Pagina 48 van 216 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Disney classics zijn de films die geproduceerd zijn door Walt Disney Animation Studios (voorheen Walt Disney Feature Animation). Films als Dinosaur en de recente computer-animatiefilms (Chicken Little, Bolt, Meet the Robinsons) zouden daar dus wel onder moeten vallen, maar Mary Poppins, Bedknobs and Broomsticks en Pete's Dragon niet. Die zijn namelijk geproduceerd door Walt Disney Productions, wat een heel andere afdeling van Disney is.

    Maar ja: het is inderdaad niet de eerste keer dat ze bij Disney lopen te knoeien met het gebruik van de naam Disney classics.

  2. #1177

    Standaard

    In de lijst die staat op het stickervel waar alle nummers op staan, geeft Disney zelfs The Wild aan als Classic, namelijk nummer 50.

    Op die lijst staan 52 titels, waar Bolt 52 is. Hun rekenen dus The Princess and the Frog als 53 en dit staat ook op de zijkant van de BD.

    Mary Poppins rekenen ze als Classic nummer 19, Bedknobs and Broomsticks als 22 en Pete's Dragon als 26.
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 19-02-2011 om 12:54

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    In de lijst die staat op het stickervel waar alle nummers op staan, geeft Disney zelfs The Wild aan als Classic, namelijk nummer 50.

    Op die lijst staan 52 titels, waar Bolt 52 is. Hun rekenen dus The Princess and the Frog als 53 en dit staat ook op de zijkant van de BD.

    Mary Poppins rekenen ze als Classic nummer 19, Bedknobs and Broomsticks als 22 en Pete's Dragon als 26.
    vind het zo jammer dat ik nooit dat stickervel meegeleverd heb gekregen bij de aanschaf van al die blurays....

  4. #1179

    Standaard

    Ik heb de Bambi UK BD gisteren opgezet met NL ondertiteling. Deze loopt niet synchroon met de gesproken dialoog maar begint 1 seconde eerder. Ik weet niet of het al vanaf het begin zo was (ik was ook bezig met aardappelen schillen) maar in ieder geval vanaf het moment dat Bambi op het ijs gaat.

    Ik heb de ondertiteling van de andere talen even gechecked en die lopen wel synchroon.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Disney classics zijn de films die geproduceerd zijn door Walt Disney Animation Studios (voorheen Walt Disney Feature Animation). Films als Dinosaur en de recente computer-animatiefilms (Chicken Little, Bolt, Meet the Robinsons) zouden daar dus wel onder moeten vallen, maar Mary Poppins, Bedknobs and Broomsticks en Pete's Dragon niet. Die zijn namelijk geproduceerd door Walt Disney Productions, wat een heel andere afdeling van Disney is.

    Maar ja: het is inderdaad niet de eerste keer dat ze bij Disney lopen te knoeien met het gebruik van de naam Disney classics.
    Dinosaur werd door het Secret Lab geproduceerd (een afsplitsing van Walt Disney Feature Animation en Dream Quest Images), waardoor die er eigenlijk niet onder gerekend hoort te worden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #1181

    Standaard

    Is hier nog geen afspeelprobleem bij Bambi op PS3 gemeld? Deze geeft er namelijk de brui aan bij de standaard melding over de laatste firmware (ik beschik over de recentste, 3.62).

    Hier heeft men het ook over dit probleem gehad.

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Is hier nog geen afspeelprobleem bij Bambi op PS3 gemeld? Deze geeft er namelijk de brui aan bij de standaard melding over de laatste firmware (ik beschik over de recentste, 3.62).

    Hier heeft men het ook over dit probleem gehad.
    Bambi heb ik nog niet in huis, maar er worden ook problemen gemeld met de Cine-Explore extra van Pinocchio. Op een PS3 met de nieuwste software speelt deze niet meer af. Mijn PS3 heeft de nieuwste software en ik heb zojuist Pinocchio geprobeerd en de Cine-Explore extra doet het niet meer. Dat belooft niet veel goeds voor Bambi.

    EDIT: Er zijn nu ook berichten (zie de link die MatrixTom gaf) dat het geluid van Bambi DTS-HD High Resolution 7.1 is i.p.v. DTS-HD Master Audio 7.1. Dus niet lossless.
    Laatst aangepast door Frank : 20-02-2011 om 10:55

  8. #1183

    Standaard

    Bambi is inderdaad DTS-HD HR en niet MA. Vind dit erg spijtig. De beeldkwaliteit is wederom puur genieten! Enorm goeie restauratie terug.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #1184

    Standaard

    Eerlijk gezegd begrijp ik niet meteen waar al de lof over het schitterende beeld vandaan komt. Bij Belle en het Beest vond ik het verschil opmerkelijk groot, prachtig beeld. Maar wanneer ik de DVD van Bambi naast de BR plaats, ben ik al zéér tevreden over de alles behalve slechte beeldkwaliteit op DVD. (mede dmv. upscaling Panasonic BR-speler misschien?) Het beeld van de BR is slechts een tikkeltje beter en lijkt mij niet meteen dé reden bij uitstek om deze te vervangen. Bij Belle en het Beest spreekt het beeld meteen voor zich, maar bij Bambi ben ik daar iets nuchterder over. Ik twijfel dan ook of ik in de toekomst Classics die van voor de jaren 90 dateren nog ga vervangen door BR.

  10. #1185

    Standaard

    Even een vraagje tussendoor betreffende het classics verhaal (met de nummers op de spine): word Tangled een nieuwe classic of een "normale" release?

  11. #1186

    Wink

    Weet iemand toevallig of de nieuwe Disney releases (Bambi, Bambi 2, Alice, etc.) al bij Mediamarkt (Alexandrium) verkrijgbaar zijn vandaag?

    Meestal liggen ze bij MM al wat eerder in de schappen en ik ga er vanmiddag speciaal heen om te kijken.

  12. #1187

    Standaard

    Als het goed moeten ze vandaag gewoon overal liggen, zeiden ze gisteren tegen mij (MM Rdam Centrum)
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #1188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Even een vraagje tussendoor betreffende het classics verhaal (met de nummers op de spine): word Tangled een nieuwe classic of een "normale" release?

    Tangled is de 50ste classic.

    (tenzij je de NL lijst aanhoudt dan is het geloof ik de 54ste classic)

    Maar sowieso een classic.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #1189

    Standaard

    In dit filmpje is de lijst te zien die Walt Disney Feature Animation aanhoudt om op nummer 50 uit te komen voor Tangled:

    http://www.youtube.com/watch?v=5gqg3-5srs4

    Zoals al eerder gezegd heeft Walt Disney Company Benelux inderdaad een andere lijst, waardoor bijvoorbeeld The Princess and the Frog op 53 en Tangled (Rapunzel) op 54 komen te staan.

  15. #1190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig of de nieuwe Disney releases (Bambi, Bambi 2, Alice, etc.) al bij Mediamarkt (Alexandrium) verkrijgbaar zijn vandaag?

    Meestal liggen ze bij MM al wat eerder in de schappen en ik ga er vanmiddag speciaal heen om te kijken.
    In Eindhoven zijn ze verkrijgbaar in ieder geval.

  16. #1191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Is hier nog geen afspeelprobleem bij Bambi op PS3 gemeld? Deze geeft er namelijk de brui aan bij de standaard melding over de laatste firmware (ik beschik over de recentste, 3.62).

    Hier heeft men het ook over dit probleem gehad.
    Ik heb versie 3.50 en daar speelt de Cine-Explore extra op Pinocchio niet meer op af, maar Bambi werkt prima. Ik kan echter geen update versie 3.62 vinden, alleen versie 3.56.

  17. #1192

    Standaard

    Ben vanmiddag bij MM Alexandrium geweest en ik had geluk, ze waren NET binnen gekomen. Verkoper heeft ze uit de dozen gehaald

    Bambi € 24,99
    Bambi 2 € 24,99
    Alice € 16,99

    Fantasia en Fantasia 2000 waren ook binnen, maar die heb ik niet gekocht omdat ik de UK double pack al heb.

    Was stukken goedkoper geweest om Bambi en Bambi 2 ook als doublepack in de UK te bestellen, maar ja, ik vind het design van de NL uitgave stukken mooier en de aparte slipcovers hebben ook mijn voorkeur. Als ik erover nadenk ben ik echt gek dat ik daarom ruim € 25,- meer uitgeef voor dezelfde films, maar ja....

  18. #1193

    Standaard

    MM heerlen had ze nog niet liggen. maar zo te zien zullen ze daar wel 20,- pstuk kosten. Veel te duur dus.

  19. #1194

    Standaard

    Kan hier nog vooraf afgesproken worden dat mensen die de (goedkopere) UK versie hebben gekocht NIET in dit topic gaan bedelen voor de sleeves ?

    Dan had je maar meer geld over moeten hebben voor de Nederlandse versies .

  20. #1195

    Standaard

    Ik ben vandaag even bij onze Free record shop wezen kijken: Ze hadden alle nieuwe disney releases netjes naast elkaar gezet. Het glom je als het ware tegemoet! Prachtig. Waar ik alleen altijd minder blij van wordt zijn de prijzen... bijna 30 euro!! Ook de diamont editie van Belle en het beest stond er tussen, voor 28 euro.
    Ik blijf het in dat geval vreemd vinden dat ik de diamont editie van Sneeuwwitje maar voor 20 euro gevonden heb bij de Mediamarkt??

  21. #1196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik blijf het in dat geval vreemd vinden dat ik de diamont editie van Sneeuwwitje maar voor 20 euro gevonden heb bij de Mediamarkt??
    Niet zo vreemd aangezien FRS gewoon erg duur is met zijn prijzen. Ik koop er zelden wat en dan nog alleen als het een aanbieding is of toevallig lager dan bij de MM of Saturn.

  22. #1197

    Wink Enrolados/Rapunzel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Persoonlijk had ik liever iets met deze poster gezien.
    Hoe is je Portugees, want jouw wens is in vervulling gegaan.

    http://www.disneymania.com.br/novas-...dos-no-brasil/

    http://www.animatoons.com.br/rapunze...-de-enrolados/

    http://www.fnac.com.br/loja-especial...3277-2174.html


  23. #1198

    Standaard

    Is het nu officieel bevestigd, ondanks wat er op de cover staat van Bambi, dat deze nu 7.1 HR is en niet MA?
    Want heb gemerkt dat er nog wat foutjes op andere covers staan namelijk bij de dvd-specificaties staat er bij beeld 1080P HD. Lijkt me bizar zo'n fout.

  24. #1199

    Standaard

    @jurgen42u Post #1183 (op deze pagina) zegt van wel en http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1316188 ook.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  25. #1200

    Standaard

    Bambi heeft inderdaad DTS HR, onze recensie zal binnenkort op de site verschijnen.

Pagina 48 van 216 EersteEerste ... 384445464748495051525898148 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •