Pagina 37 van 216 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 5380 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Alice in Wonderland(1951) wordt op bluray-disc.de ook voor maart aangekondigd voor Duitsland.
    Zie http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Naar aanleiding van gelijkaardige topics op andere fora (het onderwerp "kuren van Disney betr. uitgaves" is ook elders vrij 'hot') besloten verscheidene personen gezamelijk een open brief te schrijven. Toegegeven, het komt mogelijk wat warrig en amateuristisch naar voor, maar de boodschap of vraagstelling is daarom niet minder oprecht. De brief werd verzonden op 12 september 2010, tot op heden is deze nog steeds onbeantwoord.





    Ik sta niet 100% achter de opstelling van de brief, maar wél achter de zaken die inhoudelijk worden aangekaart.


    wat voor oplossing is er dan voor het probleem met de slipcase van Toy Story ???
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #903

    Standaard

    Dat je de hoesjes naar hen kon opsturen (of tonen per foto) en in de plaats onbeschadigde nieuwe exemplaren in de bus kreeg.

  4. #904

    Standaard

    Vandaag viel Beauty and the beast eindelijk op de mat.

  5. #905

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Vandaag viel Beauty and the beast eindelijk op de mat.
    Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Hij komt toch pas on november uit?

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Vertel!
    Hij is te druk met oooow en aaaah zeggen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Hij komt toch pas on november uit?
    In de US niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #908

    Standaard

    Beauty and the Beast Diamond Collection is al vanaf 5 October in the USA verkrijgbaar....

  9. #909

    Standaard

    Maar in Nederland loopt alles van Disney te na ijlen...

    alleen hoor ik zie ik ook niets meer over Fantasia & Fantasia 2000...

    Wie weet hier meer over....??? ( staat nl ook niet meer in de DVD.NL Blu ray releaselijst...

    Ze verplichten je onderhand om via UK te importeren, erg dom van hun.

  10. #910

    Standaard

    Hoe verleidelijk het ook is om de us versie nu te bestellen, want normaal vind ik het origineel altijd mooier qua geluid en stemmen, wil ik Beauty and the beast (en the Lion King) met de Nl track hebben omdat ik die beter dan het origineel vind. Zijn er meer die dit hebben?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #911

  12. #912

    Standaard

    Ik denk dat dat vooral samenhangt met de periode waarin je ze gezien hebt, niet? "Aladdin", "Belle en het Beest", "De Leeuwenkoning" zijn titels die ik als kind honderd keer na elkaar opnieuw en opnieuw bekeken heb. Vanzelfsprekend in 't nerderlands. Zodoende ken ik soms zelfs de scènes, de dialogen en de liedjes van voor naar achter en omgekeerd. Om ze talloze jaren later in 't Engels te horen, dat wringt een beetje. Het is alsof er iets niet juist zit. En inderdaad, deze drie titels horen bij de uitzonderingen waarbij de stemmencast uit eigen land niet onder moet doen, integendeel zelfs. Vooral bij de liedjes vond ik het zingen op zich altijd al beter dan in de originele versie.

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Vertel!
    Wisten jullie, overigens, dat de US-versie van Beauty & the Beast regio-vrij is?

    De disc zelf is helemaal prima, en als je de film mooi vindt ga je genieten van deze BD want de film staat er in optima forma op. Met de extra's ben ik nog bezig, en die zijn tot nu toe voortreffelijk. Hoewel ik echt wel een Disney-fan ben, heb ik zelf nooit erg veel met deze film gehad. Ik vind het zelfs een van de minst getekende Disneyfilms ooit. Laten we dat maar als een smaakkwestie beschouwen.

    Wat me bij de extra's heel erg opvalt is dat de ziekte en het overlijden van Howard Ashman uitgebreid aan bod komen in de documentaires, maar dat steeds angstvallig geheimzinnig wordt gedaan over wat voor ziekte hij dan wel niet had. In een ondergeschikte docu noemt Alan Menken het beestje gelukkig nog wel even terloops bij de naam: hij stierf aan AIDS. Toch een beetje droevig dat daar zo geheimzinnig over moet worden gedaan in 2010 in Amerika bij de firma Disney.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 14-10-2010 om 12:24

  14. #914

    Standaard

    iemand enig idee of deze editie ook in blu ray versie zal verschijnen
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16222...n/Product.html ?

    En ook in Nederland weet nog wel van Doornroosjes dat die toen alleen bij blokker verkocht werd.

    Maar wil graag de blu ray versie en vindt die uitvoering zo leuk....

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Begint zowat een beetje saai te worden, altijd maar weer die topscores
    Dan wil je deze review niet eens lezen.
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1279425

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    iemand enig idee of deze editie ook in blu ray versie zal verschijnen
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/16222...n/Product.html ?

    En ook in Nederland weet nog wel van Doornroosjes dat die toen alleen bij blokker verkocht werd.

    Maar wil graag de blu ray versie en vindt die uitvoering zo leuk....
    Die kans is ZEER klein, geloof er maar niet in


  17. #917

    Standaard

    Zijn de covers van BatB nu al beperkt beschikbaar?


  18. #918

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Covers beperkt beschikbaar?
    Hij bedoelt natuurlijk de slipcase.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #920

    Standaard

    Ben ik trouwens de enige die vind dat het artwork van de heruitgegeven classics de laatste jaren niet fameus is? Begrijp me niet verkeerd, Disney steeks nog steeds met kop en schouders boven zijn soortgenoten uit - maar sommige recente covers zijn toch echt wel zwaar gephotoshopt.

    Hmm. Misschien zit ik nog vast in de nineties wat betreft covers. :P

  21. #921

    Standaard

    Wanneer ik nu nog eens naar de VHS-hoezen kijk, ben ik verdomd blij met verscheidene huidige versies hoor. Ook al vond ik de '90s hoezen destijds helemaal OK.

    Betr. Beauty and the Beast, de winkels staan vol met sleeve-versies. Vandaag in m'n handen gehad (schitterende uitvoering), maar alle sleeve-ruggen stonden achteraan (soms vooraan) vervormd ... bol op 'n vreemde manier, zeg maar. Alsof de hoes eigenlijk niet correct is qua grootte. Iemand anders dat opgemerkt of was het puur toeval?

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ben ik trouwens de enige die vind dat het artwork van de heruitgegeven classics de laatste jaren niet fameus is? Begrijp me niet verkeerd, Disney steeks nog steeds met kop en schouders boven zijn soortgenoten uit - maar sommige recente covers zijn toch echt wel zwaar gephotoshopt.

    Hmm. Misschien zit ik nog vast in de nineties wat betreft covers. :P
    Van mij mogen ze gewoon de theatrical posters gebruiken, maar goed, Disney meent voor hun Classics steeds nieuw artwork te moeten maken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Zijn de covers van BatB nu al beperkt beschikbaar?
    Neen, maar het hangt blijkbaar van de winkelketen af.
    In Blokker en FRS liggen ze allemaal met sleeve, terwijl er in Fnac geen enkele te vinden is met sleeve.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wanneer ik nu nog eens naar de VHS-hoezen kijk, ben ik verdomd blij met verscheidene huidige versies hoor. Ook al vond ik de '90s hoezen destijds helemaal OK.

    Betr. Beauty and the Beast, de winkels staan vol met sleeve-versies. Vandaag in m'n handen gehad (schitterende uitvoering), maar alle sleeve-ruggen stonden achteraan (soms vooraan) vervormd ... bol op 'n vreemde manier, zeg maar. Alsof de hoes eigenlijk niet correct is qua grootte. Iemand anders dat opgemerkt of was het puur toeval?
    Ook gemerkt dat ze er wat vervormd bijstonden! Maar eenmaal de mevrouw aan de kasse de mijne rond de blu-ray deed pastte hij perfect hoor.

  24. #924

    Standaard

    Wel bizar dat ze Belle en het Beest allemaal al verkopen, die komt toch pas 11 november uit? Ik was vandaag bij MM Breda en daar was hij niet te vinden...

  25. #925

    Standaard

    Hij is in België blijkbaar al te koop, maar nog niet in Nederland.

Pagina 37 van 216 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •