Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Interview: ...

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Volgens mij bedoelt hij of je naar een bepaald iets op zoek bent. Landschappen, vogels, mensen, etc.? Of schiet je maar een beetje op goed geluk? Er zitten iig een paar mooie platen bij.
    Thanks

    Ik ben niet specifiek op zoek, ik schiet vooral landschappen en 'zoek' dan idd naar mooie onderwerpen. Meestal maak ik zo'n 100 foto's in een paar uurtjes, waarvan ik er dan uiteindelijk maar een 10-20 bewaar waar ik tevreden over ben.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Mooie foto's, al vind ik die hond iets te 'in your face'

    hou zelf van die treurige landschappen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Goede foto's?
    Ik snap je vraag niet helemaal?
    Wat is goed en wat is slecht. Het probleem dat ik heb met je foto's is dat de meerderheid al vaker voorbij heb zien komen. Ik zelf maak ook foto's en dan vooral van mensen in de natuur of alleen natuurfoto's en dan kom ik standaard op de clichés die jij ook fotografeert. De eerste twee foto's vind ik niet echt bijzonder of mooi te noemen. Het is eerder een standaard foto die je in een natuurtijdschrift kunt vinden. Wat probeer jij met die twee foto's te zeggen?

    Nummer drie heeft wel wat maar als je er te vaak naar kijkt ook weer niet. De foto is te makkelijk genomen. Alsof je in dienst staat van de natuur. Probeer eens wat te experimenteren met de camera. In plaats van rechttoe rechtaan foto’s…

    Foto 4 en 5 kan ik helemaal niets mee.

    Foto 6 en 7 daarentegen hebben iets magische. Iets bijzonders. Maar is nog te makkelijk gemaakt. De foto heeft alles in zich maar zonder die lichtinval stelt de foto helaas niets voor... Toch?

  4. #54

    Standaard

    Ik doe mijn best om esthetisch mooie foto's te maken, ik heb totaal niet de behoefte om er iets mee te willen zeggen. Dat is sowieso lastig met natuurfoto's. Ieder zijn ding toch?

    Dat ze standaard zijn ben ik niet met je eens, ik wil ook niet beweren dat het meesterlijke foto's zijn, maar als je échte standaard foto's wil zien, moet je maar eens kijken in het gemiddelde vakantieplakboek. Over compositie e.d. is echt wel nagedacht...

    Experimenteren doe ik uiteraard ook, maar het resultaat daarvan overleefd zelden de eerste selectie...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik doe mijn best om esthetisch mooie foto's te maken, ik heb totaal niet de behoefte om er iets mee te willen zeggen. Dat is sowieso lastig met natuurfoto's. Ieder zijn ding toch?

    Dat ze standaard zijn ben ik niet met je eens, ik wil ook niet beweren dat het meesterlijke foto's zijn, maar als je échte standaard foto's wil zien, moet je maar eens kijken in het gemiddelde vakantieplakboek. Over compositie e.d. is echt wel nagedacht...

    Experimenteren doe ik uiteraard ook, maar het resultaat daarvan overleefd zelden de eerste selectie...
    Oké, ik dacht dat je misschien ook iets te vertellen had me je foto's. Qua esthetiek vind ik er zelf maar twee foto's dat woord waard. Degene met dat lichtinval...

    Nogmaals er zitten echt een paar standaard foto's bij. Natuurlijk niet zo extreem als het vakantieplakboek waar jij naar verwijst. Maar misschien moet je me eens de experimenterende foto's toesturen. Ben wel benieuwd in welk opzicht jij experimenteert.

  6. #56

    Standaard

    Wordt ook niet echt opgewonden van de foto's maar dat heb ik al snel met landschapsplaatjes. Het kan in ieder geval geen kwaad om je wat meer te verdiepen in de nabewerking. Qua kleuren, contrast en scherpte is er namelijk nog genoeg te verbeteren, zeker als je in raw schiet. De meeste foto's zien er nu een beetje futloos uit. Opbouwend bedoeld allemaal

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    Wordt ook niet echt opgewonden van de foto's maar dat heb ik al snel met landschapsplaatjes.
    Dat zou sowieso ook niet best zijn, is denk ik ook niet de bedoeling van de foto's...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •