Pagina 23 van 216 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 5380 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dumbo zal nooit nummer 2 op de zijkant krijgen. Dumbo is Disney Classic 4 En de UK versie heeft inderdaad een 4 op de zijkant staan, maar niet zoals de NL release van Snow White.
    nummer 4 dan . Wat wordt nummer twee dan als ik vragen mag?
    Kan iemand dan een foto plaatsen waar deze 4 dan te zien is, want ik zie niet waar deze nummer moet staan, wel is het duidelijk dat het nummer niet op de zelfde plaats is als die van sneeuwwittje's slipcase.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door krul15 Bekijk bericht
    nummer 4 dan . Wat wordt nummer twee dan als ik vragen mag?
    Kan iemand dan een foto plaatsen waar deze 4 dan te zien is, want ik zie niet waar deze nummer moet staan, wel is het duidelijk dat het nummer niet op de zelfde plaats is als die van sneeuwwittje's slipcase.
    Pinocchio is 2, Fantasia 3 en Dumbo 4. Het nummer bevindt zich aan de bovenkant van de zijkant en is een rond goud ovaal (als ik me niet vergis).


  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Awch, dit komt zeker hard aan ?
    normaal reageren kun je niet, zeker?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    normaal reageren kun je niet, zeker?
    Jawel, ik zou het niet leuk vinden moesten al mijn Disney Classics sleeves hebben en de laatste nieuwe dan niet, ook al verwachte je van wel.


  5. #555

    Standaard

    Mijn wel gemeende excuus. Ik dacht dat je `t sarcastisch bedoelde
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #556

    Standaard

    Wel iets vreemds trouwens, dat met die sleeves. Waarom de ene keer wel en de andere keer niet?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #557

    Standaard

    Wel vervelend zeg dan heeft mijn Dumbo vast ook geen sleeve
    De mijne ook besteld bij amazon.co.uk...
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #558

    Standaard

    Mijn UK versie van Dumbo kwam met slipcover. Een zelfde als bijv. Sneeuwwitje.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Wel iets vreemds trouwens, dat met die sleeves. Waarom de ene keer wel en de andere keer niet?
    Meestal is het zo dat de eerste druk een sleeve heeft en de tweede druk niet of dat maar een beperkt aantal exemplaren van de eerste druk sleeves hebben. Ik zag gisteren bij de Media Markt in Eindhoven Toy Story 1 en 2 staan. Van Toy Story 1 hadden ze twee exemplaren met sleeve staan, de rest was zonder. En van Toy Story 2 hadden ze alleen exemplaren staan zonder sleeve. Van de DVD van Dumbo hadden ze ook alleen exemplaren staan zonder sleeve.

  10. #560

    Standaard

    Tja erg jammer mijn versie van Dumbo kwam net binnen zonder sleeve... zucht.
    Erg jammer....
    Iemand die niks geeft om de sleeve? Ik neem hem graag van je over....
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #561

    Standaard

    Ik hoop vanavond mijn Dumbo's op de mat te vinden en als er sleeve's omheen zitten dan kan ik daar vast wel wat mensen gelukkig mee maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Mijn UK versie van Dumbo kwam met slipcover. Een zelfde als bijv. Sneeuwwitje.
    waar heb jij `m besteld? heb Amazon UK er over gemaild en ze schreven in een antwoord dat er geen slipcover om zit. Niet alleen bij mijn versie, maar bij alle.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoop vanavond mijn Dumbo's op de mat te vinden en als er sleeve's omheen zitten dan kan ik daar vast wel wat mensen gelukkig mee maken.
    Ik hou me aanbevolen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #563

    Standaard

    Helaas nog niet binnen, maar als ze er omheen zitten dan zijn ze voor TheGodfather en Bettina
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dumbo binnen van BlahDVD zonder slipcase Daar baal ik wel van, want de andere 3 hadden dat wel en nu staat ie er niet mooi naast. Maar ff mailtje sturen naar Blah.
    Hier hetzelfde. Ik had al 8 Disney Blu-rays daar gekocht omdat mij verteld werd dat BlahDVD met slipcases verstuurd. Nou geen van alle 7 had er een, gelukkig waren dat geen classics want die had ik al. Dus dat vond ik niet zo heel erg.

    Nu kwam Dumbo vandaag binnen, ook zonder slipcase. Daar al mijn classics die cover hebben wil ik hem toch wel erg graag hebben.

    Heb ook maar even een mailtje gestuurd, denk niet dat het wat uitmaakt. Maar anders gaat hij denk ik wel retour. Ik was net zo trots op mijn verzameling

  15. #565

    Standaard

    Ook ik heb Dumbo vandaag ontvangen ZONDER slipcover :sad: Besteld bij Amazon.uk. Ze kunnen op z'n minst de afbeelding op de site veranderen, want daar zie ik toch duidelijk een hoes eromheen.

    Maar goed, bij deze zou ik ook graag een oproep doen aan iemand die een slipcover over heeft / weg wil doen. Uiteraard ben ik bereid een vergoeding hiervoor te geven. Dus kun je me uit de brand helpen, stuur me een PM. Alvast bedankt!

    Patrick
    Laatst aangepast door PatrickV : 25-03-2010 om 13:50

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    waar heb jij `m besteld? heb Amazon UK er over gemaild en ze schreven in een antwoord dat er geen slipcover om zit. Niet alleen bij mijn versie, maar bij alle.


    Ik hou me aanbevolen
    Bij DVD.co.uk.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Ook ik heb Dumbo vandaag ontvangen ZONDER slipcover :sad: Besteld bij Amazon.uk. Ze kunnen op z'n minst de afbeelding op de site veranderen, want daar zie ik toch duidelijk een hoes eromheen.
    Dat schreef ik ook in een e-mail aan ze. Hun antwoord: "we krijgen de afbeeldingen slechts door gestuurd van de maatschappij."

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #568

    Standaard

    Zo'n lage prijs betaald, en dan nog teleurgesteld zijn......kom op .

  19. #569

    Standaard

    Al had ik er € 1,- voor betaald. dan nog mag je teleur gesteld zijn over iets wat niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
    Dat het "niet duur" is heeft er natuurlijk niets mee te maken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #570

    Standaard

    @Rogue ik had liever meer betaald en dan wel een sleeve. Ik vind de disney blu rays of dvds veel mooier met sleeve.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #571

    Standaard

    Nu, dat is een motivatie die ik ten volle begrijp. Toen er plots Disney Classics op DVD verschenen mét een (toen nog) relief-slip, ben ik die meteen beginnen te verzamelen. Tot nu toe zijn alle daarop volgende Classics mét sleeve verschenen. Al zijn sommige exemplaren wel héél moeilijk te vinden. Helaas, 'Saludos Amigos' is de eerste in het rijtje die (nochtans op een forum gelezen - maar kan het niet terugvinden- dat ze wél bestaan) niet met sleeve te vinden valt.

    Laatst had ik bij FRS ook Classics besteld die ik nog ontbrak aan de helft van de prijs (Jungle Book, Sleeping Beauty, Pinokkio) en ondanks de belofte van het ordercenter dat het met 100% zekerheid de sleeve-versies waren, kreeg ik de kale edities toegestuurd. Meteen ook 'return to sender' gedaan ... ik wil de sleeve-edities in mijn verzameling compleet houden.

  22. #572

    Standaard

    Hier ook de Br's binnen van amazon en blahdvd
    Sneeuwwitje en dumbo beide zonder.

    tinkerbell van de ene met en de ander zonder...

    het is niet anders, al vind ik ze met ook wel wat mooier maar het is niet anders.
    The Garage

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Al had ik er € 1,- voor betaald. dan nog mag je teleur gesteld zijn over iets wat niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
    Dat het "niet duur" is heeft er natuurlijk niets mee te maken.
    Ik snap het, ik vind ze ook mooier met slipcases, maar ik denk ook: je verwachtingen zijn dan blijkbaar te hoog.
    Wees tevreden dat je ze voor een erg mooie prijs heb gekregen (telt wel degelijk mee; normaal gesproken kost een nieuwe Disney tussen de €20 en €30), en dat je dan een slipcase mist, jammer dan, je kan niet alles hebben .
    Ik heb er bij blah een stuk meer voor betaald, ook zonder slipcase, maar mij hoor je niet.

    Zoals hoekie zegt:
    het is niet anders, al vind ik ze met ook wel wat mooier maar het is niet anders.

  24. #574

    Standaard

    psies, heb van mijn vrouw geleerd; ook een keer tevreden zijn.
    hebben ze voor een mooi prijsje...
    The Garage

  25. #575

    Standaard

    Ik heb Dumbo en Tinkerbell lost treasure van Blah ook zonder hoes. Had leuk geweest met, maar voor 11,50 per blu-ray hoor je mij niet klagen. Als alle Disneys zonder sleeve zo geprijsd zouden zijn zou ik meer dan tevreden zijn.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 23 van 216 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •