Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 928 worden weergegeven.
  1. #776
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ga ik ff naar kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja maar helaas alleen voor de Duitse synchro track

    https://www.youtube.com/watch?v=rauO0tB5G-I
    Nou?, kijk maar eens goed, ik zie hier toch wat anders staan : http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    Sprachen:
    Deutsch Dolby Atmos 7.1
    Englisch Dolby Atmos 7.1
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-05-2016 om 11:20

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou?, kijk maar eens goed, ik zie hier toch wat anders staan : http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    Sprachen:
    Deutsch Dolby Atmos 7.1
    Englisch Dolby Atmos 7.1
    Staat wel nog bij:Tonformate sind derzeit nicht bekannt

  4. #779

    Standaard

    Ik heb ergens gelezen dat de nieuwste Michael Bay, 13 hours: secrets soldiers of Benghazi, ook een Atmos mix krijgt.

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Staat wel nog bij:Tonformate sind derzeit nicht bekannt
    Dat klopt, gewoon even nog afwachten maar.

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb ergens gelezen dat de nieuwste Michael Bay, 13 hours: secrets soldiers of Benghazi, ook een Atmos mix krijgt.
    De Amerikaanse release sowieso maar ik verwacht dat de andere landen hetzelfde krijgen, ik heb de Engelse release besteld en die komt half juni uit dus laat het zeker even weten hier.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #782

    Standaard

    Kijk het filmpje even.

    Daar word duidelijk meerder malen verteld dat de Enelse track 5.1 is en dat ze daar elementen van gebruikt hebben om de Duitse MONO track + de nieuw ingesproken stukken voor de Extended delen bebben gebruikt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nou?, kijk maar eens goed, ik zie hier toch wat anders staan : http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...n-blu-ray-disc

    Sprachen:
    Deutsch Dolby Atmos 7.1
    Englisch Dolby Atmos 7.1
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De Amerikaanse release sowieso maar ik verwacht dat de andere landen hetzelfde krijgen, ik heb de Engelse release besteld en die komt half juni uit dus laat het zeker even weten hier.
    De US versie heft Dolby Atmos, de specs zijn inmiddeld gepost van de rental versie op het avs forum.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #784

    Standaard

    Vandaag heb ik Deadpool meegenomen op UltraHD Blu-Ray...
    Nu keek ik net op de achterkant van het doosje en de audio word omschreven als DTS-HD Master Audio 7.1 maar de Amerikaanse versie heeft Dolby Atmos.....

    Is er iemand die hem ook heeft en kan checken of er DTS of Atmos op staat ??
    Ik heb nog steeds mijn speler niet dus kan hem zelf niet checken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #785
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is alleen de UHD in Atmos, maar ik heb hem nog niet.

    Heb even op blu-ray.com gechecked en daar is het ook zo.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-06-2016 om 18:04
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #786

    Standaard

    Ik bedoel ook de UHD schijf

    Maar normaal staan de specificaties voor elke disc apart beschreven maar in het geval van Deadpool staat er alleen DTS-HD Master Audio 7.1
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #787
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach zo, goeie...

    Dan hoop ik op een foutje-bedankt-scenario van de grafische afdeling. Niet dat ik hem binnenkort kan afspelen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #788

  14. #789
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dus de grote vraag is: heeft de Europese UHD BD ook een Atmos-track?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #790

    Standaard

    Yep.....dat vraag ik mij nog steeds af......totdat er een UK/NL review is weten we het niet zeker.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #791

    Standaard

    De Nederlandse Uhd bluray versie van Deadpool heeft Dolby atmos. Ik heb dit getest met een Panasonic ub900 en Marantz av7702 mk2.

  17. #792
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je Rob.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vandaag heb ik Deadpool meegenomen op UltraHD Blu-Ray...
    Nu keek ik net op de achterkant van het doosje en de audio word omschreven als DTS-HD Master Audio 7.1 maar de Amerikaanse versie heeft Dolby Atmos.....

    Is er iemand die hem ook heeft en kan checken of er DTS of Atmos op staat ??
    Ik heb nog steeds mijn speler niet dus kan hem zelf niet checken
    Heb me hier ook het eea over afgevraagd, was op een ander plekje op het forum,
    wel heel blij met het verlossende antwoord van Rob S. (Dankje Rob )

    Vind het heel slordig zoals het op de hoes staat en op hun eigen website
    zijn ze er ook niet helemaal achter.....

    http://www.foxfilm.nl/deadpool#b4k

    Waarschijnlijk door een figuur gemaakt die geen ballen verstand heeft van de
    diverse audio mogelijkheden. Triest en dat laten ze er dan ook nog rustig
    werken ook

    Hoop dat de uitgevers eens een serieuze draai om de oren krijgen en eens
    wat nauwkeuriger op hun hoezen de correcte info zetten
    Have fun and enjoy your collection

  19. #794

    Standaard

    Claudio, zijn jullie al wat wijzer geworden over mijn account.....? Nog steeds kan ik op de voorpagina niks zien vanwege een 'fout', zodra ik ben ingelogd. En ik wil ook wel weer eens van die junior-status af.............

  20. #795
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zal eens navragen, maar waarom je niks op de homepage kan zien als je ingelogd bent is mij een raadsel. Dat heb ik nooit eerder gehoord. Heb je toevallig een of andere hoogpriester pissig gemaakt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #796

    Standaard

    In principe zouden er geen verschillen mogen zijn in uitvoering wat er op de UHD komt te staan, zit ook geen regio code meer op. heb er nu enige en moet zeggen dat hiermee je het beste
    uit je 4K tv haalt, beter dan de 4K kwaliteit van Netfllix, daar is toch veel beeld compressie.

    Of Topic, heb het idee dat als ik via mijn Pana UB900 naar Netflix 4K kijken het toch wel scherper en meer kleur gedetailleerder uitziet dan als ik van mijn HU8500 rechtstreeks naar Netlix 4K kijk.
    Komt vast door daar de Pana een nieuwer 4K speler is dan de hardware van de de tv.
    Iemand ervaring met het nieuwe Dolby Vision van LG?

  22. #797
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Marco Polo op Netflix is in Dolby Vision, maar doe gelijk een onderwaternatuurfilm in 4K op Netflix. Ik denk dat de compressie je mee zal vallen. Films op UHD BD zullen zeker mooi zijn, maar verwacht geen immens grote verschillen. Filmpjes die echt overduidelijk aantonen hoe mooi 4K is zijn meestal puur de demonstratie filmpjes.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #798

    Standaard

    In de recensie op blu-ray.com wordt de Atmos track van 10 Cloverfield Lane één van de beste tot nu toe genoemd.

  24. #799

    Standaard

    Zag vandaag weer een paar UHD schijfjes in de winkel liggen.... had bijna, ik dacht agent 47 of
    zoiets meegenomen, zag ook Creed liggen, maar die is van de Vage Ina Franse warner bros
    prutser en toen werd ik weer vreselijk pissig op die K fransen.

    Weer die franse rotzooi van ze voortrekken op de 4K UHD disc ten nadele van de
    engelse track

    Had er gelijk geen zin meer in..... wel zin om een vreselijke grote stoeptegel bij
    die chauvinisten naar binnen te gooien

    Hoe halen ze het van warner in der domme kop om ons bij die bagger fransen
    in te delen

    Zo triest wordt ik hier van, geen land wil bij die.... trappen ze ons er vanwege de
    belgen bij...... hoop dat ze AUB SVP ons bij de UK met NL subs willen zetten,
    want dit vind ik toch onverteerbaar

    Heb maar wat anders gekocht...... en het kan dus wel.... ATMOS op Blu ray, ook
    bij uitgaven die nog uit moeten komen zoals 10 Cloverfield.

    TRUT FRANSE WARNER mopperdemopperdemopperdemopper
    Have fun and enjoy your collection

  25. #800
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laat het dan een troost wezen dat de bijgeleverde UHD BD veelal overal hetzelfde is. De BD niet. Maar laat je ook niet te snel verleiden door UHD BD. Lang niet alles is native 4K, maar wel al aan de prijs. Natuurlijk profiteer je van HDR, maar lang niet elke titel leent zich voor UHD BD. Maar dat was bij DVD en Blu-ray Disc in het begin niet anders. Er van uitgaande dat UHD BD diezelfde kans krijgt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •