Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 928 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bevestigd DTS:X en nl ondertiteling. Crimson Peak. UK
    Dank je Claudio, zal de bestelling even doorzetten, samen met Pan, liggen al in mijn mandje.

    En.... kun je al wat zeggen over de DTS X ervaring bij deze film?
    Have fun and enjoy your collection

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat zou zomaar kunnen. Ik had het ook wel raar gevonden, want Warner UK brengt juist zowel de 2D- en 3D-versie met Dolby TrueHD 7.1 (Atmos). Onze versie heeft waarschijnlijk 3D en Dolby Digital Plus, zoals alle recente Warner Benelux-uitgaven

    Overigens - met dank aan WaymannDirector op dit forum - schijn ik mijn eerste DTS:X-titel te hebben besteld. De UK-versie van Crimson Peak. Ik moet nog wel bevestigen of wat op de hoes ook echt op de disc staat.
    Met Pan is dit inderdaad weer het geval, de 3D versie heeft Engels DD+ met Atmos.

    Overigens heeft de NL versie van The Last Witch Hunter geen 7.1 DTS:X track, maar een low bitrate/bit diepte 5.1 track

    Zie het bovenstaande SICARIO voorbeeld.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Met Pan is dit inderdaad weer het geval, de 3D versie heeft Engels DD+ met Atmos.

    Overigens heeft de NL versie van The Last Witch Hunter geen 7.1 DTS:X track, maar een low bitrate/bit diepte 5.1 track
    Uitgevers van de genoemde films staan op mijn eigen zwarte lijst:

    The Last Witch Hunter komt bij die zuinige troep maker BELGA FILMS vandaan, van die prutser wil ik geen films meer

    WARNER BROS. Frankrijk is die franstaligen voortrekker, voor fransen die geen ondertitels kunnen lezen, de 3D schijf
    wordt dan voor de NLmarkt verziekt ten voordele van de franse audio track... prutsers

    DFW wil graag geld vangen van illigale downloaders.... en niet een klein beetje ook, maar het begrip kwaliteit
    hebben ze bij hun eigen uitgaven helaas niet hoog in het vaandel staan.

    Universal probeert ook uit te vogelen hoe het hier goedkoper kan..... laat de 2D schijf uit de 3D verpakking....

    Ach.... wat mij betreft mogen die prutsers over een tijdje naar het UWV op de fiets....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #729

  5. #730

    Standaard

    Nee, ik had gehoopt dat de 4K-films vooral een mooie Atmos track zouden hebben (uiteraard indien aanwezig), maar niets is minder waar. Kingsman heeft bijv. ook een overrompelende Atmos-mix maar die staat ook niet op de 4K-blu-ray.

    Overigens, ik ben in New York afgelopen week een paar keer een grote bioscoop in gewandeld waar ze o.a. Dolby Cinema hebben, maar die mensen achter de kassa hebben werkelijk geen idee waar je het over hebt als je vraagt welke films er in Dolby Atmos worden vertoond. Verbijsterend. Het leeft gewoon echt niet. Het wordt ook nergens aangekondigd of zo. Alleen bij Deadpool wordt nog redelijk aangegeven dat ie in IMAX of Dolby Cinema wordt vertoond. Maar vraag niks aan de mensen achter de balie....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #731

    Standaard

    Geen van de Fox UHD uitgaven hebben Atmos volgens de recensies.
    Echter er zijn wel UHD uitgaven met NL subs??????
    Laatst aangepast door Hombre : 28-02-2016 om 20:58
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen van de Fox UHD uitgaven hebben Atmos volgens de recensies.
    Echter er zijn wel UHA uitgaven met NL subs??????
    Viel mij ook al op toen ik het aan het checken was.
    Ook veel van de reviews op Blu-ray.com geven geen volle score voor het beeld.

    Ik ben benieuwd hoe ze Star Wars gaan uitbrengen want een paradepaardje moet er natuurlijk wel zijn.

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Viel mij ook al op toen ik het aan het checken was.
    Ook veel van de reviews op Blu-ray.com geven geen volle score voor het beeld.

    Ik ben benieuwd hoe ze Star Wars gaan uitbrengen want een paradepaardje moet er natuurlijk wel zijn.
    Antwoord is heel simpel GEEN van de vele films van Disney die in de bios draaide in Atmos is op BD uitgebracht in Atmos, dus wat denk je zelf ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Antwoord is heel simpel GEEN van de vele films van Disney die in de bios draaide in Atmos is op BD uitgebracht in Atmos, dus wat denk je zelf ....
    Tja het lijkt me dat het toch een kaar zal moeten gaan gebeuren maar of dat nu bij SW gaat gebeuren is de vraag.[heb het over UHD]
    Niemand weet op dit moment wat de specs van SW zullen zijn.Men weet zelfs nog steeds niet of er nou een 3D versie komt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-02-2016 om 06:47

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tja het lijkt me dat het toch een kaar zal moeten gaan gebeuren maar of dat nu bij SW gaat gebeuren is de vraag.[heb het over UHD]
    Niemand weet op dit moment wat de specs van SW zullen zijn.Men weet zelfs nog steeds niet of er nou een 3D versie komt.
    Disney is lid is van de UHD Alliance, toch heeft Disney nog geen enkele UHD optische titel aangekondig, nog de intentie uitgesproken dit te gaan doen ...
    Laatst aangepast door Hombre : 26-04-2016 om 15:48
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #736

    Standaard

    Wat leuke Atmos info, welke wsl helaas niet op de BD terug te vinden of beleven zal zijn

    Dolby Vision & Dolby Atmos Tech Highlighted in New 'Star Wars: The Force Awakens' Behind-the-Scenes Clips

    https://vimeo.com/156993881

    https://vimeo.com/156994297

    https://vimeo.com/156993765
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #737

    Standaard

    Vandaag The Divergent Series: Allegiant (2016) in Dolby Cinema gezien.

    Heeft een 2D 4K DI Dolby Vision transfer en een Dolby Atmos track om te smullen

    Helaas voor de 3D liefhebbers, geen 3D..., maar met een echte 4K DI is dat ook niet nodig
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    He.... ga je op reis? (werk of plezier of misschien wel beiden?)

    Zal ik je van de week nog een paar titels doen om bij te werken, voordat je weggaat, staat het
    er netjes bij tijdens je afwezigheid


    Inderdaad shitzooi hier, je vraagt je af waarom je de nieuwste apparatuur nog zou willen
    kopen, die lokale schijfjes boeren hier zitten nog in de vorige eeuw..... AURO 3D, ATMOS
    en DTS X wat is dat????

    Of gewoon zuinige apen?

    Heb overigens vandaag nog Everest met ATMOS in 3D aangeschaft, ja... ook met het 2D schijfje
    erbij, ook nog goedkoper dan bij die dure BOL waar je nog niet eens de 2D schijf erbij krijgt.

    Je moet hier idd heel goed opletten. Zo.... nu eerst even The Martian gaan kijken.... heeft ook een 7.1 track
    Ooops..... sorry John, het heeft wat langer geduurd, druk bezig geweest met het inregelen van de nieuwe
    aanwinsten in mijn HT setup..... dat ging toch voor

    Voor de lijst:

    NL

    Fantastic Four (DTS HD MA 7.1) (Engels)
    Game of Thrones: seizoen 5 (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS) (Engels)
    Ant-Man 2D&3D (DTS HD MA 7.1) (Engels)
    Binnenstebuiten- Inside Out 2D&3D (DTS HD MA 7.1 Engels) (Dolby Digital Plus 7.1 Frans)
    Hoe tem je een Draak 2- Dragons 2 2D&3D (DTS HD MA 7.1) ( Engels)
    Minions 2D&3D (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS) (Engels)
    Mission Impossible: Rogue Nation (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS) (Engels)
    Everest 2D&3D (Dolby TrueHD 7.1 ATMOS Engels) - (Dolby Digital Plus 7.1 ATMOS Duits&Frans)

    Een enkele titel staat reeds vermeld in de ATMOS lijst, doch alle hierboven vermelde titels staan
    nog niet in de "gewone" lijst.

    Heb waarschijnlijk nog wel meer, maar het kost allemaal tijd om het uit te zoeken, die komen
    dan wel weer later, bovendien.... ik ben toch niet de enige met originele films met meer dan 5.1 geluid

    Oh.... alle films natuurlijk ook in eigen verzameling en bij vragen????..... laat me maar weten

    @John..., graag nog een antwoordje op de PM.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #739

    Standaard

    Misschien wat oud nieuws, maar toch ...

    Dolby Marks 50th Atmos Home Entertainment Title
    http://mesalliance.org/blog/me-daily...ainment-title/
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Misschien wat oud nieuws, maar toch ...

    Dolby Marks 50th Atmos Home Entertainment Title
    http://mesalliance.org/blog/me-daily...ainment-title/
    Je volgt de nieuwe formaten geïnteresseerd, zie veel berichtjes van je op diverse
    plekjes van het forum.

    Vraag me af.... hoever ben je nu zelf in staat met je setup om de de nieuwe
    formaten weer te kunnen geven?

    Moeten nog steeds een keer afspreken, ben erg benieuwd naar je setup, die
    volgens Claudio zeer indrukwekkend is, ben benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  16. #741

    Standaard

    voor mijn nieuwe aanwinst: Mokingjay Part 2 in Dolby Atmos, 3 discs 1x 3D, 1x movie = extra`s 1 extra disc met diverse extra`s cirka 219 minuten film zelf 138 minuten.
    komende week Game of Thrones serie 5 in Dolby Atmos, met 5e extra blu ray disc serie zelf 559 minuten, mooi lang paasweekend...

  17. #742

    Standaard

    NL


    Run All Night (DTS HD MA 7.1 Engels-Duits)
    Have fun and enjoy your collection

  18. #743

    Standaard

    PAS OP:

    had ik dus zelf weer even vergeten bij:

    In the Heart of the Sea 3D

    Die vervelende franse bende heeft weer de franse taal voorgetrokken, deze is in ATMOS terwijl de engelse taal het moet doen met Dolbi Dital plus

    Deze gelukkig nog niet geopend, had niet gezien dat het van dat vervelende trut bedrijf Warner Bros. frankrijk is, die mogen hun bende houden
    Voor die troep ga ik geen 30 euro betalen.

    U BENT GEWAARSCHUWD!

    Ruil hem wel om voor Star Wars
    Have fun and enjoy your collection

  19. #744

    Standaard

    Topic dood?

    Bijdragen worden blijkbaar niet meer verwerkt

    Heb ondertussen nog een paar titels, maar als deze niet meer verwerkt gaan worden in de lijst
    is het verspilde moeite om ze nog te vermelden.... jammer
    Have fun and enjoy your collection

  20. #745
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Draadje wordt inderdaad niet meer bijgewerkt.

    John Tak is momenteel als gast aangeduid op het forum. Wordt dus moeilijk voor hem om het draadje nog bij te werken. Hopelijk is er niets ergs met hem gebeurd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #746
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee hoor, ik weet dat alles goed gaat. John heeft het gewoon vaak heel druk. Daarnaast is iedereen anders en terecht. Sommige leden hebben simpelweg niet altijd de behoefte om continu op het forum te zitten. Jullie input is echter nooit voor niks, want uiteindelijk wordt het al heel wat jaren keurig bijgewerkt. Opjagen is niet nodig.

    Die guest-status is inderdaad vreemd, maar dan had ik daar vast wel van geweten. John is een FB-vriend, dus als er wat is, ben ik bereikbaar.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-04-2016 om 20:02
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #747

    Standaard

    Fijn dat mijn hele originele account nu blijkbaar helemaal zoek is, of niet meer toegankelijk, maar dat wil dan dus ook zeggen dat ik nu deze thread niet meer kan bijhouden... Kan één van de moderators me misschien (weer) toestemming geven om mijn eigen post aan te passen...?

  23. #748
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, welkom op ons forum junior member. Er wordt aan gewerkt
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Fijn dat mijn hele originele account nu blijkbaar helemaal zoek is, of niet meer toegankelijk, maar dat wil dan dus ook zeggen dat ik nu deze thread niet meer kan bijhouden... Kan één van de moderators me misschien (weer) toestemming geven om mijn eigen post aan te passen...?
    Welkom junior, leuk dat je ons gevonden hebt

    Veel plezier tijdens je vakantie met De Titanic, we spreken
    binnenkort wel weer af, neem ik er even de kalender bij, en
    dan gaan we gelijk even testen of je PM weer werkt
    Have fun and enjoy your collection

  25. #750

    Standaard

    Hahahaha thanx
    Groetjes
    Junior

Pagina 30 van 38 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •