Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Interview: ...

  1. #26

    Standaard

    Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?

    In feite vind ik elke film die ik beter vind dan wat de consensus is, ondergewaardeerd. Als ik er een uit moet lichten dan kom ik op Sideways. Een klein meesterwerk met een geweldige Paul Giamatti. Een andere film die ik er hier even wil noemen is 25th Hour. Eveneens een drama die nooit echte bekendheid heeft verworven, maar naar mijn mening van zeer hoog niveau is.


    Dat meen je toch niet serieus?

    Voor de rest wel een aardig interviewtje...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Dat meen je toch niet serieus?

    Voor de rest wel een aardig interviewtje...
    Welke? Sideways of 25th Hour? Wat is er moeilijk aan te geloven? Dan kan ik het misschien toelichten

    En tjah, ik heb mijn best gedaan, maar zo'n uniek verhaal schrijven als dat van jou is natuurlijk een onmogelijke taak
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Welke? Sideways of 25th Hour? Wat is er moeilijk aan te geloven? Dan kan ik het misschien toelichten

    En tjah, ik heb mijn best gedaan, maar zo'n uniek verhaal schrijven als dat van jou is natuurlijk een onmogelijke taak
    Beiden films zijn toch wel bij iedereen bekend en heb er eerlijk gezegd nog nooit iemand negatief over horen spreken. Behalve dat ik Sideways dan niet echt de moeite waard vind. Ben sowiezo niet echt een liefhebber van de films van Alexander Payne.

    En dat tweede punt moet ik je helemaal gelijk in geven.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Beiden films zijn toch wel bij iedereen bekend en heb er eerlijk gezegd nog nooit iemand negatief over horen spreken. Behalve dat ik Sideways dan niet echt de moeite waard vind. Ben sowiezo niet echt een liefhebber van de films van Alexander Payne.
    Ik bedoelde ook niet zozeer dat er negatief over gesproken worden, maar ze worden doorgaans ook niet als echte toppers gezien, meer als 'gewoon prima films'.

    Ik vind de films van Payne juist helemaal geweldig. Heb laatst About Schmidt gezien en die is al haast even goed als Sideways. Moet nodig Election nog eens zien.
    Zijn films zijn behoorlijk Hollywood, maar hebben toch een soort van oprechtheid in zich die je niet vindt in de meeste Hollywood producties.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

    Standaard

    Schultze Get The Blues = About Schmidt!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Schultze Get The Blues = About Schmidt!
    Klinkt interessant, maar geen Jack Nicholson he
    Maar zal 't eens checken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32

    Standaard

    Sideways en About Schmidt zijn wel degelijk fantastische films!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Inderdaad, gisteren Election voor het eerst gezien. Ook weer zeer vermakelijk en duidelijk herkenbaar als een film van Payne, maar wel een stuk minder dan zijn latere 2 films.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Flinke lap tekst, Patrick. Maar wel een fijne lap. Veel aanstekelijk enthousiasme, en veel waarin ik mezelf ook wel terug herken. Filmtitels, regisseurs, acteurs, etc. Nice nice.

    The West Wing Complete Series wordt een van de eerstvolgende aankopen. Voor een dergelijk scherpe prijs is het bijna misdadig om dat te laten liggen. :razz:

    Sideways en 25th Hour zijn inderdaad toppertjes. Niet direct titels die ik als ondergewaardeerd zou betitelen. Misschien eerder relatief onder-de-radar. Vooral voor het massapubliek dat niet uitgebreid graaft in oeuvres en genre's.

    Cinema Paradiso kan ik echt iedereen aanraden. Prach-tig. Door een poll/discussie op IMDB heb ik me laten overtuigen dat de korte versie de betere is, aangezien ik beide versies op DVD heb, en niet wist welke ik (eerst) moest zien. De korte studioversie focust meer op de band tussen Toto (Salvatore) en de projecteur Alfredo. De verhaallijn met Elena blijft onbeantwoord, waardoor het einde met de "kusmontage" meer impact schijnt te hebben. Deze versie gezien, en of het impact had...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Flinke lap tekst, Patrick. Maar wel een fijne lap. Veel aanstekelijk enthousiasme, en veel waarin ik mezelf ook wel terug herken. Filmtitels, regisseurs, acteurs, etc. Nice nice.

    The West Wing Complete Series wordt een van de eerstvolgende aankopen. Voor een dergelijk scherpe prijs is het bijna misdadig om dat te laten liggen. :razz:

    Sideways en 25th Hour zijn inderdaad toppertjes. Niet direct titels die ik als ondergewaardeerd zou betitelen. Misschien eerder relatief onder-de-radar. Vooral voor het massapubliek dat niet uitgebreid graaft in oeuvres en genre's.

    Cinema Paradiso kan ik echt iedereen aanraden. Prach-tig. Door een poll/discussie op IMDB heb ik me laten overtuigen dat de korte versie de betere is, aangezien ik beide versies op DVD heb, en niet wist welke ik (eerst) moest zien. De korte studioversie focust meer op de band tussen Toto (Salvatore) en de projecteur Alfredo. De verhaallijn met Elena blijft onbeantwoord, waardoor het einde met de "kusmontage" meer impact schijnt te hebben. Deze versie gezien, en of het impact had...
    Bedankt voor de complimenten Daniël

    Ik ben altijd blij als er weer iemand is die The West Wing een kans geeft
    Sideways en 25th Hour zijn inderdaad misschien eerder onderbelicht, ik zat laatste op WiW te kijken bij Sideways en vrijwel iedereen geeft die film een hoog cijfer.
    Bedankt voor de tip m.b.t. Cinema Paradiso! Ik heb de film nu 2 keer gezien, beide keren de lange versie. Binnenkort dus maar aan de korte. Moet ook nodig eens de 4disk in huis halen trouwens, heb nu de kale 1disker.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip m.b.t. Cinema Paradiso! Ik heb de film nu 2 keer gezien, beide keren de lange versie. Binnenkort dus maar aan de korte. Moet ook nodig eens de 4disk in huis halen trouwens, heb nu de kale 1disker.
    Die 4-disc is inderdaad de moeite waard. Zelf heb ik nu de 2-disc, met alleen de twee versies van de film. Slechts € 4,99 bij VanLeest. Die langere regisseursversie zal ik ook niet vergeten om eens te bekijken.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #37

    Standaard

    The West Wing Complete Series wordt een van de eerstvolgende aankopen. Voor een dergelijk scherpe prijs is het bijna misdadig om dat te laten liggen. :razz:

    Deze heb ik ook laatst aangeschaft! 44 discs nog te gaan, haha...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Ik wou dat ik The West Wing weer voor het eerst kon zien...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #39

    Standaard

    Zeg, nou raak ik ook geïnteresseerd, ik heb the West Wing nooit gezien, zelfs geen fragmenten, maar ik hoor van iedereen dat het inderdaad heel goed moet zijn. Waar kan ik die box krijgen voor € 50,-?

  15. #40

    Standaard

    Alleen de UK versie is zo goedkoop: http://www.find-dvd.co.uk/DY11896.htm.

    Ik raad Amazon.co.uk aan. Play hanteert een hoge wisselkoers en HMV hoge verzendkosten.

    Let op: Seizoen 1 en 2 hebben geen Nederlandse ondertiteling, wel Engelse.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Bedankt! Nederlandse ondertiteling heb ik niet nodig, trouwens.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Alleen de UK versie is zo goedkoop: http://www.find-dvd.co.uk/DY11896.htm.

    Ik raad Amazon.co.uk aan. Play hanteert een hoge wisselkoers en HMV hoge verzendkosten.

    Let op: Seizoen 1 en 2 hebben geen Nederlandse ondertiteling, wel Engelse.
    Ja, nu weten we het wel ouwe spammert

    Zoals ik al eerder zei twijfelde ik maar deze deal is gewoon te goed en ik heb em dus net besteld.

  18. #43

    Standaard

    haha, volgens mij heeft Patrick op beide bilhelften een W als tattoo, als hij ze dan dichtknijpt kan hij met West Wing pronken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha, volgens mij heeft Patrick op beide bilhelften een W als tattoo, als hij ze dan dichtknijpt kan hij met West Wing pronken
    Hmm, zonder dichtknijpen staat er dan WoW

    Leuk interview, grote lap tekst, maar goed leesbaar, door lettertype, -grootte en -kleur.

    Ook grappig om je geboortejaar te verbinden met de films en Oscarwinnaars uit dat jaar. Als je zo naar de films gaat terugrekenen, dan merk je hoe snel de tijd gaat.

    En ook ik zal West Wing eens een kans geven, wel pas als ik met mijn achterstand heb bijgewerkt met de meeste andere series (dat kan nog wel een jaar of langer duren).
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha, volgens mij heeft Patrick op beide bilhelften een W als tattoo, als hij ze dan dichtknijpt kan hij met West Wing pronken
    Maar dat leest dan WoW :wink:

    Moet weer denken aan dat grapje met Brigitte Bardot. Bob, wie is Bob?

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #46

    Standaard

    Moet ik even een 18+ aanduiding toevoegen aan de titel?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #47

    Standaard

    haha, ik zei ook dichtgeknepen billen mensen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Waarnaar ben je op zoek als je de foto's neemt, Patrick?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarnaar ben je op zoek als je de foto's neemt, Patrick?
    Goede foto's?
    Ik snap je vraag niet helemaal?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #50

    Standaard

    Volgens mij bedoelt hij of je naar een bepaald iets op zoek bent. Landschappen, vogels, mensen, etc.? Of schiet je maar een beetje op goed geluk? Er zitten iig een paar mooie platen bij.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •