Pagina 22 van 38 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 928 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor de 3D uitgave heeft Warner dezelfde truc uitgehaald als Mad Max 4, geen NL subs op EU uitgaven, anders dan op de Franse uitgave.
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...y-blu-ray-disc

    Idem lijkt me dit voor de 2D versie.
    http://www.areadvd.de/reviews/san-andreas-blu-ray-disc/

    Gevolg is dat je als je NL subs wil de dure NL of Franse uitgave moet kopen, waarbij je wsl bij de 3D uitgave wordt afgescheept met die Franse overheersing.
    Tenzij je voor die andere optie gaat ...
    Helaas heb ik geen bal aan die Duitse info.... ik wil weten of de engels talige track met Dolby True HD is..... dat ie ATMOS is zegt helaas niets. hij kan
    dan ook met Dolby Plus zijn of nog erger met PCM 2.0(Dolby MAT 2.0), want ook dat kan een drager van ATMOS zijn als ik het ATMOS verhaal een beetje
    begrepen heb.

    De ander optie zou dan de UK uitgave zijn, weet je bijna zeker dat de originele engelse track niet verkracht is en heb je iig UK subs.

    Hoop dat de DE 3D uitgave over een Dolby TrueHD track beschikt in het engels, is goedkoper dan de UK uitgave van Amazon..... rekening houdend
    met eventuele verzendkosten.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #527

    Standaard

    Oh..... die andere optie, heeft dat meer te maken met mijn Medi8ter dan met de UK?

    Heb een super snelle internet verbinding en bergen opslagruimte meneer Warner Bros, of is
    het een vervelend vrouwpersoon? maakt niet uit.... wil ze graag terug naaien
    Have fun and enjoy your collection

  3. #528

    Standaard

    Van San Andreas weet ik het normaal gesproken volgende week vrijdag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #529

    Standaard

    
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helaas heb ik geen bal aan die Duitse info.... ik wil weten of de engels talige track met Dolby True HD is..... dat ie ATMOS is zegt helaas niets. hij kan
    dan ook met Dolby Plus zijn of nog erger met PCM 2.0(Dolby MAT 2.0), want ook dat kan een drager van ATMOS zijn als ik het ATMOS verhaal een beetje
    begrepen heb.

    De ander optie zou dan de UK uitgave zijn, weet je bijna zeker dat de originele engelse track niet verkracht is en heb je iig UK subs.

    Hoop dat de DE 3D uitgave over een Dolby TrueHD track beschikt in het engels, is goedkoper dan de UK uitgave van Amazon..... rekening houdend
    met eventuele verzendkosten.

    Toch even verder dan je neus kijken en de volledige review lezen

    Tonqualität
    Dolby Atmos Anlagen Besitzer dürfen sich freuen, denn der Film bietet dieses Tonformat in Deutsch und Englisch. Doch auch als Dolby TrueHD 7.1 bzw. 5.1 Downmix macht der Ton ordentlich Laune und zeigt allen Heimkinobesitzern, welche Vorzüge eine ordentliche Surroundanlage mit passendem Subwoofer haben kann. Allerdings reduziert sich die Abmischung nicht nur auf ordentlich Krawall aus allen Kanälen, sondern bietet dabei noch einen klaren und dynamischen Klang, der störungsfrei aus den Lautsprechern tönt. Naja, bei einem Film diesen Genres sind es aber doch die Action-Szenen, die am meisten Laune machen und davon gibt es in diesem Fall mehr als genug.
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #530

    Standaard

    Van mad max en san andreas heb ik de duitse versie met atmos maar wel in 2d,3d boeit mij niet veel vandaar.
    Zijn wel zonder nederlandse sub maar voor 25 euro samen kan ik hier prima mee leven.
    Een must voor diegene met een atmos opstelling.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Van mad max en san andreas heb ik de duitse versie met atmos maar wel in 2d,3d boeit mij niet veel vandaar.
    Zijn wel zonder nederlandse sub maar voor 25 euro samen kan ik hier prima mee leven.
    Een must voor diegene met een atmos opstelling.
    Mij boeit de 2D versie niet zo, het gaat mij echt om de 3D versies, daar was ook de streek mee uitgehaald, met de 2D versie zat het wel goed.

    Van het geluid van de 2D versie van Mad Max kon ik wel vrolijk worden, daarom viel de 3D versie extra tegen, zeker omdat ik
    het heel erg stiekem vind van die franse oplichters dat ze het niet duidelijk vermelden dat er verschillende dragers zijn gebruikt.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    


    Toch even verder dan je neus kijken en de volledige review lezen

    Tonqualität
    Dolby Atmos Anlagen Besitzer dürfen sich freuen, denn der Film bietet dieses Tonformat in Deutsch und Englisch. Doch auch als Dolby TrueHD 7.1 bzw. 5.1 Downmix macht der Ton ordentlich Laune und zeigt allen Heimkinobesitzern, welche Vorzüge eine ordentliche Surroundanlage mit passendem Subwoofer haben kann. Allerdings reduziert sich die Abmischung nicht nur auf ordentlich Krawall aus allen Kanälen, sondern bietet dabei noch einen klaren und dynamischen Klang, der störungsfrei aus den Lautsprechern tönt. Naja, bei einem Film diesen Genres sind es aber doch die Action-Szenen, die am meisten Laune machen und davon gibt es in diesem Fall mehr als genug.
    Ik kan heus wel aardig lezen, maar wees eens eerlijk waar staat duidelijk dat de engels talige track in Dolby True HD is..... de tekst is zodanig dat er ruimte is voor twijfel.

    De 3D Benelux uitgave heeft ook frans en engels in het ATMOS formaat en kan ook zogenaamd "gedownmixed" (wat eigenlijk al een verkeerde term is) worden, dat het alleen
    in het frans gaat met Dolby TrueHD is een kleinigheid die voor WB niet de moeite was om te vermelden....

    Naar welke track luisterde de duitse schrijver van het stukje......
    Have fun and enjoy your collection

  8. #533

    Standaard

    Vandaag Mad Max : Fury Road 2D/3D en San Andreas 2D/3D versies binnen gekregen uit Engeland en beide hebben Engelse Dolby Atmos voor zowel 2D als 3D.

    Zit er eigenlijk op de NL Mad Max versie een holographic cover erom heen ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #534

    Standaard

    Ik vind ook dat de track van de oorspronkelijke taal altijd de beste audio moet hebben.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Van San Andreas weet ik het normaal gesproken volgende week vrijdag.
    Kijk, daar heb ik wat aan

    Je gaf met Mad Max ook duidelijke info waar je wat aan hebt, alleen jammer dat ik het daar niet had opgemerkt

    Wacht je ervaring en info wel even af, kan dan altijd nog beslissen of ik hem gratis haal en mijn Medi8ter weer eens
    aan het werk zet of dat ik de engelse uitvoering bestel.

    Volgende maand komt Terminator Genisys uit..... ook iets waar ik heel benieuwd naar ben...... al wordt de film
    hier en daar best vervloekt als zijnde een melkkoe met een slecht verhaal, hij is opgenomen met ATMOS,
    ben benieuwd of ze hem een beetje knap uitbrengen in 3D met ATMOS.

    Ik ga hem nu natuurlijk nog niet bestellen, wacht eerst anderen hun ervaring wel af, wens niet weer in
    de maling genomen te worden door de uitgevers die ons als dom melkvee beschouwen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vandaag Mad Max : Fury Road 2D/3D en San Andreas 2D/3D versies binnen gekregen uit Engeland en beide hebben Engelse Dolby Atmos voor zowel 2D als 3D.

    Zit er eigenlijk op de NL Mad Max versie een holographic cover erom heen ?
    Nee, helaas al glimt de sleeve wel heel mooi, 3D is hij niet.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #537

    Standaard

    Help me herinneren dat ik je ook aan de info van de laatste Terminator help!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #538

    Standaard

    Terminator : Genisys specificaties van Universal :


    TERMINATOR: GENISYS – BLU-RAY

    • 2.35:1 – 1080p
    • Engels Dolby Atmos
    • Engels Dolby TrueHD 7.1
    • Frans Dolby Digital 5.1
    • Engels met audiobeschrijving
    • Ondertiteling: Frans, Nederlands, Engels




    Minions specificaties van Universal :


    MINIONS – BLU-RAY 3D

    • Speelduur: 91′
    • 1.85:1 – 1080p
    • Engels Dolby TrueHD 7.1
    • Frans Dolby Atmos+
    • Nederlands Dolby Digital 5.1
    • Vlaams Dolby Digital 5.1
    • Ondertiteling: Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands, Spaans
    Laatst aangepast door Wedlock : 16-10-2015 om 21:33
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Help me herinneren dat ik je ook aan de info van de laatste Terminator help!!

    Zal ik zeker doen...... gaarne ook van de Minions 3D Wedlock heeft al wat info gegeven maar de uitgevers maken
    helaas te veel foutjes en dan heb ik het liever van jou, de info vanaf een schijfje is beter dan van de hoes
    en de uitgevers, zie maar eens hoe slecht je geïnformeerd wordt door de (online)winkels.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik kan heus wel aardig lezen, maar wees eens eerlijk waar staat duidelijk dat de engels talige track in Dolby True HD is..... de tekst is zodanig dat er ruimte is voor twijfel.

    De 3D Benelux uitgave heeft ook frans en engels in het ATMOS formaat en kan ook zogenaamd "gedownmixed" (wat eigenlijk al een verkeerde term is) worden, dat het alleen
    in het frans gaat met Dolby TrueHD is een kleinigheid die voor WB niet de moeite was om te vermelden....

    Naar welke track luisterde de duitse schrijver van het stukje......
    Hier de Google vertaling, en daar laat ik het bij.

    geluidskwaliteit Dolby Atmos complexen eigenaren kunnen zich verheugen , als de film , dit audioformaat in het Duits en Engels . Maar zelfs als Dolby TrueHD 7.1 of 5.1 downmix maakt het geluid nette stemming en toont alle home cinema -eigenaren , welke voordelen kan een fatsoenlijk surround sound-systeem met bijpassende subwoofer hebben . Echter , het verminderen van de mix niet alleen netjes oproer uit alle kanalen , maar biedt nog steeds een duidelijk en dynamisch geluid , het geluid zonder inmenging van de luidsprekers . Welnu , een film die genres zijn maar de actie scènes die de stemming te maken en er zijn in dit geval meer dan voldoende .
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #541

    Standaard

    Pixels blijkt alleen bij 2D een Dolby Atmos track te hebben ??!!

    http://www.blu-ray.com/movies/Pixels...137008/#Review
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #542

    Standaard

    Ik word tegenwoordig knap chagrijnig als ik hier de berichten check... De ene flut-uitgave na de andere waarbij de FRANSE taal een complete Atmos treatment krijgt en we worden afgescheept "slechts" gewoon TrueHD in het Engels.... Of waarbij de 3D-versie geen Atmos krijgt. Ze zijn lekker bezig. Naar wie moeten we brulbrieven en moppermails sturen??? Adressen zijn erg welkom.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  18. #543

    Standaard

    Tja, ik snap de uitgevers ook niet. Het medium BD is al voor een selecte doelgroep en dit zijn toch met name de HT-liefhebbers. En om die dan af te schepen met een uitgave waarbij het nieuwste geluidsformaat in een niet-orginele taal wordt uitgebracht is op zijn minst vreemd te noemen. Volgens mij zitten de meeste Fransen met een Atmos-HT namelijk ook niet op die Franse Atmos te wachten, maar ook op de Engelse.

  19. #544
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik word tegenwoordig knap chagrijnig als ik hier de berichten check... De ene flut-uitgave na de andere waarbij de FRANSE taal een complete Atmos treatment krijgt en we worden afgescheept "slechts" gewoon TrueHD in het Engels.... Of waarbij de 3D-versie geen Atmos krijgt. Ze zijn lekker bezig. Naar wie moeten we brulbrieven en moppermails sturen??? Adressen zijn erg welkom.
    Het is jammer genoeg inherent aan nieuwe techniek en early-adopter zijn en dan ook nog in een kleine markt leven. De geschiedenis herhaald zich, zeg maar. Straks mogen we nog blij zijn als er überhaupt nog wat uitkomt in Nederland. De weg naar import is bij mij weer helemaal teruggekomen. Dus de meeste (Atmos)-titels bestel ik maar weer in de UK. Gelukkig is dat vandaag de dag makkelijker dan ooit.

    Me kwaad maken over de gang van zaken doe ik niet echt meer (DENIAL )

    Wel hebben wij er als DVD.nl een opmerking over gemaakt in de Mad Max recensie die nu online staat.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-10-2015 om 12:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik snap de uitgevers ook niet. Het medium BD is al voor een selecte doelgroep en dit zijn toch met name de HT-liefhebbers. En om die dan af te schepen met een uitgave waarbij het nieuwste geluidsformaat in een niet-orginele taal wordt uitgebracht is op zijn minst vreemd te noemen. Volgens mij zitten de meeste Fransen met een Atmos-HT namelijk ook niet op die Franse Atmos te wachten, maar ook op de Engelse.
    Integendeel, veel Fransen kijken liever films in het Frans dan in het Engels. Dat is de reden waarom de bioskopen en sommige uitgevers voorkeur geven aan de Franse soundtrak. Zie maar bij de dvd's, sommige Franse uitgevers zoals FOX en BUENA VISTA bieden soms een Franse soundtrak in DTS aan en een Engelse soundtrak in Dolby Digital. Ik heb niets tegen dat ze dat doen, dit is hun recht. Als de meeste Fransen dat willen, waarom niet. Het probleem komt niet van de Fransen zelf maar wel van sommige Benelux uitgevers die denken dat we dezelfde mentaliteit hebben dan de Fransen en die de moeite niet doen om ons een uitgave aan te bieden specifiek bestemd voor de Benelux klanten. Het is gewoon een copier/coller van de Franse uitgave om geld te kunnen besparen.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is jammer genoeg inherent aan nieuwe techniek en early-adopter zijn en dan ook nog in een kleine markt leven. De geschiedenis herhaald zich, zeg maar. Straks mogen we nog blij zijn als er überhaupt nog wat uitkomt in Nederland. De weg naar import is bij mij weer helemaal teruggekomen. Dus de meeste (Atmos)-titels bestel ik maar weer in de UK. Gelukkig is dat vandaag de dag makkelijker dan ooit.
    Spijtig genoeg dat het duurder en duurder wordt om in de UK en de VS te kopen. Ik koop veel in de VS maar de laatste maanden pas ik wel op want ik kom snel boven de 22€ en dan wordt het erg duur als je douaneonkosten moet bijbetalen.

  22. #547
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt wel, zo is dat in mijn vaderland (Italië) ook altijd geweest, maar tegenwoordig hebben bijvoorbeeld alle DVB-boxen meerdere taalopties en zullen nieuwe generaties steeds meer de originele taal kiezen viel mij op in mijn familie en kennissenkring, maar dat heeft inderdaad nog een hele lange weg te gaan. Zo lang men met nasynchronisatie opgroeit, zal dat nog wel eens heel lang kunnen duren. Dus de prioriteit is de moedertaal en misschien wel tot in lengte van dagen. Wij hebben gewoon de pech dat we maar een minuscuul marktdeel hebben en de eerste Nederlandse distributeur is al gevallen (zei het mismanagement, maar dan nog). Waren wij een land dat, zoals omringede landen, ook alles nasynchroniseerde, dan dachten wij daar precies hetzelfde over. Dus eigenlijk zijn wij juist de vreemde eend in de bijt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik word tegenwoordig knap chagrijnig als ik hier de berichten check... De ene flut-uitgave na de andere waarbij de FRANSE taal een complete Atmos treatment krijgt en we worden afgescheept "slechts" gewoon TrueHD in het Engels.... Of waarbij de 3D-versie geen Atmos krijgt. Ze zijn lekker bezig. Naar wie moeten we brulbrieven en moppermails sturen??? Adressen zijn erg welkom.
    Niet helemaal goed begrepen:

    Mad Max 2D:

    Engels en Frans in Dolby TrueHD 7.1.? ATMOS

    Mad Max 3D:

    Engels Dolby Digital Plus 7.1.? ATMOS
    Frans Dolby TrueHD 7.1.? ATMOS

    Dat de Engels track duidelijk minder van kwaliteit is op de 3D schijf is heel erg triest, maar waar ik
    super pissig over ben is de stiekeme achterbakste manier waarop dat gebeurt, namelijk het NIET vermelden
    op de hoes dat de Engelse Track slechts in Dolby Plus is...... Als ze dat nu vermelden, dan ben je gewaarschuwd
    en kun je kiezen om een andere uitgave te nemen, nu moet je er met schade en schande achter komen
    en dat maakt mij witheet.

    Franse-Benelux Warner Bros. = achterbakse stiekemerd
    Have fun and enjoy your collection

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Integendeel, veel Fransen kijken liever films in het Frans dan in het Engels. Dat is de reden waarom de bioskopen en sommige uitgevers voorkeur geven aan de Franse soundtrak. Zie maar bij de dvd's, sommige Franse uitgevers zoals FOX en BUENA VISTA bieden soms een Franse soundtrak in DTS aan en een Engelse soundtrak in Dolby Digital. Ik heb niets tegen dat ze dat doen, dit is hun recht. Als de meeste Fransen dat willen, waarom niet. Het probleem komt niet van de Fransen zelf maar wel van sommige Benelux uitgevers die denken dat we dezelfde mentaliteit hebben dan de Fransen en die de moeite niet doen om ons een uitgave aan te bieden specifiek bestemd voor de Benelux klanten. Het is gewoon een copier/coller van de Franse uitgave om geld te kunnen besparen.
    Ik zet hier echt mijn twijfels bij, zeker gezien de nieuwe -minder chauvinistische- generatie die veel internationaler is georiënteerd. En dan ook nog eens de generatie die vooroploopt met technologische ontwikkelingen. Je onderbouwing mbt de BD uitgaven gaat in mijn optiek niet helemaal op want ik heb best wat Franse uitgaven (in bezit en beoordeeld in de winkels) van Franse distributeurs die een zogenaamde VOSTF (originele taal, ondertitels in het Frans) op hun uitgave hebben staan. Helaas zijn die ondertitels wel vaak geforceerd, maar je hebt wel de originele taal, en bijna altijd in de lossless variant. Dat Fox en BV (en Warner dus ook) hierin hun bekrompen en achterhaalde koers blijven varen betekent niet dat de huidige generatie van Fransen wel wat zijn veranderd.

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Integendeel, veel Fransen kijken liever films in het Frans dan in het Engels. Dat is de reden waarom de bioskopen en sommige uitgevers voorkeur geven aan de Franse soundtrak. Zie maar bij de dvd's, sommige Franse uitgevers zoals FOX en BUENA VISTA bieden soms een Franse soundtrak in DTS aan en een Engelse soundtrak in Dolby Digital. Ik heb niets tegen dat ze dat doen, dit is hun recht. Als de meeste Fransen dat willen, waarom niet. Het probleem komt niet van de Fransen zelf maar wel van sommige Benelux uitgevers die denken dat we dezelfde mentaliteit hebben dan de Fransen en die de moeite niet doen om ons een uitgave aan te bieden specifiek bestemd voor de Benelux klanten. Het is gewoon een copier/coller van de Franse uitgave om geld te kunnen besparen.
    DTS is voor de die domme fransen de Dolby track klinkt meestal veel beter, DTS heeft de naam, maar is "het" niet.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 22 van 38 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •