Pagina 53 van 104 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vind die eerste mooier. Ook al is het idee wel een beetje gejat van de District 9 steelbook.
    Denk dat ik deze bestel, samen met de steelie van True Grit
    Ik ben ook voor de eerste gegaan

  2. #1302

    Standaard

    Huh? Ik dacht dat de eerste een MM of Saturn exclusive zou worden. Hmm, ga dan misschien mij pre-order voor de 2e Steelbook maar annuleren... Vind de 2e ook gaver


  3. #1303

    Standaard

    Ik zag zojuist op de MM site dat er een steelbook van Season of the Witch komt. Zou ook heel goed om een MetalPak kunnen gaan hoor. De productinformatie is niet echt up 2 date ;(.

    Klik (is te vinden boven mad men en chronicles of Narnia)

    Productdetails

    Die Fast Five Steelbook móet ik hebben! Was afgelopen dinsdag bij de 'superpremiere' waar the Rock, Paul Walker en de regisseur ook waren, en de film beviel me zeker. Zeker de beste uit de serie! Als ik dan ook nog de steelbook quadrilogy voor een mooi prijsje op kan pikken, zou t helemaal mooi wezen
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door RothaNL : 02-05-2011 om 11:59

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Ik zag zojuist op de MM site dat er een steelbook van Season of the Witch komt. Zou ook heel goed om een MetalPak kunnen gaan hoor. De productinformatie is niet echt up 2 date ;(.

    Klik (is te vinden boven mad men en chronicles of Narnia)

    Productdetails
    Lijkt er inderdaad op! Dus dan komen binnekort Season of the Witch, True Grit en Tron Legacy uit als Nederlandse Steelbook!

  5. #1305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Lijkt er inderdaad op! Dus dan komen binnekort Season of the Witch, True Grit en Tron Legacy uit als Nederlandse Steelbook!
    en Skyline!

    Jammer dat er nog zo weinig info is, maar MM vergist zich niet snel. Ben ook benieuwd of het een MM exclusive wordt dan. Afwachten maar
    ___________________________________________



  6. #1306

    Standaard

    jezus! MM vraagt voor de true grit steelbook online 36,99 :S die is gek!

    Heb hem bij amazon.de voor 20e als pre-order staan en die heeft ook gewoon NL subs.

    Ben wel benieuwd naar de Season of the witch steelbook/metalpak...

    Film was wel aardig!

  7. #1307

    Standaard

    Ja, en geen Duitse tekst op de hoes!
    Bijna alle DE uitgaven hebben NL subs, en dat is erg gunstig (al prefereer ik EN subs).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #1308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RothaNL Bekijk bericht
    Ik zag zojuist op de MM site dat er een steelbook van Season of the Witch komt. Zou ook heel goed om een MetalPak kunnen gaan hoor. De productinformatie is niet echt up 2 date ;(.
    Ik denk dat het wel een Steelbook word, aangezien de laatste speciale verpakking release van A-Film ook een Steelbook was. Vaak blijven distributeurs wel bij 1 merk/type. Maar het is altijd ff afwachten uiteraard


  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik denk dat het wel een Steelbook word, aangezien de laatste speciale verpakking release van A-Film ook een Steelbook was. Vaak blijven distributeurs wel bij 1 merk/type. Maar het is altijd ff afwachten uiteraard
    Hij ziet er op het plaatje alleen zo gerekt uit in de zin van G1 size inplaats van G2 size!

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Hij ziet er op het plaatje alleen zo gerekt uit in de zin van G1 size inplaats van G2 size!
    Dat is heel vaak zo met promotie afbeeldingen.


  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat is heel vaak zo met promotie afbeeldingen.
    gelukkig vraagt de MM geen belachelijke prijzen voor zijn steelbooks :S season of the witch 29e :S ik neem aan als pre-order is je gelijk moet betalen bij de MM (nog nooit wat besteld namelijk...)

    Als dat niet het geval is kan hij nog wel in prijs dalen. En pas betalen bij verzenden.

  12. #1312

    Standaard




    Apocalypse now komt ook in NL in een steelbook uit. Lijkt erg veel op UK dvd steelbook uitgave. Zie ook
    Laatst aangepast door Wieba : 05-05-2011 om 16:27

  13. #1313

    Standaard

    Nice! Die komt er wel in


  14. #1314

    Standaard

    Universum Film gaat in Duitsland Steelbooks uitbrengen van de volgende films. Ze zijn te pre-orderen voor EUR 13,99 bij Amazon.de. Misschien heb je de vorige artwork gezien (enorm lelijk), en vanwege de negatieve reacties hebben ze het artwork veranderd en gaat het dit worden:

























  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht



    Apocalypse now komt ook in NL in een steelbook uit. Lijkt erg veel op UK dvd steelbook uitgave. Zie ook
    Beter bevat deze versie ook de redux versie of is het altijd de redux.. geen verstand van namelijk :S
    Dan krijgt de Bol.com ook een steelbook! Hij herkent de zelfde UAC code dus!

    Never mind hij bevat alle 2 de versies
    Laatst aangepast door theregiment : 05-05-2011 om 21:00

  16. #1316
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen
    Laatst aangepast door Pieter V : 06-05-2011 om 13:48

  17. #1317

    Standaard

    Aantal dagen geleden Green Hornet bij HMV besteld. Wat is ie kneitermoooi zeg .
    Nog niet binnen hoor, maar als je foto's bekijkt, ooooef wat een plaatje .

    http://www.avforums.com/forums/14540889-post28.html
    http://www.avforums.com/forums/14540909-post29.html

    Link naar HMV site
    Laatst aangepast door RothaNL : 06-05-2011 om 14:37

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Waar zie jij staan dat het hier om Steelbooks gaat?
    Wehkamp meldt daar niets over en Bol.com vermeldt zelfs het tegenovergestelde! ("Verpakking: Amaray") Ook zie ik nergens door MediaMarkt bevestigd staan dat het hier om de Steelbook gaat.
    Kun je een linkje geven naar de officiële bevestigingen? Ik koop hem uiteraard liever in NL dan via HMV of een andere buitenlandse site!

  19. #1319

    Standaard

    Fake of niet...maar iemand biedt op Marktplaats de Holy Grail der Steelbooks aan...Iron Man Futureshop, gesealed...Vraagprijs €150.

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Waar zie jij staan dat het hier om Steelbooks gaat?
    Wehkamp meldt daar niets over en Bol.com vermeldt zelfs het tegenovergestelde! ("Verpakking: Amaray") Kun je een linkje geven naar de officiële bevestigingen? Ik koop hem uiteraard liever in NL dan via HMV of een andere buitenlandse site!
    Je hebt gelijk wbt MediaMarkt, ik had de website niet goed bekeken. Steelbook staat daar idd vermeld. Zie het echter niet voor Bol.com.

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Je hebt gelijk wbt MediaMarkt, ik had de website niet goed bekeken. Steelbook staat daar idd vermeld. Zie het echter niet voor Bol.com.
    nou voor die prijs! Lekker de DE versie kopen die heeft ook NL subs en de sticker kan er af

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    ach das beter dan zo heel duur
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #1323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Fake of niet...maar iemand biedt op Marktplaats de Holy Grail der Steelbooks aan...Iron Man Futureshop, gesealed...Vraagprijs €150.
    Tempty...., maar ik heb net er toch niet voor over.. o well, wie weet komt er ooit een re-release

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Apocalypse now komt ook in NL in een steelbook uit. Lijkt erg veel op UK dvd steelbook uitgave. Zie ook
    De Spaanse is mooier, maarja NL hé

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Universum Film gaat in Duitsland Steelbooks uitbrengen van de volgende films. Ze zijn te pre-orderen voor EUR 13,99 bij Amazon.de. Misschien heb je de vorige artwork gezien (enorm lelijk), en vanwege de negatieve reacties hebben ze het artwork veranderd en gaat het dit worden:
    Véééél beter ja. Maar ik denk dat ik alleen voor Black Hawk Down ga.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    nou voor die prijs! Lekker de DE versie kopen die heeft ook NL subs en de sticker kan er af
    Denk niet dat de NL sb in de winkels duurder wordt dan € 25,-

    ----
    deze week binnen gekregen;



    Via Yesasia


    Extra blij met deze! Bij Amazon.de terug in stock, de sleeve is trouwens embossed, héél mooi !!
    Laatst aangepast door Morlock : 07-05-2011 om 16:03
    ___________________________________________



  24. #1324

    Standaard

    Cover-art + release datum bekend.
    Releasedatum: 30 juni 2011



    Genre: Aktie
    Subgenre: Avontuur
    Type: Blu-RayEAN: 8716777936245
    Uitgever: A Film Distribution BV
    Ondertiteling: Nederlands
    Talen: Engels
    Verpakking: Steelbook
    -----------------------
    Edit; overzichtje NL releases

    Skyline, Release datum: 19 mei 2011
    Tron Legacy, Release datum: 8 Juni 2011
    True Grit, Release datum: 22 Juni 2011
    Season of the Witch, Release datum: 30 juni 2011
    Apocalypse Now, Release datum: 30 Juni 2011
    Drive Angry, Release datum: 5 Juli 2011
    The Fighter,Release datum: 21 Juli 2011
    Limitless,Release datum: 18 Aug. 2011
    Laatst aangepast door Morlock : 11-05-2011 om 19:28
    ___________________________________________



  25. #1325

    Standaard

    Ooooooomg, er komt geen eind aan geloof ik
    Drive Angry NL Steelbook (Release datum: 5 Juli 2011)

    Laatst aangepast door Morlock : 07-05-2011 om 12:28
    ___________________________________________



Pagina 53 van 104 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •