Pagina 46 van 104 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Heeft iemand deze Steelbook?
    Heeft hij Nederlandse ondertitels en inside art?
    Wel NL subs, geen inside art en de sticker kan eraf (althans bij die van mij)

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hoi Seus, heeft Dances with wolves, of moet ik misschien zeggen "Der mit dem wolf Tanzt" NL ondertiteling?

    Ik moet je wel heel eerlijk vertellen dat omdat er op de cover "Der mit dem wolf Tanzt" en dat op de cover dat leeftijd logo staat,ik hem in ieder geval niet zo heel mooi vindt.
    Deze heeft geen nl-subs, en het fsk-logo is een sticker.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #1128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Wel NL subs, geen inside art en de sticker kan eraf (althans bij die van mij)
    Bedankt!

  4. #1129

    Standaard

    Mijn verzameling steelbooks tot nu toe.


  5. #1130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Persoonlijk is 300 een van mijn favoriete films. Heel speciaal qua special effects die gebruikt worden tijdens de gevechten...Als je Spartacus kent (de nieuwe TV-serie), die gebruiken dezelfde stijl qua filmen. Echt een aanrader!
    300 is echt een topfilm! Thanks

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    300 is echt een topfilm! Thanks
    Nõ problemõ!

    Zaterdag en vandaag mogen ontvangen:




    Verder nog besteld: Inception (DU) en Disturbia (DU). Nog in de pre-order staan Batman Begins (CA) en The Matrix (CA), Harry Potter and the deadly Hallows part I (UK).

  7. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Nõ problemõ!

    Zaterdag en vandaag mogen ontvangen:




    Verder nog besteld: Inception (DU) en Disturbia (DU). Nog in de pre-order staan Batman Begins (CA) en The Matrix (CA), Harry Potter and the deadly Hallows part I (UK).
    2 Despicable me's, als je ééntje over hebt ben ik kandidaat heur :P

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    2 Despicable me's, als je ééntje over hebt ben ik kandidaat heur :P
    Als He77razor je niet kan helpen met Despicable Me (Ich - Einfach unverbesserlich) kan ik er wel aan komen denk ik . Stuur maar een pm als jij (of iemand anders) er een wil.

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    2 Despicable me's, als je ééntje over hebt ben ik kandidaat heur :P
    Nice catch ik zit nog op mijn despicable me te wachten! Hopelijk komt hij deze week binnen! Ben je hem zelf in DE gaan halen of via blu-ray forum besteld?

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    2 Despicable me's, als je ééntje over hebt ben ik kandidaat heur :P
    Hij is te koop, ligt er aan wat je er voor biedt =)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Nice catch ik zit nog op mijn despicable me te wachten! Hopelijk komt hij deze week binnen! Ben je hem zelf in DE gaan halen of via blu-ray forum besteld?
    Ik ken iemand die in Duitsland woont, die zelf ook Steelbookverzamelaar is, dus ik kan aan bijna elke Steelbook komen die daar uitkomt =) Vooral met instore exclusives (Iron Man 2, Despicable Me) is het wel erg fijn om een mannetje on the inside te hebben!

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Hij is te koop, ligt er aan wat je er voor biedt =)



    Ik ken iemand die in Duitsland woont, die zelf ook Steelbookverzamelaar is, dus ik kan aan bijna elke Steelbook komen die daar uitkomt =) Vooral met instore exclusives (Iron Man 2, Despicable Me) is het wel erg fijn om een mannetje on the inside te hebben!
    Ik heb ook bij iemand uit DE besteld maar die kerel reageert maar halve bak en zegt hem opgestuurd te hebben maar het zal mij benieuwen heb wel betaald. En hij had trading score van 28 op blu-ray.com dus het zal wel goed komen.

    Maar 20 mailtjes over een weer om tot een overeenkomst te komen vind ik nog al veel

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb ook bij iemand uit DE besteld maar die kerel reageert maar halve bak en zegt hem opgestuurd te hebben maar het zal mij benieuwen heb wel betaald. En hij had trading score van 28 op blu-ray.com dus het zal wel goed komen.

    Maar 20 mailtjes over een weer om tot een overeenkomst te komen vind ik nog al veel
    Ja, vind het altijd tricky om via een Forum te handelen, vooral met iemand uit het buitenland. Aangezien het meestal ook collector's zijn, weten ze hoe je een Steelbook moet verpakken, maar je hebt bijna geen garanties, alleen op basis van de trading score en goed vertrouwen. Bij eBay kan je eventueel nog Paypal inschakelen, mocht je niks ontvangen, maar is soms de verpakking belabberd. Bestel verder ook bij Amazon, en die hebben tenminste een goede CS! Bij wie had je hem besteld, als ik vragen mag?

    Kwam via eBay bij deze gast uit, en nu kopen we dingen voor elkaar...als hij Nederlandse uitgaves nodig heeft, spoor ik ze op voor hem en vice versa.

  13. #1138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ik ken iemand die in Duitsland woont, die zelf ook Steelbookverzamelaar is, dus ik kan aan bijna elke Steelbook komen die daar uitkomt =) Vooral met instore exclusives (Iron Man 2, Despicable Me) is het wel erg fijn om een mannetje on the inside te hebben!
    Dat zou nice zijn, heb ik nog nooit gedaan! Maar hoeveel vraagt hij dan? Ik ben iemand die geen 30 euro geeft aan een Steelbook.. Dus vrees ik er voor..

  14. #1139

  15. #1140

    Standaard

    Morgen rond de 50% korting op de onderstaande steelbooks op amazon.ca. Dus sla je slag mocht je ze nog niet hebben!

    Monday: Select Blu-ray steel books: "The Dark Knight," "V for Vendetta," "10,000 B.C.,"300," "Ocean's 13," "I Am Legend," "Superman Returns," "The Departed
    ".

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Morgen rond de 50% korting op de onderstaande steelbooks op amazon.ca. Dus sla je slag mocht je ze nog niet hebben!

    Monday: Select Blu-ray steel books: "The Dark Knight," "V for Vendetta," "10,000 B.C.,"300," "Ocean's 13," "I Am Legend," "Superman Returns," "The Departed
    ".
    Dat zou heel mooi zijn! Bron?

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Dat zou heel mooi zijn! Bron?
    Het is correct, wordt ook vermeld op ander forums naar aanleiding van deze mail:

    Dear Amazon.ca Customer,
    Customers who have shopped for movies or TV shows might like to know that we're having one-day sales on of the following titles from February 21-25. Each item will be at least 50% off while supplies last.

    Monday: Select Blu-ray steel books: "The Dark Knight," "V for Vendetta," "10,000 B.C.,"300," "Ocean's 13," "I Am Legend," "Superman Returns," "The Departed"

    Tuesday: "Supernatural: Seasons 1-5" [DVD]

    Wednesday: "Agatha Christie: The Poirot & Marple Crime Anthology Collection" [DVD]

    Thursday: "P.D. James: The Essential Collection" [DVD]

    Friday: "The Ray Harryhausen Collection" [Blu-ray]

  18. #1143

    Standaard

    Tron + Tron Lecagy (Zweden):


  19. #1144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Tron + Tron Lecagy (Zweden):

    Welke subs?

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Welke subs?
    Nog niet bekend, komt op 13 april uit.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nog niet bekend, komt op 13 april uit.
    Zweedse releases bijna altijd alleen maar zweeds, noors en fins. Bijna nooit andere subs zelfs geen engels!

  22. #1147

    Standaard

    Geen gratis verzenden bij Amazon.ca?

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Geen gratis verzenden bij Amazon.ca?
    Nee, vind je dat raar?


  24. #1149

    Standaard

    Uit het dagaanbod (50% korting) van amazon.ca V for Vendetta (nice artwork) en The Dark Knight besteld. Incl. verzending voor plm. 27,-.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  25. #1150

    Standaard

    Heb zelf 300, Ocean's 13 en The Departed besteld. Had al V For Vendetta en I Am Legend. Kwam ook op €13 per stuk inclusief verzenden uit.

Pagina 46 van 104 EersteEerste ... 364243444546474849505696 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •