Pagina 97 van 104 EersteEerste ... 478793949596979899100101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vandaag Drive binnengekregen, gekocht via ebay, en vandeweek De Heineken Ontvoering gekocht. Heb er nu totaal 10 en dit fenomeen begint naast het verzamelen van BD zelf ook al een beetje een hobby te worden.... where does it end...
    It doesn't end...

    Heb nu 240 BD Steelbooks. Het is een verzameling opzich


  2. #2402

  3. #2403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Dat is toch wel duidelijk hé

    ----------





    Net binnen gekregen (debossed)

    hoe ziet de binnekant eruit zien ze allebij hetzelfde uit?

  4. #2404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ironpack... Jammer...


  5. #2405

    Standaard

    In de kast zie je het verschil niet en de binnenkant ziet er ook erg mooi uit. En de groene M is embossed.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 21-04-2012 om 15:36

  6. #2406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    In de kast zie je het verschil niet en de binnenkant ziet er ook erg mooi uit. En de groene M is embossed.
    Dat verschil zie ik helaas wel duidelijk


  7. #2407
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nederland krijgt een The Avengers steelbook.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/avengers...164/index.html

  8. #2408

    Standaard

    Nice.

    Ben heel benieuwd naar de film en hoop op beter artwork voor de Steel.

  9. #2409

    Standaard

    weet iemand of er van The avengers ook een 3D steelbook uitkomt? zoals ik op de link naar bol.com zie wordt dit alleen de normale 2D versie.
    ik vond avengers schitterend in de bios in 3D en zou deze graag als 3d steelbook hebben.
    Als we toch bezig zijn, komt er in nederland een 3D steelbook uit van captain america? ik heb de normale 3D+2D versie maar vind steelbook uitgaves veel mooier

  10. #2410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    weet iemand of er van The avengers ook een 3D steelbook uitkomt? zoals ik op de link naar bol.com zie wordt dit alleen de normale 2D versie.
    ik vond avengers schitterend in de bios in 3D en zou deze graag als 3d steelbook hebben.
    Als we toch bezig zijn, komt er in nederland een 3D steelbook uit van captain america? ik heb de normale 3D+2D versie maar vind steelbook uitgaves veel mooier
    Die van Captain America is al een tijdje uit hoor...


  11. #2411

    Standaard

    Die van Captain America is al een tijdje uit hoor...
    Maar is dit dan de 3D steelbook en heeft deze ook Nl subs?

  12. #2412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Die van Captain America is al een tijdje uit hoor...
    Maar is dit dan de 3D steelbook en heeft deze ook Nl subs?
    Jup en jup! Weet niet of je er nu nog gaat vinden. Kijk eens bij de MM!


  13. #2413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    weet iemand of er van The avengers ook een 3D steelbook uitkomt? zoals ik op de link naar bol.com zie wordt dit alleen de normale 2D versie.
    ik vond avengers schitterend in de bios in 3D en zou deze graag als 3d steelbook hebben.
    Als we toch bezig zijn, komt er in nederland een 3D steelbook uit van captain america? ik heb de normale 3D+2D versie maar vind steelbook uitgaves veel mooier
    Amazon.de heeft een Steelbook met 3D versie Kans dat ie ook NL ondertiteld, maar het is nog te vroeg om daar zeker van te zijn.


  14. #2414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Jup en jup! Weet niet of je er nu nog gaat vinden. Kijk eens bij de MM!
    Hij ligt idd volop bij de Mediamarkt, sterker nog alleen de 3D combo pack is er te koop. Moest zelfs naar FRS voor de gewone 2 disc versie!

    Net even The Expandables en Tropa de elite op de kop getikt voor 5 euro per stuk

  15. #2415

    Standaard

    Kopen jullie (met name de échte steelbook verzamelaars) soms ook steelbooks omdat het om een mooie editie gaat, en niet vanwege de film zelf?

  16. #2416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kopen jullie (met name de échte steelbook verzamelaars) soms ook steelbooks omdat het om een mooie editie gaat, en niet vanwege de film zelf?
    Nee. Ik in ieder geval niet .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  17. #2417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kopen jullie (met name de échte steelbook verzamelaars) soms ook steelbooks omdat het om een mooie editie gaat, en niet vanwege de film zelf?
    Ik niet. Ik koop alleen een steelbook als ik de film ook echt wilt hebben. Voor mij is dat voornamelijk bij science fiction en fantasy films.

  18. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Kopen jullie (met name de échte steelbook verzamelaars) soms ook steelbooks omdat het om een mooie editie gaat, en niet vanwege de film zelf?
    Ik koop alleen een steelbook als het alles bevat van een release in een normale blu-ray hoes. Als de steelbook minder bonus features dan heb ik mijn keuze snel gemaakt.
    Uiterlijk is niet altijd alles

  19. #2419

    Standaard

    Maniac e:
    je geeft aan dat hij (captain america) volop bij de mediamarkt ligt?
    bedoel je dan de "gewone "3d combo pack? Die heb ik inderdaad reeds , maar ik zou liever de steelbook versie hebben, maar dan met de 3D +2D versie.(+allebei met NL subs)
    de duitse steelbook versie van captain america heeft voor de 2D versie wel NL subs maar niet voor de 3D versie

    Ik ben ook op zoek naar de Thor steelbook versie van mediamarkt met 3D+2D versie, ik heb hiervoor al mediamarkt gemailed of ze deze nog voorradig hebben.

    weet iemand of we hier in nederland wel een steelbook uitgave hebben gehad (via mediamarkt) met een 3D+2D versie?
    Zoja heeft iemand dan misschien een EAN code van deze uitgave

  20. #2420

    Standaard

    Maar stel er komt een heel erg mooie blu-ray steelbook uit. Gewoon de mooiste die je gezien hebt, met veel extra's en er zijn er slechts 500 beschikbaar + de steelbooks zijn genummerd. Maar het gaat om een baggerfilm, een die zelfs op IMDB gemiddeld een 5 scoort en die jij zelf niet eens hebt uit kunnen kijken. Zou je de steelbook dan wel kopen? Puur om het uiterlijk, extra's en het feit dat er zo weinig beschikbaar zijn?

  21. #2421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik ben ook op zoek naar de Thor steelbook versie van mediamarkt met 3D+2D versie, ik heb hiervoor al mediamarkt gemailed of ze deze nog voorradig hebben.

    weet iemand of we hier in nederland wel een steelbook uitgave hebben gehad (via mediamarkt) met een 3D+2D versie?
    Zoja heeft iemand dan misschien een EAN code van deze uitgave
    Thor 3D+2D+DVD Steelbook, MediaMarkt NL exclusive: 8-714865-332566

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Maar stel er komt een heel erg mooie blu-ray steelbook uit. Gewoon de mooiste die je gezien hebt, met veel extra's en er zijn er slechts 500 beschikbaar + de steelbooks zijn genummerd. Maar het gaat om een baggerfilm, een die zelfs op IMDB gemiddeld een 5 scoort en die jij zelf niet eens hebt uit kunnen kijken. Zou je de steelbook dan wel kopen? Puur om het uiterlijk, extra's en het feit dat er zo weinig beschikbaar zijn?
    Ik niet. Ik koop niet een Steelbook van een film waarvan ik weet dat ik hem niks aan vind. Maar ik koop wel vaak een film waarvan ik de film nog niet heb gezien. En een IMDb score zegt mij ook niet veel. Ik hou wel van een goeie slechte film. Bijvoorbeeld de film The Spirit is heel (maar dan ook HEEL) slecht ontvangen door het publiek. Ik vond het een best vermakelijke film.

    Ik heb wel films dubbel in Steelbook. Maar dan is de Steelbook anders dan de andere Steelbook. Zo heb ik van Kick-Ass 5 verschillende Steelbooks, en de 6e in bestelling. Maar Kick-Ass vind ik dan ook echt een supergave film

    Metalpaks en Ironpacks komen er bij mij sowieso niet in. Zelfs niet als ze erg gelimiteerd zouden zijn.

    Zit nu op 247 Blu-ray Steelbooks


  22. #2422

    Standaard

    Ik koop voor mijn gevoel ook alleen maar films die ik echt de moeite waard vind om vaker te zien.
    Mijn gehele bluy ray verzameling zit nog onder de 20. Ik heb ook pas sinds een half jaar blu ray maar daarvoor was m'n dvd verzameling ook niet zo groot.
    Ik vind zelf de steelbooks veel mooier qua verpakking dan de normale (amary) blauwe doosjes.
    Ik geef de voorkeur aan een steelbook boven een gewone blu ray.
    Ik vind het wel jammer dat in ons land(NL) zo weinig steelbooks worden released.

    Ralfers: bedankt voor je snelle info omtrent de Thor steelbook , weet je misschien ook of Captain america + tron legacy allebei ook in nederland als steelbook met 3D versies zijn uitgegeven?

    Hoewel de meningen hierover verdeeld zijn, als er een 3D versie van is en een normale steelbook dan koop ik de 3D versie. Ik ben nog lang niet uitgekeken op 3D films.

  23. #2423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ralfers: bedankt voor je snelle info omtrent de Thor steelbook , weet je misschien ook of Captain america + tron legacy allebei ook in nederland als steelbook met 3D versies zijn uitgegeven?

    Hoewel de meningen hierover verdeeld zijn, als er een 3D versie van is en een normale steelbook dan koop ik de 3D versie. Ik ben nog lang niet uitgekeken op 3D films.
    Captain America is ook als 3D Steelbook uitgebracht in Nederland. Net zoals Thor (ook zelfde maatschappij). Heb zelf de Duitse versie omdat ik ondertitels toch niet zo erg mis.

    Tron: Legacy is in Nederland alleen als 2D BD in Steelbook uitgebracht. In Duitsland is er wel een Tron: Legacy 3D+2D BD Steelbook uitgebracht waarvan beide versies Nederlands ondertiteld zijn. Heb deze Steelbook zelf ook. Is erg mooi. Maar volgens mij is hij niet meer nieuw in de reguliere winkels te krijgen. Gaat om deze trouwens. Als je er wat voor over hebt, zou ik deze proberen te bemachtigen als ik jou was Maar dan gaat het je denk ik wel wat kosten. Anders zou ik gewoon voor de amaray gaan.


  24. #2424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Net even The Expandables en Tropa de elite op de kop getikt voor 5 euro per stuk
    Is dat uit MM's "3 voor 15 euro" actie? Daar zitten een paar leuke titels in. Geen titels waar ik de volle mep voor zou willen betalen, maar die voor 5 euro de moeite wel waard zijn.

    Ik heb trouwens zelf 1408, Splice en 30 days of Night aangeschaft in die actie. En daarbij heb ik ook de oorspronkelijke E1-steelbook van Curse of the golden flower (die met de hoofdpersonen op de voorkant) aangeschaft: het viel me ineens op dat dat eigenlijk best wel een mooie steelbook is.

  25. #2425

    Standaard

    Heb net toevallig ook bij Mediamarkt 3 van die metalpacks gehaald voor 5 euro per stuk: The Librarian 1, 2 en 3. Waren samen goedkoper dan de trilogy box

Pagina 97 van 104 EersteEerste ... 478793949596979899100101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •