Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 928 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    DTS:X gaat steeds verder achter lopen!

    Nieuws uit DE
    „Roger Waters The Wall“ mit Dolby Atmos-Mix auf Blu-ray Disc" 12-11-2015
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #502
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi John,

    Thanks voor het bijhouden weer,

    Wellicht kun je bij de volgende update de Amerikaanse versie van Ex_Machina vermelden de enige blu-ray disc en versie met DTS:X. (region-locked).
    De Nederlandse Atmos-versies van Mad Max, Fantastic Four, San Andreas, Pixels en Terminator enz. zou ik inderdaad even afwachten op bevestiging, ook al heb je ze er bij andere landen wel al bij staan, in Nederland weet je het nooit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    DTS:X gaat steeds verder achter lopen!

    Nieuws uit DE
    „Roger Waters The Wall“ mit Dolby Atmos-Mix auf Blu-ray Disc" 12-11-2015
    Dat is goed nieuws! Ik ga morgen de film in Atmos kijken in JT Vlaardingen. Als het de moeite waard is, is dat zeker een aanschaf!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Volgens mij ben ik weer bij
    Toppie John
    Have fun and enjoy your collection

  5. #505

    Standaard

    In tegenstelling tot wat er op het hoesje staat heeft het vijfde seizoen van The Walking Dead wel DTS-HD MA 7.1 geluid.

  6. #506

    Standaard

    Jurassic World 2D & 3D (DTS HD MA 7.1) (Engels)

    NL uitvoering, bron is uit eigen verzameling, schijfjes afgespeeld.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #507

    Standaard

    Haha thanx, ik had het gezien maar nog geen tijd gehad om bij te werken. Bij deze
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #508

    Standaard

    Dank je John voor het bijwerken

    Nu helaas een trieste ervaring die me hoogst pissig maakte op die FRANSE (ernstig scheldwoord) die hier de BENELUX TROEP uitgeven

    Wat denk je wat, koop ik als liefhebber van goed geluid en beeld de 3D uitgave van MAD MAX: FURY ROAD, op de 2D uitgave is niets tot weinig aan te merken,
    al zijn ze karig met de extra's, maar daar kijk ik zelden naar. Maar wat denk je wat, de uitgave is in ATMOS, bij de 2D schijf is dat met Dolby TrueHD in zowel engels
    als in frans, doch die vuile franse (ernstig scheldwoord) hebben bij de 3D uitgave de voorkeur gegeven aan hun franse zooitje en de franse ATMOS track metDolby TrueHD
    als drager gebracht, de originele engels talige track hebben ze bij de 3D uitgave met Dolby Digital plus + helemaal onderuit gehaald

    De engels talige track op de 3D schijf is duidelijk stukken minder van kwaliteit in vergelijking tot de engels talige track op de 2D schijf, zo wordt je door de fransen(ernstig scheldwoord)
    flink genaaid als je van 3D en de originele engels talige track houd. Ik ben diep en diep teleurgesteld in deze SHIT 3D uitgave van die Franse(ernstig scheldwoord), wens dan
    ook van harte toe dat ze maar heel spoedig opgeheven worden om de reden dat ze de Nederlandstaligen achterstellen en de originele track verkrachten tot een zwak aftreksel.

    Hoop dan ook dat die achterlijke Warner eens gaat beseffen dat NL helemaal niet gediend is van die franse SHIT. Wil gaarne bij de UK uitgave, laat die fransen maar gaar koken
    in hun eigen taaltje.

    Is denk ik wel duidelijk dat ik hevig teleurgesteld ben in deze 3D NL uitgave van die franse boer die ik graag(bij wijze van spreken) met enorm plezier een tegel door zijn raam zou
    willen gooien, zeker met dit weer, frist misschien dat botte franse gedrag eens wat op

    Onvoorstelbaar zo als wij hier door dat zooitje onderdrukt worden, ze kunnen (ernstig scheldwoord) nog niet eens ondertitels lezen en zijn nog te beroerd om naar het origineel te luisteren....
    vinden ze het gek dat dat ze het aan POPCORN GAAN VERLIEZEN.... wat een sukkels.

    Oh ja..... dan de teleurstellende bijdrage als je liefhebber van zowel 3D als goed geluid bent:

    Mad Max: Fury Road (2D) (Dolby TrueHD ATMOS 7.1) (engels-frans)
    Mad Max: Fury Road (3D) (Dolby Digital plus 7.1. ATMOS) (engels) Dolby TrueHD 7.1. ATMOS) (frans)

    Hoop dat die vuile stiekeme goorlappen gestrafd gaan worden voor hun stiekeme gedrag, op de hoes hebben die viezerieken het namelijk niet vermeld, denk er zelfs over
    om deze uitgave terug te gaan brengen naar de winkel ivm te weinig gegevens op de hoes die uiteindelijk tot teleurstelling wezen voor ons Nederlanders, opzettelijk
    achtergehouden info.

    Onvoorstelbaar slecht en zeer waarschijnlijk opzettelijk onvoldoende info op hoes doen deze uitgave doe mij WB als uitgever als oplichter doen voorkomen.... gewoon weer een viezerik

    Moet dan denk ik ook mogelijk zijn om deze shit weer terug te brengen, of heb ik nu pech


    Deze uitgave krijgt vanwege zijn oneerlijkheid dan ook overal een 1 van mij in de schaal van 10 als beste en 1 als slechtste om duidelijk te zijn.



    En dan te bedenken dat je (ernstig scheldwoord) zoveel moet betalen voor de 3D uitgave omdat je voor die franse shit audio track moet meebetalen
    Have fun and enjoy your collection

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mad Max: Fury Road (3D) (Dolby Digital plus 7.1. ATMOS) (engels) Dolby TrueHD 7.1. ATMOS) (frans)
    Moet die Atmos achter Dolby Digital Plus niet weg?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #510
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig is dit een film die weinig tot geen ondertitels vergt, dus als dit echt is (en dat is geconstateerd nu) is een versie van over de grens niet eens zo'n probleem. UHD BD? Nee, dat brengen we echt niet meer uit in Nederland. Te duur, geen vraag en steeds minder een markt voor in dat kleine Nederland. Want laten we wel wezen, om je heen zie het aanbod en dus de vraag steeds verder afnemen. Ik ben een beetje bang dat het steeds erger wordt en je straks weer terug bent waar het allemaal begon, terug naar die enkele speciaalzaak met import of heel modern online over de grens halen. Nederland kijkt wel ondemand en het boeit ze weinig. En waar je ze dan moet halen, lees je gewoon op DVD.nl.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #511

    Standaard

    Wat een verbijsterend verhaal DPF, daar zakt je broek toch in alle toonaarden van af....!!?? Lijst is bijgewerkt... Maar met luid gemopper. Waar kunnen we scheldmails en brulbrieven naartoe sturen??
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moet die Atmos achter Dolby Digital Plus niet weg?
    ATMOS kan diverse dragers hebben..... daarom ben ik ook zo boos, die fransen hebben de originele track
    van de 3D uitgave diep naar beneden gehaald tov de Dolby TrueHD track. ATMOS kan meerdere dragers hebben,
    heb daar al eens eerder een opmerking elders geplaats, die fucking fransen hebben dat helaas dan ook gedaan ten nadele
    van ons.

    Heb je uitgenodigd bij mij, geloof mij, mijn audio setup laat mij, met mijn instellingen, zulke dingen heel goed horen,
    mijn setup heeft hier echt de hardware voor, en daarom wil ik ook niet reageren op mensen die denken te horen
    dat hun setup het ook kan, veelal luisteren ze dan naar plastic.

    Oh.... ik weet dat ik maar een klein deel van de echte liefhebbers waarschuw, maar ik doe tenminste een poging
    Have fun and enjoy your collection

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Wat een verbijsterend verhaal DPF, daar zakt je broek toch in alle toonaarden van af....!!?? Lijst is bijgewerkt... Maar met luid gemopper. Waar kunnen we scheldmails en brulbrieven naartoe sturen??
    Wist ik het maar..... gooide er echt graag een tegel naar binnen, wat een horken

    Heeft iemand een raamadres? (mag ook per PM )
    Have fun and enjoy your collection

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ATMOS kan diverse dragers hebben..... daarom ben ik ook zo boos, die fransen hebben de originele track
    van de 3D uitgave diep naar beneden gehaald tov de Dolby TrueHD track. ATMOS kan meerdere dragers hebben,
    heb daar al eens eerder een opmerking elders geplaats, die fucking fransen hebben dat helaas dan ook gedaan ten nadele
    van ons.

    Heb je uitgenodigd bij mij, geloof mij, mijn audio setup laat mij, met mijn instellingen, zulke dingen heel goed horen,
    mijn setup heeft hier echt de hardware voor, en daarom wil ik ook niet reageren op mensen die denken te horen
    dat hun setup het ook kan, veelal luisteren ze dan naar plastic.

    Oh.... ik weet dat ik maar een klein deel van de echte liefhebbers waarschuw, maar ik doe tenminste een poging
    Ik wist niet dat je dat kon zien met je spullen, ik iig niet, zoals ik vorige week al aangaf zie ik op mijn speler bij de 2D Dolby True HD Multi 7.1 staan en bij de 3D staat er Dolby Digigtal Plus 7.1
    Ook gaf ik toen aan dat ik ook heel goed het verschil kon horen met de True HD track op de 2D, echt binnen enkele seconden, maar ook dat ik die DD+ echt niet verkeerd vond. Kun je nagaan hoe goed die True HD wel niet is en hoe ik het met je eens ben dat het zo jammer is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gelukkig is dit een film die weinig tot geen ondertitels vergt, dus als dit echt is (en dat is geconstateerd nu) is een versie van over de grens niet eens zo'n probleem. UHD BD? Nee, dat brengen we echt niet meer uit in Nederland. Te duur, geen vraag en steeds minder een markt voor in dat kleine Nederland. Want laten we wel wezen, om je heen zie het aanbod en dus de vraag steeds verder afnemen. Ik ben een beetje bang dat het steeds erger wordt en je straks weer terug bent waar het allemaal begon, terug naar die enkele speciaalzaak met import of heel modern online over de grens halen. Nederland kijkt wel ondemand en het boeit ze weinig. En waar je ze dan moet halen, lees je gewoon op DVD.nl.
    Denk dat ook, oprotten met die Benelux zooi, gewoon de UK uitgaven met NL ondertitels erbij, dat doen ze ook al voor de Scandinavische landen, daar kunnen wij ook wel bij

    Wij zitten helemaal niet te wachten op andere diverse talen, het originaal is ons genoeg, we zijn ondertitels gewend, oprotten met die eigengereide talen uitgevers waarvan wij
    hun talen moeten meebetalen Laat ze lekker voor hun eigen troep betalen, wij kunnen lezen
    Have fun and enjoy your collection

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik wist niet dat je dat kon zien met je spullen, ik iig niet, zoals ik vorige week al aangaf zie ik op mijn speler bij de 2D Dolby True HD Multi 7.1 staan en bij de 3D staat er Dolby Digigtal Plus 7.1
    Ook gaf ik toen aan dat ik ook heel goed het verschil kon horen met de True HD track op de 2D, echt binnen enkele seconden, maar ook dat ik die DD+ echt niet verkeerd vond. Kun je nagaan hoe goed die True HD wel niet is en hoe ik het met je eens ben dat het zo jammer is.
    Had dat helaas nergens gevonden....... en helaas niet in dit topic waar het nog het meest past, dan had ik hem zeker NIET gekocht

    BTW, zien kan ik het niet, maar horen kan ik het wel, je bent van harte welkom om dat mee te maken, maar dat wist je al

    Het gaat om de waarschuwing...... de 3D uitgave is SHIT op audio gebied, zolang we die waarschuwing kunnen geven zitten we goed
    Have fun and enjoy your collection

  17. #517

    Standaard

    Ik heb de UK release maar besteld...,hopelijk is dat beter ��
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #518
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb de UK release maar besteld...,hopelijk is dat beter ��
    Ik ook, zag ook nog een mooie VS-steelbook op Amazon, maar die was me te duur.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #519

    Standaard

    San andreas duitse versie gekocht met dolby atmos.

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had dat helaas nergens gevonden....... en helaas niet in dit topic waar het nog het meest past, dan had ik hem zeker NIET gekocht
    Had het in het topic van de BD zelf vermeld, ook wel een logische plaats dacht ik zo. Dat is wel jammer ja.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    BTW, zien kan ik het niet, maar horen kan ik het wel, je bent van harte welkom om dat mee te maken, maar dat wist je al
    Zal eens even snel in de agenda gaan kijken en je wat data doorsturen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    San andreas duitse versie gekocht met dolby atmos.
    Hoi Jaimie, had de Benelux uitgave geen Atmos dan?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    San andreas duitse versie gekocht met dolby atmos.

    Kun je wat meer info geven van de schijf?

    Als je niet de 3D uitvoering hebt...... dan is het voor mij weer niet echt nodig, de discussie gaat over de
    3D uitgaves van Warner Bros, al zouden ze het ook bij de 2D uitgaven kunnen flikken om de originele
    taal onderuit te halen ten voordele van de lokale markt.....

    Gaarne info over subs en audio van jouw DE uitgave van San Andreas, bij voorbaat dank
    Have fun and enjoy your collection

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kun je wat meer info geven van de schijf?

    Als je niet de 3D uitvoering hebt...... dan is het voor mij weer niet echt nodig, de discussie gaat over de
    3D uitgaves van Warner Bros, al zouden ze het ook bij de 2D uitgaven kunnen flikken om de originele
    taal onderuit te halen ten voordele van de lokale markt.....

    Gaarne info over subs en audio van jouw DE uitgave van San Andreas, bij voorbaat dank
    Voor de 3D uitgave heeft Warner dezelfde truc uitgehaald als Mad Max 4, geen NL subs op EU uitgaven, anders dan op de Franse uitgave.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

    Idem lijkt me dit voor de 2D versie.
    http://www.areadvd.de/reviews/san-andreas-blu-ray-disc/

    Gevolg is dat je als je NL subs wil de dure NL of Franse uitgave moet kopen, waarbij je wsl bij de 3D uitgave wordt afgescheept met die Franse overheersing.
    Tenzij je voor die andere optie gaat ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tenzij je voor die andere optie gaat ...
    Ik heb zowel Mad Max als San Andreas in 3D via deze "optie" bekeken en beide films zijn echt schoolvoorbeelden van films waarbij dit soort audiotracks ten volle tot zn recht komen. En dan heb ik "slechts" de TrueHD 7.1-tracks kunnen beluisteren, en deze behoren al tot de besten die ik gehoord heb. Dus de Atmos tracks zullen je al helemaal omver blazen....

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Had het in het topic van de BD zelf vermeld, ook wel een logische plaats dacht ik zo. Dat is wel jammer ja.



    Zal eens even snel in de agenda gaan kijken en je wat data doorsturen.
    Is inderdaad ook een logische plek, maar daar kijk ik zelf helaas wel eens overheen,
    we hebben hier echt een plekje over 6.1 7.1 en ATMOS, en daar had ik het verwacht,
    had ook al gereageerd in de price watch van de titel al is het daar niet echt toegestaan
    doch hebben de beheerders wel begrip voor zo'n waarschuwing, we zijn hier immers
    liefhebbers van kwaliteit en daarom kopen we nog schijfjes...... al zijn ze me nu toch
    wel zo pissig aan het maken dat ik er ernstig over ga denken om mijn bijna lege 3TB schijf van
    mijn Mede8ter te laten vullen met Blu ray ISO's, mijn mediaspeler kan ze ook in 3D verwerken,
    GE ZIJT GEWAARSCHUWD GLUIPERIGE WARNER BROS

    Je schreef ook dat de Dolby Plus audio track niet slecht klonk...... maar hij verbleekt echt
    bij de Dolby TrueHD track, ben echt een aanhanger van Dolby True HD, daar wordt echt
    kwaliteit op uitgebracht...... schandalig dat wij voor die fransen hun franse trut track moeten
    betalen. Je hebt het zelf ook geconstateerd, je hebt dan ook geen plastic en wil je net
    als mij gewoon kwaliteit..... en laten we eerlijk zijn, 30 euro is toch vorstelijk betaald
    voor het beetje plastic dat je koopt, op dat beetje plastic mag je dan ook kwaliteit
    verwachten en geen achterbakse franse streken.

    BTW, ik kan ook niet zien dat er ATMOS aanwezig is, maar dat geloof ik wel als ze dat
    op de hoes zetten, immers als dat niet het geval is, dan kun je de schijf zo terug naar de
    winkel brengen, wat die flikkers nu gedaan hebben is veel gemener, het is ATMOS, maar
    ja.... op de 3D schijf is dat met Dolby plus en dat hebben ze niet vermeld alsof dat niet
    van belang zou zijn...... toch haat ik zulke rattenstreken, snap niet dat een bedrijf zo een slechte
    naam wil krijgen, ik ben hun HD DVD praktijken ook nog niet vergeten

    Vind wel dat we op het forum wel eens een actie kunnen gaan starten waar we de winkels en
    uitgevers gaan dwingen om betere info op hun hoezen en websites te gaan zetten, ze maken er steeds
    meer een bende van, en dat alleen ten eigen voordele en ten nadele van de kopers, service is
    van de uitgevers heel ver te zoeken, al moet ik van Splendid zeggen dat ze me keurig hebben
    geholpen met de uitgave van De Kampioentjes, dat is een pluim waard.

    WB kan een trap onder zijn hol krijgen en een stoeptegel door zijn ruit, helaas heb ik geen adres

    Ja..... laat me maar weten wanneer een bezoek gunstig voor je is, moet John ook nog laten weten wanneer
    ik in december kan...... misschien kunnen we het zelfs combineren, en van hieruit of daaruit eea tot
    een optimaal geluidsfestijn maken
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 21 van 38 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •