Pagina 99 van 104 EersteEerste ... 49899596979899100101102103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Steelbook bij de HMV 19 euro incl. shipping Steelbook bij amazon.de bevat deel 1 en 2. Beetje appels met peren vergelijken dus

    Bij The Girl With The Dragon Tattoo was de steelbook goedkoper dan de normale release bijvoorbeeld.
    Ook ik heb de steelbook van Sherlock Holmes 2 bij de HMV besteld, en vind de prijs ook oke. Liever had ik deel 2 gekocht/gezien bij Amazon.de, maar zij kozen voor de dubbelaar op steelbook. Daar ik deel 1 al op steelbook heb wilde ik ook graag deel 2 los op steelbook en was de keuze vrij simpel voor de HMV-steelbook.

    Over de prijzen gesproken, net als bij de amaray, digibooks etc, deze variëren per uitgave/land etc.

    Zo ben ik bv. ontzettend blij met de nieuwe Play.com uitgave van de steelbook Braveheart (een van mijn favo's, en deze had/heb ik graag op steel). Geweldig artwork (vooral de voorzijde), en de prijs incl. verzending 13,50 .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  2. #2452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Steelbook bij de HMV 19 euro incl. shipping Steelbook bij amazon.de bevat deel 1 en 2. Beetje appels met peren vergelijken dus

    Bij The Girl With The Dragon Tattoo was de steelbook goedkoper dan de normale release bijvoorbeeld.

    jaja 19e inclusief shipping, 15 + 2,50 = 17,50 pond of te wel bijna 22euro!

    En deel 2 bij amazon.de los kost 12,99 dus het is maar wat jij appels met peren vergelijken vindt.... http://www.amazon.de/Sherlock-Holmes...6408830&sr=8-2

    Heb nu voor 22e 2 films bij amazon.de zonder verzendkosten! Mij maakt niet uit wat iemand met zijn geld doet, maar om deze reden verzamel ik geen steelbooks meer.
    En dan kun je wel met uitzonderingen op de regel komen maar nieuwe steelbooks van triple-A films zijn tegenwoordig veel duurder dan de amray los.

  3. #2453

    Standaard

    Kan iemand de Fnac/Franse steelbook van J. Edgar voor mij kopen? Ik betaal uiteraard van te voren!
    Is deze online ook beschikbaar? Zie ze op eBay voor rond de 30E...

  4. #2454

    Standaard

    @RoninPacino :

    Ik heb vandaag mail gehad van second sights (maatschappij van de Return of the living Dead steelbook), en op die steelbook zitten geen subs.

    Ik had daar naar geinformeerd, en omdat jij hem ook besteld hebt, laat ik het je ff weten.

  5. #2455

    Standaard

    Bedankt voor het (slechte) nieuws
    Ik denk dat ik hem toch aanschaf, want kijk hoe goed de steelbook eruit ziet:



    Dit is trouwens de J Edgar steelbook:



    Heel erg vet. Ik heb al de US non-steelbook besteld, maar waarschijnlijk koop ik de steelbook ook (enkel Franse ondertiteling). Ziet er gewoon gaaf uit!

  6. #2456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bedankt voor het (slechte) nieuws
    Ik denk dat ik hem toch aanschaf, want kijk hoe goed de steelbook eruit ziet:


    Idd een supermooie steelbook, en jammer dat er geen subs op zitten, maar heb wel schitterend nieuws, lees het dikgedrukte :

    NEWS JUST IN !!!!!
    We are excited to announce the inclusion of 'original soundtrack' audio option !!
    Available in a Special Limited Edition SteelBook Blu-ray and double disc DVD. The 5 hours of killer extras include:

    MORE BRAINS! A RETURN TO THE LIVING DEAD: The definitve 2 hour documentary featuring interviews with cast, writers, producers, as well as behind-the-scenes footage, storyboards, conceptual art, publicity materials and archival documents

    MORE BRAINS! 2 HOURS OF KILLER BONUS FEATURES: A conversation with Dan O'Bannon: The Final Interview, They Won't Stay Dead: A Look at Return of The Living Dead Part 11, Love Beyond The Grave: A Look at Return of The Living Dead 3, Stacey Q Live: Exclusive 'Tonight' music video, Even More Brains: Deleted documentary interviews, Return of The Living Dead in 3 minutes, Resurrected Settings: The Filming Locations Today
    THE ORIGINS OF RETURN OF THE LIVING DEAD with John A. Russo
    THE FX OF THE LIVING DEAD with Production Designer William Stout, FX Makeup Artists William Munns and Tony Gardner
    PARTY TIME with Music Consultant Steve Pross and 45 Grave Singer Dinah Cancer
    'Ernie's Notepad' booklet (exclusive to Blu-ray)

    Lijkt me supernieuws, omdat in voorgaande releases alleen een nieuwe (andere geluidstrack) erop stond, en dus niet de originele, die je nu wel hebt.

    Dus dat is zowiezo al een reden tot aanschaf als je liefhebber van de film bent.

    Dit wilde ik je toch ook laten weten, en die docu is erg mooi trouwens.

  7. #2457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kan iemand de Fnac/Franse steelbook van J. Edgar voor mij kopen? Ik betaal uiteraard van te voren!
    Is deze online ook beschikbaar? Zie ze op eBay voor rond de 30E...
    De plaatjes op Amazon.fr zien er steelbookerig uit, maar het is hit 'n miss bij die Franse apen...

  8. #2458

    Standaard

    Zojuist binnen van HMV, Sherlock Holmes: A Game Of Shadows.

    Fantastisch mooie steel ,past heel erg mooi bij de eerste Sherlock Holmes steel van amazon.de. Precies in dezelfde stijl/artwork .

    Schijnt nu al totaal uitverkocht te zijn (had hem al in april in de pre-order staan). Deze staat tenminste niet meer op hun site.

    Update: 15.51, voorlopig weer te bestellen (zolang het duurt).
    Laatst aangepast door Seus : 16-05-2012 om 14:53
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Zojuist binnen van HMV, Sherlock Holmes: A Game Of Shadows.

    Fantastisch mooie steel ,past heel erg mooi bij de eerste Sherlock Holmes steel van amazon.de. Precies in dezelfde stijl/artwork .

    Schijnt nu al totaal uitverkocht te zijn (had hem al in april in de pre-order staan). Deze staat tenminste niet meer op hun site.

    Update: 15.51, voorlopig weer te bestellen (zolang het duurt).
    Heb je een link?

  10. #2460

    Standaard

    Ik wil de blu-ray steelbook van Sherlock Holmes 2
    Hij is al weer van HMV gehaald. Zeker mensen die er snel 10 inkopen om ze vervolgens 10x zo duur op eBay te zetten... Iemand die er toevallig 2 heeft en er een wilt verkopen (betaal dan wat jij er voor betaald hebt + iets extra's). Mocht iemand er nog 2 hebben en er een wilt verkopen... stuur me dan een PM...

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik wil de blu-ray steelbook van Sherlock Holmes 2
    Hij is al weer van HMV gehaald. Zeker mensen die er snel 10 inkopen om ze vervolgens 10x zo duur op eBay te zetten... Iemand die er toevallig 2 heeft en er een wilt verkopen (betaal dan wat jij er voor betaald hebt + iets extra's). Mocht iemand er nog 2 hebben en er een wilt verkopen... stuur me dan een PM...
    Vervelend voor je. Weet van een ander forum dat de steel het ene moment wel te koop is om dan vervolgens weer razend snel uitverkocht te zijn. Ik zou zeggen volhouden en blijven proberen . Het is voorlopig de enige afzonderlijk te verkrijgen steelbook van Sherlock Holmes 2.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #2462

    Standaard



    Besteld . Zal eigen foto's plaatsen zodra ik hem binnen heb .

  13. #2463

    Standaard

    Van J. Edgar is het weer zo jammer dat het een G1 Steelbook is. Verder is ie wel erg mooi


  14. #2464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Van J. Edgar is het weer zo jammer dat het een G1 Steelbook is. Verder is ie wel erg mooi
    Ja, vind ik ook. Maar ja, deze komt toch niet tussen mijn normale steelbooks te staan. Als Eastwood fan zal ik deze mooi in mijn vitrinekastje plaatsen .
    Zelfde voor de Gran Torino steelbook (ook G1 volgens mij). Dus past ook wel bij elkaar. En door de blauwe streep lijkt het op de vlag van de USA .

  15. #2465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja, vind ik ook. Maar ja, deze komt toch niet tussen mijn normale steelbooks te staan. Als Eastwood fan zal ik deze mooi in mijn vitrinekastje plaatsen .
    Zelfde voor de Gran Torino steelbook (ook G1 volgens mij). Dus past ook wel bij elkaar. En door de blauwe streep lijkt het op de vlag van de USA .
    Ah, ja, als je hem apart bij een Eastwood collectie zet, maakt het indd niet uit Gran Torino is trouwens wel G2. Dat was nog voordat WB besloot alle volgende Steelbooks in G1 uit te brengen in Frankrijk. Gran Torino uit Frankrijk is een erg mooie Steelbook Heb hem zelf ook


  16. #2466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ah, ja, als je hem apart bij een Eastwood collectie zet, maakt het indd niet uit Gran Torino is trouwens wel G2. Dat was nog voordat WB besloot alle volgende Steelbooks in G1 uit te brengen in Frankrijk. Gran Torino uit Frankrijk is een erg mooie Steelbook Heb hem zelf ook
    Is er een Franse versie dan?
    Ik was van plan de Duitse limited edition te kopen, deze is toch ook G1?
    En weet jij toevallig waar ik een versie kan krijgen zonder de FSK logo op de voorkant? Ziet er echt niet uit.

  17. #2467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Zojuist binnen van HMV, Sherlock Holmes: A Game Of Shadows.

    Fantastisch mooie steel ,past heel erg mooi bij de eerste Sherlock Holmes steel van amazon.de. Precies in dezelfde stijl/artwork .

    Schijnt nu al totaal uitverkocht te zijn (had hem al in april in de pre-order staan). Deze staat tenminste niet meer op hun site.

    Update: 15.51, voorlopig weer te bestellen (zolang het duurt).
    God, en ik heb juist geen Visa meer voor een paar maand :s Anyway, zitten er NL subs op? ;D

  18. #2468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    God, en ik heb juist geen Visa meer voor een paar maand :s Anyway, zitten er NL subs op? ;D
    Ja .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  19. #2469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    God, en ik heb juist geen Visa meer voor een paar maand :s Anyway, zitten er NL subs op? ;D
    Is toch al niet meer verkrijgbaar .

  20. #2470

    Standaard

    Weet iemand of dit de steelbook bevat, of de gewone normale editie?:



    De prijs tussen deze box en alleen de steelbook is 2 euro. Als dit de steelbook bevat, koop ik dit gewoon. Maar iemand vermeld dat het niet om de steelbook gaat. Twijfel nu, aangezien het erg veel op de steelbook lijkt (misschien dat hij er 1 2e hands gekocht heeft).

  21. #2471

    Standaard

    Het lijkt me (Afgaande op de afbeelding) dat het ofwel een steelbook is, of een metalcase.

  22. #2472

    Standaard

    Op de Franse eBay gekeken en daarin staat nergens dat het om een steelbook gaat, helaas..

  23. #2473

    Standaard

    De volgende 2 steelbooken besteld:



    Komt volgende week uit:


    En deze boxset met een mooie steelbook.
    Er is nog maar 1 zo'n box op voorraad (amazon.fr). Kost 30 euro.

    Op eBay gaat de steelbook alleen al weg voor 25 - 50 euro, dus wel een mooie kans, toch?



  24. #2474
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Op de Franse eBay gekeken en daarin staat nergens dat het om een steelbook gaat, helaas..
    Geen steelbook inderdaad. Gewoon een plastiek keepcase.

  25. #2475

    Standaard

    En gewonnen via eBay voor 15 euro


Pagina 99 van 104 EersteEerste ... 49899596979899100101102103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •