Pagina 166 van 216 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.126 tot 4.150 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4126

  2. #4127

  3. #4128

    Standaard

    Nog maar eens de bevestiging dat ik voor de US (3D) versie ga :P

  4. #4129

    Standaard

    Disney's G-Force 3d is hier toch ook niet uitgebracht? ( wel in Amerika )

  5. #4130

    Standaard

    Klopt, G-Force is hier niet in 3D uitgebracht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #4131

    Standaard

    ik hoop voor mijn kids dat ze ook nog die Klokkenluider II en Mulan II op Blu-ray gaan uitgeven. ze vinden ze wel heel leuk. dus ja dan moet ie op Blu gaan komen.
    en de USA versie is helaas niet met NL taal

  7. #4132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door danman10 Bekijk bericht
    ik hoop voor mijn kids dat ze ook nog die Klokkenluider II en Mulan II op Blu-ray gaan uitgeven. ze vinden ze wel heel leuk. dus ja dan moet ie op Blu gaan komen.
    en de USA versie is helaas niet met NL taal
    Ik denk dat je ze nog beter Engels leren... Want die gaan hier niet komen :P

  8. #4133

    Standaard

    Is er al bekend of er nog een release uitkomt van The Little Mermaid 3D , en dan bedoel ik hier in Nederland...???

    Erg vreemd dat je daar niets van hoort.

  9. #4134

    Standaard

    Neen die komt er voorlopig niet nee...

  10. #4135

    Standaard

    Wat ik me net afvroeg heh....buiten het geklaag om de lelijke coverart en gemis aan extras om, hoe is de audio/video kwaliteit vergeleken met de US uitgaves?

  11. #4136

  12. #4137

  13. #4138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Wel de originele AOR, maar met afstand de slechtste kwaliteit disney blu ray - lees top voorbeeld van hoe noise reduction het beeld kan ruïneren. OOk Robin Hood heeft er last van, maar wel minder.

  14. #4139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Vier van de vijf US-reviews zijn die inmiddels zijn verschenen, zijn wél positief over de beeldkwaliteit van "The Sword In The Stone", alleen Blu-ray.com vreemd genoeg niet.
    Zie hier.

  15. #4140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vier van de vijf US-reviews zijn die inmiddels zijn verschenen, zijn wél positief over de beeldkwaliteit van "The Sword In The Stone", alleen Blu-ray.com vreemd genoeg niet.
    Zie hier.
    Zo vreemd vind ik het niet van Blu-Ray.com. Van wat ik heb gezien van The Sword in the Stone aan screenshots en clipjes op het forum daar, ben ik er ook absoluut niet over te spreken.
    Lijnen zijn haast nooit scherp, veel detail is weggefiltert, het beeld is gecropt (ik snap niet dat Disney dit blijft doen. Erg zonde)... Als je op de screenshots in de Blu-ray.com review klikt, moet je dat goed kunnen zien.
    Het ziet er gewoon niet goed uit. Ik had nog liever een Fox & Hound-achtige transfer gehad dan dit onscherpe zooitje.

  16. #4141

    Standaard

    Heb je een voorbeeld van croppen van Sword in the Stone? aspect ratio is 1.75:1 als orogineel.
    Of is het beeld ingezoomd op de blu ray?

    beeldkwaliteit: inderdaad screens spreken voor zich.

  17. #4142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Heb je een voorbeeld van croppen van Sword in the Stone? aspect ratio is 1.75:1 als orogineel.
    Of is het beeld ingezoomd op de blu ray?
    Het beeld is zo te zien een klein beetje ingezoomd, maar om de aspect ratio van 1.75:1 te krijgen heeft men boven en onder beeld weggelaten. Aangezien de Blu-ray de film presenteert met het beeldformaat zoals deze in de bioscoop heeft gedraaid, vind het een discussie over het beeldformaat niet relevant. Het is gebruikelijk om meer beeld op te nemen of te animeren om vervolgens een deel af te plakken om het voor ogen hebbende beeldformaat te verkrijgen.


  18. #4143

    Standaard

    Eindelijk Doornroosje voor een normale prijs weer te koop!

    http://www.blu-ray.com/news/?id=11805

  19. #4144

    Standaard

    Had liever titels gezien die nog geen hd release hebben gehad ipv opnieuw Sleeping Beauty

  20. #4145

    Standaard

    Misschien word Sleeping Beauty wel een 4K format, maar dan hebt je er voorlopig nog niets aan natuurlijk, want hoe kan de Platinum Edition nog een betere helderheid krijgen...???

  21. #4146

  22. #4147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Alweer een dramatische release van Disney, 3e op rij. lees de videowaardering, en het bewijs in de screenshots.

  23. #4148

    Standaard

    Dit zegt veel over de US release, maar niets over de NL. Ik ben benieuwd naar hoe onze transfers eruit gaan zien.

  24. #4149

    Standaard

    Denk je echt dat Disney andere transfers gaat maken voor de internationale releases? Ik geloof daar niets van.

  25. #4150

    Standaard

    Waarom zegt Disney dan, dat de nieuwe Sleeping Beauty transfer NOG beter is dan de Platinum Edition...??? Wat in mijn ogen eigenlijk niet kan...!!!

Pagina 166 van 216 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •