Pagina 79 van 104 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1951

    Standaard

    Wie interesse heeft in een aantal mooie Future shop disney steelbooks check mijn verkoop account: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74688&page=4

  2. #1952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Hij is eindelijk aangekondigd:

    Rise Of The Planet Of The Apes: Triple Play (Play.com Exclusive Steelbook)


    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/2...rlrefer=search

    "This item can only be delivered to a UK address."

    Edit: laat maar moest nog even op het europese vlaggetje klikken kan dus wel gewoon

  3. #1953

    Standaard

    MediaMarkt Duitsland Real Heroes Exclusives

    En ze liggen al in de winkel!!! Zien er echt gaaf uit!!!

    *Click*

    Ik wil sowieso Serenity uit deze wave hebben. En Chronicles of Riddick... en Hot Fuzz... en Shaun of the Dead... Aaargh! Ze zijn allemaal mooi

    Oh, en de rating logo's zijn stickers


  4. #1954
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    MediaMarkt Duitsland Real Heroes Exclusives

    En ze liggen al in de winkel!!! Zien er echt gaaf uit!!!

    *Click*

    Ik wil sowieso Serenity uit deze wave hebben. En Chronicles of Riddick... en Hot Fuzz... en Shaun of the Dead... Aaargh! Ze zijn allemaal mooi

    Oh, en de rating logo's zijn stickers
    Is da de nieuwe trend om die spines omgekeerd te drukken ?

    En da groot lelijk ding waar opstaat "Nur auf Blu-ray", ik hoop dat dat ook een sticker is.

  5. #1955
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Is da de nieuwe trend om die spines omgekeerd te drukken ?

    En da groot lelijk ding waar opstaat "Nur auf Blu-ray", ik hoop dat dat ook een sticker is.
    In Duitsland & Frankrijk is die spine, jammer genoeg, een vreemde gewoonte.

  6. #1956
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    In Duitsland & Frankrijk is die spine, jammer genoeg, een vreemde gewoonte.
    Zoals Obelix zou zeggen, "rare jonges die Duitsers en Fransen"

  7. #1957
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Zoals Obelix zou zeggen, "rare jonges die Duitsers en Fransen"
    1000 bliksembommen en granaten.

  8. #1958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Is da de nieuwe trend om die spines omgekeerd te drukken ?

    En da groot lelijk ding waar opstaat "Nur auf Blu-ray", ik hoop dat dat ook een sticker is.
    Nur auf is ook een sticker, helaas is de binnenkant voorzien van "Verzamel ze allemaal'' tekst.

  9. #1959

    Standaard

    Doet me een beetje denken aan de tijd dat ik stripboeken verzamelde, is wel leuk om als complete serie te hebben maar The Incredible Hulk ontbreekt.
    Serieus.., ik laat deze liggen, te veel "heruitgaven" en allemaal dezelfde binnenkant, de enige die ik een beetje interessant vind is Serenity

    "wanneer gaan we eten?"
    ___________________________________________



  10. #1960

    Standaard

    Ze zien er wel erg cheap uit zeg... Allemaal zilver, geen 'volledige' cover art zeg maar, en ze lijken allemaal op elkaar. Het lijken wel stickerbooks...
    Is er ook inside art trouwens?
    Ik heb het al vaker gezegd, en ik zeg het weer: steelbooks verzamelen is al lang niet leuk meer. De exclusiviteit is er af
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #1961

    Standaard

    Wow... Nederlanders hebben geen smaak Eerst Fast Five Steelbook die afgekraakt wordt omdat er geen tekst op staat (wat juist het mooie is aan de Steelbook), een rode balk op de Sint Steelbook die volgens sommige blauw zou moeten zijn (please, no) en nu deze prachtige Steelbooks uit Duitsland...

    Naja, ieder z'n smaak natuurlijk, maar het valt me wel op


  12. #1962
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Yay, Forrest Gump en Collateral steelies zijn verstuurd van Amazon.de

  13. #1963

    Standaard

    Deze komt over enkele dagen bij mij binnen

    http://youtu.be/3wWH9L_zBRQ

  14. #1964

    Standaard

    De prijzen rijzen de pan uit, dit zijn wel de duurste (nieuwe) NL Steelbooks die ik ooit gekocht heb
    ___________________________________________



  15. #1965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    De prijzen rijzen de pan uit, dit zijn wel de duurste (nieuwe) NL Steelbooks die ik ooit gekocht heb
    Nog geen eens zo lang geleden kostte de goedkoopste Blu-ray in Nederland minimaal € 29,95 en daar kreeg je dan een enkele Blu-ray in de standaard Blu-ray verpakking voor. Als je ziet dat je voor minder dan dat bedrag nu een steelbook met 2 verschillende Blu-rays (zelfs een 3D-versie) en een DVD krijgt, dan vind ik € 27,99 een normale, misschien zelfs zeer scherpe prijs. Je had natuurlijk ook een half jaar of een jaar kunnen wachten, dan ligt de prijs onder de € 20,-. Overigens: waarom heb je twee dezelfde gekocht?

    EDIT: Zag de gewone Blu-ray + DVD in Amaray-case voor € 24,99 bij de Blokker liggen. M.a.w. € 27,99 is een 'koopje' voor jouw steelbook-versie.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-10-2011 om 12:06

  16. #1966
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Overigens: waarom heb je twee dezelfde gekocht?
    1tje om te bekijken en 1tje om in de seal te laten ? :veryfunny:

  17. #1967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    De prijzen rijzen de pan uit, dit zijn wel de duurste (nieuwe) NL Steelbooks die ik ooit gekocht heb
    Waar is deze te koop? MM? Ik wist niet dat we in Nederland een steelbook kregen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  18. #1968

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog geen eens zo lang geleden kostte de goedkoopste Blu-ray in Nederland minimaal € 29,95 en daar kreeg je dan een enkele Blu-ray in de standaard Blu-ray verpakking voor. Als je ziet dat je voor minder dan dat bedrag nu een steelbook met 2 verschillende Blu-rays (zelfs een 3D-versie) en een DVD krijgt, dan vind ik € 27,99 een normale, misschien zelfs zeer scherpe prijs. Je had natuurlijk ook een half jaar of een jaar kunnen wachten, dan ligt de prijs onder de € 20,-. Overigens: waarom heb je twee dezelfde gekocht?

    EDIT: Zag de gewone Blu-ray + DVD in Amaray-case voor € 24,99 bij de Blokker liggen. M.a.w. € 27,99 is een 'koopje' voor jouw steelbook-versie.
    Voor een 3D Blu-ray is dit op zich nog wel een redelijke prijs. De UK Steelbook kost nu ook 25 pond, dus net zo duur, maar zonder 3D.

    @ Morlock, je hebt nog geluk dat jouw MM zo goedkoop is. De dichtsbijzijnde MM voor mij is Arnhem, en daar betaal je over het algemeen meer voor nieuwe releases ivm andere MM =(

    Maar voor de rest zijn Blu-rays over het algemeen in het buitenland een stuk goedkoper dan hier, vooral bij de release.

    @ Anubis: Nice! Vind het een zeer mooie case, maar op dit moment niet het geld ervoor, komen teveel mooie releases uit! Heb wel de Pirates binnengehaald

  19. #1969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    De prijzen rijzen de pan uit, dit zijn wel de duurste (nieuwe) NL Steelbooks die ik ooit gekocht heb
    Deze editie is in tig landen uitgekomen, voor een (veel) lagere prijs... Maar misschien heb je geen creditcard?

  20. #1970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Deze editie is in tig landen uitgekomen, voor een (veel) lagere prijs... Maar misschien heb je geen creditcard?
    In het buitenand is het een Blu-ray + DVD editie. In Nederland is het een Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD editie


  21. #1971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    In het buitenand is het een Blu-ray + DVD editie. In Nederland is het een Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD editie
    Ah ok

  22. #1972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nog geen eens zo lang geleden kostte de goedkoopste Blu-ray in Nederland minimaal € 29,95 en daar kreeg je dan een enkele Blu-ray in de standaard Blu-ray verpakking voor. Als je ziet dat je voor minder dan dat bedrag nu een steelbook met 2 verschillende Blu-rays (zelfs een 3D-versie) en een DVD krijgt, dan vind ik € 27,99 een normale, misschien zelfs zeer scherpe prijs. Je had natuurlijk ook een half jaar of een jaar kunnen wachten, dan ligt de prijs onder de € 20,-. Overigens: waarom heb je twee dezelfde gekocht?

    EDIT: Zag de gewone Blu-ray + DVD in Amaray-case voor € 24,99 bij de Blokker liggen. M.a.w. € 27,99 is een 'koopje' voor jouw steelbook-versie.
    Hm, ik kom idd een beetje negatief over, de nadruk had op "duurste NL bd Steelbook uitgave die ik ooit heb gekocht " moeten liggen.
    Die Thor dvd+bd amaray heb ik trouwens bij MM utrecht voor 17,99 zien liggen dacht ik

    (Het tweede exemplaar is voor een US verzamelaar)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    1tje om te bekijken en 1tje om in de seal te laten ? :veryfunny:
    Zou ik wel willen, maar dan wordt het wel een errug dure hobby!
    Maar er zijn idd veel verzamelaars zijn die dat wel doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    ... Maar misschien heb je geen creditcard?
    Jawel, maar ik wil ook mijn NL dvd/bd Steelbook collectie compleet houden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    In het buitenand is het een Blu-ray + DVD editie. In Nederland is het een Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD editie
    Fnac.fr heeft ook de 3D + Blu-ray + DVD combi Steelbook en ook nog een paar Aziatische landen

    @ Hellrazor; Lijkt me erg vervelend zover weg en ook nog duurder, MM filialen zouden eigenlijk verplicht dezelfde (lagere)prijzen moeten hanteren.
    Die HMV Thor dvd+bd sb uitgave koste trouwens in eerste instantie maar GBP 17,99 btw
    Laatst aangepast door Morlock : 14-10-2011 om 09:19
    ___________________________________________



  23. #1973

    Standaard

    Mijn nieuwe aanwinst...







    Van buiten ziet ie er geweldig uit, van binnen wat kaal, daar had wel wat inside art in gemogen.
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  24. #1974

    Standaard

    Vandaag ontvangen: Forrest Gump, Transformers 2, Top Gun, Stardust en World Invasion; Battle LA van Amazon.de, allemaal zeer goed verpakt!

    Verder ook nog Pirates 4 BB Exclusive Viva Metalbox binnengekregen, zeer mooi!

  25. #1975

    Standaard

    Pulp Fiction UK steelbook:

    http://www.youtube.com/watch?v=tyffA...&feature=feedu

    Het enige wat me stoort: een kale Samuel L. Jackson... WTF?

Pagina 79 van 104 EersteEerste ... 296975767778798081828389 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •