Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 928 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb hier San Andreas 3D liggen en die heeft zoals DVDProfilersfilmgek al verwachtte inderdaad de Engelse geluidstrack in Dolby Digital Plus 7.1, en de Franse track in Dolby TrueHD 7.1. De 2D-versie heeft wel beide audiotracks in Dolby TrueHD 7.1. Dolby Atmos kan ik niet controleren, maar volgens de hoes dus Dolby Atmos Engels en Frans.

    Geen idee waarom er op de 3D schijf geen lossless audiotrack staat. De schijf is voor ongeveer 35 Gb beschreven, dus ruimtegebrek is het in ieder geval niet.
    Dat is erg jammer..... misschien voor de rechten die ze voor zo'n audio track moeten betalen
    Het gewauwel van de uitgevers dat je het origineel moet kopen voor de beste kwaliteit is daarmee
    toch wel door hen onderuit gehaald en dan te bedenken dat je voor een 3D uitgave de hoofdprijs betaald,
    begrijp er echt helemaal niets van.

    Het is voor mij reden genoeg om dan maar te gaan uitwijken naar de UK of DE uitgave, als ik het goed begrepen heb,
    heeft Claudio dat al gedaan, hoop van hem te horen hoe het met die tracks zit op de 3D schijf.

    Voorlopig blijf ik ver uit de buurt van Warner Bros. Benelux-Frans.

    Dank voor je berichtje
    Have fun and enjoy your collection

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen probleem hoor, maar ik had zeker niet de bedoeling je in de maling te nemen of zo. Ik had de discussie hierboven eigenlijk niet gevolgd en dacht gewoon even het lijstje te vervolledigen dat in de openingspost bij wordt gehouden. Ik volg dit topic overigens niet danig nauw want ik heb zelf geen atmos-opstelling (ruimte is niet geschikt ervoor). Ik heb de schijf ook nog niet in BDInfo of zo kunnen steken, er was gewoon een viewingexemplaar aangekomen op mijn werkplek - ik laat de pakjes daar leveren want uiteraard ben ik tijdens de werkuren niet zelf thuis.
    Ik heb zelf ook (nog) geen ATMOS opstelling, maar wel 7.1 en ook 3D. Ook mijn ruimte wordt nog
    een probleem voor de extra speakers voor ATMOS, gelukkig hoef ik me daar nog even niet druk
    over te maken..... hoop tenminste dat mijn oude tante(receiver) het nog even volhoud

    Het geval wil dat de 3D schijf van Mad Max: Fury Road een Dolby Digital Plus ATMOS track heeft, nu had
    ik een profieltje gemaakt voor DVDProfiler en daarom ook de 2D disc aan de tand gevoeld, de 2D disc
    heeft een perfecte Dolby TrueHD ATMOS track en als je die hebt gehoord, dan valt de DD+ track
    heel akelig tegen, een verschil van dag en nacht. Helaas stond op de hoes enkel ATMOS, maar als
    ik het geweten had dat het zoveel minder zou zijn bij de 3D schijf dan had ik de Benelux uitgave zeker niet
    gekocht, pure oplichterij om ons fors mee te laten betalen aan de franse audio track die ze wel in
    in Dolby TrueHD ATMOS op de schijf hebben gekwakt

    Slechte zaak voor ons Nederlandstaligen die wel graag de originele Engelse track in de beste kwaliteit
    willen horen, OOK op de 3D schijf, snap echt niets van dat beleid, zeker niet als je ook het bericht leest
    van korenjw waar ze dezelfde miskleun uithalen terwijl er volgens korenjw maar 35GB op de schijf is beschreven...

    Vreemd vreemd vreemd.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #578

    Standaard

    Weer wat geleerd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Eerste woord weg en de laatste twee omgedraaid en je hebt een topreactie!
    Haha ehhhh leg 's uit?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha ehhhh leg 's uit?
    Ik vind dat Werner die sneer vanuit het Warner-staartje helemaal niet had verdiend. Dus ipv wellicht niet helemaal vind ik helemaal niet

  6. #581

    Standaard

    Haha helder. Maar je leest uit de strekking van mijn post ook als het goed is ook dat ik dat met je eens ben. Ik probeer alleen het schip in het midden te houden, want ik begreep ook dat DPF zijn boosheid even moest afblazen. Inderdaad was Werner niet degene die dit verdiende. Maar misschien las DPF het in de snelheid verkeerd en las hij Warner
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #582

    Standaard

    Oei oei... ik moet dringend mijn voornaam veranderen. Beheer, verander mijn alias maar naar Mr. Mxyzptlk Geen verwarring meer mogelijk
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #583
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Oei oei... ik moet dringend mijn voornaam veranderen. Beheer, verander mijn alias maar naar Mr. Mxyzptlk Geen verwarring meer mogelijk
    Don't temp us...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #584

    Standaard

    Ai ai, ik moet even op mijn woorden terugkomen: de Atmos+-track op Minions is g*dverd*mme in het Frans! Heb het zelf verkeerd gelezen, de lettertjes op de cover zijn dan ook zó klein! Er staat

    "Dolby TrueHD 7.1: English; Dolby Atmos +: Français".

    Ik had over het puntkomma heengekeken. Ellende, ellende, ellende!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #585
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Heb je de disc al afgespeeld?

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ai ai, ik moet even op mijn woorden terugkomen: de Atmos+-track op Minions is g*dverd*mme in het Frans! Heb het zelf verkeerd gelezen, de lettertjes op de cover zijn dan ook zó klein! Er staat

    "Dolby TrueHD 7.1: English; Dolby Atmos +: Français".

    Ik had over het puntkomma heengekeken. Ellende, ellende, ellende!
    Wordt dit ook de UK of DE uitvoering, zeker voor 3D, wacht de berichten nog wel even af.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Heb je de disc al afgespeeld?
    Ik ga het straks checken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #588

    Standaard

    Ik heb de disc gecheckt en goed nieuws! De Engelse track is Dolby TrueHD 7.1 met Atmos, de Franse en Duitse hebben Dolby Digital + Atmos
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #589

    Standaard

    Ik snap al dat gezeik hier tegenover warner totaal niet.
    San andreas en mad max hebben in 2d een dolby atmos spoor, warner brengt tenminste atmos uit.
    Ik hecht veel meer waarde aan een atmos track in 2d dan aan een 3d versie wat totaal geen meerwaarde geeft aan de filmbeleving.
    Over pakweg 5 jaar word je uigelachen dat je met een bril opzat een film te kijken.
    On topic maar weer.

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Ik snap al dat gezeik hier tegenover warner totaal niet.San andreas en mad max hebben in 2d een dolby atmos spoor, warner brengt tenminste atmos uit.Ik hecht veel meer waarde aan een atmos track in 2d dan aan een 3d versie wat totaal geen meerwaarde geeft aan de filmbeleving.Over pakweg 5 jaar word je uigelachen dat je met een bril opzat een film te kijken.On topic maar weer.
    Heb je anders gehoord in het verleden over 3D..... maar goed... het is jouw mening,
    je klinkt wel een beetje overwerkt en misgunstig naar de mensen die wel 3D waarderen.

    De 3D liefhebbers, waaronder ik, zullen je mening zeker niet delen, waarom mogen
    wij geen goede audio track hebben bij onze duur betaalde 3D versie?

    Omdat jij tevreden bent met 2D is het voor mensen, die wel meerwaarde vinden in een 3D film,
    niet nodig om daar ook een goede ATMOS track bij te hebben? , sorry hoor vriend, maar ik vind je
    weinig zinvolle opmerking op zijn zachts gezegd misplaatst naar de mensen die wel 3D waarderen.

    Jammer dat je de discussie inhoudelijk niet begrijpt, zou het alleen niet op bovenstaande manier laten blijken,
    zal overigens zelf geen seconde minder genieten van 3D omdat jij er geen behoefte aan hebt, overigens
    is Warner niet de enige die ATMOS uitbrengt, er gingen er al een paar voor, heb er ook van andere
    uitgevers met ATMOS schijfjes in de kast liggen.

    BTW, je denkt toch niet dat je de 3D liefhebber de hele dag met zo'n brilletje op zijn neus zult
    aantreffen als hij/zij voor het scherm zit? Overdaad schaad, ook bij 3D en ook niet alles hoeft in 3D.

    MMmmmm....zal wel door het weer komen.... misschien ook nog eens slecht geslapen........
    Have fun and enjoy your collection

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de disc gecheckt en goed nieuws! De Engelse track is Dolby TrueHD 7.1 met Atmos, de Franse en Duitse hebben Dolby Digital + Atmos
    Dank je, jammer dat je ook niet de 3D uitgave hebt, had je ons daar ook gelijk gegevens van kunnen geven.

    Oh.... en hoe klinkt ie?
    Have fun and enjoy your collection

  17. #592

    Standaard

    Mja Jaimie ik kan 3D ook zeker waarderen, zeker met de beamer die ik heb, het kan zeker wel iets toevoegen. The Walk bijvoorbeeld zag ik vorige week in JT Vlaardingen in werkelijk adembenemend (haast letterlijk met mijn hoogtevrees) 3D. Ik zou het bijzonder jammer vinden als dan een 3D versie geen Atmos zou hebben en de "gewone" 2D versie wel. En zeker ben ik het met je eens dat er tenminste door Warner nog aandacht aan Atmos wordt besteed, maar trek dan één lijn.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #593

    Standaard

    Nou waarschijnlijk heeft de 3D wel Atmos, maar geen Dolby True HD, dat is waar DVDPFG over valt en ik vind dat uiteraard ook héél jammer. Dus John, jij en Claudio kunnen waarschijnlijk wel beide gelijktijdig bewonderen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oh.... en hoe klinkt ie?
    Tja... redelijk cartoon-ish. Het zijn de Minions, hè, een doorgedreven realiteitszin moet je niet verwachten in een film over overgroeide aardappelen met oogjes en haar
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #595
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Para tù. Bello! Hana, dul, sae. Underwear, me want banana Poopaye!
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tja... redelijk cartoon-ish. Het zijn de Minions, hè, een doorgedreven realiteitszin moet je niet verwachten in een film over overgroeide aardappelen met oogjes en haar
    Oke oke, begrijp het, maar in mijn verzameling cartoons zijn er echt wel die ver boven de middenmaat uitkomen
    op het gebied van audiokwaliteit, zo was 1 van de Toy Stories met aan het begin een scene beroemd om zijn uitmuntende
    allesoverweldigende adembenemende opening, werd zeker ook vermeld als Demo materiaal..... en dat is toch al weer
    een paar jaartjes geleden, als het 1 was dan was dat al reeds in 1995 mogelijk om ook cartoons van heel mooi geluid te voorzien,
    ook Tron is een film met zeer goed geluid en die hangt ook aan elkaar van het "tekenwerk"

    Ach, zo zijn er meerl films die tegenwoordig aan elkaar hangen van "tekenwerk" en toch wel goed klinken, ook met ATMOS, ik
    denk dan met name aan Jupiter Ascending waarbij Warner Bros nog wel helemaal goed bij zijn verstand was en de Benelux 3D
    uitgave ook voorzag van een Dolby TrueHD ATMOS track..... het kan dus wel WARNER met een a
    Have fun and enjoy your collection

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Para tù. Bello! Hana, dul, sae. Underwear, me want banana Poopaye!
    Je bent vergeten spoilers te plaatsen, Oh.... berg je maar vast
    Have fun and enjoy your collection

  23. #598

    Standaard

    Weer een Engelse Dolby TrueHD 7.1 met Atmos

    Terminator Genisys (2015) *EUR RETAIL*

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 0 kbps 7.1 / 48 kHz / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio German 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio French 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Italian 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Japanese 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics Danish 0,000 kbps
    Presentation Graphics German 0,000 kbps
    Presentation Graphics English 0,000 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,000 kbps
    Presentation Graphics French 0,000 kbps
    Presentation Graphics Italian 0,000 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,000 kbps
    Presentation Graphics Dutch 0,000 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 0,000 kbps
    Presentation Graphics Finnish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Swedish 0,000 kbps
    Presentation Graphics English 0,000 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,000 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oke oke, begrijp het, maar in mijn verzameling cartoons zijn er echt wel die ver boven de middenmaat uitkomen
    op het gebied van audiokwaliteit, zo was 1 van de Toy Stories met aan het begin een scene beroemd om zijn uitmuntende
    allesoverweldigende adembenemende opening, werd zeker ook vermeld als Demo materiaal..... en dat is toch al weer
    een paar jaartjes geleden, als het 1 was dan was dat al reeds in 1995 mogelijk om ook cartoons van heel mooi geluid te voorzien,
    ook Tron is een film met zeer goed geluid en die hangt ook aan elkaar van het "tekenwerk"
    Uiteraard heb je gelijk, maar de éne animatiefilm is de andere niet. De Minionsfilm heeft het wat meer van slapstick...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #600
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Weer een Engelse Dolby TrueHD 7.1 met Atmos

    Terminator Genisys (2015) *EUR RETAIL*
    Dit betreft denk ik de 2D-versie of gaat dit ook voor de 3D op?
    Het is natuurlijk geen Warner, dus de kans is groot dat men geen gekke dingen heeft uitgehaald.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 24 van 38 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •