Pagina 122 van 216 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132172 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.026 tot 3.050 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het lijkt er inderdaad op dat alleen de 3D-versie de bonus disc krijgt. Ik ben niet weg van dit soort beslissingen, maar we krijgen de bonus disc tenminste. Bij Pirates of the Caribben: On Stranger Tides en Cars 2 ontbraken de bonus disc en dat terwijl de bonus disc van Cars 2 gewoon Nederlandse menu's en ondertitels heeft.
    Bestaat de Nederlandse 3D-versie van "Brave" nu uit 2 of 3 disks? M.a.w. staan de 2D- en 3D-versie op samen op één schijf of ieder op een eigen schijf? Plus dan nog apart die bonus disc, natuurlijk.

  2. #3027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bestaat de Nederlandse 3D-versie van "Brave" nu uit 2 of 3 disks? M.a.w. staan de 2D- en 3D-versie op samen op één schijf of ieder op een eigen schijf? Plus dan nog apart die bonus disc, natuurlijk.
    Als we dit plaatje mogen geloven 3 discs:


  3. #3028

    Standaard

    Die conclusie durf ik nog niet te trekken, want de meeste webshops hebben het over "2 discs"

  4. #3029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik via Amazon.com
    ik ook, net als The Great Mouse Detective die onderweg is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ik ook, net als The Great Mouse Detective die onderweg is
    Hier ook onlangs verzonden. Pete's Dragon en (omdat ik ze compleet wil hebben) Home on the Range ook. Finding Nemo en Brave staan nu in pre-order!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #3031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Als we dit plaatje mogen geloven 3 discs:

    Mocht dit echt zo uitpakken, dan heb ik de neiging om gewoon deze versie te kopen, al is het maar alleen voor de bonusdisc. 3D kan, en hoef ik neit te draaien, maar die bonusdisc die wil ik

  7. #3032

    Standaard

    Maar als we de extra's vergelijken ...

    2D-Uitgave - Extra's :

    • La Luna
    • The Legend Of Mordu
    • Audio commentaar

    3D-uitgave - Extra's :

    • Audio commentaar
    • Once Upon A Scene
    • Verlengde scènes
    • The Legend Of Mordu
    • La Luna

    Althans volgens het persbericht. Een bonus-disc met 2 extra's? Vreemd.

  8. #3033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Er zijn flink wat discussies over geweest. O.a. in dit topic en op blu-ray.com (international deel - algemeenl tarzan topic - UK: algemene disney topic). Lees jij volgens mij ook. Ook zijn er berichten geweest op o.a. areadvd over een omwisseling ivm problemen met de beeldkwaliteit.
    Dat heb ik inderdaad half en half aan de zijlijn meegevolgd. Weinig concreets te vinden eigenlijk. Het blijft vooral bij ja-en-neen-discussies zonder een aantoonbare vaststelling, toch? Mocht het nu om een betere transfer gaan of de toevoeging van Vlaamse audio, zou ik hem meteen op de bus doen. Maar van het huidige probleem heb ik niets ondervonden. Alles nog maar eens doornemen dan.

  9. #3034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Mocht dit echt zo uitpakken, dan heb ik de neiging om gewoon deze versie te kopen, al is het maar alleen voor de bonusdisc. 3D kan, en hoef ik neit te draaien, maar die bonusdisc die wil ik
    Ik ging de 3D versie sowieso kopen. Gewoon omwille van de cover. De 2D heeft geen mooie cover en daar staat nog eens een franse tekst op.

    Ook zie ik dat er bij de gegevens geen Vlaamse vermeld staat ? Ik kijk deze natuurlijk wel z'n originele geluidsband maar vlaams is toch altijd mooi meegenomen?..

  10. #3035

    Standaard

    Blu-ray.com is er idd iets aan het broeden. Ze zijn blijkbaar van plan om een mail te sturen met al hun negatieve kantjes de laatste jaren.

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...ostcount=19739
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #3036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blu-ray.com is er idd iets aan het broeden. Ze zijn blijkbaar van plan om een mail te sturen met al hun negatieve kantjes de laatste jaren.

    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...ostcount=19739

    Ik wist niet dat er internationaal zoveel klachten waren over Disney, en al zeker niet in de US, waar men toch altijd DE release der releases krijgen uit de Classics en Pixars stallen. Blijkbaar is het in de US ook al niet (meer) zo goed aan het gaan.

  12. #3037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik wist niet dat er internationaal zoveel klachten waren over Disney, en al zeker niet in de US, waar men toch altijd DE release der releases krijgen uit de Classics en Pixars stallen. Blijkbaar is het in de US ook al niet (meer) zo goed aan het gaan.
    Het gaat over de UK releases. Ik vind het een goede zaak en hopelijk heeft Disney hier oren naar.

  13. #3038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Het gaat over de UK releases. Ik vind het een goede zaak en hopelijk heeft Disney hier oren naar.
    Je hebt gelijk. Ik ging ervan uit dat Blu-ray.com puur Amerikaans was, maar had het niet door dat het subtopic ging over de UK releases.

  14. #3039

    Standaard

    Bron: Disney Benelux

    Release-data,

    13 Maart 2013 : Tigger Movie (blu-ray)
    27 Maart 2013 : Pete's Dragon (blu-ray)

    Schitterend nieuws, imo.

    Voor "The Great Mouse Detective", "Treasure Planet" en "Home on the Range" staat echter nog geen datum vast.

  15. #3040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bron: Disney Benelux

    Release-data,

    13 Maart 2013 : Tigger Movie (blu-ray)
    27 Maart 2013 : Pete's Dragon (blu-ray)

    Schitterend nieuws, imo.

    Voor "The Great Mouse Detective", "Treasure Planet" en "Home on the Range" staat echter nog geen datum vast.
    Vind ik ook geweldig nieuws. Hopelijk verschijnen de andere films ook nog op blu-ray.

  16. #3041

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Mocht dit echt zo uitpakken, dan heb ik de neiging om gewoon deze versie te kopen, al is het maar alleen voor de bonusdisc. 3D kan, en hoef ik neit te draaien, maar die bonusdisc die wil ik
    Is dit een gemene zet om 3D door je strot te drukken, dat als je de Bonus disc wel hebben die versie moet kopen!

    Lijk verdacht veel op de zet van Fox met P...

  17. #3042

    Standaard

    Ik snap de ophef niet helemaal?! Toen Blu Ray op de markt werd gebracht en er Blu Ray exclusive features kwamen werd er volgens mij minder ophef gemaakt. Dit was ook bedoeld om het format te promoten. Als dit gebeurt om Blu Ray 3D te promoten is het wel een probleem?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #3043

  19. #3044

    Standaard

    Beh. Me no like recycled covers...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #3045

    Standaard

    Ik mag toch hopen dat er dan wél een sleeve om Peter Pan heen komt. Die blauwe balken op een uitgave zonder sleeve zijn afschuwelijk lelijk. Kijk maar naar Beauty and the Beast nu :')

  21. #3046

    Standaard

    Die bagger koop ik ook niet! Wat een *** covers! Het lijkt wel of wij hier in de benelux onderaan de voedselketen staan maar dan nog onder het stuk stront! Zo behandelen ze ons.

  22. #3047

    Standaard

    Wat ook bijna een zekerheid is of zal zijn is het feit dat amper een klein gedeelte van de extra's zal te vinden zijn op de blu. Net de 2 disc dvd nog eens in handen genomen en die bulkt van de extra's.

  23. #3048

    Standaard

    Iedereen maakt zich altijd zo druk om die covers... echt je kijkt er nooit naar of gaan jullie iedere avond slapen met een andere covers tussen je armen?

    Die dingen staan in de kast en komen er een keer uit als je de film kijkt, verder zie je ze nooit..

  24. #3049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Bron: Disney Benelux

    Release-data,

    13 Maart 2013 : Tigger Movie (blu-ray)
    27 Maart 2013 : Pete's Dragon (blu-ray)

    Schitterend nieuws, imo.

    Voor "The Great Mouse Detective", "Treasure Planet" en "Home on the Range" staat echter nog geen datum vast.
    UPDATE / CORRECTIE

    Hold on. Ze zijn hier even op teruggekomen. Pete's Dragon staat nog steeds vast, maar bij Tigger Movie is er een kans dat dit énkel om de DVD gaat. De blu-ray is nog niet zeker. Vreemd, want die DVD is zopas (juli 2012) nog heruitgebracht in een nieuw jasje.

  25. #3050

    Standaard

    Vandaag de US versie van The Great Mouse Detective binnen gekregen: hij heeft een slip cover maar die is (helaas) niet in reliëf...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 122 van 216 EersteEerste ... 2272112118119120121122123124125126132172 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •