Pagina 191 van 216 EersteEerste ... 91141181187188189190191192193194195201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.751 tot 4.775 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    23/06 : Beauty and the Beast (BD3D, BD, DVD) ; Lion King (BD3D, BD, DVD) ; Sleeping Beauty (BD, DVD) ; Snow White (BD, DVD)
    Welke Bron...???

  2. #4752

  3. #4753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    23/06 : Beauty and the Beast (BD3D, BD, DVD) ; Lion King (BD3D, BD, DVD) ; Sleeping Beauty (BD, DVD) ; Snow White (BD, DVD)
    Heruitgaves ofzo? Want wat was er eigenlijk mis met de vorige uitgaves?

  4. #4754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heruitgaves ofzo? Want wat was er eigenlijk mis met de vorige uitgaves?
    Op zich niets, maar Disney brengt als als diverse andere distributeurs graag dezelfde films steeds weer opnieuw uit.

  5. #4755

    Standaard

    Sleeping Beauty kan ik nog begrijpen gezien de periode sinds de laatste uitgave, maar Lion King (2d) is net twee jaar geleden en ook Beauty & the beast inclusief 3D is nog niet zo lang geleden uitgebracht. Lion King mist nog wat extra's, maar zeker die andere titels waren behoorlijk compleet volgens mij. Ik had liever gezien dat ze eerst eens alle titels hadden uitgebracht op blu-ray.

    Gezien de uitgebreide uitgaves die ik al heb verwacht ik niet dat ik deze ga vervangen.

  6. #4756

    Standaard

    Ik vind het "niet kunnen". Het is natuurlijk leuk voor zij die die titels niet gekocht hebben toen ze uit waren, maar dit lijkt zowat het einde van de Disney Vault te zijn.

  7. #4757

    Standaard

    Het einde van de Disney Vault moet je zien als: DIE reeks titels van The Diamond Collection, maar dan hebben we nog de 7 nieuwe titels die op 6 Augustus gaan komen als:
    06-08-2014 Treasure Planet (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 The Emperor's New Groove (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Lilo & Stitch (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Home On The Range (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Atlantis (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 The Great Mouse Detective (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Oliver & Co (WDS Blu-Ray)

  8. #4758

    Standaard

    Ik twijfel om de heruitgave van The Lion King 3D te kopen.
    Zelf heb ik de 2D liggen, maar die heeft niet de originele video aspect ratio.
    Is er geweten of die re-release ook slipcovers gaat bevatten en het gaat om dezelfde EAN's als de vorige?

  9. #4759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Het einde van de Disney Vault moet je zien als: DIE reeks titels van The Diamond Collection, maar dan hebben we nog de 7 nieuwe titels die op 6 Augustus gaan komen als:
    06-08-2014 Treasure Planet (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 The Emperor's New Groove (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Lilo & Stitch (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Home On The Range (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Atlantis (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 The Great Mouse Detective (WDS Blu-Ray)
    06-08-2014 Oliver & Co (WDS Blu-Ray)
    Deze zijn met NL subs sinds april (+ een restje in mei) in DE en de UK al te koop

  10. #4760

    Standaard

    Dat klopt in ieder geval al niet voor Home On The Range en Treasure Planet.

  11. #4761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat klopt in ieder geval al niet voor Home On The Range en Treasure Planet.
    De DE uitgaves hebben wel NL ondertiteling.

  12. #4762

    Standaard

    Jawel hoor kristofke, alleen The Great Mouse Detective is nog niet uit met NL ondertiteling, al de rest hier boven vermeld wel. Treasure Planet, Home On The Range en Atlantis in Duitsland, Lilo And Stitch, The Emperor's New Groove en Oliver And Co in de UK. Ik heb ze hier allemaal liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #4763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik twijfel om de heruitgave van The Lion King 3D te kopen.
    Zelf heb ik de 2D liggen, maar die heeft niet de originele video aspect ratio.
    Is er geweten of die re-release ook slipcovers gaat bevatten en het gaat om dezelfde EAN's als de vorige?
    1 ding is zeker, maar al die titels hebben een andere EAN nummer en wat de rest betreft nog niets bekend. BTW naar mijn weten allemaal enkele blu ray's.

  14. #4764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    BTW naar mijn weten allemaal enkele blu ray's.
    Dat zal waarschijnlijk ook het enigste verschil zijn, de vorige uitgaves waren BD/DVD combo,s en de nieuwe uitgaves bevatten enkel de Blu-ray.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #4765

    Standaard

    Ik ben er inderdaad bang voor dat het kale versies zijn, gelijk aan wat ze met Pinocchio gedaan hebben.

  16. #4766

    Standaard

    Ik snap het. We moeten er dus niet op rekenen dat The Lion King een gecorrigeerde versie gaat zijn (met originele muziek en de befaamde wolkenscene)...
    Is jammer, was nu net een kans voor Disney om dit toch te corrigeren.

  17. #4767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik vind het "niet kunnen". Het is natuurlijk leuk voor zij die die titels niet gekocht hebben toen ze uit waren, maar dit lijkt zowat het einde van de Disney Vault te zijn.
    Het einde van de Disney Vault? Ik tel er anders nog wel een heel deel die nog altijd geen uitgave hebben. Wat missen we nog?

    - Saludos Amigos
    - The Three Caballeros
    - Make Mine Music
    - Fun and Fancy Free
    - Melody Time
    - The Adventures of Ichabod and Mr Toad
    - The Many Adventures of Winnie The Pooh
    - The Black Cauldron

    en dan hebben we nog een aantal niet-classics zoals Song of the South en Bedknobs & Broomsticks.

    Disney heeft nog veel werk.

  18. #4768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Het einde van de Disney Vault? Ik tel er anders nog wel een heel deel die nog altijd geen uitgave hebben. Wat missen we nog?

    - Saludos Amigos
    - The Three Caballeros
    - Make Mine Music
    - Fun and Fancy Free
    - Melody Time
    - The Adventures of Ichabod and Mr Toad
    - The Many Adventures of Winnie The Pooh
    - The Black Cauldron

    en dan hebben we nog een aantal niet-classics zoals Song of the South en Bedknobs & Broomsticks.

    Disney heeft nog veel werk.
    Euhm... Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat er ook maar 1 titel uit die lijst effectief een vault titel is. Niet alle Disney Classics zijn namelijk vault titels. Tenzij dat recent veranderd is? Ik kan verkeerd zijn natuurlijk

  19. #4769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Jawel hoor kristofke, alleen The Great Mouse Detective is nog niet uit met NL ondertiteling, al de rest hier boven vermeld wel. Treasure Planet, Home On The Range en Atlantis in Duitsland, Lilo And Stitch, The Emperor's New Groove en Oliver And Co in de UK. Ik heb ze hier allemaal liggen.
    Ah ok ja, maar de Duitse Disney markt volg ik totaal niet. Ik kan nog makkelijker om met een drietalige Belgische cover dan met een totaal misplaatste Duitse titel.

  20. #4770

    Standaard

    In Amerika schijnen de volgende films dit jaar uit te komen:

    10-6: Muppets: Most Wanted, Tarzan, Hercules
    24-6: A Goofy Movie & An Extremely Goofy Movie (2-Movie Collection)
    summer: Mickey, Donald and Goofy - The Three Musketeers
    19-8: The Black Cauldron
    26-8: Bears
    30-9: Fun And Fancy Free
    30-9: The Adventures Of Ichabod And Mr. Toad
    2-10: Sleeping Beauty (Diamond Edition)
    2-12: Saludos Amigos & The Three Caballeros (2-Movie Collection)
    2-12: Make Mine Music & Melody Time (2-Movie Collection)
    9-12: Planes: Fire Rescue

    3-2-15: 101 Dalmatians (Diamond Edition)
    6-10-15: Aladdin (Diamond Edition)
    2-2-16: Pinocchio (Diamond Edition)

    Bron:
    http://www.thedigitalbits.com/column...ts/042214_1130
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #4771

    Standaard

    Dit zou echt geweldig zijn.

  22. #4772

    Standaard

    Ik heb hier bij mij in de kast een Disney DVD staan met daarop de films 101 Echte Dalmatiërs ("101 Dalmatians") en 102 Echte Dalmatiërs ("102 Dalmatians") met Glenn Close in de hoofdrol. Naar mijn weten zijn die ook nog nooit op Blu-ray verschenen. Ik heb die titels in dit topic echter nog nooit voorbij zien komen, wel talloze andere onbekendere Disney-films, zoals een aantal hierboven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #4773

  24. #4774

    Standaard

    Buiten Sleeping Beaty zijn de covers gelijk aan de vorige uitgaves. Zo te zien zijn het allemaal uitgeklede versies van de bestaande versies en eerlijk gezegd verwacht ik dat de 3d versies zelfs gelijk zijn. Gelukkig zijn ze bij Sneeuwwitje de 0 in de nummering vergeten zoals bij Pinocchio. Er van uitgaande dat de kwaliteit in beeld en geluid gelijk blijft is de kans klein dat ik deze uitgaves ga aanschaffen.

  25. #4775

    Standaard

    Niets om enthousiast over te worden, helaas. Kale heruitgaven zonder meerwaarde.

Pagina 191 van 216 EersteEerste ... 91141181187188189190191192193194195201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •