Pagina 90 van 104 EersteEerste ... 4080868788899091929394100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2226

    Standaard

    Hoe lang duurt het voordat je iets van HMV op de mat krijgt na het bestellen? Ik verhuis binnen een maand, maar die steel wil ik wel graag hebben. De film zelf was ook geweldig!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #2227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het voordat je iets van HMV op de mat krijgt na het bestellen? Ik verhuis binnen een maand, maar die steel wil ik wel graag hebben. De film zelf was ook geweldig!
    Als je nu besteld, wordt hij ook vandaag of morgen verstuurd (die van mij is inmiddels al een paar dagen onderweg). Ik heb het meestal na een week binnen van HMV.


  3. #2228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het voordat je iets van HMV op de mat krijgt na het bestellen? Ik verhuis binnen een maand, maar die steel wil ik wel graag hebben. De film zelf was ook geweldig!
    En mocht je toch nog twijfels hebben, laat het dan verzenden naar het adres van je ouders bv, of van een broer of zus.

    Dan heb je geen twijfels meer.

  4. #2229
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard









    Met een beetje geluk, heb ik deze morgen al in huis.

  5. #2230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Lijkt erop dat de zgn. "unrated" versie van de Devil's Double steelbook de gewone is.

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...5&postcount=10
    Ik zie deze steelbook nergens staan...... niet bij bol, MM en ook niet op FRS.nl Zag het alleen een keer bij de FRS shop, is deze misschien een FRS exclusive??

  6. #2231
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht








    Met een beetje geluk, heb ik deze morgen al in huis.
    Geen inside art... Jammer!

    Blijft wel een übervette steelbook!

  7. #2232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Als je nu besteld, wordt hij ook vandaag of morgen verstuurd (die van mij is inmiddels al een paar dagen onderweg). Ik heb het meestal na een week binnen van HMV.
    Dat is vlot... dan ga ik 'm nog even bestellen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #2233

    Standaard

    Pieter V, ik was even bang dat jij hem al had
    En hij idd erg vet, ondanks het ontbreken van inside art!

  9. #2234
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Pieter V, ik was even bang dat jij hem al had
    En hij idd erg vet, ondanks het ontbreken van inside art!
    Ja, was dit maar zo.

    Dit is de Franse steelbook. Nog niet uit trouwens Het lijkt een stickerbook, maar dat is het zeker niet. Heeft geen achterkant cover wel inside. Schijnt wel geforceerde subs te hebben.




  10. #2235

    Standaard

    Ik vind het echt vervelend dat je bij steelboosk zoals Captain America en True Grit, zo'n 'losse cover' hebt op de achterkant die vastgeplakt hier. Hier staat dan film informatie e.d. op.

    Hierdoor is het openmaken van de steelbook onhandig. Net scheurde ik het bovenste randje van de cover bijna af, omdat deze te goed vastgeplakt was. Nu zie je een aantal kleine deukjes/vouwen in die blauwe rand (waarop DVD + Blu-Ray staat).

  11. #2236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik vind het echt vervelend dat je bij steelboosk zoals Captain America en True Grit, zo'n 'losse cover' hebt op de achterkant die vastgeplakt hier. Hier staat dan film informatie e.d. op.

    Hierdoor is het openmaken van de steelbook onhandig. Net scheurde ik het bovenste randje van de cover bijna af, omdat deze te goed vastgeplakt was. Nu zie je een aantal kleine deukjes/vouwen in die blauwe rand (waarop DVD + Blu-Ray staat).
    Ik vind `t juist fijn dat dat los erbij komt. Haal ze er altijd vanaf, ga echt niet iedere keer dat kartonnetje los en vast maken...
    Mijn exemplaar van Drive is eergisteren verstuurd door HMV
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik vind het echt vervelend dat je bij steelboosk zoals Captain America en True Grit, zo'n 'losse cover' hebt op de achterkant die vastgeplakt hier. Hier staat dan film informatie e.d. op.

    Hierdoor is het openmaken van de steelbook onhandig. Net scheurde ik het bovenste randje van de cover bijna af, omdat deze te goed vastgeplakt was. Nu zie je een aantal kleine deukjes/vouwen in die blauwe rand (waarop DVD + Blu-Ray staat).
    Ben juist blij met losse covers waar alle info opstaat, des te meer ruimte voor een mooie afbeelding aan de achterkant en voorkant waar alle achterlijke informatie ''die ik toch niet wil zien'' lekker op de losse cover staat.

  13. #2238
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Ben juist blij met losse covers waar alle info opstaat, des te meer ruimte voor een mooie afbeelding aan de achterkant en voorkant waar alle achterlijke informatie ''die ik toch niet wil zien'' lekker op de losse cover staat.
    Een steelbook hoort tegenwoordig aan vier eisen te voldoen:

    -Geen stickerbook
    -G2 formaat ( nieuwe Blu-ray formaat)
    -Achterkant plaatje
    -Binnenkant plaatje


  14. #2239

    Standaard

    Mijn Drive-steelbook is ook de 25e al verzonden. Had wel een mailtje in mijn mailbox verwacht. Het is dat ik op de site keek. Mooi, des te eerder heb ik hem in huis

  15. #2240

    Standaard

    Net ook de mail gekregen van Amazon UK dat de steelbook van Tinker Tailor Soldier Spy is verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #2241

    Standaard

    Heb nu de steelbook van Tinker Tailor Soldier Spy binnen. Ik weet niet wanneer ik ga kijken. Heb nl. een behoorlijke kijkachterstand.

  17. #2242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Heb nu de steelbook van Tinker Tailor Soldier Spy binnen. Ik weet niet wanneer ik ga kijken. Heb nl. een behoorlijke kijkachterstand.
    Ga er maar goed voor zitten. De film is voor velen vrij langzaam, ik had hier moeite mee, echter de dialogen en acteerprestaties maken het goed.

    Ook het camera werk van Hoyte van Hoytema (spel ik dat zo goed?) is spot-on. Hij zorgt voor de juiste sfeer, geeft je minuscule tips als je goed kijkt.

  18. #2243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Ga er maar goed voor zitten. De film is voor velen vrij langzaam, ik had hier moeite mee, echter de dialogen en acteerprestaties maken het goed.

    Ook het camera werk van Hoyte van Hoytema (spel ik dat zo goed?) is spot-on. Hij zorgt voor de juiste sfeer, geeft je minuscule tips als je goed kijkt.
    De film is voor velen niet langzaam, hij is gewoon langzaam

    Ik verwachte veel van de film maar het kon me uiteindelijk niet bekoren en had moeite om mijn gedachte niet ergens anders op te focussen.

  19. #2244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Mijn Drive-steelbook is ook de 25e al verzonden. Had wel een mailtje in mijn mailbox verwacht. Het is dat ik op de site keek. Mooi, des te eerder heb ik hem in huis
    Heb jij hem al binnen. Die van mij is dezelfde dag verzonden, maar heb hem nog niet ontvangen.

  20. #2245
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik verwacht mij Drive steelbook morgen. Post is al geweest hier.

  21. #2246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Heb jij hem al binnen. Die van mij is dezelfde dag verzonden, maar heb hem nog niet ontvangen.
    heb hem ook binnen, prachtige steelbook!

    Dit is de inside artwork die ik erin ga zetten. Heb zelf de paarse-filter eroverheen gedaan voor de ''vibe''.


  22. #2247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    heb hem ook binnen, prachtige steelbook!
    Ik zit zo eens naar die plaatjes van die HMV-steelbook van "Drive" te kijken, maar ik zie werkelijk niet wat er wat er nu zo bijzonder aan is. De gebruikte afbeeldingen vind ik ronduit saai en fantasieloos, terwijl velen hier er zo laaiend enthousiast over zijn. Die Franse uitgave spreekt mij persoonlijk veel meer aan.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 31-01-2012 om 12:28

  23. #2248

  24. #2249

    Standaard

    Waar kun je de Drive Steelbook bestellen dan?

  25. #2250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waar kun je de Drive Steelbook bestellen dan?
    Welke bedoel je? Als je het hebt over de HMV exclusive dan zou ik gaan voor HMV

    Niet meer leverbaar btw...

Pagina 90 van 104 EersteEerste ... 4080868788899091929394100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •