De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tweeling, De (Remastered) (Blu-ray)

    Tweeling, De (Remastered) (Blu-ray)

    Deze mooie film is opnieuw geremastered en nu voor het eerst op Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het is dat ik 'm voor 5 euro zag liggen bij de Blokker en ik weet hoe slecht de vorige DVD was. Het is enigszins een upgrade. Maar dit is pure oplichterij. "Kristal beeld en helder geluid". Wat nou geremastered!? eOne blijft ons troep voorschotelen.

    Daarom koop ik al jaren geen Nederlandse Blu-ray's meer. Men doet maar wat hier.

    Al was het alleen om die schimmel die de Benelux heet. Met die lelijke Franse teksten en waar Franse audio voorrang krijgt op originele spraak. Leer lekker Engels. Het is anno 2015.

  3. #3

    Standaard

    Ik was toch stukken milder over het beeld, maar dat komt vast dat ik van lekker veel grain houd. Ik weet ook niet of dit nou de sfeer is die de regisseur bedoelde. Uiteraard kloppen de mankementen wel die Ludo opsomt en de bewering op die sticker is zeker te positief. Gelukkig heb ik ook maar 5 euro betaald en dat zal ook wel in het achterhoofd hebben meegespeeld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •