Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 928 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Hoop dat ik zo een beetje je vragen beantwoord heb.
    Is je aardig gelukt, al raakte ik wel even de tel kwijt in je lijstje;

    Front L + R
    Front high L + R
    Front Wide L + R
    Center
    Surround zij L + R
    Surround back L + R
    Surround high L + R (Atmos ) / Surround high L + Top + R (Auro3D, Top = "Voice of God"
    Sub

    Ik heb zelfs zojuist twee kleine Front Wide speaker geïnstalleerd zodat er nu op dit moment 13 speakers staan aangesloten
    Als ik de sub ook meereken kom ik 15 en anders kom ik op 14 en als ik je net geplaatste Wide speakers niet meereken kom ik op 13 incl. sub en 12 zonder sub,
    ben ik ergens wat vergeten of tel ik niet goed..... die 13 van jou, is dat zonder of met sub of ben je ondertussen ook een beetje de tel kwijt

    Het zijn er iig wel heel veel Ben benieuwd waar je een plekje hebt weten op te duiken voor je front wide speakertjes, ik had het niet geweten

    Heb zeker belangstelling in een bezoekje en kan helaas niet spreken voor Peptalk en jamiev, Peptalk woont zo'n 120KM bij je vandaan en jamiev zo'n 200KM,
    beiden zitten niet in de richting naar Rotterdam en ik kan hooguit Peptalk oppikken in Utrecht en dat is voor mij al ruim 40KM per enkele reis om.

    Kan op 1, 21 en 22 februari in de middag, maar ook op andere data door de week, laat maar wat data weten per PM, ik zit in een vast rooster maar
    beschik eigenlijk best wel over een hoop vrije tijd, al is dat wel eens heel rommelig verdeeld over de tijd.

    Lijkt me een heel leuke ervaring om compleet omsingeld te zijn door speakers

    Zou het leuk vinden om deze ervaring gelijktijdig met Peptalk en jamiev te kunnen delen, al zal dat heel lastig worden met jamiev, hij
    zit wel heel erg krap in zijn vrije tijd, Peptalk kan naar eigen zeggen elke zondag, dus dat zou nog kunnen.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #302

    Standaard

    Is wel allemaal heel interessant en ik kan gewoon naar Rotterrdam komen met de trein als iemand me daar ergens oppikt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #303

    Standaard

    Ik tel er in de volledige Auro3D setting 14, met daarnaast als .1 nog de subwoofer. Had mijn stukje al aangepast maar jouw stukje met bijbehorend niet meer kloppend citaat was van voor de aanpassing.
    Ten overvloede: bij geen enkele setting worden alle 14 speakers tegelijk aangestuurd; het hangt af van de geluidsmodus (bijv. NeoX gebruikt er 11 maar dan niet de plafondspeakers, Atmos gebruikt alles behalve de "voice of god"-speaker en de front wide, Auro3D gebruikt alles behalve de front wide en de achtersurround).

    Van het lijstje data dat je noemt kan ik op 22 februari maar alleen in de middag. Ik hoor wel wat jullie willen.
    Wellicht is het inderdaad handig om verdere afhandeling via PM te doen want ik krijg zo tussen de regels door wat mopperende moderators dat het nogal off-topic gaat
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik tel er in de volledige Auro3D setting 14, met daarnaast als .1 nog de subwoofer. Had mijn stukje al aangepast maar jouw stukje met bijbehorend niet meer kloppend citaat was van voor de aanpassing.
    Ten overvloede: bij geen enkele setting worden alle 14 speakers tegelijk aangestuurd; het hangt af van de geluidsmodus (bijv. NeoX gebruikt er 11 maar dan niet de plafondspeakers, Atmos gebruikt alles behalve de "voice of god"-speaker en de front wide, Auro3D gebruikt alles behalve de front wide en de achtersurround).

    Van het lijstje data dat je noemt kan ik op 22 februari maar alleen in de middag. Ik hoor wel wat jullie willen.
    Wellicht is het inderdaad handig om verdere afhandeling via PM te doen want ik krijg zo tussen de regels door wat mopperende moderators dat het nogal off-topic gaat
    Rogier Burghout is geen moderator, dat wil dan nog niet zeggen dat zijn mening niet telt hoor, maar hij is wel zoveel waard als de rest, niet meer en niet minder, niets om bang
    van te worden dus. Het geheel gaat allemaal over meerkanaals geluid en dus wel over het onderwerp, de openingspost is in dit topic in weze de belangrijkste, daar kun je alle
    uitgaven vinden met meer dan 5.1 en Dolby Atmos en binnenkort dan ook Auro 3D.

    Toch heeft Rogier wel een punt, het is erg leuk om een eigen topic te hebben bij Mijn Thuisbioscoop, zeker in jouw geval met in totaal 15 speakers, denk dat je daar best wel
    veel hits zult krijgen.

    Over het bezoek kom ik later terug, ik kan zeker op de 22e van de 2e in de middag, dit moeten we dan nog even afstemmen met Peptalk en jamiev, dat doe ik vanavond dan wel
    (moet zo werken)per PM met ons vieren als ontvangers, dat is wel heel erg offtopic en hier niet gewenst dus inderdaad iets voor PM.

    PS

    Ik wist al wel dat alle speakers nooit gelijktijdig worden aangesproken, je hebt immers maar een beperkt aantal eindtrappen/versterkers aan boord van je receiver
    Have fun and enjoy your collection

  5. #305
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was daar ook even (via pm) op ingesprongen, omdat ik dit topic in een artikel wil gebruiken, maar niet zonder dat even te vragen. Dus maakte ik van de gelegenheid gebruik om te vragen of John een eigen topic zou willen. Ik wou zelf ook hier en daar op reageren, omdat ik zelf ook erg bezig ben met de nieuwe formaten en het artikel, maar heb dat niet gedaan, omdat dit mooie topic een eigen leven zou lijden, wat een beetje onvermijdelijk is en terecht, want John is een pionier en we willen natuurlijk graag zijn ervaringen lezen. Van daar ook mijn vraag of hij niet een eigen topic wou, maar ik kan we voorstellen dat je daar wellicht niet op zit te wachten en zoals hij zelf terecht zei, het gaat om de eerste post.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #306

    Standaard

    Volgens de perssite van A-Film krijgt John Wick een Dolby Atmos 7.1 track op de Nederlandse uitgave.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #307
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Volgens de perssite van A-Film krijgt John Wick een Dolby Atmos 7.1 track op de Nederlandse uitgave.
    Dat zou heel vet zijn. Tevens komt er een exclusieve Steelbook in de Media Markt te liggen.
    Laatst aangepast door Pieter V : 31-01-2015 om 13:32

  8. #308

    Standaard

    Zo.... bezoek gaat helemaal goedkomen, hoop dat Claudio ook van de partij kan zijn, hij kan meerijden indien gewenst,
    kunnen we het onvriendelijke familie- en vriendenparkeerbezoek beleid van Rotterdam een beetje delen.

    Natuurlijk blijven we hier on Topic, heb weer wat aan te melden, in eigen bezit en gecontroleerd:

    Sin City 2: A Dame to Kill For 2D&3D (DTS HD MA 7.1 - Engels en Duits )

    Is een NL uitgave met NL en Duitse ondertitels.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #309

    Standaard

    Check! En aangevuld.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #310

    Standaard

    Buffy the Vampire Slayer Blu-ray
    English: DTS-HD Master Audio 7.1



    http://www.blu-ray.com/movies/Buffy-...Blu-ray/26525/

    Eigen collectie
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Buffy the Vampire Slayer Blu-ray
    English: DTS-HD Master Audio 7.1



    http://www.blu-ray.com/movies/Buffy-...Blu-ray/26525/

    Eigen collectie
    Oude film uit 1992 die is uitgebracht op 13-9-2011 op Blu ray in de US?

    Maar dan wel met NL subs.... dan kan hij in het lijstje met US uitgaves met NL subs.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #312

    Standaard

    We hebben een bezoek gebracht aan John Tak zijn cinemasetup, voor de belangstellenden:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...-Atmos-Auro-3D
    Have fun and enjoy your collection

  13. #313

    Standaard

    DTS-HD MA 7.1:

    DE:

    Fire And Ice (Bakshi)
    (Regio B) (Bron: in bezit)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    DTS-HD MA 7.1:

    DE:

    Fire And Ice (Bakshi)
    (Regio B) (Bron: in bezit)
    Fire and Ice (DTS HD MA 7.1 - engels) Geen NL subs, wel engelse subs ?
    Have fun and enjoy your collection

  15. #315

    Standaard

    US vesie heeft ATMOS

    Disc Title: The Hunger Games Mockingjay Part 1
    Disc Size: 48.740.037.475 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.5.8
    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00553.MPLS
    Length: 2:02:50.404 (h:m:s.ms)
    Size: 25.901.481.984 bytes
    Total Bitrate: 28,11 Mbps
    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 17999 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio Atmos English 4795 kbps 7.1 / 48 kHz / 4795 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps)
    Dolby Digital Audio English 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio English 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps
    DTS Audio English 768 kbps 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit
    Dolby Digital Audio English 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps / Dolby Surround

    SUBTITLES:
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 31,175 kbps
    Presentation Graphics English 35,185 kbps
    Presentation Graphics Spanish 30,805 kbps
    Laatst aangepast door Hombre : 23-02-2015 om 21:15
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Fire and Ice (DTS HD MA 7.1 - engels) Geen NL subs, wel engelse subs ?
    Ja. Het is de Duitse versie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #317

    Standaard

    Bijgewerkt en aangevuld!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #318
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inmiddels is Ninja Turtles in Nederland uit en heeft als het goed is (nog niet zelf bevestigd) Dolby Atmos. (25-02-2015)
    John Wick - de volgende met Atmos - wordt 21 maart verwacht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #319

    Standaard

    Staat idd op de cover van de Turtles, zowel bij de gewone als bij de 3D.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #320

    Standaard

    Volgens het blad Widescreen Review krijgt Interstellar in Amerika een Atmos release op blu-ray. Bijzonder aangezien de film in de bios geen Atmos gemixte soundtrack had...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door John Tak : 02-03-2015 om 00:51
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #321
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zijn in Japan nog twee Dolby Atmos-titels op Blu-ray Disc verschenen.

    Transcendence

    I Frankenstein


    En dan nog deze uit India

    Mary Kom

    Niet dat ik nou een gat in de lucht spring, maar in het kader van de volledigheid!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #322

    Standaard

    Hahahahaha Mary Kom nou eindelijk eens door met dat Atmos geluid....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  23. #323
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Volgens het blad Widescreen Review krijgt Interstellar in Amerika een Atmos release op blu-ray. Bijzonder aangezien de film in de bios geen Atmos gemixte soundtrack had...
    Ik zie op die lijst ook Unbroken staan. Volgens hun een Sony release met DTS-HD Master Audio. Dit is gewoon een Universal Pictures release mét Dolby Atmos.

    Je kunt die lijst bijna de prullenbak in mieteren.

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ik zie op die lijst ook Unbroken staan. Volgens hun een Sony release met DTS-HD Master Audio. Dit is gewoon een Universal Pictures release mét Dolby Atmos.

    Je kunt die lijst bijna de prullenbak in mieteren.
    Sterker nog, niet eens een 7.1 mix

    Onderstaand afkomstig van de Duitse BD.

    Disc Title: INTERSTELLAR
    Disc Size: 46,017,583,947 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    Playlist: 00100.MPLS
    Size: 45,646,921,728 bytes
    Length: 2:49:03.925
    Total Bitrate: 36.00 Mbps
    Video: MPEG-4 AVC Video / 24222 kbps / 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 3693 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #325

    Standaard

    The Hunger Games Mockingjay part 1 is in Nederland in tegenstelling tot de US versie NIET in Dolby Atmos. Wat een gemiste kans weer.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •