Pagina 45 van 104 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Voor zover ik weet verzend Futureshop niet naar europa daarom is het ook een zogenaamde ''FutureShop Exclusive'' en daarom zijn alle Futureshop steelbooks op Ebay altijd best prijzig omdat je alleen maar kunt bestellen als je daar woont of er één in de winkel koopt. Je enige hoop is dat er eentje tegen een redelijke prijs op Ebay tegenkomt of dat je kennissen in Canada hebt
    Damnnnn. Ik haat eBay, ik gebruik geen PayPal vandaar.

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Is dat al bekend dan? Anders dan de webwinkels zelf? Want de vorige HP films uit de UK hadden volgens mij toch ook allemaal NL subs?
    Ik heb de Years 1-6 box van HP bij Play vandaan en die hebben idd allemaal NL subs. Maar het varieert met veel andere blurays heel erg of ze ook NL subs hebben of niet. De ene uit de UK wel en dezelfde titel uit Duitsland weer niet of v.v.

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb de Years 1-6 box van HP bij Play vandaan en die hebben idd allemaal NL subs. Maar het varieert met veel andere blurays heel erg of ze ook NL subs hebben of niet. De ene uit de UK wel en dezelfde titel uit Duitsland weer niet of v.v.
    Ja klopt maar deze steelbook versie niet. amazon.co.uk geeft bij de triple edition de subs weer en die komen op iedere site terug ( wil nog niks zeggen) maar verschillende duitsen sites geven NL subs op de DE versie aan en de UK versie heeft sowieso geen DE audio/subs.

    UK:
    Language English
    Subtitles: Icelandic, Czech, English, Danish, Finnish, Norwegian, Spanish, Swedish, Slovak, Arabic
    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...7105908&sr=8-3

    DE:
    Audio
    Deutsch DD 5.1
    Englisch DTS-HD MA 5.1
    Französisch DD 5.1
    Italienisch DD 5.1
    Niederländisch DD 5.1
    Flaemisch DD 5.1
    Subs:
    Deutsch für Hörgeschädigte; Englisch für Hörgeschädigte; Italienisch für Hörgeschädigte; Französisch, Niederländisch, Kroatisch, Hebräisch, Slowenisch
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...1-blu-ray-disc

  4. #1104

    Standaard

    Alle HP Steelbooks van Duitsland hadden tot nu toe allemaal Nederlandse ondertiteling, dus verwacht deze ook zeker.

  5. #1105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja klopt maar deze steelbook versie niet. amazon.co.uk geeft bij de triple edition de subs weer en die komen op iedere site terug ( wil nog niks zeggen) maar verschillende duitsen sites geven NL subs op de DE versie aan en de UK versie heeft sowieso geen DE audio/subs.

    UK:
    Language English
    Subtitles: Icelandic, Czech, English, Danish, Finnish, Norwegian, Spanish, Swedish, Slovak, Arabic
    http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter...7105908&sr=8-3

    DE:
    Audio
    Deutsch DD 5.1
    Englisch DTS-HD MA 5.1
    Französisch DD 5.1
    Italienisch DD 5.1
    Niederländisch DD 5.1
    Flaemisch DD 5.1
    Subs:
    Deutsch für Hörgeschädigte; Englisch für Hörgeschädigte; Italienisch für Hörgeschädigte; Französisch, Niederländisch, Kroatisch, Hebräisch, Slowenisch
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...1-blu-ray-disc
    Hmmm, ok. De Bluray-disc.de is ook niet altijd even betrouwbaar, maar wel betrouwbaarder dan winkels. Amazon vertrouw ik sowieso voor geen meter als het om info gaat Ik wacht toch nog ff af


  6. #1106

    Standaard

    Zoals vermeld op een ander Forum, zijn er nu een aantal Steelbooks op Amazon.de afgeprijsd voor €9,97/10,97! Het gaat oom de volgende titels:

    300
    The Hangover:
    Troy:
    Gran Torino:
    Sherlock Holmes:
    District 9
    10,000 BC
    The Golden Compass
    The Dark Knight


    Let op! Behalve 10,000 BC en District 9 betreft het wel allemaal Steelbooks met het grote lelijke FSK-logo erop geprint! Volgens mij hebben ze wel allemaal Nederlandse ondertiteling.

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Zoals vermeld op een ander Forum, zijn er nu een aantal Steelbooks op Amazon.de afgeprijsd voor €9,97/10,97! Het gaat oom de volgende titels:

    300
    The Hangover:
    Troy:
    Gran Torino:
    Sherlock Holmes:
    District 9
    10,000 BC
    The Golden Compass
    The Dark Knight


    Let op! Behalve 10,000 BC en District 9 betreft het wel allemaal Steelbooks met het grote lelijke FSK-logo erop geprint! Volgens mij hebben ze wel allemaal Nederlandse ondertiteling.
    Thanks! Ik sta al een tijd met 300 in mijn favorieten maar denk dat het er nu eens van gaat komen! Ook geïnteresseerd in District 9.
    Maar 300 heb ik nog niet gezien, goede film?

  8. #1108

    Standaard

    Mooie, heb District 9 en The dark knight besteld

  9. #1109

    Standaard

    The Green Hornet is te pre-orderen bij Amazon.de voor € 19,99


  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Thanks! Ik sta al een tijd met 300 in mijn favorieten maar denk dat het er nu eens van gaat komen! Ook geïnteresseerd in District 9.
    Maar 300 heb ik nog niet gezien, goede film?
    Persoonlijk is 300 een van mijn favoriete films. Heel speciaal qua special effects die gebruikt worden tijdens de gevechten...Als je Spartacus kent (de nieuwe TV-serie), die gebruiken dezelfde stijl qua filmen. Echt een aanrader!

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Persoonlijk is 300 een van mijn favoriete films. Heel speciaal qua special effects die gebruikt worden tijdens de gevechten...Als je Spartacus kent (de nieuwe TV-serie), die gebruiken dezelfde stijl qua filmen. Echt een aanrader!
    Thanks! Hij sprak mij al aan

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Voor zover ik weet verzend Futureshop niet naar europa daarom is het ook een zogenaamde ''FutureShop Exclusive'' en daarom zijn alle Futureshop steelbooks op Ebay altijd best prijzig omdat je alleen maar kunt bestellen als je daar woont of er één in de winkel koopt. Je enige hoop is dat er eentje tegen een redelijke prijs op Ebay tegenkomt of dat je kennissen in Canada hebt
    Tip; lid worden van andere forums en ze via andere verzamelaars in de betreffende landen kopen/ruilen, oa HIER

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    The Green Hornet is te pre-orderen bij Amazon.de voor € 19,99
    Pre-orderd de HMV Exclusive + Machete

  13. #1113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Tip; lid worden van andere forums en ze via andere verzamelaars in de betreffende landen kopen/ruilen, oa HIER



    Pre-orderd de HMV Exclusive + Machete
    Denk dat de greenhornet steelbook de zelfde gaat worden als de UK omdat hij van sony is. Verwacht net zoiets als bij SALT! Maar een keuze uit 2 verschillende steelbooks zou ook mooi zijn! Dat de mooiste mag winnen heb ze alle 2 in pre-order staan!

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Denk dat de greenhornet steelbook de zelfde gaat worden als de UK omdat hij van sony is. Verwacht net zoiets als bij SALT! Maar een keuze uit 2 verschillende steelbooks zou ook mooi zijn! Dat de mooiste mag winnen heb ze alle 2 in pre-order staan!
    Vandaag District 9 en 300 binnengekregen van Amazon.de! Zeer mooie Steelbooks, jammer dat 300 geen inside art heeft!

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Vandaag District 9 en 300 binnengekregen van Amazon.de! Zeer mooie Steelbooks, jammer dat 300 geen inside art heeft!
    Hmm, ik zie net dat er op de site wel inside artwork is :S
    http://www.amazon.de/gp/customer-med...e=UTF8&index=2

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Hmm, ik zie net dat er op de site wel inside artwork is :S
    http://www.amazon.de/gp/customer-med...e=UTF8&index=2
    Dat is de eerste oplage Die had ook geen FSK logo voorop


  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat is de eerste oplage Die had ook geen FSK logo voorop
    Ow , dus het is normaal?

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ow , dus het is normaal?
    ja helaas wel

  19. #1119

    Standaard

    Ik vind stiekum wel dat het 'exclusieve' gehalte van steelbooks nu wel verdwenen is... Behalve als je ze uit b.v. Azie haalt, maar dan betaal je de hoofdprijs.
    In ieder geval merk ik bij mezelf dat de interesse voor steelbooks behoorlijk is afgenomen. En echt leuke giftsets zie ik ook bijna nergens meer
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vind stiekum wel dat het 'exclusieve' gehalte van steelbooks nu wel verdwenen is... Behalve als je ze uit b.v. Azie haalt, maar dan betaal je de hoofdprijs.
    In ieder geval merk ik bij mezelf dat de interesse voor steelbooks behoorlijk is afgenomen. En echt leuke giftsets zie ik ook bijna nergens meer
    Onzin! In azia betaal je ook gewoon een 30e voor een steelbook. Heb er pas nog een aantal uit CH gehaald! Was niet meer kwijt inclusief verzendkosten dan 35e per stuk!

    EN ja exclusief tjah verkoop is verkoop! Mij boeit het niet zo, is de steelbook lelijk of de film crap dan hoef ik hem niet en anders wel

  21. #1121

    Standaard

    Deze mooie steel zojuist ontvangen van Amazon.de voor 18,99 (incl. lange versie van 237 mnt.).

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  22. #1122

    Standaard

    Hoi Seus, heeft Dances with wolves, of moet ik misschien zeggen "Der mit dem wolf Tanzt" NL ondertiteling?

    Ik moet je wel heel eerlijk vertellen dat omdat er op de cover "Der mit dem wolf Tanzt" en dat op de cover dat leeftijd logo staat,ik hem in ieder geval niet zo heel mooi vindt.

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Onzin! In azia betaal je ook gewoon een 30e voor een steelbook. Heb er pas nog een aantal uit CH gehaald! Was niet meer kwijt inclusief verzendkosten dan 35e per stuk!

    EN ja exclusief tjah verkoop is verkoop! Mij boeit het niet zo, is de steelbook lelijk of de film crap dan hoef ik hem niet en anders wel
    Ik vind 35 euro voor een film dus te duur, tenzij het een giftset betreft

    Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, is dat er gewoon te veel steelbooks uitkomen. En helaas zijn ze lang niet altijd even mooi. FSK stickers, geen inside art, of de in mijn ogen nog altijd spuuglelijke low-res-opdruk Gladiator steel.

    Ik vind het eigenlijk jammer dat de digipack wat in de vergetelheid is gedrukt. Zelf koop ik nog wel flink wat cd's in dat formaat.
    Maar ik heb b.v. nooit een steelbook muziek cd gezien
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik vind 35 euro voor een film dus te duur, tenzij het een giftset betreft

    Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen, is dat er gewoon te veel steelbooks uitkomen. En helaas zijn ze lang niet altijd even mooi. FSK stickers, geen inside art, of de in mijn ogen nog altijd spuuglelijke low-res-opdruk Gladiator steel.

    Ik vind het eigenlijk jammer dat de digipack wat in de vergetelheid is gedrukt. Zelf koop ik nog wel flink wat cd's in dat formaat.
    Maar ik heb b.v. nooit een steelbook muziek cd gezien
    ja oke

    Maar dit is dan wel weer een super mooie steelbook op "papier"

  25. #1125

    Standaard

    Heeft iemand deze Steelbook?
    Heeft hij Nederlandse ondertitels en inside art?

Pagina 45 van 104 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •