #3613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    BTW: bij BOL.COM kosten deze nieuwe Disney releases 24,99 euro per stuk, wel duur.
    Schandalig duur inderdaad. Moet je denken wat voor een winst ze op die dingen maken daar...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #3614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Thanks!

    Trouwens, wat een druk topic zeg!
    Hehe volgens mee één van de drukst bekeken topics wanneer er nieuwe disney releases zitten aan te komen.

  15. #3615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Voor hoeveel liggen ze in de winkel?
    ze kosten een euro meer 12.90 euro brother bear lag er nog niet

  16. #3616

    Standaard

    Gelden deze prijzen in de Carrefour ook op de oudere titels? Deze staan namelijk ook afgebeeld in de folders voor dezelfde prijs, wel enkel de dvd's, maar toch...

  17. #3617

    Standaard

    Pfff, in Carrefour Schoten kosten ze €16,90/stuk. Helemaal naar daar gefietst in de sneeuw voor niets


  18. #3618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Pfff, in Carrefour Schoten kosten ze €16,90/stuk. Helemaal naar daar gefietst in de sneeuw voor niets
    Dat is gewoon teken dat de prijzen er nog niet zijn aangepast, € 16.90 is de normale Carrefour-prijs, maar nu is het dus tijdelijk - € 5 volgens de folder.

  19. #3619

    Standaard

    Ik zou graag Aladdin en De Klokkenluider Van De Notre Dame willen aanschaffen voor de Carrefour prijs.

    Maar ik zou niet weten op welke manier ? Mijn vader woont in Neeroeteren maar verder dan daar kom ik ook eigenlijk niet zomaar.

  20. #3620

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik zou graag Aladdin en De Klokkenluider Van De Notre Dame willen aanschaffen voor de Carrefour prijs.

    Maar ik zou niet weten op welke manier ? Mijn vader woont in Neeroeteren maar verder dan daar kom ik ook eigenlijk niet zomaar.
    Als je een auto hebt of iemand kent met een auto dan heb je in Turnhout een Carrefour. Daar kom ik zelf weleens (binnen nu en enkele weken niet).

  21. #3621

    Standaard

    Misschien ook even vermelden dat de prijzen in Carrefour slechts 13 dagen geldig zijn (en begonnen op 13 maart)!

  22. #3622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als je een auto hebt of iemand kent met een auto dan heb je in Turnhout een Carrefour. Daar kom ik zelf weleens (binnen nu en enkele weken niet).
    Ik heb zelf wel gewoon een auto en zoals ik zei mijn vader woont in Neeroeteren maar ben voor de rest niet bekend daar of verder.

  23. #3623

    Standaard

    De Disney blu-rays zijn ook beschikbaar in Carrefour Hasselt (Kuringen) voor €11,90 met zeker volgende titels volop in voorraad:
    - 101 Dalmatiërs
    - Aladdin
    - Assepoester (diamond edition zonder slip case)
    - Brother Bear
    - Brother Bear 2
    - De Klokkenluider van de Notre Dame
    - Lady en de Vagebond
    - Mulan
    - Peter en de Draak
    - Pinokkio
    - The Lion King (diamond edition met slip case)
    Laatst aangepast door Ronny Palmans : 15-03-2013 om 14:38

  24. #3624

    Standaard

    Heeft Pinokkio nog steeds zo'n raar nummer op de amarayhoes staan, nl. 02...???

  25. #3625

    Standaard

    Vandaag ook gekocht aan € 11,90 per stuk. Erg blij dat ze er nog allemaal stonden want zoveel stonden er niet meer.

    Met pijn in het hart "Peter en de Draak" terug in de rekken gezet wegens het onbreken van 20 min. Lang getwijfeld maar ik ken mezelf en die onbrekende minuten zullen in het achterhoofd blijven en me ontzettend storen.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 145 van 216 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •