Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 228 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    Empire's review.

    22 juli zit ik i.i.g. in de bioscoop.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Empire's review.

    22 juli zit ik i.i.g. in de bioscoop.
    Wat een review zeg
    Zelden zo'n positieve review gelezen.

  5. #105

    Standaard

    Vanavond gaat hij in Londen in première
    Benieuwd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #106

  7. #107

    Standaard

    Wordt met de dag benieuwder, zeker na Empire`s recensie!

    Wat een geweldige reclame posters zijn dit trouwens:




    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #108

  9. #109
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Top 250: #68 -> 4,162 votes

    Eens kijken hoe hoog deze film gaat scoren, wanneer hij morgen voor het grote plubliek getoont wordt.

  10. #110

    Standaard

    Niet dat de imdb nou zo betrouwbaar is met dit soort films. Alle Nolan fanboys zullen een 10 stemmen waardoor de film, net als TDK, veels te hoog komt te staan. Vervolgens komen de mensen die dit tegen willen gaan en dus een 1 stemmen. Hierdoor krijgt de film een cijfer wat nergens op slaat.

    Tenzij de film natuurlijk echt ontzettend goed is en terecht erg hoog komt te staan, maar we gaan het zien.

  11. #111

    Standaard

    Dus het cijfer van 446000 stemmers op imdb over TDK slaat nergens op? En zijn allemaal fanboys en haters....tuurlijk.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Dus het cijfer van 446000 stemmers op imdb over TDK slaat nergens op? En zijn allemaal fanboys en haters....tuurlijk.
    Nee, zo zwart-wit bedoel ik het natuurlijk niet.

  13. #113

    Standaard

    Maar dat type je wel.

    Zo zal altijd wel worden gestemd btw, als we eerlijk zijn.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Top 250: #68 -> 4,162 votes

    Eens kijken hoe hoog deze film gaat scoren, wanneer hij morgen voor het grote plubliek getoont wordt.
    Ik zie een 9,6 met 2763 stemmen. Hoe kom jij aan zoveel stemmen en aan zo'n 'lage' ranking?
    The future is Blu

  15. #115
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zie een 9,6 met 2763 stemmen. Hoe kom jij aan zoveel stemmen en aan zo'n 'lage' ranking?
    Weet ik niet. Ik neem gewoon die cijfers over..

  16. #116

    Standaard

    lijkt me erg brute film,er zaterdag maar even heen dan!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  17. #117

    Standaard

    Top 250: #3 - 9.4/10 20,248 votes
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    Top 250: #3 - 9.4/10 20,248 votes
    Ik heb de indruk dat we hier weer met een klein meesterwerkje te maken hebben..........

  19. #119

    Standaard

    Die indruk heb ik ook :d

    Zal hem over een weekje maar eens gaan kijken de film.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  20. #120

    Standaard

    De bombastische muziek/soundtrack herinnert mij teveel aan Batman maar los daarvan.

    "Warner Bros., a unit of Time Warner Inc, partnered on the $160 million project with studio-based financier Legendary Pictures, and they spent more than $100 million on the marketing. "

    Ik begrijp hier weinig van 100 miljoen aan marketingkosten? Ik heb vanuit Nederland uiteraard alleen maar de trailer en een paar posters en reklame op tv gezien, hoe maken ze die 100 miljoen op?!

    http://movies.yahoo.com/news/movies....office-reuters
    Laatst aangepast door Dai : 18-07-2010 om 22:29

  21. #121

    Standaard

    Je zegt het zelf al, Nederland, dus niet echt representatief.
    In Amerika zijn er ''posters'' die een complete wand van een hoog kantoorpand vullen, om maar eens een voorbeeldje te geven. (ga maar eens op onderzoek uit, dan is die 100 miljoen makkelijk te verklaren.)

  22. #122

    Standaard

    nog niemand gezien?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nog niemand gezien?
    Hij draait hier pas vanaf de 22e in de bioscopen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #124
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #125

    Standaard

    Inception (Christopher Nolan - 2010)



    Hoe kan ik deze film het beste bespreken zonder teveel te spoilen? Ik zal allereerst de plot zo kort mogelijk samenvatten: Dom Cobb (Leonardo Di Caprio) leidt een team dat in andermans droomwereld in kan breken om zo hun diepste geheimen te ontrafelen en deze vervolgens door te spelen aan hun opdrachtgever. Door een fout uit zijn verleden is Cobb voortvluchtig en niet langer in staat zijn kinderen te zien. De enige manier om dit ongedaan te maken is het aannemen van een opdracht waarbij informatie niet uit een persoon gehaald moet worden, maar juist in hem geplaatst moet worden als een zelfgemaakt idee: inception.

    Dit kinkt allemaal complex, en dat is het ook, maar Nolan weet het allemaal zo te brengen dat, als je je aandacht erbij houdt, toch alles kan volgen. Van de 150 minuten die de film duurt, gebruikt hij dan ook de eerste 60 om doormiddel van visueel prikkelende beelden de regels van zijn droomwereld uit te leggen. Nolan gaat hierbij (wijselijk?) niet in op de achterliggende techniek waardoor de film vooral leunt op fiction gedeelte en niet zozeer op de science terwijl dit allemaal verpakt wordt in de structuur van een onvervalste heist-film.

    In de resterende anderhalf uur worden verhaal en actie met elkaar verwoven op een manier zoals je misschien zou verwachten als Nolan The Matrix had gemaakt. Beide films delen de kenmerken van een overdonderend verhaal over droomwerelden, het onderbewustzijn in combinatie met spanning en (zwaartekracht tartende) actie. Het verschil met The Matrix is de mate van waarschijnlijkheid van de wereld en hoe ernst van de film. Net als Nolan’s bewerking van Batman is het gegeven belachelijk, maar komt het toch als waarschijnlijk over. Hier tegenover staat echter dat Nolan nog steeds geen echte actieregisseur is. Met name de actie in het laatste gedeelte van de film is erg rommelig door een gebrek aan overzicht. Ook bekruipt je het gevoel dan in de latere delen niet het maximale uit de potentie van de manipulatie van de droomwerelden wordt gehaald, al wordt dit plotgewijs wel uitgelegd en had dit mogelijk geleid tot hele slecht “Neo Di Caprio” woordgrappen.

    Een ander minpuntje is de karakterontwikkeling van Cobb’s teamleden. Di Caprio is duidelijk de spil van de film en krijgt het meeste te doen, maar de rest van het team is duidelijk onderschikt en lijken voornamelijk aanwezig om hun taak binnen de opdracht te doen. Dat gezegd hebbende moet wel vermeld worden dat iedereen binnen het hele ensemble goed werk levert. Di Caprio laat wederom zijn kwaliteiten zien, Cillian Murphy, Joseph Gordon Levitt en Ellen Page bewijzen hun talentenstatus (voor zover je daarover nog kan spreken), Tom Hardy beschikt over een heerlijke mate aan swagger en Marion Cotillard is ijzingwekkend in een cruciale rol. Ken Watanabe zijn bepertke screentime in Batman Begins wordt in Inception ruimschoots geodegemaakt, al is hij door zijn Japanse accent soms, zeker zonder ondertiteling, lastig te verstaan is.

    Wat Inception vooral zo goed maakt is de originaliteit, creativiteit en het lef die de film tentoonspreidt, zeker in deze tijden waarin in studio’s vooral op safe spelen. Het is letterlijk iets wat je nog niet eerder hebt gezien en zeker niet op zo’n manier. Goed acteerwerk, knappe effecten met zo min mogelijk CGI en een sterk, schijnbaar kloppend verhaal maken dit de film die je moet zien deze zomer. Of het verhaal helemaal waterdicht is en niet vol zit met paradoxen zoals de meeste tijdsreisverhalen, zal moeten blijken naar meerdere kijkbeurten zodat ik elk detail tot me kan nemen. Ik kan alvast niet wachten om van de week nog een keer te gaan.

    Eames: If we are gonna perform Inception then we need imagination.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •