Pagina 83 van 104 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Yep. Net als veel (of alle) Paramount blu's, zijn deze schijfjes voor de UK en Benelux. Wederom staat ook het nederlandse filmkeuring-rondje op het, overigens, vrij kale, blanco schijfje, net als bij Thor.
    Wat is beter aan UK versie gezien de Franse steelbook (ook met nl subs overigens) 3d versie bevat rn beide bijna dezelfde uiterlijk hebben? Wil deze steelbook namelijk ook kopen, 3D is geen must, twijfel dus om bij hmv of bij amazon.fr te bestellen.
    Laatst aangepast door eendje : 07-12-2011 om 18:49

  2. #2052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Wat is beter aan UK versie gezien de Franse steelbook (ook met nl subs overigens) 3d versie bevat rn beide bijna dezelfde uiterlijk hebben? Wil deze steelbook namelijk ook kopen, 3D is geen must, twijfel dus om bij hmv of bij amazon.fr te bestellen.
    Dat is denk ik geheel persoonlijk. Ikzelf kan nl. helemaal geen frans, en ben niet echt dol op franse items daardoor, dus zal alleen bij hoge uitzondering, zoals een franse film, die toevallig wel engelse ondertitels bevat, zoals MR73, of Ne Le Dis A Personne (Tell No One), een franse blu-ray kopen.
    Prijs maakt mij nooit heel veel uit, dat ik 1 of 2 euro goedkoper uit ben.
    En verder, qua 3D, weet ik dat Captain America oorspronkelijk niet 3D is gefilms, en is geconverteerd, op een niet geheel geslaagde wijze. Dat vond ik in de bios al, op sommige momenten. Het schijnt dat de 3D blu-ray ook niet al te best is, net als bij Thor, dus ik heb dan een hoog laat-maar-zitten gehalte. (blu-ray.com: "another mediocre 3D presentation of converted 2D material.")
    Vandaar mijn keus viel op de UK versie.

    Bron voor de 3D recensie:http://www.blu-ray.com/movies/Captai.../26077/#Review
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #2053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Dat is denk ik geheel persoonlijk. Ikzelf kan nl. helemaal geen frans, en ben niet echt dol op franse items daardoor, dus zal alleen bij hoge uitzondering, zoals een franse film, die toevallig wel engelse ondertitels bevat, zoals MR73, of Ne Le Dis A Personne (Tell No One), een franse blu-ray kopen.
    Prijs maakt mij nooit heel veel uit, dat ik 1 of 2 euro goedkoper uit ben.
    En verder, qua 3D, weet ik dat Captain America oorspronkelijk niet 3D is gefilms, en is geconverteerd, op een niet geheel geslaagde wijze. Dat vond ik in de bios al, op sommige momenten. Het schijnt dat de 3D blu-ray ook niet al te best is, net als bij Thor, dus ik heb dan een hoog laat-maar-zitten gehalte. (blu-ray.com: "another mediocre 3D presentation of converted 2D material.")
    Vandaar mijn keus viel op de UK versie.

    Bron voor de 3D recensie:http://www.blu-ray.com/movies/Captai.../26077/#Review
    Bedankt voor verwijzen naar een goeie recensie.
    Gezien dat 3D niks voorstelt ga ik UK versie nemen, kan zelf ook geen woord frans.
    Ga um nu bestellen!

    Paul en Sucker Punch zijn nu onderweg! (duurde wel ff want had problemen met betaling met mn cc)

    Iemand enige idee of deze steelbook NL ondertiteld is?
    Green Latern bij HMV

    Edit:
    Al gevonden: Bluray-disc.de. Heeft dus geen NL ondertitels, wel Chinees... Is toch al uitverkocht zag ik net...
    Laatst aangepast door eendje : 07-12-2011 om 20:39

  4. #2054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Bedankt voor verwijzen naar een goeie recensie.
    Gezien dat 3D niks voorstelt ga ik UK versie nemen, kan zelf ook geen woord frans.
    Ga um nu bestellen!

    Paul en Sucker Punch zijn nu onderweg! (duurde wel ff want had problemen met betaling met mn cc)

    Iemand enige idee of deze steelbook NL ondertiteld is?
    Green Latern bij HMV

    Edit:
    Al gevonden: Bluray-disc.de. Heeft dus geen NL ondertitels, wel Chinees... Is toch al uitverkocht zag ik net...
    Right on. Meteen bestellen, want die steels zijn gauw op.
    Gelukkig is Captain America nog wel in stock bij HMV.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #2055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat DENKEN we. Maar we weten het pas zeker wanneer hij uit is
    Optimistisch
    Over een paar dagen hoop ik het te weten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Edit:
    Is toch al uitverkocht zag ik net...
    Zeker uitverkocht voor costumizing de Duitse sb
    ___________________________________________



  6. #2056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Net de steel binnen van Captain America van HMV. Wederom een verwijderbaar filmkeuring-stickertje. Ze beginnen het te leren. Ook de filmkeuring op de rug van t doosje staat er niet meer op trouwens. Goed zo, Paramount.
    Fraaie steelbook, met embossed belettering.
    Goed zo
    mijn exemplaar is eergisteren verzonden. Is die Triple play banner ook verwijderbaar/een stuk karton? zou jammer zijn als dat er dan wel vast op staat...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2057
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Goed zo
    mijn exemplaar is eergisteren verzonden. Is die Triple play banner ook verwijderbaar/een stuk karton? zou jammer zijn als dat er dan wel vast op staat...
    Stuk karton.

  8. #2058

    Standaard

    Super!!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2059

    Standaard

    Er zijn nu 5 steelbooks onderweg .

    Er komt volgende jaar op 22 maart erg interessant steelbook uit van de film Immortals. Helaas nog geen artwork bekend: Blu-ray.com Forum. Is opgenomen in 2D en later geconverteerd naar 3D, ben benieuwd naar de kwaliteit.

  10. #2060

    Standaard



    Ook Captain America binnen
    Laatst aangepast door DanielC : 08-12-2011 om 10:34

  11. #2061

    Red face

    Hoi,

    Ik ben een groentje op dit forum, dus de vraag die ik nu ga stellen is waarschijnlijk al eens van een antwoord voorzien.
    Bestaat er ergens een site (liefst uit de uk) waar je kan zien welke subs aanwezig zijn.
    Zowel Play, Amazon als HMV zijn zeer karig met deze info en alvorens een limited steel box te kopen zou ik toch wel graag willen weten of de Nederlandse taal aanwezig is.
    Alvast bedankt voor een reply en mocht het antwoord al eens gegeven zijn.
    Sorry

  12. #2062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik ben een groentje op dit forum, dus de vraag die ik nu ga stellen is waarschijnlijk al eens van een antwoord voorzien.
    Bestaat er ergens een site (liefst uit de uk) waar je kan zien welke subs aanwezig zijn.
    Zowel Play, Amazon als HMV zijn zeer karig met deze info en alvorens een limited steel box te kopen zou ik toch wel graag willen weten of de Nederlandse taal aanwezig is.
    Alvast bedankt voor een reply en mocht het antwoord al eens gegeven zijn.
    Sorry
    Dit is een Duitse site, maar als je je film zoekt en dan kijkt bij 'imports' staan daar vaak de UK versies tussen! Have fun! Klik.

  13. #2063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Dit is een Duitse site, maar als je je film zoekt en dan kijkt bij 'imports' staan daar vaak de UK versies tussen! Have fun! Klik.
    of op www.blurayspecs.co.uk heb je meteen de UK versie!

  14. #2064

    Standaard

    Is deze steelbook met verwijderbare banner en stickers? Kan nergers vinden.of het zo is... Aan unboxing yt filmpje.te.zien lijkt het niet verwijderbaar, zou vreselijk zonde zijn.

    Edit
    Volgens divers forums zijn de banner en ratings niet verwijderbaar. Epic fail!!!
    De Nederlandse versie is beter, was alleen te laat met aanschaf
    Laatst aangepast door eendje : 08-12-2011 om 19:37

  15. #2065

    Standaard

    s deze steelbook met verwijderbare banner en stickers? Kan nergers vinden.of het zo is... Aan unboxing yt filmpje.te.zien lijkt het niet verwijderbaar, zou vreselijk zonde zijn.
    banner en leeftijdslogo's zijn op de box geprint dus niet verwijderbaar.

  16. #2066
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Is dat normaal bij Captain America Steelbook van HMV dat de voorkant wat bol staat en als je er op duwt dat het na loslaten terugveert ?

  17. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Is dat normaal bij Captain America Steelbook van HMV dat de voorkant wat bol staat en als je er op duwt dat het na loslaten terugveert ?
    Dan is de steelbook wat out of shape! Bekijk hem maar eens goed misschien zit er wel ergens een deuk!

  18. #2068

    Standaard

    Ik vind m wel mooi die van captain america, wat dat betreft jammer dat ik gekozen heb voor de 3d versie zonder nl subs.
    Maar om nu net als bij thor ,xmen en pirates of the caribean 4 weer m dubbel te kopen gaat me wat ver.

  19. #2069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik vind m wel mooi die van captain america, wat dat betreft jammer dat ik gekozen heb voor de 3d versie zonder nl subs.
    Maar om nu net als bij thor ,xmen en pirates of the caribean 4 weer m dubbel te kopen gaat me wat ver.
    Je had ook de Steelbook van Amazon.de kunnen bestellen Daar zit de 2D BD, 3D BD en DVD in. En de Steelbook is ongetwijfeld gelijk (net als in Azie etc.) En wie weet, misschien heeft de Duitse 3D versie wel NL subs. (Tenzij de UK 3D versie Duitse sporen heeft uiteraard, dan is dat dezelfde schijf als in Duitsland)


  20. #2070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Je had ook de Steelbook van Amazon.de kunnen bestellen Daar zit de 2D BD, 3D BD en DVD in. En de Steelbook is ongetwijfeld gelijk (net als in Azie etc.) En wie weet, misschien heeft de Duitse 3D versie wel NL subs. (Tenzij de UK 3D versie Duitse sporen heeft uiteraard, dan is dat dezelfde schijf als in Duitsland)
    Net even gekeken en het staat er helaas niet duidelijk bij. Hij heeft NL subs maar niet te vinden of dit zowel voor de 2D als de 3D geldt!

  21. #2071

    Standaard

    Gisteren nog de steel van Transformers: Dark of the Moon gekocht bij de MM Heerlen in.

    Dachten eerst dat deze al lang OOP was. Medewerkster zei ook dat ze deze maar tijdelijk in het aanbod hadden en deze uitverkocht waren (stonden ook niet meer in hun systeem).

    Tot onze grote verbazing stond er echter nog een steelbook tussen de gewone Transformers BD's.

    Dus deze vlug meegenomen voor de schappelijke prijs van 19,99 . Mooie steel, met binnen-artwork.

    Ook nog vorige week de steelbooks van Star Trek en G.I. Joe bij de landelijke supermarktketen Kaufland in Duitsland gekocht voor 9,99 per stuk (zonder binnen artwork ).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  22. #2072

    Standaard

    Mijn nieuwe aanwinsten

    (sry voor bagger foto)

    Sucker Punch heeft geen inside artwork
    Thor, Captain America en Red Cliff zijn nog onderweg

    Edit: Voor ter info, alle 3 zijn Duitse versies met NL ondertitels (via Amazon.de)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Gisteren nog de steel van Transformers: Dark of the Moon gekocht bij de MM Heerlen in.

    Dachten eerst dat deze al lang OOP was. Medewerkster zei ook dat ze deze maar tijdelijk in het aanbod hadden en deze uitverkocht waren (stonden ook niet meer in hun systeem).

    Tot onze grote verbazing stond er echter nog een steelbook tussen de gewone Transformers BD's.

    Dus deze vlug meegenomen voor de schappelijke prijs van 19,99 . Mooie steel, met binnen-artwork.
    Is idd een mooie steelbook, jammer dat ik al een normale editie had gekocht...
    Laatst aangepast door eendje : 09-12-2011 om 23:43

  23. #2073

    Standaard

    Vandaag de HMV versie van Captain America binnen gekregen. Mooie steelbook, en heel erg fijn dat die rating logo`s stickers zijn.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vandaag de HMV versie van Captain America binnen gekregen. Mooie steelbook, en heel erg fijn dat die rating logo`s stickers zijn.
    Top! De mijne is ook onderweg .

    Ik ben benieuwd hoe jullie aan die houders komen, van Blokker toch?
    Heb al 3 filialen afgezocht, lijkt niet meer te koop??

  25. #2075
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Media Markt heeft de exclusive Cowboy and Aliens steelbook te koop: 19,-. Lekkere prijzen. Eerst Transformers 3, 19,- en nu deze.

    Heb zo het gevoel, dat de Media Markt ook wel Captain America in steelbook gaat krijgen.

Pagina 83 van 104 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •