Pagina 157 van 216 EersteEerste ... 57107147153154155156157158159160161167207 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.901 tot 3.925 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Borie Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik ben onlangs begonnen met het verzamelen van alle disneys op blu-ray,
    Spijtig genoeg miet ik het met de benelux versies doen omdat ik geen ervaring heb met importeren.
    Dus moet ik het ook doen met de nummering op de rug.
    Ik hield dit topic eerder al in de gaten doordat je dit kan bekijken zonder te registreren en doordat dit zo'n intressant topic is heb ik ook alle tijd genomen om alle pagina's te lezen.

    Nu vond ik het de moment om me te registreren en vooral om te laten weten dat ik bij m'n aankoop van gisteren heel geschrokken ben toen ik daarin een stickervel vond met de nummering!!
    Dat was bij de dvd van "salutos amigos" (had deze gekocht omdat ik niet kan wachten tot de blu-ray versie en bij benelux weet je nooit of deze wel zal verschijnen doordat het niet echt een film is maar een muziekfilm van tijdens de oorlog)
    Welkom!

    In hoeverre die reeks uit die jaren op BR uit komt... Ik zou er niet vanuit gaan. Importeren is overigens niet lastig. Je kan gewoon via amazon.com kopen. Let er wel op dat de blu ray regiovrij is (hoe je dat kan checken is hier in dit subforum een topic over) . Overigens zal de bijgeleverde DVD niet regiovrij zijn.

  2. #3902

    Standaard

    Met betrekking tot het missende rugnummer van Wreck-It Ralph

    "UPDATE: The Walt Disney Company heeft naar aanleiding van een paar comments op deze recensie laten weten dat ze zeker niet stoppen met het doornummeren van de classics. De volgende oplage Wreck-It Ralph-dvd's en blu rays wordt voorzien van een volgnummer. Als je de film nu al in je bezit hebt kun je door een mailtje te sturen naar info@disney.nl een stickervel aanvragen, de exacte levertijd is nog niet bekend."

    Bron: http://d-log.nl/reviews/653/157126/w...-ralph-blu-ray

  3. #3903

    Standaard

    Wat een kansloze actie weer. Ik vind stickers geen mooie oplossing. Ik zit nog te wachten op de mogelijkheid om (tegen een vergoeding) de covers zonder nummer om te wisselen tegen een versie met nummer en in het geval van Wreck-it Ralph dan een gratis omwisseling.

  4. #3904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Met betrekking tot het missende rugnummer van Wreck-It Ralph

    "UPDATE: The Walt Disney Company heeft naar aanleiding van een paar comments op deze recensie laten weten dat ze zeker niet stoppen met het doornummeren van de classics. De volgende oplage Wreck-It Ralph-dvd's en blu rays wordt voorzien van een volgnummer. Als je de film nu al in je bezit hebt kun je door een mailtje te sturen naar info@disney.nl een stickervel aanvragen, de exacte levertijd is nog niet bekend."

    Bron: http://d-log.nl/reviews/653/157126/w...-ralph-blu-ray
    Hartstikke bedankt voor dit geweldige succes

  5. #3905

    Standaard

    Tof idee van Disney zo'n stickervel! Nu kan je dan ook je NL blu's omschakelen naar de US officiële benummering van de classics. Toppy!!

  6. #3906

    Standaard

    Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd

  7. #3907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Tof idee van Disney zo'n stickervel! Nu kan je dan ook je NL blu's omschakelen naar de US officiële benummering van de classics. Toppy!!
    Stickers zijn groter dan voorgedrukte exemplaren. Past dus niet mooi.

    Vorige week mailde Disney nog dat nummers definitief over waren. Ik snap ze soms echt niet meer.
    Laatst aangepast door Themeparkfan1987 : 08-04-2013 om 21:35

  8. #3908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Stickers zijn groter dan voorgedrukte exemplaren. Past dus niet mooi.

    Vorige week mailde Disney nog dat nummers definitief over waren. Ik snap ze soms echt niet meer.
    Ik heb ze nog nooit gezien die stickers, maar als ze wat groter zijn snij je ze toch gewoon bij met Stanley-mes ofzo?

    Enja, als je die reacties leest op facebook, dan lijkt het alsof ze het zelf ook niet weten wat ze doen. Dus ik zou me er niet zo druk over maken

  9. #3909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Tof idee van Disney zo'n stickervel! Nu kan je dan ook je NL blu's omschakelen naar de US officiële benummering van de classics. Toppy!!
    Precies wat ik van plan ben

  10. #3910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb ze nog nooit gezien die stickers, maar als ze wat groter zijn snij je ze toch gewoon bij met Stanley-mes ofzo?

    Enja, als je die reacties leest op facebook, dan lijkt het alsof ze het zelf ook niet weten wat ze doen. Dus ik zou me er niet zo druk over maken
    Dan mis je delen van het nummer

  11. #3911

    Standaard

    Nu krijg ik vandaag dit mailtje...

    Bedankt voor je email.


    Wreck-it Ralph krijgt toch een nummer, dat betekent dat nieuwe producties wel voorzien zullen zijn van een nummer op de zijkant!
    Voor degenen die al in het bezit zijn van Wreck-it Ralph en toch graag een nummer willen hebben, bieden wij een stickervel aan van alle Disney Classics.

  12. #3912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nu krijg ik vandaag dit mailtje...

    Bedankt voor je email.


    Wreck-it Ralph krijgt toch een nummer, dat betekent dat nieuwe producties wel voorzien zullen zijn van een nummer op de zijkant!
    Voor degenen die al in het bezit zijn van Wreck-it Ralph en toch graag een nummer willen hebben, bieden wij een stickervel aan van alle Disney Classics.
    Die mail heb ik ook gehad...!!!

  13. #3913

    Standaard

    Weet iemand een webwinkel in het buitenland waar je met paypal kan bestellen heb geen credit card en wil winnie ergens bestellen anders mis ik een nummertje of is wreck it ralph nummer 55 geworden en is winnie helemaal verdwenen

  14. #3914

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht


    Dan mis je delen van het nummer
    En dat is een catastrophe.

  15. #3915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nu krijg ik vandaag dit mailtje...

    Bedankt voor je email.


    Wreck-it Ralph krijgt toch een nummer, dat betekent dat nieuwe producties wel voorzien zullen zijn van een nummer op de zijkant!
    Voor degenen die al in het bezit zijn van Wreck-it Ralph en toch graag een nummer willen hebben, bieden wij een stickervel aan van alle Disney Classics.
    Waar kan je zo een stickervel aanvragen?

  16. #3916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Waar kan je zo een stickervel aanvragen?
    Gewoon even mailen naar info@disney.be/nl.

  17. #3917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    En dat is een catastrophe.
    Ja. En ik weet zeker dat hier meer verzamelaars graag hun nummer in zijn geheel er op willen hebben

  18. #3918
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #3919

  20. #3920

    Standaard

    Vanmiddag nog gekeken, blijf me verbazen qua beeld en geluidskwaliteit...FORMIDABEL

  21. #3921

    Standaard

    Zoals hierboven al is aangegeven word er voor Wreck-it-Ralph een nieuwe cover geprint. Zowel slipcover als de gewone keepcase sleeve worden herprint wegens een foute melding bij de extra's (de bewuste disney intermission die ontbreekt op het schijfje). Deze herdruk komt er bij de volgende lichting (2e druk dus) en is gemeld op Facebook.

  22. #3922

    Standaard Slipcovers, Nummering en Sleeping Beauty

    Ik heb twee problemen:

    1. waarom zijn deze wel en deze niet voorzien van een slipcover, dat lijkt me toch inconsequent en esthetisch niet mooi. Wat is de logica daarachter? Ik heb Pinocchio gekocht zonder slipcover, nu lees ik dat die uitgebracht werd in België mèt slipcover, waar kan ik die dan nog vinden?

    2. Gezien ik nergens Sleeping Beauty kon vinden in de rekken, heb dan maar ze via Amazon UK besteld, regio-vrij (maar zonder volgnummer), of is ze ergens nog verkrijgbaar, de Belgische versie?

  23. #3923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tintinesk Bekijk bericht
    Ik heb twee problemen:

    1. waarom zijn deze wel en deze niet voorzien van een slipcover, dat lijkt me toch inconsequent en esthetisch niet mooi. Wat is de logica daarachter? Ik heb Pinocchio gekocht zonder slipcover, nu lees ik dat die uitgebracht werd in België mèt slipcover, waar kan ik die dan nog vinden?

    2. Gezien ik nergens Sleeping Beauty kon vinden in de rekken, heb dan maar ze via Amazon UK besteld, regio-vrij (maar zonder volgnummer), of is ze ergens nog verkrijgbaar, de Belgische versie?
    1. Ik ben het met jouw eens dat dit niet te volgen valt, en wat Pinocchio betreft, welke bedoel je dan...??? De 3 disc versie was met slipcover ja, zoals de meeste dikke amarayhoezen. Maar de 1 disc versie heb ik zelf nog nooit met slipcover gezien, die weer wel een rare rugnummer heeft , nl 02 in plaats van gewoon nr. 2. Ik blijf dit allemaal vreemd vinden, het lijkt wel om de verzamelaars te pesten om nooit aan een complete serie te komen.

    2.Wat Sleeping Beauty betreft heeft dit exemplaar nooit een nummer gehad, want toen was er nog geen rugnummering op het moment toen deze blu ray uitkwam, want het was de eerste blu ray release van de Classics.

  24. #3924

    Standaard

    De originele release van Pinocchio met slipcover heeft trouwens ook geen rugnummer.

  25. #3925

    Standaard

    Men is pas gaan nummeren bij het uitbrengen van de Diamond Edition van Snow White and the Seven Dwarfs. Sleeping Beauty en Pinocchio waren de laatste twee titels in de Platinum-reeks.

Pagina 157 van 216 EersteEerste ... 57107147153154155156157158159160161167207 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •