Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 928 worden weergegeven.
  1. #376
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    I.v.m. Mila maakt het mij in deze niet zo heel veel uit, andere stukken kan je gewoon doorspoelen...
    Maar de consensus is dat het geen bijster goede film is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop ik ook, staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, de 3D uitgave..... alleen al de prijs die ze er voor vragen
    in pre-order bij Bolleltje..... houd me nog even tegen om te bestellen.
    Oke, Warner slaat Nederland met veel BD uitgaven over, maar ik verwacht dat ze deze hier wel uitbrengen.
    Je hebt alleen kans dat net als met Interstellar de DE en UK versies geen NL subs hebben, zodat als je die wel nodig hebt de dure (+ 10eu) NL/FR versie moet kopen


    De film is best leuk (voor mij persoonlijk leuker dan al die Marvel zooi). Niet zo serieus, stoer en politiek correct.
    Gewoon een lekkere onderuit op de bank met een versnapering film, en dat zo zo op z'n tijd ook nodig
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oke, Warner slaat Nederland met veel BD uitgaven over, maar ik verwacht dat ze deze hier wel uitbrengen.
    Je hebt alleen kans dat net als met Interstellar de DE en UK versies geen NL subs hebben, zodat als je die wel nodig hebt de dure (+ 10eu) NL/FR versie moet kopen


    De film is best leuk (voor mij persoonlijk leuker dan al die Marvel zooi). Niet zo serieus, stoer en politiek correct.
    Gewoon een lekkere onderuit op de bank met een versnapering film, en dat zo zo op z'n tijd ook nodig
    Ben zelf een echte SF liefhebber, heb hier en daar wel opgevangen dat de film wel wat langer had mogen duren om
    het verhaal wat beter te vertellen en het einde minder open te houden, de film heeft wat losse eindjes en het acteer
    werk zou hier en daar ook iets beter kunnen...... maar de beelden zijn schitterend en de muziek schijnt ook goed bij de
    film te passen en als ze hier ook de ATMOS track uitbrengen dan bestel ik hem hier wel en anders wordt het de US
    uitvoering, die heeft tenminste engelse subs en daar redt ik mij ook wel mee, zonder subs vind ik niets.

    Daar ga ik me ook zeker heel erg mee vermaken, bak bier en een zak met wat hartigs en/of zoets zal zal er ook
    wel niet bij ontbreken..... hoezo films een ongezonde hobby

    Wordt het zo tijd voor Europa Report, net vanmiddag toegevoegd aan de verzameling... en SF.... ja dat wordt hier
    altijd voorgetrokken, kijkachterstand of niet.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Jupiter Ascending had ik inderdaad al toegevoegd. Nu maar afwachten of er ook een Nederlandse release komt in Atmos. Anders importeren uit Engeland of zo... Maar is het ook een goeie film? Ik vond de trailer al een hoop gedoe... Wat vonden jullie van de film?
    Ik moet hem nog gaan kijken, is een must voor de SF liefhebber die ik ben en ik denk dat het wel een aardige film is, misschien wel niet top,
    maar goed genoeg om mij als SF liefhebber te verwennen. De niet liefhebber zal er wel niets aan vinden, maar daar zal ik geen seconde
    van wakker liggen

    Heb hem nog niet gezien, maar als ik alles bij elkaar neem, de verhalen/kritieken en de beelden die ik er al wel al van gezien heb,
    dan wordt het voor mij toch denk ik wel een 8, kan bij ietsje tegenvallen nog veranderen in een 7, maar ook nog wel in een 9 veranderen,
    een 10 zal het zeker niet worden, teveel losse eindjes, maar dat kan toch hoop ik nooit zoveel zijn als bij Prometheus.... schitterende
    beelden en prachtig geluid, maar een verhaal dat rammelde aan alle kanten en alleen maar open einden had..... (en die kreeg van
    mij toch nog een zesje en daar was ik dan, vergeleken met de meesten, nog heel erg gul mee)

    We gaan het zien, houd je zeker op de hoogte. Vind het overigens schijt dat winkels als Bol.com
    Amazon.UK etc etc etc etc, niet knap de specs van een schijf vermelden, vaak klopt het niet en is
    de info maar summier. Zoals ook nu weer bij deze Pre order, Taal: engels Ondertitels: Nederlands
    - 3D&2D Blu-ray (waar je dan vaak ook nog maar 1 schijfje krijgt)

    Oh..... ja met de prijs zijn ze wel erg duidelijk €32,99
    Have fun and enjoy your collection

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    I.v.m. Mila maakt het mij in deze niet zo heel veel uit, andere stukken kan je gewoon doorspoelen...
    Maar de consensus is dat het geen bijster goede film is.
    Ik koop hem toch wel... (heb alleen nog niet besloten waar)
    Have fun and enjoy your collection

  6. #381
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gravity had ik al dus die heb ik niet in Atmos, evenals de laatste Hunger Games, maar deze zal ik, indien hij niet in Atmos is hier, toch echt importeren. Of de film nu goed of slecht is, qua geluidseffecten lijkt het me een must.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gravity had ik al dus die heb ik niet in Atmos, evenals de laatste Hunger Games, maar deze zal ik, indien hij niet in Atmos is hier, toch echt importeren. Of de film nu goed of slecht is, qua geluidseffecten lijkt het me een must.
    Ik heb geen Atmos set-up en die gaat er ook niet komen, maar wat ik wel belangrijk vindt is dat in 7.1 de mix ook regelmatig activer lijkt dan een deel van de oude 7.1 mixen. (hopelijk verloopt deze nieuwigheid niet hetzelfde als begin jaren '90)
    Naar mijn idee zijn er helaas toch redelijk wat 7.1 mixen die weinig aan 5.1 toevoegen
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #383

    Standaard

    Heb alvast een stukje Unbroken gehoord hier in Atmos. Dat voegde in ieder geval zeer zeker een hoop toe........
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #384
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is over deze film ook een Dolby Atmos-documentaire online, waarin ze toelichten waarom het zo mooi werkt, als ik de titel niet door elkaar haal.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #385

    Standaard

    De Dolby True HD track zelf klonk al super goed moet ik zeggen en ook nog prima vermaak deze film, wel op zin Amerikaans, dat dan weer wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #386

    Standaard

    Tof Claudio!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #387

    Standaard

    Gisteren naar Max Max 4 geweest in laser 4K 3D met Dolby Atmos, whauuuuuuuuu wat een fun mix!

    Auto's en motoren links en rechts van achtern naar voren of over je heen + stemmen van alle kanten met een enorme kanaalscheiding
    Dat word straks smullen op BD
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #388

    Standaard

    Yup gisteren ook gezien in JT Vlaardingen met Atmos! Wat een achtbaanrit en wat een overrompelende soundtrack.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #389

    Standaard

    Mad Max 4 ook maar even op het verlanglijstje plaatsen

    Net dit topic nog een beetje doorgelezen, zitten toch wel een aantal vaste leveranciers van ATMOS en meer dan 5.1 info gevers hier.

    Vraag me af wie er allemaal bij Claudio zijn demo dag (willen) komen, StefaanD lijkt me ook wel iemand die daar belangstelling in heeft,
    heb hem ook bij HTip ontmoet en vond dat erg gezellig. Zag ook meerdere berichten van jeroeni, reusla, werner etc etc....

    Ik weet dat ik zelf zo goed als 100% zeker aanwezig zal zijn, weet dat peptalk en Hombre komen, van John Tak weet ik dat nog niet, weet zelfs
    de datum en tijd nog niet, Claudio houd ons in spanning....

    Ben benieuwd wie er allemaal willen komen, lijkt me echt geweldig om meer gelijkgestemde zielen van meer dan 5.1 geluid te ontmoeten.

    Een aantal mensen ken ik al, vind het erg leuk om ze weer tegen te komen, was alle keren erg gezellig en het lijkt me ook leuk om
    mensen te ontmoeten die ik nog niet ken zoals Hombre

    Kijk er al een tijdje naar uit
    Have fun and enjoy your collection

  15. #390
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #391

    Standaard

    Wauw met name die Nature 3D in Atmos, daar ben ik wel mega benieuwd naar... Heb pas de trailer gezien in JT Vlaardingen en ik rolde zowat van mijn stoel. Heb hem meteen besteld bij Amazon Japan...!

    Bijzonder dat er in Duitsland dus twee titels bij staan - "Metallica - Through the Never" en die docu "Attention - A Life in Extremes" die in Amerika niet in Atmos op blu-ray zijn uitgebracht.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #392
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben daar inderdaad ook het meest benieuwd naar. Natuurlijk is Atmos een flinke meerwaarde bij films, maar bij de demodisc vond ik de trailers met natuureffecten het mooist, dat zal bij deze titel niet anders zijn, vermoed ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #393

    Standaard

    Misschien kennen een aantal van jullie dit filmpje al, maar er zit ook een interresant stukje over Atmos in.

    http://tweakers.net/video/9937/dolby...uisternis.html
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #394
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Heb alvast een stukje Unbroken gehoord hier in Atmos. Dat voegde in ieder geval zeer zeker een hoop toe........
    Gisteren ook gezien en om maar met de deur in huis te vallen, niet direct een film die ik normaal zou kopen. Niet omdat de film slecht was, maar meer omdat ik hen na een keer gezien niet zo snel weer zou kijken. Maar hé, hij is in Atmos! Maar het begin is dan wel gelijk referentiemateriaal. De bommen en schoten vliegen je om en over de oren. Dan is het weer een tijd heel subtiel totdat de storm op zee volgt. Golven hoor je overal vandaan komen en dat klinkt echt tof. Je waant je direct in de ellende die ze meemaken. Dat maakt dat de film - weliswaar niet in zijn geheel - zijn weg naar mijn Blu-ray speler nog wel een paar keer zal vinden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #395

    Standaard

    Voor de liefhebber: Ex-Machina komt in de USA uit met een DTS:X track.

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is best uniek nieuws, hopelijk dat ze dat hier direct overnemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397

    Standaard

    Ik geloof niet dat de UK versie dit zal hebben, dus het zal even afwachten zijn. Ik heb de film in de bios gezien (absolute aanrader) en het is nou niet een film waarbij je weggeblazen zal worden door het geluid (heel veel dialogen), maar goed, het is wel de eerste blu-ray met DTS:X .

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik geloof niet dat de UK versie dit zal hebben, dus het zal even afwachten zijn. Ik heb de film in de bios gezien (absolute aanrader) en het is nou niet een film waarbij je weggeblazen zal worden door het geluid (heel veel dialogen), maar goed, het is wel de eerste blu-ray met DTS:X .
    De UK BD versie heeft de 5.1 bioscoop mix.

    Dus ook geen 7.1 laat staan een Atmos of DTS:X mix.
    Vraag is dus, is het een echte of een up-mix???
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #399

    Standaard

    DTS..... DFW heeft er van DD 5.1 films DTS HD MA 5.1 mee gemaakt.

    DTS staat bij mij niet direct hoog in het vaandel als een garantie voor kwaliteit, er wordt mij teveel mee gerommeld,
    het kan goed zijn, maar meestal valt het tegen, bijvoorbeeld Now You See Me, een 7.1 DTS HD MA
    track, maar het had net zo goed DTS 2.0 kunnen zijn, het geluid was niet slecht op de front kanalen,
    maar alle andere kanalen stonden op de achtergrond slechts zachtjes mee te pruttelen.

    DTS X.... ach.... als zo al zo zouden beginnen met hun "3D" sound.... een upmix....

    Nee, van DTS ben ik eigenlijk nooit echt onder de indruk geweest.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #400
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het mixen in DTS:X is gratis, dus het zou zomaar kunnen dat de mix opnieuw.., euh.., gemixt wordt, maar dan zou je zeggen bij een film die zich er echt voor leent? Maar van mij mag die concurrentiestrijd losbarsten, daar heeft vooral de consument en hopelijk ook de thuismarkt baat bij... Want het loopt qua titels echt niet storm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 16 van 38 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •