Pagina 89 van 104 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Ondertussen is de Drive steelbook (HMV exclusive) van de site gehaald. Gelukkige heb ik hem enkele dagen geleden gepre-ordered!
    Ik ben over 2 weken ook de gelukkig bezitter van die steelbook

  2. #2202

    Standaard

    Me too! Hopelijk wel een deukvrije (niet echt goede ervaringen met HMV )

  3. #2203

    Standaard

    Watchmen Steelbook meegenomen uit Duitsland.

  4. #2204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Watchmen Steelbook meegenomen uit Duitsland.
    De transfer van die film is echt een drama blijkbaar..

    Edit: Transfer is goed alleen het is de bioscoopversie en niet de DC of UC! Vergis mij met de fightclub steelbook/ beeldtranfer!
    Laatst aangepast door theregiment : 21-01-2012 om 12:30

  5. #2205

    Standaard

    Is dat zo? Dat zou jammer zijn. Was gisteren even op zoek naar bijzondere edities die we hier in NL niet hebben en toen stuitte ik op deze. Ken de film ook nog niet dus we zullen zien. Is hij wel origineel dan of is het een cut versie? Want dat kon ik er niet uithalen. Hij is gewoon origineel van Paramount.

  6. #2206

    Standaard

    http://www.blu-ray.com/movies/Watchmen-Blu-ray/6269/
    dit is de ultimate cut van Watchmen, die jammer genoeg naar mijn weten niet in NL is uitgegeven

  7. #2207

    Standaard

    Ik heb de normale steelbook. Was ook niet zo heel duur dus vond ik wel een gokje waard. Hoe is de film zelf dan? Beetje te doen?

  8. #2208

    Standaard

    Ikzelf vond het een hele vermakelijke film, veel actie, geweld, geen verkeerde film. Maarja dat is mijn mening. het verschil btw tussen de gewone versie en de ultimate cut zijn misschien een paar scenes die anders zijn en in de UC hebben ze tales from the black freighter er tussen geplakt

  9. #2209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De transfer van die film is echt een drama blijkbaar..


    Is van Paramount dezelfde als in NL en UK, die net iets beter schijnt te zijn dan de US versie van Warner...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht


    Is van Paramount dezelfde als in NL en UK, die net iets beter schijnt te zijn dan de US versie van Warner...
    Je Hebt gelijk ik vergis mij met de Fightclub steelbook. Maar er was wel iets met deze film in DE. Geloof dat het alleen de bioscoop versie is dan en niet de DC of UC

  11. #2211
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Je Hebt gelijk ik vergis mij met de Fightclub steelbook. Maar er was wel iets met deze film in DE. Geloof dat het alleen de bioscoop versie is dan en niet de DC of UC
    Mist alleen de DC. Maar dit geldt voor heel de Wereld op Amerika, Canada na dan. Ook de UC is Canada & Amerika only.

    Fight Club heb je gelijk:

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...ray-neuauflage

    Ja, maar wat krijg je ook. Als 3e partijen ook Blu-ray's mogen uitgeven. Dat soort binnenlandse partijnen leveren net als DutchFilm Works, E1 troep af. Zo ook KinoWelt.
    Dit had gewoon een FOX titel moeten blijven. Heb de import uit UK al liggen die is echt goed mét NL subs.
    Laatst aangepast door Pieter V : 21-01-2012 om 12:43

  12. #2212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Mist alleen de DC. Maar dit geldt voor heel de Wereld op Amerika, Canada na dan.
    DC is er ook in de UK en die schijnt net(marginaal) iets beter te zijn dan de US versie.
    Laatst aangepast door peptalk : 21-01-2012 om 14:49 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2213
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    DC is er ook in de UK en die schijn net(marginaal) iets beter te zijn dan de US versie.
    Oh ja klopt. Was even in de war, omdat er geen NL subs op stonden.

    DC is beter.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=1860304

  14. #2214

    Standaard

    Scheelt alweer

    Vandaag weer in Duitsland geweest maar nu in een andere winkel: Real. Ook daar een aantal steelbooks gezien die ik niet ken uit NL:

    War Of The Worlds
    Book Of Eli
    Waterworld
    The Last Airbender
    Psycho
    Jack Ryan Trilogy


    En Suckerpunch. Was daar niet wat mee? Een bijzondere editie die al uitverkocht is of zo dacht ik ergens gelezen te hebben. Ik had hem even vast. Toch besloten om hem niet mee te nemen. Toen ik hem terug zette ging er een ander mee vandoor

  15. #2215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    En Suckerpunch. Was daar niet wat mee? Een bijzondere editie die al uitverkocht is of zo dacht ik ergens gelezen te hebben. Ik had hem even vast. Toch besloten om hem niet mee te nemen. Toen ik hem terug zette ging er een ander mee vandoor
    Als het FSK logo op een kartonnetje zat die om de Steelbook heen zat, dan had je hem moeten kopen Dat was namelijk de beste editie :P Als het FSK logo op de Steelbook geprint was, dan had je hem indd kunnen laten liggen :P


  16. #2216
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Als het FSK logo op een kartonnetje zat die om de Steelbook heen zat, dan had je hem moeten kopen Dat was namelijk de beste editie :P Als het FSK logo op de Steelbook geprint was, dan had je hem indd kunnen laten liggen :P
    Dat was 'm toch niet. Amazon.de exclusive.

  17. #2217

  18. #2218

    Standaard

    Ik zag trouwens law abiding citizen nu ook in steelbook bij de FRS
    Ook in de aanbieding 2 blu-rays voor €20

  19. #2219

    Standaard

    Dat is een metal case toch? Zijn er een aantal opnieuw uitgebracht in een metal case. Ook From Paris With Love heeft zo'n nieuwe verpakking gekregen. Deze zag ik trouwens in Duitsland ook maar dan wel als steelbook.

  20. #2220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dat was 'm toch niet. Amazon.de exclusive.
    Ik kom soms wel exclusives tegen in van die winkels waar er maar 1 van zijn. Dus dat kan heus wel En een verwijderbare sticker lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Die was er als het goed is niet. Er was een met kartonnetje en een met printed FSK.


  21. #2221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zag trouwens law abiding citizen nu ook in steelbook bij de FRS
    Ook in de aanbieding 2 blu-rays voor €20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat is een metal case toch? Zijn er een aantal opnieuw uitgebracht in een metal case. Ook From Paris With Love heeft zo'n nieuwe verpakking gekregen. Deze zag ik trouwens in Duitsland ook maar dan wel als steelbook.
    Dat zijn inderdaad metalcases. RCV heeft er zo'n heleboel uitgegeven.


  22. #2222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Lijkt of de NL release een iets langere speelduur heeft dan de UK steel.
    Ben benieuwd wat hier uitkomt als de recensies binnenkomen van de NL uitgave. De reguliere versie en de UK blu is 108 min. nl. Het hoesje van A-Film zegt 110. More blood and guts?
    Lijkt erop dat de zgn. "unrated" versie van de Devil's Double steelbook de gewone is.

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...5&postcount=10
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  23. #2223
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden:

    De Drive steelbook is terug in de aanbieding bij HMV (was eerder uitverkocht)!

    Hier!

  24. #2224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Voor de geïnteresseerden:

    De Drive steelbook is terug in de aanbieding bij HMV (was eerder uitverkocht)!

    Hier!
    Misschien al een keer beantwoord maar zitten hier nl-subs op?

  25. #2225

    Standaard

    Nee, kan niet want is een Independent distributeur.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


Pagina 89 van 104 EersteEerste ... 397985868788899091929399 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •