Pagina 20 van 38 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 928 worden weergegeven.
  1. #476
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij lag toevallig bij de plaatselijke V&D. Ik hoor dat sommige winkels hem al in de schappen hadden. Zie pricewatch.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hij lag toevallig bij de plaatselijke V&D. Ik hoor dat sommige winkels hem al in de schappen hadden. Zie pricewatch.
    Bij even snel vergelijken..... Wehkamp 22.99 maar daar komen nog verzendkosten bij.

    Is hij echt maar in DTS HD MA 5.1 zoals Bol en Wehkamp vermelden?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij even snel vergelijken..... Wehkamp 22.99 maar daar komen nog verzendkosten bij.

    Is hij echt maar in DTS HD MA 5.1 zoals Bol en Wehkamp vermelden?
    Zowel 3D als 2D zijn DTS HD MA 7.1, mijn exemplaar van Wehkamp vandaag ontvangen.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zowel 3D als 2D zijn DTS HD MA 7.1, mijn exemplaar van Wehkamp vandaag ontvangen.
    Kan dat beamen tmvde, heb vanmiddag ook maar een een exemplaar meegenomen bij MM Heerhugowaard, deze slaapkoppen hadden hem niet eens in de
    winkel liggen, heb er om gevraagd en het bleek dat ze hem nog achter in het magazijn hadden liggen....

    Voor John houd het in dat hij nu minstens 6 films achter ligt met inschrijven in de openingspost, deze titel:

    NL

    Avengers: Age of Ultron 2D & 3D (DTS HD MA 7.1 engels)

    Door mij reeds in de speler afgespeeld en gecontroleerd en nu ook door tmvde beaamd.

    Heb je hulp nodig John? BTW, welke maand schikt het om bij je op bezoek te komen en van je nieuwe speakers
    een indruk te gaan krijgen? Heb niet veel weekenden vrij dit jaar meer, wil je wel een paar data opgeven,
    laat maar weten welke maand je het beste uitkomt.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zaterdag Avengers: Age of Ultron gekocht.

    Film al eerder gezien, dus als eerste de extra's gekeken en dat begon met de cast die voor een immens doek met Dolby Atmos-logo stond. Het is dus wel duidelijk dat men die techniek lekker bewaard voor Ultra HD BD. Een andere reden kan ik niet bedenken waarom een film als deze daar niet in uitgebracht wordt. Het is er gewoon, maar niet voor het thuispubliek. Jammer, jammer...
    Heb hem nu ook gekocht.... begrijp nu wel een beetje wat je bedoeld, de ratten spelen weer een spelletje zoals ze ook
    eerder hebben gespeeld met de overgang van DVD naar Blu ray.

    Je gaat gewoon matige uitgaven maken en dan net doen alsof je met de nieuwe schijf veel beter bent.....

    Avengers: Age of Ultron is zo'n voorbeeld, de 2D schijf vond ik maar matig van beeldkwaliteit, dacht even
    dat ik naar een Netflix uitzending zat te kijken, de 3D schijf is beter van beeldkwaliteit, veel meer zwart
    en contrast..... en diepte.... maar dat is natuurlijk al snel veel meer dan bij 2D. 4K spelers gaan geen 3D ondersteunen,
    eigenlijk ook al weer triest, voor mij en reden om al niet veel haast te maken en al helemaal niet als de
    ratten weer een oud spelletje gaan spelen, snappen de ratten dan nog steeds niet dat er vele verzamelaars
    zijn die niet gaan dubbeldippen, dat zijn enkel een paar gekken met veel poen die dat wel doen

    Heb nu een stuk zitten kijken van beide uitgaves....beeld 2D matig, geluid niet boven de kwaliteit die ook
    een standaard Dolby Digital track kan geven, denk dat die zelfs beter kan zijn....

    De 3D disc heeft mooier beeld, het geluid is absoluut geen Marvel succes, eerder een slap aftreksel
    van een koffiefilter waar al 20x teveel water doorgehaald is....

    Helaas deze Marvel uitgave is in mijn ogen oplichterij..... vergeleken dan bij eerdere uitgaves
    waarbij ze wel wisten hoe het kan.... triest triest triest...... ik wil mij niet laten laten dwingen tot 4K shit.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #481

    Standaard

    Zo, heb de 7.1 titels even aangevuld. Beetje druk momenteel hier... De Atmos titels stonden al vermeld bij de US-titels. Ik hoor het graag als ze ook in NL (of andere regio) bekend zijn. Wat betreft een bezoek om de speakers te komen beluisteren: dat zal denk ik kerstvakantie worden. Herfstvakantie is al behoorlijk vol met andere dingen. Is dat een optie, of zijn jullie dan allemaal skiën?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #482

    Standaard

    Heb geen kerstvakantie, laat maar weten wanneer dat voor jou precies is, ben met mijn rooster
    wel een paar dagen vrij in die tijd, dus er is wel wat mogelijk.

    Overigens is Avengers: Age of Ultron volgens mij zonder The, ook kun je de Shrek met DTS HD MA verwijderen,
    dacht niet dat hij als zodanig is uitgegeven, heb er tenminste in de database van DVDProfiler geen kunnen
    vinden met DTS geluid.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij even snel vergelijken..... Wehkamp 22.99 maar daar komen nog verzendkosten bij.

    Is hij echt maar in DTS HD MA 5.1 zoals Bol en Wehkamp vermelden?
    Hij lag ook bij Boeken voordeel voor 19,99 eu, maar dat ga ik er niet voor betalen.
    Ik neem deze volgend jaar wel mee na de prijs erosie ...

    Ik ben toch niet zo van Marvel en gezien bovenstaande heb ik helemaal geen haast meer.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #484

    Standaard

    Inderdaad jammer van de atmos track maar beeld in 2d en de geluidstrack zijn toch echt wel goed!

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb geen kerstvakantie, laat maar weten wanneer dat voor jou precies is, ben met mijn rooster
    wel een paar dagen vrij in die tijd, dus er is wel wat mogelijk.

    Overigens is Avengers: Age of Ultron volgens mij zonder The, ook kun je de Shrek met DTS HD MA verwijderen,
    dacht niet dat hij als zodanig is uitgegeven, heb er tenminste in de database van DVDProfiler geen kunnen
    vinden met DTS geluid.
    Ah ok inderdaad, ik wist al even niet wat nou aanmoest moet twee keer dezelfde titel maar met twee verschillende soorten geluid... Opgehelderd en aangepast

    Heb nog even niet helemaal het zicht op de kerstvakantie maar stel anders een paar data voor?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Inderdaad jammer van de atmos track maar beeld in 2d en de geluidstrack zijn toch echt wel goed!
    Je hebt helemaal gelijk, het is gewoon goed..... maar van sommige andere Marvel uitgaven zijn we gewend dat ze uitstekend zijn,
    wordt soms aangeduid als referentie materiaal.... maar dat zal bij deze uitgave wel niet het geval worden vrees ik.

    Nu heb jij een geweldige TV, die maakt van een drol nog een lekkere worst als je begrijpt wat ik bedoel

    Je weet dat ik op lage volumes moet spelen ivm de medemens, alles staat daar op afgeregeld zodat ik
    ook bij lage volumes een mooi dynamisch geluid heb, bij de andere Marvel uitgaven en al helemaal
    bij de Transformers uitgaven moet ik met het volume zelfs omlaag en de sub eerst temmen om ze in de
    vroege avond af te kunnen spelen. Jij hebt de luxe dat je aardig ruim kunt spelen met je volume,
    een hoog volume maakt al snel dat uitgaves als deze indrukwekkend zijn, dat zal ook bij mij het geval
    zijn, alleen kan ik dat niet gaan experimenteren, er zijn maar weinig momenten dat ik eens met het volume
    helemaal uit mijn dak kan gaan

    Bij deze uitgave moest de volume knop fors omhoog en dan nog bleef alles vrij mak, hoefde ook de sub niet
    te temmen, ik mis gewoon wat bij deze uitgave, hij "spettert" niet, niet dat dynamische van Transformers,
    kan het moeilijk onder woorden brengen, maar het is het allemaal net niet om boven goed uit te komen,
    er is beter en is het extra jammer dat ze hem niet hebben uitgegeven in ATMOS, Dolby True HD en
    ATMOS staan voor kwaliteit en dat kan ik van DTS niet zeggen, bij wijze van spreken kan iedere prutser
    zijn materiaal uitbrengen op DTS.

    Ja, kwalitatief was het beeld en geluid goed..... maar niet super.....en inhoudelijk stelde het verhaal
    ook maar weinig voor, zeldzaam rommelig...... deze uitgave moet het hebben van het spektakel en
    de special effects en dat zit wel goed...... al kon ik op een gegeven moment een glimlach niet onderdrukken
    toen ze stompzinnig bezig waren robotjes te slopen....... zag er op een gegeven moment een beetje
    kinderachtig uit.... maar zoals gezegd.... met een kist koud bier naast de bank en wat lekkers te nassen
    is het wel te doen

    Bij mij voelt het aan dat het allemaal een beetje geknepen is.... het komt net allemaal niet helemaal
    uit de verf...... al is de 3D versie wel de moeite van het kijken waard..... echt veel lekkerder om te zien
    dan de 2D versie , de 3D versie maakt het weer een beetje goed

    Ondanks dat ik geen hekel aan dit genre heb, zal ik tegen niemand zeggen dat ze hardhollend voor deze
    uitgave naar de winkel moeten, je mist er niets aan als je hem niet ziet, het is leuk vermaak als je er
    voor in de stemming bent, meer niet.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ah ok inderdaad, ik wist al even niet wat nou aanmoest moet twee keer dezelfde titel maar met twee verschillende soorten geluid... Opgehelderd en aangepast

    Heb nog even niet helemaal het zicht op de kerstvakantie maar stel anders een paar data voor?
    Je bent goed bezig John

    Alleen nu nog even de P sectie bijwerken, mbt de spatie:

    P
    - Pacific Rim, 3D en 2D (DTS HD MA 7.1) (Frans) (en géén Engels...!!)
    - Pinguïns of Madagascar - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1) (Engels)Hier dus even gaarne naar de volgende regel...BvD- Percy Jackson, Sea of Monsters - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1) (Engels)
    - Pinocchio (DTS HD MA 7.1) (Engels)
    - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 3D en 2D (DTS-HD HR 7.1 Engels + Frans)
    - Prometheus (DTS-HD Master Audio 7.1)
    - Puss in Boots 3D en 2D (Dolby TrueHD 7.1)

    Ik heb nog een paar vrije dagen om te snipperen, alleen denk ik niet dat ik er veel overhoud tot december, je zult
    voor wat betreft mij je beschikbare dagen moeten opgeven en als je er meerdere van wilt laten genieten, zal dat veelal
    in het weekend zijn, terwijl ik zelf meestal vrije tijd heb doordeweeks.

    Ik wil best nog 1 van mijn vrij te besteden snipperdagen aan je besteden, dus daar ligt het niet aan, laat ons maar weten
    wat jouw het best uitkomt, doe dat per PM en ik zal me zoveel als mogelijk is aanpassen, helaas heb ik geen zeggenschap
    op de snipperdagen, maar hoe hoger ik op de lijst sta, hoe hoger de kans is dat ik er gebruik van kan maken.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #488

    Standaard

    Mission: Impossible - Rogue Nation komt ook met een Atmos track: http://www.blu-ray.com/news/?id=17666

    Overigens heeft mijn versie van POTC 4 in 2D wel een DTS HD MA track terwijl de 3D alleen een HR track heeft.

  14. #489

    Standaard

    Om POTC helemaal compleet te vermelden zou het er denk ik zo uit moeten zien:

    - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 3D (DTS-HD HR 7.1 Engels + Frans)
    - Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 2D (DTS-HD MA 7.1 Engels - DTS HD HR 7.1 Frans + Italiaans)

    Ook uit eigen collectie en schijven afgespeeld om aan info te komen.

    Have fun and enjoy your collection

  15. #490

    Standaard

    Info van een andere site met HT liefhebbers ...

    http://www.heise.de/ct/ausgabe/2015-...n-2827700.html

    Vetaalde info, dus hier een google translate die op avsforum staat:

    Quote

    The german computer magazine c't has a full page article, collecting their info (mostly acquired through industry grapevines) on DTS:X:

    http://heise.de/-2827700

    Google translation with some corrections by me:


    Sentence with X

    Start of the surround format DTS:X has been postponed to uncertain time

    Many home cinema fans long for the firmware that will add the new surround sound format from DTS to their AV receivers. But the update is likely to no longer appear in this year - and if, then probably not for all devices.

    DTS presented in January at CES under the name "DTS: X" its latest development in surround sound:

    As the already introduced surround format "Dolby Atmos" (see c't 25/14, p 124), the new codec operates with "audio objects" that are distributed in real time to the speakers - including to ceiling speakers.

    The promise that DTS:X would sound better than the competitor and have a more flexible speaker setup, convinced many home theater fan: They bought one of the new audio / video receivers in the following months, which, after a firmware update, should decode DTS:X soundtracks of Blu-ray discs. That should at the latest arrive "in the fall".

    Then, however, a source of irritation had been that at the IFA in early September nothing of DTS:X was to be seen or heard. Even afterwards DTS lost no word about when it really starts. Who asks directly with dealers and manufacturers, often reap only a shrug. c't heard behind closed doors of several receiver manufacturers that the release of the update is actually postponed "indefinitely".

    According to multiple matching reports, DTS was not yet capable to deliver the necessary decoder software for the digital signal processor (DSP) in a usable form. Even the beta version had, according to an insider, so many mistakes that they are not even allowed to use it for internal training. For example, It distributed audio objects to the wrong channels. Recently the hope for a flawless final version had been smashed as well. Currently therefore all manufacturers assume that the DTS: X update will no longer appear in this year.

    One interviewee expressed to c't that the firmware may be available for some companies sooner than others. Because the receiver manufacturers do not use all on one and the same DSP platform, but use DTS:X and Dolby Atmos chipsets from Analog Devices (AD), Texas Instruments (TI) and Cirrus Logic. The first two companies are supposed to have encountered a fault in the DTS:X software and have begun to look for solutions. Cirrus Logic, however, was only becoming aware of the problems, when DTS admitted them. Verification this statement can not be certain, since the chip maker remain silent and it can not be ruled out that a manufacturer wants to bad talk another manufacturer.

    If the information is correct, the following picture is likely to arise: The D & M Holdings has a good stand with the brands Denon and Marantz with their more expensive models because of it DSPs by AD. Also in good position could be Yamaha, based on TI's DSP platform. The chips are also likely to be used in the DTS:X-compatible receivers, which Pioneer will bring mid October to the German market. Gloomy it would however look for Onkyo receivers, because the manufacturer is incorporating the DSP platform of Cirrus Logic. The cheaper DTS:X-compatible receivers from Denon use the Cirrus Logic DSPs. Only one of the respondents had the vague hope that there could still be a DTS for a few models with AD or TI chips shortly before the turn of the year.

    Mishaps all around

    The firmware update is not the first debacle to the new surround format: DTS had earlier this year also filed DTS:X with the Advanced Television Systems Committee, which determines the audio system for the upcoming third generation of digital TV broadcasting standards ATSC (comparable with the European DVB). The codec competed here initially with Dolby AC-4 (including Dolby Atmos) and MPEG-H Audio, developed by an alliance of Fraunhofer, Qualcomm and Technicolor. Than, in early April DTS took it out of the race; an official statement about it did not exist.

    A person in charge with the procedure declared to c't that DTS was unable to answer demands of the committee about its audio codec satisfactorily. In addition, the company was unable to provide a detailed documentation on DTS:X. This statement also matches with that of the receiver manufacturers that they have not received the promised documentation to the codec from the Californians as of today. The withdrawal does not mean that DTS: X will no play a role in the future of US American digital television; but for ATSC 3.0 the codec is definitely out.

    Without appropriate hardware, the movie studios understandably hold back. At least Lionsgate published in mid-June the science fiction film "Ex Machina" as the first Blu-ray with a DTS:X encoded soundtrack. But the US Disc is equipped with the region code "A" and can not simply be played on European Players who accept only Region "B" discs. The German Blu-ray Disc of the film, sold by Universal, in turn, has only ordinary 5.1-Ton.

    The Lionsgate films "Sicario" and "The Hunger Games - Mockingjay Part 2", traded as candidates for DTS:X in the United States, are likely to come on the market in this country even with Dolby Atmos sound, since the local film rights are respectively at StudioCanal which supports the Dolby format. Other studios have announced so far no titles with DTS:X sound.
    Kortom nog lang niet klaar..
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #491

    Standaard

    NL versie:

    Project T (Originele titel: Tomorrowland)
    (DTS-HD MA 7.1 Engels - (DTS-HD HR 7.1 Frans)
    Laatst aangepast door peptalk : 03-10-2015 om 18:27
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    NL versie:

    Project T (Originele titel: Tomorrowland)
    (DTS-HD MA 7.1)
    Bijna goed vriend Het zal wel engels zijn..... maar kun je dat er ook bij vermelden?
    Have fun and enjoy your collection

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Info van een andere site met HT liefhebbers ...

    http://www.heise.de/ct/ausgabe/2015-...n-2827700.html

    Vetaalde info, dus hier een google translate die op avsforum staat:

    Quote
    The german computer magazine c't has a full page article, collecting their info (mostly acquired through industry grapevines) on DTS:X:

    http://heise.de/-2827700

    Google translation with some corrections by me:



    The promise that DTS:X would sound better than the competitor and have a more flexible speaker setup, convinced many home theater fan: They bought one of the new audio / video receivers in the following months, which, after a firmware update, should decode DTS:X soundtracks of Blu-ray discs. That should at the latest arrive "in the fall".

    Kortom nog lang niet klaar..
    Je moet maar durven om met een grote muil aan te kondigen dat je beter zal zijn als de concurrentie...... dat terwijl je nog helemaal NIETS werkend hebt.

    Zit zelf helemaal niet te wachten op DTS X, is denk ik nu toch wel het lachertje van het jaar.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #494
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er was een tijd dat ik nieuwsgierig keek of er al een update was voor mijn receiver, maar al snel werd duidelijk dat hun langdurig stilzwijgen niet veel goeds voorspelde. Ook op onze vragen op de IBC afgelopen maand was men heel schimmig. Straks komen de eerste UHD BD's uit. Als ze het dan nog niet voor elkaar hebben kunnen ze misschien beter ophouden. Immers nog geen film is in de bioscoop in DTS:X uitgebracht en die ene titel kan nog nergens afgespeeld worden. Ze moeten dus nog helemaal van nul beginnen. Enerzijds valt te prijzen dat ze geen half product uit willen brengen, anderzijds is het zowel knullig, omdat ze het niet voor elkaar krijgen, als dat ze straks gewoon te laat zijn. Om over de kwaliteit van Dolby heen te gaan blijkt dus een flinke dobber.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bijna goed vriend Het zal wel engels zijn..... maar kun je dat er ook bij vermelden?
    ok
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Er was een tijd dat ik nieuwsgierig keek of er al een update was voor mijn receiver, maar al snel werd duidelijk dat hun langdurig stilzwijgen niet veel goeds voorspelde. Ook op onze vragen op de IBC afgelopen maand was men heel schimmig. Straks komen de eerste UHD BD's uit. Als ze het dan nog niet voor elkaar hebben kunnen ze misschien beter ophouden. Immers nog geen film is in de bioscoop in DTS:X uitgebracht en die ene titel kan nog nergens afgespeeld worden. Ze moeten dus nog helemaal van nul beginnen. Enerzijds valt te prijzen dat ze geen half product uit willen brengen, anderzijds is het zowel knullig, omdat ze het niet voor elkaar krijgen, als dat ze straks gewoon te laat zijn. Om over de kwaliteit van Dolby heen te gaan blijkt dus een flinke dobber.
    Technisch doen DTS en Dolby niet veel voor elkaar onder, toch als je in het algemeen vraagt welke beter is,
    dan roept de meute DTS.....

    In de praktijk vind ik de Dolby tracks meestal net even beter verzorgt..... waarom je vaker DTS HD MA tegenkomt dan
    Dolby True HD schijnt iets te maken te hebben met een prijskaartje, het fijne weet ik er niet van.

    Dan ATMOS, het kan meerdere dragers hebben, het bestaat al een tijdje en het is goed ook is er materiaal beschikbaar,
    snap eigenlijk niet dat DTS zich op dat gebied ook wil laten gelden, op de meeste blu rays staan ze al met DTS HD MA.

    De markt voor meer dan 5.1/5.2 geluid is niet groot, er zijn niet veel mensen die 7.1/7.2 geluid hebben en nog veel minder
    mensen willen de hoogte in met 2 of 4 speakers aan hun plafond.....er zijn ook opzet speakers..... maar we weten ondertussen
    al dat het effect daarvan niet optimaal is en dat het in veel gevallen niet echt werkt als je het niet goed kan plaatsen en je
    plafond niet mee werkt.

    Eigenlijk is DTS X dan ook niet nodig voor de beperkte markt..... maar als ik hardop denk, dan zegt er iets.... laat maar komen,
    immers zonder concurrentie geen verbeteringen en hogere prijs....

    Of DTS zijn grote muil waar kan maken..... denk het niet, ben zelf helemaal niet onder de indruk dat DTS HD MA beter
    zou zijn dan Dolby True HD..... eerder integendeel.

    Ga ik naar 7.1.2? Zoals het er nu uit ziet denk ik nog even niet. De industrie maakt er een potje van en wij zijn
    de speelbal.... iets waar ik geen trek in heb.

    Avengers: Age of Ultron is dan ook zo'n teleurstelling, ik ga er bij de blu ray bespreking maar niet verder
    meer op in, dat gaan ze daar toch niet begrijpen

    Ach... al deze spelletjes van de heren uitgevers om iets tig uit te geven en elke keer net iets beter, maakt
    mij niet dat ik het ook zal kopen..... dubbeldippen.... ze kunnen het wat mij betreft wel vergeten. De markt wordt steeds
    kleiner en de liefhebber weten ze nog te pesten.

    Ze hebben me geNetflixt en ik heb nog voor 2 jaar schijfkijkvoorraad die ik nog niet gezien heb en nog genoeg
    voor wat ik nog een keer in de herhaling wil gooien...... Ga zo door heren uitgevers, aan mij raken jullie
    momenteel even niet veel meer kwijt
    Have fun and enjoy your collection

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ok
    ok - als in het is ook engels?

    Is het wat? Komt de 7e pas uit..... je bent weer 1 van de eersten
    Have fun and enjoy your collection

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ok - als in het is ook engels?

    Is het wat? Komt de 7e pas uit..... je bent weer 1 van de eersten
    Nee ok in de zin van ik heb het er nu bij vermeld
    Ja ik vond het een heerlijke film, ook superieure beeld en audio en soms krijgen we in de videotheek het spul toch net wat eerder
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #499

    Standaard

    John krijgt het nog druk jouw nieuwe titel, aanpassing voor POTC en nog een aanvulling:

    NL

    Insurgent, 2D & 3D ( DTS HD MA 7.1 Engels)

    Bovenstaande titel staat al in de amerikaanse ATMOS lijst, helaas hier weer zo'n zuinige Benelux trut uitgave
    met een 2e rangs DTS HD MA audio track, kwaliteit.... ja daar willen ze niet voor betalen. Overigens staan
    er wel uren en uren extra op de uitgave die ik heb, maar daar kijk ik bijna nooit naar, heb liever een goede
    Dolby TrueHD audio track.

    Oh.... natuurlijk weer een bijdrage uit eigen collectie en afgespeeld om eea te controleren.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #500

    Standaard

    Volgens mij ben ik weer bij
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 20 van 38 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •