Pagina 171 van 216 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.251 tot 4.275 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waarschijnlijk in december, net als in Amerika.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Mary Poppins komt uit op 11 december (Facebook Disney)
    Oke bedankt beide voor jullie antwoord!

  2. #4252

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit van Jungle Book (BR) is? Ik twijfel om 'm vanavond te halen bij de mediamarkt aangezien deze NL editie ook een slipcover bevat.

  3. #4253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen hoe de kwaliteit van Jungle Book (BR) is? Ik twijfel om 'm vanavond te halen bij de mediamarkt aangezien deze NL editie ook een slipcover bevat.
    Niets op aan te merken. Alle potlood lijntjes zijn goed zichtbaar, geen gebruik van DNR (of zeer weinig) waardoor er geen detail verloren gaat. Kleuren zijn helder en duidelijk.Geluid is ook Top!

  4. #4254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Niets op aan te merken. Alle potlood lijntjes zijn goed zichtbaar, geen gebruik van DNR (of zeer weinig) waardoor er geen detail verloren gaat. Kleuren zijn helder en duidelijk.Geluid is ook Top!
    Top, bedankt voor de snelle reactie. Zolang ze in NL slipcovers gebruiken en niet teveel strippen ten opzichte van de US release, ga ik hiervoor.

  5. #4255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Top, bedankt voor de snelle reactie. Zolang ze in NL slipcovers gebruiken en niet teveel strippen ten opzichte van de US release, ga ik hiervoor.
    Ik denk niet dat er al iets is geweten over de US release, maar wij hebben nu wel de Growing Up With Nine Old Men documentaire gekregen.
    Deze stond op de Diamond Edition van Peter Pan in de US en niet bij ons op de Special Edition.

  6. #4256

    Standaard

    Wie weet wat de reden is dat de Benelux releases van Classics op blu ray in principe altijd minder extra's bevatten dan de DVD? Je zou juist upscaling verwachten, niet downscaling van het product... ik snap de tactiek gewoon niet, laat staan de gedachte er achter.

  7. #4257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Wie weet wat de reden is dat de Benelux releases van Classics op blu ray in principe altijd minder extra's bevatten dan de DVD? Je zou juist upscaling verwachten, niet downscaling van het product... ik snap de tactiek gewoon niet, laat staan de gedachte er achter.
    Ik weet het niet zeker maar ik zou aan de kosten denken. Dan kost de produktie minder en dus meer marge voor Disney.

  8. #4258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Wie weet wat de reden is dat de Benelux releases van Classics op blu ray in principe altijd minder extra's bevatten dan de DVD? Je zou juist upscaling verwachten, niet downscaling van het product... ik snap de tactiek gewoon niet, laat staan de gedachte er achter.

    Het is niet Benelux specifiek. Het is Internationaal. Daarbij krijgt Oost Europa zelfs helemaal geen classics meer op Blu Ray (uitzondering Polen). Ze maken keuzes met de hoeveelheid audiosporen en ondertiteling en ruimte op het schijfje. Het schijfje moet geschikt zijn voor een zo groot mogelijk gebied.

    Daarnaast is dit niet nieuw. Ook tussen DVD versies kunnen extra's verschillen, ontbreken, anders zijn. Dit zet zich nu voort. Al is er geen pijl op te trekken. Eerst nagenoeg gelijk aan de US, daarna wisselend van 0 tot nieuwe/bestaande extra's en nu neigt de trend naar enkel de laatste.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #4259
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  10. #4260

    Standaard

    De oktober releases komen, volgens bol.com en de releaselijst op deze site, uit op 23 oktober.

    -Merlijn de Tovernaar
    -Robin Hood
    -Hercules

    Voor de volledigheid ook de vervolgdelen

    -The Jungle Book 2
    -The Little Mermaid II - Return To The Sea
    -The Little Mermaid: Ariel's Beginning

    De laatste 3 krijgen ook nog een nieuwe DVD uitgave.
    Laatst aangepast door Gamemaster : 13-09-2013 om 14:24

  11. #4261

    Standaard

    Er komt weer een bogof (of prijspromotie aan adviesprijs 13,99 euro) aan op 21 oktober en 18 november (vraag me niet waarom dat verschil, geen idee)

    21/10:

    101 dalmatiërs
    alice in wonderland
    aristokatten
    Brother bear
    brother bear 2
    chicken little
    Cinderella
    Dinosaur
    dumbo
    Klokkenluider van de notre dame
    Mulan
    Peter pan
    Peter pan 2
    pinocchio
    princes en de kikker
    rapunzel
    reddertjes
    tinkerbell 1
    Tinkerbell 2
    Tinkerbell 3
    Lady en de vagebond 2
    Reddertjes in kangoeroeland
    hercules
    jungle Book 2
    little mermaid 2
    little mermaid 3
    Merlijn de tovenaar
    robin hood

    18/11:

    Cars 2
    aladdin
    bambi
    bambi 2
    bolt
    brave
    Bugs life
    cars
    christmas Carol
    fantasia
    fantasia 2000
    finding nemo
    frank en frey
    frank en frey 2
    incredibles
    Lady en de vagebond
    Monsters en co
    Nightmare before christmas
    Peter en de draak
    pixar shorts 1
    pixar shorts 2
    pocahontas
    pocahontas 2
    Toy story 1
    Toy story 2
    Toy story 3
    up
    wall-e
    wreck it ralph
    Cars toon
    Ratatouille
    tarzan
    The wild

  12. #4262

    Standaard

    De nieuwe titels staan er ook tussen buiten het eerste deel van the little mermaid. Dat scheelt in ieder geval al weer een stuk.

  13. #4263

  14. #4264

    Standaard

    Die wordt voorgesteld aan verkopers maar zijn niet verplicht om te volgen in aanbod en prijs natuurlijk.

  15. #4265

    Standaard

    Wehkamp biedt in ieder geval de nieuwe releases al aan voor 13,99 aan en de dvd's voor 11,99

  16. #4266

    Standaard

    Review De Kleine Zeemeermin http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

    Even vergeleken met de 2 disc SE dvd hier op dvd.nl http://dvd.nl/recensies/2714/little-...eermin-se/dvd/

    Bijna alle extra's zijn overgenomen, net als bij Mulan en De Reddertjes wederom de fotogalerij met ook schetsen zijn verdwenen.
    Raar genoeg is wel schets bij gekomen van niet gebruikt personage. Het had erger gekund en het is mooi dat er ook nog wat extra's zijn toegevoegd zoals 3 extra documentaires, 2 van ruim 13 minuten en één van ruim 11 minuten.

  17. #4267

    Standaard



    Zojuist binnengekomen. Sleeve is zonder reliëf en heeft dezelfde soort glans als Jungle Book had.
    De Part of Your World error is ook in deze uitgave aanwezig, maar dat was te verwachten.

  18. #4268

    Standaard

    Disney vragen voor correctie(alweer)... waarom die verandering eigenlijk?

  19. #4269

    Standaard

    nou prijzencircus komt er weer aan 2 halen1 betalen, maar jungle Book, en Kleine Zeemeermin vallen erbuiten. wat een bullshit, ga gewoon kijken of het lukt om ze te kopen voor de 2-1

  20. #4270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Het had erger gekund en het is mooi dat er ook nog wat extra's zijn toegevoegd zoals 3 extra documentaires, 2 van ruim 13 minuten en één van ruim 11 minuten.
    Iemand die kan inschatten of de 3D US uitgave, die nog moet komen, dezelfde (nieuwe) extra's bevat?

  21. #4271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    nou prijzencircus komt er weer aan 2 halen1 betalen, maar jungle Book, en Kleine Zeemeermin vallen erbuiten. wat een bullshit, ga gewoon kijken of het lukt om ze te kopen voor de 2-1
    Vind je dit echt vreemd? Overigens vind ik het toch proberen of je de boel voor de gek kan houden in de winkel pure oplichterij.

  22. #4272

    Standaard

    Ach er passeren hier bij elke acties enkelen die denken dat ze recht hebben op een gratis titel die net uit is terwijl dit nooit het geval is geweest. Gewoon weinig aandacht aan besteden. Enkel medelijden met de winkelbediendes wanneer zulk geval langs komt en de boel probeert op te lichten.

  23. #4273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Iemand die kan inschatten of de 3D US uitgave, die nog moet komen, dezelfde (nieuwe) extra's bevat?
    Wie o wie? Want dan weet ik of ik nu bestel of niet....

  24. #4274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Wie o wie? Want dan weet ik of ik nu bestel of niet....
    Het persbericht van de Amerikaanse uitgave maakt melding van de nieuwe extra's en de 3D-uitgave bestaat uit 3 discs: 2D Blu-ray, 3D Blu-ray en DVD.
    Laatst aangepast door Frank : 24-09-2013 om 20:54

  25. #4275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Vind je dit echt vreemd? Overigens vind ik het toch proberen of je de boel voor de gek kan houden in de winkel pure oplichterij.
    Helemaal mee eens.

    Toch bij deze wel een tip dat ze via de website wel te bestellen zijn met de 3=2 korting. De oudere titels van Disney zijn trouwens 2=1.

    Edit
    Ook in de winkel werd The Little Mermaid verkocht in de 3=2 actie.
    Laatst aangepast door Gamemaster : 25-09-2013 om 20:16

Pagina 171 van 216 EersteEerste ... 71121161167168169170171172173174175181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •