Pagina 111 van 216 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Detail dat me ook nu pas opviel : de logo's bovenaan de zijkant zijn opnieuw gewijzigd. Het "Disney BluRay"-logo werd naar onder geschoven en het overbodige Disney logo werd daar boven geplaatst. Als iemand daar tijd kan in steken ... Mijn ergernis staat min of meer omschreven in de post van Werner.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    .

  2. #2752

    Standaard

    En zie hier het resultaat van covers die voor dunne cases voorzien zijn maar in een dikke case gestopt werden. Vanwege het feit dat de kleur op de achterkant bij deze titel toevallig min of meer overeen komt met de kleur op de zijkant, valt het in dit specifieke geval minder op.




    Way to go, Disney Benelux.

  3. #2753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen of en in hoeverre de US releases beter zijn dan de Benelux releases (buiten het hele slipcover verhaal om)?ik heb al opgezocht welke US releases regio vrij zijn en ik sta op het punt deze in 1 grote lading bij Amazon te kopen.
    In het verleden had DIsney er een handje van om de thuismarkt kwalitatief net iets betere audio te geven ten opzichte van de internationale markt (Cars, Ratatouille, Pirates of the Caribbean). De USA/Canada kregen dan 24 bit geluid, terwijl de rest van de wereld het moesten doen met 16 bit geluid. De transfer van het beeld is volgens mij altijd gelijk geweest. Sinds ze over zijn gegaan op DTS HD MA hebben alle releases volgens mij 24-bit geluid.

    Tevens zijn er wel eens verschillen in extra's. A Bug's Life heeft bijvoorbeeld net wat meer extra's dan dat wij dat hebben.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #2754

    Standaard

    Timmie, heb ik het goed begrepen dat jij de Assepoester trilogie (Benelux, dikke keepcase) mét slipcover gezien hebt?

  5. #2755

    Standaard

    Wel moet ik zeggen dat ik blij ben dat de leuke korte animatiefilm "Tangled Ever After" op de Cinderella blu-ray staat. Heel leuk :P Was bang dat ze de benelux weer zouden vergeten..

    Die cover 101 Dalmatians is wel een fail... Maar dit was ook zo met de cover van 2D, John Carter...

  6. #2756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Timmie, heb ik het goed begrepen dat jij de Assepoester trilogie (Benelux, dikke keepcase) mét slipcover gezien hebt?
    Nee, heeft geen slip. Had het maar een shiny slipcover. Was het nog enigszins gered. Nu ziet het er gewoonweg lelijk uit.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #2757

    Standaard

    Goed. Enfin, niet goed wat betreft de uitgave. Maar goed dat de twijfel terug weg is. Je bericht elders wekte namelijk de indruk dat er wél een slipcover omheen zat, vandaar.

  8. #2758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Goed. Enfin, niet goed wat betreft de uitgave. Maar goed dat de twijfel terug weg is. Je bericht elders wekte namelijk de indruk dat er wél een slipcover omheen zat, vandaar.
    Klopt. Was een typo. Excuses.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #2759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die cover 101 Dalmatians is wel een fail... Maar dit was ook zo met de cover van 2D, John Carter...
    Dat heb ik elders ook gelezen, maar zelf heb ik "John Carter" (2D) van begin af aan enkel nog maar in een thin case gespot. Ik heb ook al meldingen gezien van mensen die "The Muppets" in een dikke keepcase hebben gekocht, terwijl ik hem enkel nog maar in een dunne heb gezien. Nog een voorbeeld, ik ben laatst aan de Belgische kust de BR's van "Pocahontas" en de sequel afzonderlijk in een dikke case tegen gekomen, sealed in een Delhaize (of Carrefour) filliaal.

    Zou dit een geval zijn waarbij de voorraad dunne exemplaren plots uitgeput was tijdens de productie? En dan gauw even thick cases tussendoor nemen? Akkoord, het is wild guessing en lijkt onwaarschijnlijk, toch zie ik alle dagen zulke last-minute noodoplossingen toegepast worden in afdelingen van het bedrijf waar ik werk, ook al gaat het om een merk met aanzien. Ik kan me best voorstellen dat dit een realistisch scenario is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Klopt. Was een typo. Excuses.
    Niet nodig hoor, geen probleem.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-09-2012 om 10:51

  10. #2760

    Standaard

    Vroeger hadden we hier een topic waarin mensen hun zelfgemaakte DVD-covers plaatsten voor de leden om te downloaden. Dit ook uit onvrede over de covers van de maatschappijen. Voorbeeld was toen de gele balk bovenaan de uitgaven van volgens mij van RCV.

    Is dit niet iets voor de Disney's op BD? Moet er wel iemand zijn die handig is met Photoshop. Zo kan je voor alle verschenen uitgaven overeenkomstige covers maken, zowel aan de zijkanten, logo's en bovendien kiezen voor fraaiere voorkanten.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 11-09-2012 om 13:24

  11. #2761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Is dit niet iets voor de Disney's op BD? Moet er wel iemand zijn die handig is met Photoshop. Zo kan je voor alle verschenen uitgaven overeenkomstige covers maken, zowel aan de zijkanten, logo's en bovendien kiezen voor fraaiere voorkanten.
    Ik doe soms zo'n dingen voor mezelf, zeker als de cover spuuglelijk is...

  12. #2762

    Standaard

    Heeft iemand trouwens al de trailer gezien van Finding Nemo 3D op de blu-ray van Cinderella 2+3 ?
    Dat beeld zag er echt fantastisch uit. Zeker als je het vergelijkt met de dvd versie wauw! Ik zag zelfs waterdeeltje die ik nooit eerder had gezien.

  13. #2763

    Standaard

    Vandaag ook Cinderella en 101 Dalmatiërs ontvangen. Vluchtig even het beeld gecheckt bij de twee, en moet zeggen dat het er toch wel goed uitziet. Een minpuntje is dat bij 101 Dalmatiërs de DisneyView-functie ontbreekt - ik weet niet wat de algemene mening hierover is maar ik gebruikte het bij andere films wel vaak.

    En dan natuurlijk de hoesjes: die zijn inderdaad bedoeld voor een smal doosje, ze passen er netjes in. Geen idee waarom ze toch in een dik doosje zitten...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #2764

    Standaard

    Waarschijnlijk was er net een promotie bij de groothandel voor dikke doosjes, en aangezien ze bij Disney Benelux tegenwoordig elke cent omdraaien zijn ze daar maar voor gegaan.

  15. #2765

    Standaard

    Aangezien ze bij Disney Benelux de "Hollandse Tour" opgaan, ga ik dan ook deze tour op en heb ik de goedkoopste lege dunne blu-ray doosjes aangeschaft om deze te vervangen.

  16. #2766

    Standaard

    vandaag ook 101 dalmatiers binnen gehad, in dikke case, omgezet in een dunne case voor 2 discs, oude DVD erbij gedaan en voila Combopack, altijd handig. wel slordige fout hoor die cases, gaat morgen wel een mail naar disney. ook de trilogy van cinderella binnen gehad, en daar ging mijn designers haren van overeind staan. hier gaat zeker een dikke mail over naar disney. ik als ontwerper zou me doodschamen voor dit resultaat. ontwerp zelf een heleboel inlays (mag helaas niet de maatschappij noemen) maar dit slaat er werkelijk alles. tekst op achterkant onleesbaar, extra;s die missen, echt heel slecht.

  17. #2767

    Standaard

    Cinderella cover verwisselen naar dunne case gaat niet, dan is de cover te groot.

    Juist daarom denk ik dat ze juist de dikke case gebruikt hebben, vanwege net te groot formaat cover.

  18. #2768

    Standaard

    Is anders nog aardig gelukt bij mij. Valt veel minder op dan bij de dikke case.

  19. #2769

    Standaard

    die hoef ik gelukkig niet te vervangen met de trilogy, maar misschien kan je er een stukje van afsnijden als het niet past.

  20. #2770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    En zie hier het resultaat van covers die voor dunne cases voorzien zijn maar in een dikke case gestopt werden. Vanwege het feit dat de kleur op de achterkant bij deze titel toevallig min of meer overeen komt met de kleur op de zijkant, valt het in dit specifieke geval minder op.
    Ook maar even een kiekje gemaakt van de classics met een dun doosje. Het valt nog geweldig mee zo:
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #2771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ook maar even een kiekje gemaakt van de classics met een dun doosje. Het valt nog geweldig mee zo:
    Wanneer zijn Frank & Frey, Pocahontas en Tarzan verschenen op BD? Die heb ik hier in België nog nergens gespot. En die Pinocchio en Sleeping Beauty met rugnummer, waar heb je die vandaan? Ik heb die twee zonder rugnummer.

  22. #2772

    Standaard

    is er al wat bekent of weet iemand welk nederlands audio spoor er op de blu-ray/dvd staat??

  23. #2773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Wanneer zijn Frank & Frey, Pocahontas en Tarzan verschenen op BD? Die heb ik hier in België nog nergens gespot. En die Pinocchio en Sleeping Beauty met rugnummer, waar heb je die vandaan? Ik heb die twee zonder rugnummer.
    Rugnummers voor Pinocchio en Sleeping Beauty heb ik er zelf opgekleefd (ik heb nog een paar reserve stickervellen, die zaten ooit standaard bij de DVD's toen ze met die nummering begonnen). Ik ben er geen fan van, maar zo blijft het toch nog een beetje uniform. In het slechtste geval zijn ze ook relatief makkelijk te verwijderen.

    Frank & Frey, Pocahontas en Tarzan heb ik hier gewoon in de Saturn gekocht. Die zijn normaal verkrijgbaar hoor (al kan Tarzan reeds uit de rekken gehaald zijn omwille van het ontbreken van de Vlaamse track).

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #2774

    Standaard

    @Pieter D : Mooie foto's maar met alle respect ziet er nogal rommelig uit. Misschien een tip om alle slipcover naast elkaar te zetten en vervolgens een beetje kijken dat de kleuren van de zijkanten van covers een beetje overgaan in elkaar... Klinkt stom maar het zieter mooier uit.

  25. #2775

    Standaard



    Blame it on Disney, zou ik zo zeggen.

    Nee, even serieus - als ik alle slipcovers naast elkaar zet, of volgens kleur, dan is het inderdaad mooier maar dan klopt die idiote nummering niet meer. Straks komt Winnie The Pooh uit de US erbij en dan klopt het helemaal niet meer. 't Is dus altijd wel wat en ik heb me er al bij neergelegd dat de collectie nooit mooi zal ogen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 111 van 216 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •