Pagina 10 van 38 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 928 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    * Muppets Most Wanted (Engels DTS HD HR 7.1)
    * Sabotage (Engels en Duits DTS HD MA 7.1)

    NL uitgaves in eigen bezit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    in eigen bezit en gecontroleerd;

    Zuid-Korea

    Snowpiercer (Engels DTS-HD MA 7.1) Regio A
    Regio A, zal die wel niet meedoen omdat er dan naar de Amerikanen wordt verwezen, heeft ie wel NL subs?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #228
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Koreaanse en Engelse subs
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Koreaanse en Engelse subs
    Denk dat ie bedoeld is voor de amerikaanse lijst..... jammer dat er hier nog steeds heel weinig uitkomt in 7.1
    Have fun and enjoy your collection

  5. #230

    Standaard

    Gracie.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #231

    Standaard

    X-Men Days Future Past 3D [DTS-HD-MA 7.1 Engels ]

    Edge Of Tomorrow 3D [DTS-HD-MA 7.1 Engels-Frans]

    Godzilla 3D [DTS-HD-MA 7.1 Engels-Frans]
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2014 om 19:43

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    X-Men Days Future Past [DTS-HD 7.1]

    Edge Of Tomorrow [DTS-HD 7.1]

    Godzilla [DTS-HD 7.1]
    Mooi lijstje, wil ik ook.... in 3D als ze leuker in prijs worden

    Kun je iets specifieker zijn, DTS HD..... leuk, maar dat is er in 2 varianten: DTS HD HR en DTS HD MA en dan leuk in welke taal dat 7.1 is, ook al is dat meestal in het Engels, toch niet altijd.

    Alvast bedankt.

    Heb zelf nog een UK titel die regio B is:

    Vulgaria (DTS HD MA 7.1 Cantonees) nadeel enkel Engelse subs die ook nog eens niet altijd even lekker werken en dan zeg ik het nog vriendelijk Bron: in eigen bezit(overigens geen titel waar je hard hollend voor naar de winkel hoeft te lopen imho)
    Have fun and enjoy your collection

  8. #233

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb het aangepast.
    Dankje
    Have fun and enjoy your collection

  10. #235

    Standaard

    Zo, heb er weer een paar titels bij "gekregen" en heb ze even door de speler gehaald, heb dit met de 3D titels ook gedaan met de 2D schijven om helemaal zeker te zijn dat
    niemand teleurgesteld wordt:

    Titels als op de hoezen:

    X-MEN Days of Future Past - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels)
    Edge of Tomorrow - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels en frans)
    Godzilla - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels en frans)
    Maleficent - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels)

    Staat reeds in het overzicht, maar is niet compleet, om aan te vullen:

    The Muppets (ja die uit 2011, de eerste Muppets film):


    The Muppets (DTS HD MA 7.1 engels - DTS HD HR 7.1 frans-nederlands)

    Alle info is uit eigen bron en in dit geval allen NL titels, u mag in mijn geval stellen dat het ook allemaal originele titels in mijn bezit betreft.

    Mocht u ooit vragen krijgen.... neem gerust contact via PM met mij op, ik wil net als u dat de lijst zo compleet en correct mogelijk is
    Have fun and enjoy your collection

  11. #236

    Standaard

    Nederlandse uitgave van The Hobbit: The Desolution of Smaug, Extended Edition 3D & 2D (DTS HD MA 7.1 Engels en Frans).
    Titel is in mijn bezit....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  12. #237

    Standaard

    En weer bijgewerkt!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    En weer bijgewerkt!
    Dank je John

    Heb nog een titel met 7.1 , maar die moet ik nog even door de speler halen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo, heb er weer een paar titels bij "gekregen" en heb ze even door de speler gehaald, heb dit met de 3D titels ook gedaan met de 2D schijven om helemaal zeker te zijn dat
    niemand teleurgesteld wordt:

    Titels als op de hoezen:

    X-MEN Days of Future Past - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels)
    Edge of Tomorrow - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels en frans)
    Godzilla - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels en frans)
    Maleficent - 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels)

    Staat reeds in het overzicht, maar is niet compleet, om aan te vullen:

    The Muppets (ja die uit 2011, de eerste Muppets film):


    The Muppets (DTS HD MA 7.1 engels - DTS HD HR 7.1 frans-nederlands)

    Alle info is uit eigen bron en in dit geval allen NL titels, u mag in mijn geval stellen dat het ook allemaal originele titels in mijn bezit betreft.

    Mocht u ooit vragen krijgen.... neem gerust contact via PM met mij op, ik wil net als u dat de lijst zo compleet en correct mogelijk is
    Vergat bij mijn lijstje de 2D Disc er bij te zetten.

  15. #240

    Standaard

    Heb weer wat gecontroleerd, of te wel in de speler gehad.

    NL

    My Bloody Valentine 3D (DTS HD MA 7.1 engels) BTW is een nepper, NIET Real 3D! maar zo'n papieren brilletjes geval, geluid is wel echt 7.1 MITS je hem in 3D mode afspeelt! (in 2D mode krijg je 5.1 geluid)

    Red 2 The Best Never Rest (DTS HD MA 7.1 engels)

    UK

    Pioneer (DTS HD MA 7.1 noors) heeft enkel engelse ondertiteling!

    Bovenstaande film wordt door Bol wel verkocht op DVD, heb hem niet gezien op Blu ray.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-11-2014 om 12:41
    Have fun and enjoy your collection

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb weer wat gecontroleerd, of te wel in de speler gehad.

    NL

    My Bloody Valentine 3D (DTS HD MA 7.1 engels) BTW is een nepper, NIET Real 3D! maar zo'n papieren brilletjes geval, geluid is wel echt 7.1
    Er zijn normaal 2 versies uitgebracht van deze film. Eentje de versie die jij beschrijft met de papieren brilletjes en een tweede real 3D versie.

    Hier zijn 2 linkjes naar de verschillende versies:
    http://www.cosmox.be/film/my-bloody-...-8713045218942
    http://www.bol.com/nl/p/my-bloody-va...2004012028675/

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Er zijn normaal 2 versies uitgebracht van deze film. Eentje de versie die jij beschrijft met de papieren brilletjes en een tweede real 3D versie.

    Hier zijn 2 linkjes naar de verschillende versies:
    http://www.cosmox.be/film/my-bloody-...-8713045218942
    http://www.bol.com/nl/p/my-bloody-va...2004012028675/
    Ik had via het forum ook de indruk dat ik van RoyHendriks de Real 3D versie zou krijgen,
    doch in mijn bus belandde de nep 3D versie, heb op mijn PM nog geen antwoord van
    deze medeforummer gekregen, heb hier in deze sectie dan ook de versie die niet
    Real 3D is aangemeld, kan helaas de Real 3D versie zelf niet aanmelden omdat ik
    die niet in mijn bezit heb.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #243

    Standaard

    De Real 3D versie van My Bloody Valentine heeft GEEN 7.1 audio track, "slechts" een 5.1 DTS HD-MA Track (Engels).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    De Real 3D versie van My Bloody Valentine heeft GEEN 7.1 audio track, "slechts" een 5.1 DTS HD-MA Track (Engels).

    Mmmm, na deze berichten ook even verder gekeken dan mijn 3D ogen gewend zijn

    Wat blijkt nu, de nepper heeft wel 2 audio tracks, MAAR deze zitten vastgebakken aan de versie die je afspeelt, als je de film afspeelt in 2D mode krijg je een 5.1 track en als je hem in 3D mode afspeelt dan krijg je de 7.1 track, het staat duidelijk op de hoes, al had ik daar in eerste instantie overheen gelezen, heb het voor alle duidelijkheid nog even vermeld achter mijn bijdrage.

    Vraag me nu af hoe het dan zit met de Real 3D versie, daar staat ook zoiets van op de hoes(heb even het DVDProfiler profieltje opgehaald) in 2D is het 5.1 en in 3D zou het dan wel 7.1 moeten zijn. Het is maar 1 schijfje en volgens het Real 3D profiel zou hij ook nog eens enkellaags zijn, terwijl volgens het profiel van de nep3D het schijfje van de nepper wel dubbellaags.

    Hoesjes zijn vreemd en kloppen niet altijd en ik heb helaas geen BR-speler in mijn PC, dubbellaags etc etc kan ik niet controleren, wel audio en subs natuurlijk, maar dat doe ik mbv de homecinema.

    Heeft de nepper nog als vermelding Grof Taalgebruik op de hoes, bij de Real 3D is dat niet meer het geval.... zou er dan toch in geknipt zijn denk het niet, zal wel in de tijd zitten wat vroeger nog grof was, is nu heel gewoon

    Reusla, misschien kun je het Real 3D schijfje nog een keer afspelen in zowel 2D als 3D en kijken of de vermelding op de hoes correct is? Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #245

    Standaard

    Dat zou ik wel heeeeel vreemd vinden. Heb de disc gecheckt met BDInfo en daar was maar 1 audio track te zien, de 5.1 HD MA versie dus.
    Dan weet die 7.1 track zich goed te verbergen. Geloof niet altijd alles meer wat er op de hoes staat geschreven, maar ik zal 'm straks wel eens een keer proberen om 'm in Real 3D af te spelen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #246

    Standaard

    Aangevuld!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Reusla, misschien kun je het Real 3D schijfje nog een keer afspelen in zowel 2D als 3D en kijken of de vermelding op de hoes correct is? Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
    Zoals ik al verwachtte, GEEN 7.1 audio track ook op de 3D versie niet.
    Zou te zot voor woorden zijn als er op de 2D versie ook geen 7.1 track gebruikt zou worden als die wel voorhanden zou zijn.
    Dus meteen vergeten deze titel....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Zoals ik al verwachtte, GEEN 7.1 audio track ook op de 3D versie niet.
    Zou te zot voor woorden zijn als er op de 2D versie ook geen 7.1 track gebruikt zou worden als die wel voorhanden zou zijn.
    Dus meteen vergeten deze titel....
    Dank voor het controleren, wat kunnen ze er toch een rommeltje van maken met die hoezen, hebben ze waarschijnlijk de hoes van
    die nepper genomen en vergeten eea aan te passen.

    Had laatst weer een DFW titel, bleek de EAN al gebruikt bij een eerdere beter aangeklede versie, DVD samen met de BR, iets
    dat DFW ook wel vaker overkomt, erg slordig allemaal of het moet opzet van ze zijn, maar fijn kan ik het niet vinden.

    Hoezen, er wordt wat op afgeknoeid en gerommeld, meer dan de helft heeft fouten en tekortkomingen
    Have fun and enjoy your collection

  24. #249

    Standaard

    Transformers: Age of Extinction 3D - Dolby TrueHD 7.1 (zowel 2D als 3D versie)
    Hoe tem je een Draak 2 3D - DTS HD MA 7.1 (zowel 2D als 3D versie)

    Beiden Nederlandse versies in mijn bezit.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Transformers: Age of Extinction 3D - Dolby TrueHD 7.1 (zowel 2D als 3D versie)
    Hoe tem je een Draak 2 3D - DTS HD MA 7.1 (zowel 2D als 3D versie)

    Beiden Nederlandse versies in mijn bezit.
    Wil beiden ook wel toevoegen aan mijn verzameling, wacht even zo'n 3 halen 2 betalen actie af.

    Had je bijdrage op DVDprofiler gezien en was enigszins teleurgesteld in Transformers, had hier gelezen dat hij 7.1 zou zijn,
    maar in het DVDProfiler programma meld je dat hij 5.1 is...... misschien kun je dat corrigeren voordat een ander weer gaat
    lopen knoeien in dat profiel?

    BTW

    Deze week weer zo'n 3 halen 2 betalen actie bij de MM landelijk..... hoop dat ze wat titels hebben naar mijn gading
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 30-11-2014 om 19:20 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 10 van 38 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •