Pagina 61 van 104 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1501

    Standaard

    En voor wie het nog niet weet, een bevestiging dat wave 3 iig ook geen blauwe banners heeft, deze zullen dus bijna zeker ook full art hebben net als de vorige waves.

    Foto; Fan_of_Gaming @ blu-ray.com
    ___________________________________________



  2. #1502
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt voor de True Grit foto's. Gelukkig dezeflde als de HMV versie.

  3. #1503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    En voor wie het nog niet weet, een bevestiging dat wave 3 iig ook geen blauwe banners heeft, deze zullen dus bijna zeker ook full art hebben net als de vorige waves
    Blade Runner en Batman zijn zoooo mooooi
    Blij dat ze banner-loos zijn. Anders had ik mijn Spaanse DVD-Steelbook van Batman voor nix verkocht.

  4. #1504

    Standaard

    Gisteren eindelijk bevestigd gekregen dat the green hornet uit duitsland onderweg is

    Vind dit echt een geweldig mooie steelbook.

  5. #1505

    Standaard

    Tof dat we de True Grit steelbook hier ook krijgen, ziet er goed uit! ga ik zeker halen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1506
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Tof dat we de True Grit steelbook hier ook krijgen, ziet er goed uit! ga ik zeker halen
    Alleen de NL prijzen slaan nergens op. Meeste webwinkels die gewoon 33 á 36 euro blijven vast houden.
    Laagste prijs klasse is 24 - 28 euro...

  7. #1507

    Standaard Paul

    Weet iemand toevallig of de Duitse steelbook van Paul uit alleen een blu-ray bestaat, of dat het ook een Triple Play betreft met film op dvd en digital copy? En of buiten de bioscoopversie van de film, ook de Unrated Version op de schijf staat, zoals op de Engelse Steelbook die ik heb?

  8. #1508

    Standaard

    Dit zijn de specs volgens bluray-disc.de. Zo te zien geen DVD , maar wel een digitale copie.


    Kinofassung (dt. & US Version identisch), Uncut, die hier vorliegende Filmfassung entspricht der ungekürzten US R-Rated Fassung, enthält digitale Kopie, HD Sound (englisch), Steelbook

  9. #1509

    Standaard

    Op amazon.de zie ik die Uncut er niet bijstaan. Maar als er wel een digitale kopie bijzit, zal dit op een dvd zijn, net als op die UK release (film én digitale kopie op dezelfde dvd).

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Op amazon.de zie ik die Uncut er niet bijstaan. Maar als er wel een digitale kopie bijzit, zal dit op een dvd zijn, net als op die UK release (film én digitale kopie op dezelfde dvd).
    Zover ik weet heeft de DE versie niet de extended cut die je wel kunt vinden op de EN paul versie. We praten over 4min maar toch. Dit zeggen in ieder geval de DE mensen op een ander forum!

  11. #1511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Alleen de NL prijzen slaan nergens op. Meeste webwinkels die gewoon 33 á 36 euro blijven vast houden.
    Laagste prijs klasse is 24 - 28 euro...
    Bij Amazon.de is deze 19,99 .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #1512

    Standaard

    De steelbook-uitgave van Sucker Punch bij amazon.de heeft volgens bluray-disc.de nederlandse ondertitels .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  13. #1513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Bij Amazon.de is deze 19,99 .
    En bij amazon.de is hij al een week uitverkocht
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    En bij amazon.de is hij al een week uitverkocht
    Al langer! Maar hij is zo nu en dan toch verkrijgbaar, iedere dag even checken is het beste wat je kan doen, wie weet heb je geluk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De steelbook-uitgave van Sucker Punch bij amazon.de heeft volgens bluray-disc.de nederlandse ondertitels .
    Ik hoop dat het dezelfde cover als die van Canada wordt!
    ___________________________________________



  15. #1515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De steelbook-uitgave van Sucker Punch bij amazon.de heeft volgens bluray-disc.de nederlandse ondertitels .
    En een verwijderbaar rating logo?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1516

    Standaard

    Green hornet steelbook is binnen (helaas met enkele krasjes), maar die kan ik bijwerken.

    Vind deze echt een van de mooiere die ik heb samen met die van darkman trilogy en mortal kombat 1 en 2

  17. #1517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Green hornet steelbook is binnen (helaas met enkele krasjes), maar die kan ik bijwerken.
    Die krasjes, zitten die bij jou ook op de achterkant, rechts onderhoek? En op de voorkant, aan de rechter kant waar het papier heeft gezeten?

    Bij mij zitten er ook krassen op, maar het zit op de plekken die je door het papier eerst niet kon zien. Pas wanneer je het papier verwijderd, zie je dat er onder krassen zitten... Erg jammer... Ik ga in elk geval Amazon er over mailen..


  18. #1518

    Standaard

    Ja idd op die plekken, maar gelukkig op het zwarte gedeelte zodat je met een stift bijna niets ziet.

    Maar hij is wel mooi

    En een theme voor op je ps3 zag ik

  19. #1519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zover ik weet heeft de DE versie niet de extended cut die je wel kunt vinden op de EN paul versie. We praten over 4min maar toch. Dit zeggen in ieder geval de DE mensen op een ander forum!
    Volgens mij is het een minuut of 5-6 dat die langer is. Heb zelf de UK versie.
    De Duitse versie heb ik in de pre-order staan. Ben benieuwd hoe ze sommige grappen zullen vertalen naar het Nederlands btw.

  20. #1520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    De steelbook-uitgave van Sucker Punch bij amazon.de heeft volgens bluray-disc.de nederlandse ondertitels .
    Nice! Bijna iedere warner, sony, paramount of universal titel heeft de laatste tijd NL subs en steelbook behandeling dus het kan allemaal niet op :P

    Nu nog art-work voor sucker punch

    PS Scarface is in DE nu ook de uncut versie met 18 rating!

  21. #1521

    Standaard

    Vanaf vandaag verkrijgbaar, en gelijk besteld bij Amazon UK:

    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Vanaf vandaag verkrijgbaar, en gelijk besteld bij Amazon UK:
    Hmm, valt mee dat hij niet gelijk oos is!
    Had 'm in pre-order, vandaag bericht gehad dat ie verstuurd is.
    -------

    Big pass, ik verwacht betere dan deze (Amazon.fr)



    Deze komt er wel in denk ik (Amazon.de)
    Laatst aangepast door Morlock : 27-06-2011 om 21:40
    ___________________________________________



  23. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Hmm, valt mee dat hij niet gelijk oos is!
    Had 'm in pre-order, vandaag bericht gehad dat ie verstuurd is.
    -------

    Big pass, ik verwacht betere dan deze (Amazon.fr)


    Heb zelf Akira ook al een tijdje in de pre-order staan, samen met The Adjustment Bureau, dus wordt pas over een kleine week verzonden, maar ach, heb de tijd =)

    Duitsland komt geloof ik ook met een Steelbook voor Jurassic Park, maar vind de statue ook wel gaaf

  24. #1524

    Standaard

    Amazon.de (credits AnimeOnBlu)
    Laatst aangepast door Morlock : 28-06-2011 om 11:08
    ___________________________________________



  25. #1525

    Standaard

    Hanna Steelbook

    Plaatjes zijn nogal groot, daarom:

    http://www.amazon.co.uk/Hanna-Limite.../dp/B0056AJK64

    Ik vind de achterkant zeer strak!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 61 van 104 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •