Pagina 163 van 216 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167173213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.051 tot 4.075 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4051

    Standaard

    Gene paniek mensen!

    1656877.jpg

  2. #4052

    Standaard

    De DVD-uitgave (Platinum Edition) vond ik persoonlijk één van de mooiste (slip)covers uit de hele collectie. Deze is dat nét niet, maar kan er zeker mee door. Nice one.

  3. #4053

    Standaard

    Ik dacht dat deel 2 los zou uitkomen in NL?

  4. #4054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik dacht dat deel 2 los zou uitkomen in NL?
    T'schijnt... maar ja de zon schijnt ook hé.

  5. #4055

    Standaard

    Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Disney Benelux m.b.t. de releases van classics en sequels.

    De volgende films staan op de planning voor begin oktober:
    -Little Mermaid 2 en 3
    -Jungle Book 2
    -The Sword in the Stone
    -Hercules
    -Robin Hood

    Daarnaast in december:
    -Mary Poppins

    En in januari:
    -Oliver and Co

    Met vriendelijke groet
    Laatst aangepast door jorpor : 01-07-2013 om 13:35

  6. #4056

    Standaard

    Ahn oke dus de vervolg films van de kleine zeemeermin en jungle book komen later dan de diamond releases. Een beetje zoals met the lion king toendertijd.

  7. #4057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Disney Benelux m.b.t. de releases van classics en sequels.

    F*ck dat wordt weer een duur najaar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #4058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Disney Benelux m.b.t. de releases van classics en sequels.

    Ik weet al welke film er bij mij onder de boom zal liggen in december! Hopelijk met vele extra's. Er komen dit najaar een paar van mij favo disney films op blu ray!

  9. #4059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Disney Benelux m.b.t. de releases van classics en sequels.

    Is er ook al iets bekend over de vervolgfilms van Aladdin op Blu-ray? Dat zijn 2 van de weinige vervolgfilms die ik graag zou willen hebben.
    Charazay Basketball Manager - Versterk de Nederlandse Community

  10. #4060

    Standaard

    Eindelijk Mary Poppins, één van mijn all-time Disney favorieten!

  11. #4061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Disney Benelux m.b.t. de releases van classics en sequels.

    Plus Little Mermaid (3D...als dat nog uit komt in 3D tenmnste in NL) zelf en Jungle Book. Komt dit echt van Disney Benelux? Want die hanteren in mails toch NL titels? En vervolgdelen pas veel later dan de Classic. Die keus is vreemd en snap ik niet: je zou juist zeggen tegelijk met Classics....

  12. #4062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Plus Little Mermaid (3D...als dat nog uit komt in 3D tenmnste in NL) zelf en Jungle Book. Komt dit echt van Disney Benelux? Want die hanteren in mails toch NL titels? En vervolgdelen pas veel later dan de Classic. Die keus is vreemd en snap ik niet: je zou juist zeggen tegelijk met Classics....
    Dit komt echt van Disney Benelux (info@disney.nl). In de mail met vraag naar titels, noemde ik ze ook in het Engels. Waarschijnlijk hebben ze daarom gewoon in het Engels terug geantwoord.

  13. #4063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Dit komt echt van Disney Benelux (info@disney.nl). In de mail met vraag naar titels, noemde ik ze ook in het Engels. Waarschijnlijk hebben ze daarom gewoon in het Engels terug geantwoord.

    Oke, thanks. Wilde toch even de bron checken. Blijft echter de vraag waarom ze vervolgdelen zo laat doen

  14. #4064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Oke, thanks. Wilde toch even de bron checken. Blijft echter de vraag waarom ze vervolgdelen zo laat doen
    Ja, dat vond ik zelf ook vreemd. Maar dit gebeurde ook bij The Lion King. Toen boden ze bij release van The Lion King wel een trilogie aan, maar als je de sequels los wilde hebben, moest je nog een maand of 3 wachten. Mermaid zal geen trilogie krijgen heeft Disney Benelux mij verteld, dus deze keer moeten we écht een maandje wachten.

  15. #4065

    Standaard

    Zijn de nodige classics gesneuveld die volgens het releasetopic nog dit jaar zouden komen.

    Mary Poppins en het derde deel van the Little Mermaid waren dan nog weer niet genoemd. Alleen jammer dat ik daar dan niet zoveel mee heb.

  16. #4066

    Standaard

    Ik vind het wel slim dat ze de vervolgdelen later uitbrengen. Op die manier heb je een nieuwe reden om nogmaals reclame te maken voor het origineel. In de USA gaat het altijd zo met de Diamonds.

  17. #4067

    Standaard

    Dat Mary Poppins er voor 2014 aan zat te komen, was te verwachten gezien het feit dat deze film volgend jaar 50 jaar geleden (1964) is uitgebracht. Ik hoop op een mooie 50th Anniversary Edition.

  18. #4068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik vind het wel slim dat ze de vervolgdelen later uitbrengen. Op die manier heb je een nieuwe reden om nogmaals reclame te maken voor het origineel. In de USA gaat het altijd zo met de Diamonds.
    In het geval van The Little Mermaid zit er hooguit een week of twee tussen aangezien het eerste deel gepland staat voor 25 september en de vervolgdelen dus begin oktober.

  19. #4069

    Standaard

    Ik zie er eerder een strategie in dat ze de verzamelbox willen vermijden en zo per titel meer inkomsten hebben. Als alle delen op 1 dag uitkomen verwachten kopers een voordelige verzamelbox. Laat er enkele weken tussen zitten en je kan voor de vervolgdelen veel meer geld vragen.

  20. #4070

    Standaard

    Artwork van de verzamelbox in de uk


  21. #4071

    Standaard

    Ziet er goed uit! Alleen wil ik deel 1 op 3D, dus koop ik de andere delen los. Die krijgen toch in geen enkel land een slipcover... denk ik.

  22. #4072

    Standaard

    Ik zal deel 1 ook in 3D in amerika moeten bestellen, maar aangezien de verzamelbox zo goedkoop is neem ik deze er maar bij.

  23. #4073

    Standaard

    Na het zien van de Jungle boek cover denk ik: Doen ze nu spontaan in NL ook weer slipcovers dan?

  24. #4074

    Standaard

    Bij een Diamond Edition toch altijd...!!! Althans, ik ken geen andere Diamond Edition titel die dat niet had.

  25. #4075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij een Diamond Edition toch altijd...!!! Althans, ik ken geen andere Diamond Edition titel die dat niet had.
    Euhm ? Cinderella... remember.

Pagina 163 van 216 EersteEerste ... 63113153159160161162163164165166167173213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •