Pagina 203 van 216 EersteEerste ... 103153193199200201202203204205206207213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.051 tot 5.075 van 5380 worden weergegeven.
  1. #5051

  2. #5052

    Standaard

    Zeer jammere evolutie met het al dan niet uitbrengen van classics op Blu-ray. Ik las op dezelfde facebook pagina dat Million Dollar arm (geen Classic maar ook van Disney) hier ook al niet gaat verschijnen op dvd/blu-ray. Vind ik zelf ook enorm spijtig daar ik wel fan ben van sportfilms.

  3. #5053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Aangezien The Black Cauldron al een tijd beschikbaar is in de US, begin ik te vrezen dat dit een beslissing is in de lijn van Winnie the Pooh (2011).
    Dat klopt niet hoor. The Black Cauldron is in de US (nog) niet uitgebracht op blu-ray.

  4. #5054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Aangezien The Black Cauldron al een tijd beschikbaar is in de US, begin ik te vrezen dat dit een beslissing is in de lijn van Winnie the Pooh (2011).
    Enkel de speurneuzen is uitgebracht op blu-ray in de US. Taran heeft geen enkele blu-ray uitgave.

  5. #5055

  6. #5056

    Standaard

    Wat als we dan een petitie rond laten gaan om ze van gedacht te laten veranderen? Ik denk toch dat velen wel van Disney houden?

  7. #5057

    Standaard

    Petities halen jammer genoeg zelden wat uit. Wat niet wil zeggen dat ik een dergelijke petitie niet dadelijk zou tekenen hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #5058

    Standaard

    Ik zou het ook tekenen. Onze markt wordt te dikwijls overgeslagen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn voor die grote firma's om gewoon een extra ondertitelingsspoor te voorzien (en in het geval van de classic eventueel een Nederlandse dub voor de liefhebbers hiervan. Zelf bekijk ik altijd de Engelstalige versie)

  9. #5059

    Standaard

    Het gaat niet alleen om hun lakse houding ivm Classics maar ook gewoon met live action films… Million Dollar Arm en Nightcrawler krijgen hier helemaal geen release…

  10. #5060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het gaat niet alleen om hun lakse houding ivm Classics maar ook gewoon met live action films… Million Dollar Arm en Nightcrawler krijgen hier helemaal geen release…
    Klopt onbegrijpelijke beslissing. Ik had beide films graag op blu-ray gehad. Dus dat wordt ofwel importeren (zonder NL subs dan) of hopen dat ze toch nog ooit een release krijgen hier.

  11. #5061

    Standaard

    Agents of shield en star wars rebels zullen we ook wel mogen vergeten op bluray vrees ik.

  12. #5062

    Standaard

    Als zelfs een sterk merk als 'Disney Classic', 'Winnie the Pooh' of 'Toy Story' (kortfilms, desnoods gebundeld) volgens Disney al geen kans meer maken ... Ze laten de laatste tijd inderdaad wel veel titels volledig links liggen. Titels die toch enige zekerheid qua publiek hebben, maar gewoon niet verschijnen. Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier in België heb ik in ieder geval de indruk dat VOD echt niet van de grond komt. Bovendien merk ik dat vele titels zelfs daar niet beschikbaar zijn. Eén druk op de knop om te huren ... Fijn, maar ze zitten er niet tussen. Wat het vermoeden dat ze volop op VOD inzetten toch zwaar doet dalen. Waar zetten ze nu eigenlijk wél nog op in? Dat vraag ik me af.

  13. #5063

    Standaard

    Beslissingen voor Disney Nederland en België worden in Frankrijk genomen.
    En die Fransen hebben geen idee hoe wij en de markt hier in elkaar zitten.

    Vergeet daarbij ook niet dat de markt voor fysieke media in NL vorig jaar (2014) met 30% is afgenomen door het gebrek aan fysieke verkooppunten en extreem beperkte uitgaven.
    En ook al is dat niet goed gemaakt door de digitale media, ziet men dat wel als de toekomst, want daar heeft men mee controle over (denk aan Kerst 2013 torn Disney een maand lang de digitale kluis blokkeerde uit commerciële overwegingen).
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #5064

    Standaard

    Dat Frankrijk-verhaal heb ik geruime tijd geleden ook zien verschijnen en dat werd toen elders al snel klakkeloos overgenomen. Maar daar was volgens mijn contact (kennis) uit eerste hand, rechtsreeks bij de bron (Disney Benelux) niets van aan. Ergens in dit topic (of elders?) staat de volledige uitleg, het was een hele uiteenzetting van de werking. In 't kort : Die beslissingen worden daar niet genomen, ook is de overkoepelende basis niet Disney Frankrijk. Beide hebben geen link met elkaar op dat vlak. Althans, volgens de (ondertussen) ex-werknemer.
    Laatst aangepast door Esteban : 14-02-2015 om 15:38

  15. #5065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat Frankrijk-verhaal heb ik geruime tijd geleden ook zien verschijnen en dat werd toen elders al snel klakkeloos overgenomen. Maar daar was volgens mijn contact (kennis) uit eerste hand, rechtsreeks bij de bron (Disney Benelux) niets van aan. Ergens in dit topic (of elders?) staat de volledige uitleg, het was een hele uiteenzetting van de werking. In 't kort : Die beslissingen worden daar niet genomen, ook is de overkoepelende basis niet Disney Frankrijk. Beide hebben geen link met elkaar op dat vlak. Althans, volgens de (ondertussen) ex-werknemer.
    Disney heef een NL dependance in Hoofddorp (was altijd Badhoeverdorp), deze word toch echt uit Frankrijk (Parijs) aangestuurd.

    Denk je nu echt dat ze in NL beslissen om bv Frans DTS en Engels slechts DD op een DVD te zetten...
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #5066

    Standaard

    Ja. Binnen de Benelux is de Franstalige markt belangrijk. En er zijn de opgelegde voorwaarden op verschillende vlakken, van een grotere overkoepeling die voor meerdere gebieden (23) tellen. Bon, ik kan natuurlijk niet meer zeggen dan dat er een heel andere versie is van het Frankrijk-verhaal. En ik heb tot nu toe geen reden om er aan te twijfelen. De Benelux afdeling (Hoofddorp en Brussel) heeft verder hun eigen budget en marketingstrategie, die -zo werd mij ter goedertrouw verteld- helemaal niet aangestuurd is door Frankrijk. Ze werken geheel afzonderlijk. Meer nog, zelfs Hoofddorp en Brussel hebben verscheidene verantwoordelijkheden die gescheiden zijn, niet het gehele beleid is gedeeld. Ik heb anderzijds ook geen reden om aan jouw verhaal te twijfelen, echter, nog veel minder om mijn versie opzij te schuiven. Uit e-mail verkeer van Disney Benelux lijkt daar namelijk wel een zekere waarheid in te zitten. 'k Zou graag van Disney Benelux zélf vernemen hoe dit precies zit. Maar dat is 't hem net ... Dit komt van een (ex)werknemer. Hoe kom jij aan de informatie, Hombre? Want ik ben wel benieuwd naar meer. Excuses voor gebrek aan structuur en alinea's. Met de smartphone is het net iets minder handig overzichtelijk te typen.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-02-2015 om 13:54

  17. #5067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ja. Binnen de Benelux is de Franstalige markt belangrijk. En er zijn de opgelegde voorwaarden op verschillende vlakken, van een grotere overkoepeling die voor meerdere gebieden (23) tellen. Bon, ik kan natuurlijk niet meer zeggen dan dat er een heel andere versie is van het Frankrijk-verhaal. En ik heb tot nu toe geen reden om er aan te twijfelen. De Benelux afdeling (Hoofddorp en Brussel) heeft verder hun eigen budget en marketingstrategie, die -zo werd mij ter goedertrouw verteld- helemaal niet aangestuurd is door Frankrijk. Ze werken geheel afzonderlijk. Meer nog, zelfs Hoofddorp en Brussel hebben verscheidene verantwoordelijkheden die gescheiden zijn, niet het gehele beleid is gedeeld. Ik heb anderzijds ook geen reden om aan jouw verhaal te twijfelen, echter, nog veel minder om mijn versie opzij te schuiven. Uit e-mail verkeer van Disney Benelux lijkt daar namelijk wel een zekere waarheid in te zitten. 'k Zou graag van Disney Benelux zélf vernemen hoe dit precies zit. Maar dat is 't hem net ... Dit komt van een (ex)werknemer. Hoe kom jij aan de informatie, Hombre? Want ik ben wel benieuwd naar meer. Excuses voor gebrek aan structuur en alinea's. Met de smartphone is het net iets minder handig overzichtelijk te typen.
    Een vriendin van mijn vrouw werkte als z'n 25 jaar (met enkele kleine baby breaks) in de PR. Zij heeft ook al vanaf het VHS tijdperk het e.e.a. gedaan voor Disney en contacten gehad met wsl z'n 50 product managers en hun frustraties moeten aanhoren
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #5068

    Standaard

    Blijft toch een vreemd verhaal. Ik bedoel niet van jouw kant uit hoor. Het feit dat twee werknemers met opvallend uiteenlopende verhalen over het reilen en zeilen bij Disney Benelux naar buiten komen. Zoals eerder gezegd, ik heb geen reden om aan de PR-dame te twijfelen, maar nog minder aan de woorden van de kennis (informaticus / graphic designer), meerbepaald omdat zoveel elementen achteraf ook bleken te kloppen. Als ik de kans heb, wil ik daar alsnog het fijne van weten.

  19. #5069

    Standaard

    Het hoort waarschijnlijk niet meteen in dit topic, maar heeft iemand een idee waar je de 'Walt Disney treasures' in België of Nederland kan terugvinden?
    Mijn neefje is momenteel wild van die korte Mickey, Pluto, Goofy en Donaldfilmpjes, maar je vindt deze niet zo gemakkelijk meer. (zelfs niet op dvd)

    In het buitenland (amazon e.d.) zag ik ze wel nog staan, maar daar hebben ze dan weer geen Nederlandstalige dubbing.

  20. #5070

    Standaard

    Bij de Action zag ik zojuist voor rond de 3 euro wat Disney's (DVD) met korte filmpjes liggen, knabbel en babbel enzo, maar geen echte treasures.

  21. #5071

    Standaard

    Kan iemand even bevestigen of dit de classics zijn die alleen in de US verkrijgbaar zijn (en dat dit lijstje compleet is?). Heb ze alvast aan mijn Amazon US wishlist toegevoegd om te bestellen later dit jaar.

    - The Great Mousedetective
    - The Many Adventures of Winnie the Pooh
    - The Adventures of Ichabod & Mr Toad / Fun and Fancy Free
    - Bedknobs & Broomsticks

  22. #5072

    Standaard

    Bedknobs & Broomsticks wordt in de US niet als classic gezien, maar is daar inderdaad wel uit op blu-ray. Winnie the Pooh uit 2011 is daar ook uit.

  23. #5073

    Standaard

    Aangezien me de kans klein lijkt dat er nog Nederlandse of Britse uitgaven in de nabije toekomst verschijnen, zou ik graag weten of de Amerikaanse blu-rayuitgaven van de volgende drie films regiovrij zijn. Ik heb namelijk geen speler die alle regio's aan kan. Kan iemand dat bevestigen? Het kan zijn dat dit al eerder genoemd is, maar kan het zo niet terugvinden...

    Nr. 22, The Many Adventures of Winnie the Pooh (1977)
    Nr. 26, The Great Mouse Detective (1986)
    Nr. 51, Winnie the Pooh (2011)

  24. #5074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simeytc Bekijk bericht
    Aangezien me de kans klein lijkt dat er nog Nederlandse of Britse uitgaven in de nabije toekomst verschijnen, zou ik graag weten of de Amerikaanse blu-rayuitgaven van de volgende drie films regiovrij zijn. Ik heb namelijk geen speler die alle regio's aan kan. Kan iemand dat bevestigen? Het kan zijn dat dit al eerder genoemd is, maar kan het zo niet terugvinden...

    Nr. 22, The Many Adventures of Winnie the Pooh (1977)
    Nr. 26, The Great Mouse Detective (1986)
    Nr. 51, Winnie the Pooh (2011)
    Driemaal ja.

  25. #5075

Pagina 203 van 216 EersteEerste ... 103153193199200201202203204205206207213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •