Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 928 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Hé dat van Gravity is goed nieuws, en zeker als ie zo makkelijk en goedkoop uit Duitsland te importeren is!! Er is trouwens ook nog een Atmos versie in 3D, maar die is vooralsnog alleen in Azië uit..............
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Weet je iets meer stats, Ludo?
    Wat bedoel je met meer stats?
    Het is een Engelstalige DTS-HD MA 7.1 track (zie de link naar de recensie)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #353

    Standaard

    Nou precies dat Ludo
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Nou precies dat Ludo
    Ah, ik had daarvoor de link naar de recensie opgegeven, daar staan deze details in.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hé dat van Gravity is goed nieuws, en zeker als ie zo makkelijk en goedkoop uit Duitsland te importeren is!! Er is trouwens ook nog een Atmos versie in 3D, maar die is vooralsnog alleen in Azië uit..............
    Voor de liefhebbers de EAN van deze Duitse uitgave is: 5-051890-271914 , ik las er hier op het forum over en heb toen het profiel opgezocht in de database van DVDProfiler, maar daar stond in dat hij DTS HD MA zou zijn, maar aangezien er veel profielen
    onbetrouwbaar zijn heb ik hem toen op vertrouwen in het bericht op het forum maar gekocht in de hoop dat het de bedoelde uitgave zou zijn. Profiel was inderdaad helaas niet goed, en dat dan ook nog eens van een bijdrager die massaal bijdraagt, zelf
    heb ik het vermoeden dat het dan van die download junkies zijn, schrijven dat ze het profiel hebben aangepast op basis van de cover en de schijf..... maar dat lijkt mij dan een leugen als dat dan niet blijkt te kloppen.... Heb het profiel aangepast en dat
    is nu in behandeling.

    Zit overigens in een apart doosje, een soort van digibook, maar net even anders, het sluit magnetisch, en bestaat uit 4 zeer glimmende pagina's/bladen met foto's, er zit helaas zo'n gammele - ik noem het voor het gemak maar even - een halve sleeve
    omheen- die aan de voorkant is vastgeplakt aan het doosje. De film kan naar keuze met of zonder de filmmuziek worden afgespeeld, dan is de main-track niet meer in ATMOS maar in gewoon DD 5.1

    Voor de ATMOS liefhebbers zeker een aanrader, jamie vond het zelfs ATMOS demo materiaal waardig.

    Nogmaals - GEEN NL subs, ook niet op de Bonus schijf, voor de rest wel een heel mooie uitgave.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers de EAN van deze Duitse uitgave is: 5-051890-271914 , ik las er hier op het forum over en heb toen het profiel opgezocht in de database van DVDProfiler, maar daar stond in dat hij DTS HD MA zou zijn, maar aangezien er veel profielen
    onbetrouwbaar zijn heb ik hem toen op vertrouwen in het bericht op het forum maar gekocht in de hoop dat het de bedoelde uitgave zou zijn. Profiel was inderdaad helaas niet goed, en dat dan ook nog eens van een bijdrager die massaal bijdraagt, zelf
    heb ik het vermoeden dat het dan van die download junkies zijn, schrijven dat ze het profiel hebben aangepast op basis van de cover en de schijf..... maar dat lijkt mij dan een leugen als dat dan niet blijkt te kloppen.... Heb het profiel aangepast en dat
    is nu in behandeling.

    Zit overigens in een apart doosje, een soort van digibook, maar net even anders, het sluit magnetisch, en bestaat uit 4 zeer glimmende pagina's/bladen met foto's, er zit helaas zo'n gammele - ik noem het voor het gemak maar even - een halve sleeve
    omheen- die aan de voorkant is vastgeplakt aan het doosje. De film kan naar keuze met of zonder de filmmuziek worden afgespeeld, dan is de main-track niet meer in ATMOS maar in gewoon DD 5.1

    Voor de ATMOS liefhebbers zeker een aanrader, jamie vond het zelfs ATMOS demo materiaal waardig.

    Nogmaals - GEEN NL subs, ook niet op de Bonus schijf, voor de rest wel een heel mooie uitgave.
    Dit zijn de audio en sub specs van die uitgave:
    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4950 kbps 7.1 / 48 kHz / 4950 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Japanese 17,125 kbps
    Presentation Graphics English 28,260 kbps
    Presentation Graphics French 19,076 kbps
    Presentation Graphics German 31,543 kbps
    Presentation Graphics Italian 28,362 kbps
    Presentation Graphics Spanish 22,847 kbps
    Presentation Graphics Spanish 23,817 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 22,441 kbps
    Presentation Graphics French 0,217 kbps
    Presentation Graphics German 0,211 kbps
    Presentation Graphics Italian 0,248 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,212 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,071 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 0,067 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,044 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dit zijn de audio en sub specs van die uitgave:
    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4950 kbps 7.1 / 48 kHz / 4950 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Japanese 17,125 kbps
    Presentation Graphics English 28,260 kbps
    Presentation Graphics French 19,076 kbps
    Presentation Graphics German 31,543 kbps
    Presentation Graphics Italian 28,362 kbps
    Presentation Graphics Spanish 22,847 kbps
    Presentation Graphics Spanish 23,817 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 22,441 kbps
    Presentation Graphics French 0,217 kbps
    Presentation Graphics German 0,211 kbps
    Presentation Graphics Italian 0,248 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,212 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,071 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 0,067 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,044 kbps
    Ik heb helaas geen Blu ray speler in de PC en kan dan ook geen technische
    gegevens van de tracks krijgen, om een profieltje te maken op DVDProfiler is dat
    gelukkig niet nodig, al kan ik helaas niet de Disc ID's bij het profieltje voegen.
    Om de simpele gegevens van een schijfje te krijgen speel ik hem af in de
    Oppo en kom zodoende aan speelduur, aanwezige audio tracks en in welk formaat,
    ook de subs vind ik zo, maar die zijn discutabel, die kunnen verkeert worden
    aangegeven, dus ik luister er wel even naar(het verschil tussen duits en nederlands
    hoor ik nog wel, er zijn toch momenten dat ik toch op de info zoals gegeven moet.
    vertrouwen, het menu van een schijf kan dan ook een hulp zijn (als het er tenminste is)
    Ook kijk ik naar de extra's, en let op of het formaat van de beelden klopt als het al is aangegeven op
    de hoes, het is maar zelden dat alles klopt en volledig is en kan dan bijdragers die
    profielen vanaf een hoesje maken dan ook niet waarderen en dan zeg ik het
    nog heel vriendelijk. Probeer zelf altijd een zo waar getrouw, als maar mogelijk is,
    profiel in te sturen.


    Al doende kreeg ik de volgende subs en audio tracks:

    Subtitles English
    French
    German
    Italian
    Portuguese
    Spanish (Castellano)
    Spanish (Latino)
    Audio Tracks
    met muziek
    English Dolby TrueHD 7.1
    Audio Descriptive Dolby Digital 5.1
    French Dolby Digital 5.1 (Double au Québec)
    French Dolby Digital 5.1
    German Dolby Digital 5.1
    Italian Dolby Digital 5.1
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Castellano)
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Latino)
    Portuguese Dolby Digital 5.1

    Als je de schijf wilde gaan afspelen dan kreeg je ook nog de vraag of je de film wilde kijken zonder de muziek..... voor een aparte ervaring etc etc etc,
    als je daarvoor koos, dan krijg je van de speler nogmaals alle 9 audio tracks..... alleen met dit verschil dat de eerste track niet meer in ATMOS True HD
    wordt gegeven:

    Audio Tracks
    zonder muziek
    English Dolby Digital 5.1
    Audio Descriptive Dolby Digital 5.1
    French Dolby Digital 5.1 (Double au Québec)
    French Dolby Digital 5.1
    German Dolby Digital 5.1
    Italian Dolby Digital 5.1
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Castellano)
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Latino)
    Portuguese Dolby Digital 5.1

    Bij elkaar zouden er dan 18 audio tracks kunnen zijn, al krijg ik dat zelf niet als
    zodanig te zien, krijg immers bij keuze wel of geen muziek gewoon beide
    keren 9 audio tracks, met dit verschil dat de eerste dan niet meer in Dolby
    True HD is en een paar kanaaltjes lichter is geworden.

    Japans heb ik niet aangetroffen, heb je misschien de USA versie? of zie zie ik
    iets over het hoofd?
    Have fun and enjoy your collection

  8. #358

    Standaard

    Een BD-speler maakt gebruik van info op het schijft en onderdeel daarvan is o.a. "User Operation Prohibition" (UOP) http://en.wikipedia.org/wiki/User_operation_prohibition
    UOP is ook 1 van de grootse irritaties en reden waarom BD nooit zo populair is geworden

    Dit zorgt ervoor dat je nooit alle info oe/of handelingen op een standalone BD-speler kan zien of doen. Daarbij verschilt het ook enorm hoe de BD-speler met de "Metadata" http://en.wikipedia.org/wiki/Metadata omgaat/presenteerd.

    Heel veel EU regio B discs bevatten Japans want Japan is ook regio B.
    Echter dit zie je alleen als je de disc in de PC stopt en scant met de verkenner of een ander programme als BDinfo.

    Ohja, het antwoord is Nee, dit is info van de de DE disc.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb helaas geen Blu ray speler in de PC en kan dan ook geen technische
    gegevens van de tracks krijgen, om een profieltje te maken op DVDProfiler is dat
    gelukkig niet nodig, al kan ik helaas niet de Disc ID's bij het profieltje voegen.
    Om de simpele gegevens van een schijfje te krijgen speel ik hem af in de
    Oppo en kom zodoende aan speelduur, aanwezige audio tracks en in welk formaat,
    ook de subs vind ik zo, maar die zijn discutabel, die kunnen verkeert worden
    aangegeven, dus ik luister er wel even naar(het verschil tussen duits en nederlands
    hoor ik nog wel, er zijn toch momenten dat ik toch op de info zoals gegeven moet.
    vertrouwen, het menu van een schijf kan dan ook een hulp zijn (als het er tenminste is)
    Ook kijk ik naar de extra's, en let op of het formaat van de beelden klopt als het al is aangegeven op
    de hoes, het is maar zelden dat alles klopt en volledig is en kan dan bijdragers die
    profielen vanaf een hoesje maken dan ook niet waarderen en dan zeg ik het
    nog heel vriendelijk. Probeer zelf altijd een zo waar getrouw, als maar mogelijk is,
    profiel in te sturen.


    Al doende kreeg ik de volgende subs en audio tracks:

    Subtitles English
    French
    German
    Italian
    Portuguese
    Spanish (Castellano)
    Spanish (Latino)
    Audio Tracks
    met muziek
    English Dolby TrueHD 7.1
    Audio Descriptive Dolby Digital 5.1
    French Dolby Digital 5.1 (Double au Québec)
    French Dolby Digital 5.1
    German Dolby Digital 5.1
    Italian Dolby Digital 5.1
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Castellano)
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Latino)
    Portuguese Dolby Digital 5.1

    Als je de schijf wilde gaan afspelen dan kreeg je ook nog de vraag of je de film wilde kijken zonder de muziek..... voor een aparte ervaring etc etc etc,
    als je daarvoor koos, dan krijg je van de speler nogmaals alle 9 audio tracks..... alleen met dit verschil dat de eerste track niet meer in ATMOS True HD
    wordt gegeven:

    Audio Tracks
    zonder muziek
    English Dolby Digital 5.1
    Audio Descriptive Dolby Digital 5.1
    French Dolby Digital 5.1 (Double au Québec)
    French Dolby Digital 5.1
    German Dolby Digital 5.1
    Italian Dolby Digital 5.1
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Castellano)
    Spanish Dolby Digital 5.1 (Latino)
    Portuguese Dolby Digital 5.1

    Bij elkaar zouden er dan 18 audio tracks kunnen zijn, al krijg ik dat zelf niet als
    zodanig te zien, krijg immers bij keuze wel of geen muziek gewoon beide
    keren 9 audio tracks, met dit verschil dat de eerste dan niet meer in Dolby
    True HD is en een paar kanaaltjes lichter is geworden.

    Japans heb ik niet aangetroffen, heb je misschien de USA versie? of zie zie ik
    iets over het hoofd?
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Een BD-speler maakt gebruik van info op het schijft en onderdeel daarvan is o.a. "User Operation Prohibition" (UOP) http://en.wikipedia.org/wiki/User_operation_prohibition
    UOP is ook 1 van de grootse irritaties en reden waarom BD nooit zo populair is geworden

    Dit zorgt ervoor dat je nooit alle info oe/of handelingen op een standalone BD-speler kan zien of doen. Daarbij verschilt het ook enorm hoe de BD-speler met de "Metadata" http://en.wikipedia.org/wiki/Metadata omgaat/presenteerd.

    Heel veel EU regio B discs bevatten Japans want Japan is ook regio B.
    Echter dit zie je alleen als je de disc in de PC stopt en scant met de verkenner of een ander programme als BDinfo.

    Ohja, het antwoord is Nee, dit is info van de de DE disc.
    Oke, je hebt dus ook deze mooie uitgave, heb hem erbij genomen voor de ATMOS track, heb ook al
    de NL 3D uitgave, maar die kwam niet verder dan DTS HD MA 5.1.

    Ondanks dat je PC er een mooie lijst met bitrates uit weet te draaien mistte ik toch de benaming
    van de German, de Italian en de Portuguese tracks, vandaar dan ook mijn opmerking of het
    soms de US uitgave betrof, ik denk dat je dat wel zult begrijpen, ik mistte gewoon 3 talen
    tussen de audio tracks.

    Ik wordt ook niet vrolijk van de ontzettende bemoeizucht van de uitgevers, die je luxe speler
    tot een dramatisch uitgekleed slaafje kunnen maken, ik zou ze graag een zogezegde liefdevolle
    schop onder hun hol willen verkopen.

    Zaken zoals het je verplichten om van hun k.t menu gebruik te maken om de taal en de ondertitel
    te moeten kiezen, Het verplicht kijken naar hun vervelende te verwachten nieuwe uitgave, helemaal
    schijtziek wordt ik van dat gedrein van Brein/Baf, dat vaak ook nog eens kneiterhard staat in verhouding
    tot de rest van de schijf. Het verbieden van het zoomen als je al een speler hebt die dat kan, je mag
    toch PVB zelf wel bepalen hoe je een film wilt zien..... nee hoor ZIJ zullen wel even uitmaken
    wat jij moet....

    Ja, daar kan ik inderdaad best heel pissig om worden. Blu ray is denk ik best wel gewild, maar de
    hebberige uitgevers willen vaak veel meer geld dan als voor de DVD uitgave, je krijgt er een
    kleiner doosje voor en de schijf is even groot als de DVD, voor veel mensen met zo'n plastic
    weggooigeval en een 32 inch schijthuis TVtje was het dan vaak geen reden om de betere BR
    schijf te kopen. Denk dat het zodoende en met het massale downloaden minder is gaan verkopen
    dan de DVD die al een een goede markt had, en Nederland is het kneuterige land van de zuinigheid
    bij uitstek..... m'n DVD speler doet het nog..... dan ga ik toch geen BR speler kopen....

    Ze gaan liever op vakantie naar Griekenland..... ach, iedereen heeft zo zijn voorkeuren, ik ga niet
    naar Griekenland, koop liever een goede BR speler, heb je langer plezier van dan van een
    Griekenland vakantie..... maar zoals gezegd, dat ziet iedereen weer anders.

    Wat ik ook niet begrijp.... ze willen wel een UHD TV, en dan het liefst een kromme..... want dan
    zijn ze zogenaamd modern.... sluiten ze er een DVDspelertje op aan.... omdat ie het nog doet.

    Ik probeer de medemens al lang niet meer te begrijpen, massakippen die als schapen achter
    elkaar aanlopen, stemmen kunnen ze ook niet, kijk maar eens door wat voor zooitje ongeregeld
    we bestuurd worden, leugenaars en zakkenvullers die elkaar de hand boven het hoofd houden....

    Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe UHD spelers, al zal ik de 1e generatie wel niet kopen, heb
    maar een gewone Full HD 3D Beamer en nog geen 4K/UHD Beamer, ik zit momenteel in een
    ik wacht het wel even af fase, de fabrikanten zijn me veel te hebberig en veel te veel erop uit
    om de klanten te beperken, zij jou hun wil op te leggen.... en daar heb ik net als die BR beperkingen
    een vreselijke hekel aan.

    HDMI en handshake problemen, zeker in de beginfase, liggen dan ook aan de hebberigheid van
    diezelfde fabrikanten, de eerlijke kopers worden gestraft, en er wordt ondertussen massaal gedownload,
    van datzelfde product wat ze "beveiligd" hadden.

    Eigenlijk verdienen ze het om dakloos te worden, de goede klanten pesten en de downloaders
    gaan gewoon door.....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #360

    Standaard

    Oh je weet nog niet half wat men aan "restrictions", naast BD+ e.d. op Blu-ray media kunnen zetten.
    Ze kunnen er zelfs voor zorgen dat de consument bepaalde discs niet meer kan afspelen.

    Maar goed er zijn in 2005 genoeg waarschuwingen afgegeven dat BD de slechtste keus voor de consument was ...

    Jammer, maar over een paar jaar is BD op het markt niveau van wat LD 25 jaar geleden was
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #361

    Standaard

    De "gewone" consument is toch helemaal niet op de hoogte van al deze restricties die je hier allemaal schetst? Bij hen gaat het toch gewoon om "een fillempie in de speeldoos stoppen" en kijken maar? Sterker nog, de gemiddelde consument zal het allemaal jeuken wat de kwaliteit überhaupt is, moet ik steeds vaker constateren........
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hé dat van Gravity is goed nieuws, en zeker als ie zo makkelijk en goedkoop uit Duitsland te importeren is!! Er is trouwens ook nog een Atmos versie in 3D, maar die is vooralsnog alleen in Azië uit..............
    Is die atmos dan in het engels?
    met 3d ?
    Ben je daar zeker van?
    Bewijs?

    Ik vrees wat je zegt, niet waar is.
    http://www.yesasia.com/us/gravity-20...0-en/info.html
    Daar heb je inderdaad een 3d disc bij, maar die heeft geen atmos !
    De 2d disc die erbij zit wel, dus ze hebben gewoon de oude 3d erbij gestoken


    Ik vind het nog altijd een serieuze aderlating dat gravity in 3d met atmos niet te vinden is

    Wordt zelf muxen dan
    Laatst aangepast door skank : 29-04-2015 om 10:32
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het lijkt wel of Dolby Atmos in de Homecinema een beetje links wordt gelaten. jammer, want er zijn toch genoeg titels in Dolby Atmos uitgebracht in de bioscoop. Maar wellicht heeft de terughoudendheid te maken met de komst van DTS:X zeer binnenkort. Een formaat waarin men gratis gebruik kan maken van de software van DTS en men veel ondersteuning biedt. Wellicht is men afwachtend geweest om eerst te kijken wat dat gaat doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Is die atmos dan in het engels?
    met 3d ?
    Ben je daar zeker van?
    Bewijs?

    Ik vrees wat je zegt, niet waar is.
    http://www.yesasia.com/us/gravity-20...0-en/info.html
    Daar heb je inderdaad een 3d disc bij, maar die heeft geen atmos !
    De 2d disc die erbij zit wel, dus ze hebben gewoon de oude 3d erbij gestoken


    Ik vind het nog altijd een serieuze aderlating dat gravity in 3d met atmos niet te vinden is

    Wordt zelf muxen dan
    Ik heb nergens gemeld dat de DE uitgave 3d zou zijn, heb wel keurig gemeld dat de Atmos track op die schijf
    in Dolby True HD 7.1.4 is en in het engels. Het 2e schijfje is een Bonus schijfje.

    Over het algemeen heb ik mijn bijdragen zo uitgebreid mogelijk aangemeld, en er altijd de taal en als het een
    uitgave met 3D was deze ook aangemeld met 2D en 3D, dit omdat soms de 2D en 3D afwijkende audio tracks
    hebben.

    Heb zelf nog maar 4 films met ATMOS, dit hadden er meer kunnen zijn als ook de NL uitgevers zoals bijvoorbeeld DFW
    wat meer bereid zijn om een wat betere kwaliteit op audio gebied op de markt te zetten. Compliment dus voor A-Film
    die John Wick wel met ATMOS uitbrachten.

    Ik wil best, als daar tenminste behoefte aan is en John daaraan wil meewerken, de lijst nog wat verbeteren/aanvullen
    met de 2D en 3D info. Heb zo'n 80% van de "gewone" 6.1 en 7.1 wel in mijn verzameling. Ook als het een
    speciale uitvoering betreft zou dat er voor de duidelijkheid even bij vermeld moeten worden zoals ik dat ook bij
    Gravity heb gedaan.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb nergens gemeld dat de DE uitgave 3d zou zijn, heb wel keurig gemeld dat de Atmos track op die schijf
    in Dolby True HD 7.1.4 is en in het engels. Het 2e schijfje is een Bonus schijfje.

    Over het algemeen heb ik mijn bijdragen zo uitgebreid mogelijk aangemeld, en er altijd de taal en als het een
    uitgave met 3D was deze ook aangemeld met 2D en 3D, dit omdat soms de 2D en 3D afwijkende audio tracks
    hebben.

    Heb zelf nog maar 4 films met ATMOS, dit hadden er meer kunnen zijn als ook de NL uitgevers zoals bijvoorbeeld DFW
    wat meer bereid zijn om een wat betere kwaliteit op audio gebied op de markt te zetten. Compliment dus voor A-Film
    die John Wick wel met ATMOS uitbrachten.

    Ik wil best, als daar tenminste behoefte aan is en John daaraan wil meewerken, de lijst nog wat verbeteren/aanvullen
    met de 2D en 3D info. Heb zo'n 80% van de "gewone" 6.1 en 7.1 wel in mijn verzameling. Ook als het een
    speciale uitvoering betreft zou dat er voor de duidelijkheid even bij vermeld moeten worden zoals ik dat ook bij
    Gravity heb gedaan.

    Mijn reactie, was ook geen reactie naar jou toe
    Zie maar mijn quote.Wel naar John Tak, en die zegt wel degelijk gravity in 3d met atmos !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Mijn reactie, was ook geen reactie naar jou toe
    Zie maar mijn quote.Wel naar John Tak, en die zegt wel degelijk gravity in 3d met atmos !

    Sorry, ik dacht dat je het over de DE uitgave had, John heeft het over een Aziatische uitgave, en daar heb
    ik mij verder niet meer in verdiept, Gravity heeft mij genoeg gekost, heb nu de NL 3D uitgave en deze
    speciale DE uitgave, was niet van plan om nog meer aan te schaffen met deze titel
    Have fun and enjoy your collection

  17. #367

    Standaard

    In bezit en gecontroleerd:

    NL

    Exodus: Gods and Kings , (3 - Disc Collector's Edition) zowel de 2D als de 3D (DTS HD MA 7.1) (engels)
    Have fun and enjoy your collection

  18. #368

    Standaard

    Was op deze site gebaseerd Skank, http://www.buyitmao.com/products/44054815465 Ik ging er abusievelijk vanuit dat dit dus een 3D versie met Atmos was,..

    Maar inderdaad zie ik nu op dit linkt van jou in de info dat die schurken er een "gewone" 3D versie bij hebben gedaan. Jammer.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #369

    Standaard

    Mja en inderdaad Claudio, hier moeten we het voorlopig even mee doen......... http://www.dolby.com/us/en/experienc...streaming.html
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  20. #370
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens het persbericht van vandaag wordt Unbroken in Dolby Atmos uitgebracht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #371

    Standaard

    Mooi zo!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #372

    Standaard

    De BD Jupiter Ascending (2015) heeft Dolby TrueHD 7.1 Atmos
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #373
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoop ook in Nederland...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoop ook in Nederland...

    Hoop ik ook, staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, de 3D uitgave..... alleen al de prijs die ze er voor vragen
    in pre-order bij Bolleltje..... houd me nog even tegen om te bestellen.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #375

    Standaard

    Jupiter Ascending had ik inderdaad al toegevoegd. Nu maar afwachten of er ook een Nederlandse release komt in Atmos. Anders importeren uit Engeland of zo... Maar is het ook een goeie film? Ik vond de trailer al een hoop gedoe... Wat vonden jullie van de film?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •