Pagina 112 van 216 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.776 tot 2.800 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2776

    Standaard

    Zie dat je er nog drie mist in je collectie,

    49: Chicken little
    50: The Wild
    51: Meet the Robinsons

  2. #2777

  3. #2778

    Standaard




    (from lafibiou on Disney Central Plaza)

  4. #2779

    Standaard

    Tja, wat moet je nu van deze foto's zeggen. Voor het prijsverschil zou je deel 2 en 3 er nog wel bij kunnen nemen, maar het doosje is ronduit afschuwelijk, alhoewel ik nog wel een stickervelletje heb liggen voor het nummeren.

    Ik denk, dat ik met de BOGOF (weet iemand of die er al aan zit te komen?), al huidige nieuwe disney's in een klap wel aanschaf

  5. #2780

    Standaard

    Nieuwe releases in Benelux:

    26-11-12: pixar shorts vol. 2
    26-11-12: Brave
    10-12-12: tinkerbell secret of the wings
    10-12-12: Peter Pan
    10-12-12: Peter Pan: Return to Neverland

  6. #2781

    Standaard

    Ik heb -net zoals vorige keer- een gigantisch groot vermoeden dat de 2de BOGOF er zit aan te komen vanaf 26 september 2012. Ik heb er nog nooit naast gezeten, maar het zou natuurlijk de eerste keer kunnen zijn. Met Disney weet je tegenwoordig nooit.

  7. #2782

    Standaard

    Van 26 september tot en met 12 oktober


  8. #2783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb -net zoals vorige keer- een gigantisch groot vermoeden dat de 2de BOGOF er zit aan te komen vanaf 26 september 2012. Ik heb er nog nooit naast gezeten, maar het zou natuurlijk de eerste keer kunnen zijn. Met Disney weet je tegenwoordig nooit.
    Kan zijn, momenteel loopt er een actie bij mijn groothandelaar op een 30 tal Disney titels tegen zeer lage inkoopprijzen en allemaal met een releasedatum van 24 september. De blu ray selectie valt wel tegen.

  9. #2784

    Standaard

    Adviesprijzen voor de blu-Ray's worden 14,99 euro, maar daar zullen de grote wel een of twee euro onder gaan.

    Titels:

    - Chicken Little
    - Dinosaur
    - Meet The Robinsons
    - Bolt
    - Princess and the Frog
    - Dumbo
    - Fantasia
    - Fantasia 2000
    - Alice in Wonderland
    - Rapunzel
    - Lion King
    - Lady And The Tramp
    - Tarzan
    - Fox and The Hound
    - Pocahontas
    - Pinocchio

  10. #2785

    Standaard

    Et voila, meteen de bevestiging.

    Oei, geen sequels? Meteen 6 titels die ik nog in huis zal halen, dan ben ik weer up-to-date.

  11. #2786

    Wink

    Er zit geen enkel vervolg tussen.

  12. #2787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanz82 Bekijk bericht
    Zie dat je er nog drie mist in je collectie,

    49: Chicken little
    50: The Wild
    51: Meet the Robinsons
    Die hebben een tijd lang érg duur gestaan, vandaar dat ik ze (nog) niet aangeschaft heb.

    Ik zie dat daar nu verandering in komt, des te beter dus.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #2788

    Standaard

    Tel daar Dinosaur bij en je hebt ook mijn ontbrekende titels uit de lijst, om dezelfde reden uitgesteld.

  14. #2789

    Standaard

    En Dinosaur ontbreekt hier ook nog om diezelfde reden natuurlijk. Maar ze komen er vroeg of laat toch in.

    Vandaag trouwens ook Winnie The Pooh en The Tigger Movie uit de US binnengehad. Prachtige uitgaves, vooral de film uit 2011 kon me erg bekoren dankzij de prachtige animatie.

    Er staan op beide Blu-Ray's hele leuke "Mini-Adventures of Winnie The Pooh" - in wezen korte fragmentjes uit oudere films die voor de gelegenheid opnieuw ingesproken zijn door Jim Cummings en in een nieuw jasje gestoken zijn. De beeldkwaliteit is fantastisch goed, dus hopelijk zien we het zelfde resultaat bij de Blu-Ray release van The Many Adventures volgend jaar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #2790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Et voila, meteen de bevestiging.
    T is alleen een prijsverlaging geen BOGOF...

  16. #2791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Die hebben een tijd lang érg duur gestaan, vandaar dat ik ze (nog) niet aangeschaft heb.

    Ik zie dat daar nu verandering in komt, des te beter dus.
    Chicken Little staat voor 11,90 EUR op blu-ray bij Media Markt... Ook Dinosaur en alle pixar films..

    Zo heb ik ratatouille, Cars, A Bug life 2 maanden geleden gekocht voor 10,99 EUR het stuk op blu-ray.

  17. #2792

    Standaard

    Kan heel goed zijn, maar er was ooit een moment (ik schat een halfjaar terug) dat ze echt overal aan 24 euro stonden of zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ze naast hun (voormalige) hoge prijs ook geen enkele prioriteit hadden om in de collectie te komen in het verleden, mede omdat Dinosaur en The Wild officiëel geen Classics zijn.

    Ze verdwijnen ook niet in de vault of zo, dus zoals ik zei op termijn haal ik ze er wel bij wanneer ik ze voor een gunstige prijs zie liggen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #2793

    Standaard

    Vreemd vraagje misschien even tussendoor, maar ik heb een aantal US disney films waarbij een extra schijfje zit voor een Digital Copy. Zijn deze in Nederland totaal nutteloos of is er toch een mogelijkheid deze te kunnen downloaden en op het schijfje te krijgen? Iemand een idee?
    **** me gently with a chainsaw.

  19. #2794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    T is alleen een prijsverlaging geen BOGOF...
    Dit is de plaatsvervangende actie voor de BOGOF. Of MediaMarkt heeft tegelijkertijd een ietwat gewijzigde actie lopen. Al vermoed ik 't eerste.

  20. #2795

    Standaard

    Ik heb gisteren Assepoester 1,2 en 3 gekocht. Ik heb nog niet alles gezien maar Tangled ever after was hilarisch.

  21. #2796

    Standaard

    Weet iemand of de box met Assepoester 1/2/3 ook de extra's bevat van de losse uitgave van Assepoester?

  22. #2797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Weet iemand of de box met Assepoester 1/2/3 ook de extra's bevat van de losse uitgave van Assepoester?
    Volgens mij zit die disc van de losse uitgave in die box met 1/2/3 dus normaal gezien wel... Er staan extra's op die disc dus... Er staan wel geen extra's vermeld op de hoes...

  23. #2798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    [...]mede omdat Dinosaur en The Wild officiëel geen Classics zijn.
    Hoe bedoel je? Mijn uitgave van Dinosaur heeft toch echt wel een rugnummer zoals de overige Classics.

  24. #2799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij zit die disc van de losse uitgave in die box met 1/2/3 dus normaal gezien wel... Er staan extra's op die disc dus... Er staan wel geen extra's vermeld op de hoes...
    Dank je wel voor je snel antwoord!

  25. #2800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Mijn uitgave van Dinosaur heeft toch echt wel een rugnummer zoals de overige Classics.
    De lijst met Disney Classics bevat in de US 4 titels minder dan binnen de Benelux het geval is. Hier zijn bv. films als 'The Wild' in de lijst opgenomen, terwijl dit eigenlijk geen Disney Classic betreft. Zo is 'Wreck-It Ralph' oorspronkelijk nr. 52, bij ons zal deze echter als nr. 56 door het leven gaan.

Pagina 112 van 216 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •